Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben voorgoed gestopt. En ditmaal weet ik het zeker.

Ben blij dat jij het vraagt Claudia, ik loop ook al weken met die vraag rondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Moet ik me ervoor schamen dat ik dit een leuk nummer vind?

Je stad openstellen voor auto's is net zo goed een actieve staatsingreep. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, het gaat zeker de goede kant op met de betuttelende, almachtige staat. Het is nu nog wachten op een autoverbod in de steden.

Snackbar aan de grote markt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:10 schreef JAM het volgende:
Laatst kwam ik mijn exvriendin, het meisje waar ik drieëneenhalfjaar mee samen heb gewoond en meer dan eens de onsterfelijke liefde heb verklaard, tegen bij een snackbar aan de Grote Markt. Nadat ik haar had verteld dat ik nu getrouwd ben en haar een foto van mijn vrouw had laten zien zei ze me: 'Je zal wel trots op me zijn. Ik rook sindskort weer.' Ik dacht al: 'Wat ziet ze er goed uit! Wat heb ik mijzelf aangedaan?- waarom ben ik ooit bij haar weggegaan?' Ik heb haar verlaten in de tijd dat ze met roken aan het stoppen was. Natuurlijk zei ik dat allemaal niet. Ik zei: 'Doe mij een peukie dan.', en toen hebben we samen een sigaretje gerookt.

Ik ben net bij die aflevering aangekomen. Wat een toeval!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, ik ben een niet-roker, en ik vind het maar een heksenjacht. Ook hier is een geniale Southpark-aflevering over gemaakt, Gellius.

Dàt zou nu nog eens het overwegen waard zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een minder besproken voordeel van het stoppen met roken is de plotselinge ruimte in je broekzakken.
Geen aanstekers. Geen pakjes.

Die verhandeling mag me mij wel opsturen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En als het even meezit nog een theoretische verhandeling schrijven over waarom Chinezen (zgn. 'Aziaten') geen ziel hebben.

Is dit een quote van GW??quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Achja, achja, ik wil nog wel eens zeggen wat mensen niet durven te zeggen. Zien wat mensen weigeren te zien.

Een vriend die in de buurt was kwam langs en toen hebben we even 1,5 uur Guitar Hero gespeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Gellius het volgende:
Zo, wat ga je vandaag voor de gemeenschap doen, IR?

Daar zal Do2 vast niet te beroerd voor zijn hoor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..

Je koplampen zeker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde.

Ben je soms zwangerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..

Zeg, wat denken jullie hier rare dingen bij zo'n simpel berichtje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |