hehe volgens mij heeft een ceremoniemeester het nog zwaarder.. om alles in goede banen te leiden enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar dus niet dronken!
Geloof best dat je moe bent na zo'n dag, ben ceremoniemeester op een bruiloft eind juni, maar als ik dat programma zo zie word ik al moe als ik eraan denk! Haha!
ik heb gesmuld van de foto'squote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht: weer zo'n carnavalsding. Gelukkig is het dit.
Ligt 'ie open dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
AZ wanneer is de Van Baerlestraat nou eens klaarOhja ik had in tram 5 voor het eerst een tramcontrole op vervoersbewijzen
![]()
hmm die heb ik volgens mij ook bij mequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:19 schreef tong80 het volgende:
Sientje dit meen ik...heb je ook foto;s uit de kerkdienst. Omdat dat erg bel
angrijk voor je is.
Op Lesbos?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon uit Griekenland. Ze zijn heelhuids galand. En ma en vrienbdin kunnen er twee weken tegenaan
Beetje lekker weer daar ?? EN waar zitten ze?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon uit Griekenland. Ze zijn heelhuids galand. En ma en vrienbdin kunnen er twee weken tegenaan
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en grootquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Grulez het volgende:
Nu heb ik dus zin in een hamburger...
Ik had vandaag een tripel wopper gegetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en groot)
Hij ziet er ook meesterlijk uit. Daar kan mn broodje knak van zojuist niet tegenop...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en groot)
Tsja daar kan ik niet mee zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan er geen honger van krijgenHamburgers.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij ziet er ook meesterlijk uit. Daar kan mn broodje knak van zojuist niet tegenop...
Als ik wist wat het was zou ik applaudiserenquote:
niet te zuipenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef VoreG het volgende:
En ik heb zojuist Coca Cola Zero gekocht. Blegh wat ben ik hype gevoelig.
Het schijnt hetzelfde te smaken als gewone coca cola, althans daar adverteren ze mee.quote:
coca cola light smaakt het naar ja, ook niet te zuipen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnt hetzelfde te smaken als gewone coca cola, althans daar adverteren ze mee.
En je kan daarna voetballen door betonnen muren schieten!
Fantastische Belgische band die in merkwaardige Vlaams accent zingt, beetje Gorki achtig http://www.myspace.com/stabroekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik applaudiseren
Dan gaat tong80 tenminste luisterenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Fixkes vind ik trouwens een leuke band. De vergelijking met Gorki zie ik echter niet echt zo, muzikaal gezien.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Eerst Rent, nu de Fixkes, we moeten niet teveel gemeen krijgen SCH!
Ben wel benieuwd nuquote:
Vond het gewoon eng wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |