Ik moet er om 6 uur uit, en dat vind ik al te vroeg, dus 4 of 5 uur 's ochtends lijkt me helemaal vreselijk irritant (en slecht voor de nachtrust)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:56 schreef Claudia_x het volgende:
Godverdomme. Voor m'n werk moet ik er tegenwoordig om uur of 4-5 uit. En nu ben ik dus wakker.![]()
Dat laatste lukt mij dus te vaak niet. 's Avonds ben ik vaak met vanalles bezig, en voor ik het weet is het weer twaalf uur of zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 06:34 schreef sigme het volgende:
Nou, alles voor zeven uur doe ik toch niet vrijwiilig hoor. Maar ik ben er wel aan gewend geraakt: altijd vroeg naar bed.
Dat gebeurt ook regelmatig inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:03 schreef ShadyLane het volgende:
En dan steevast bij de volgende wekker denken: "vanavond ga ik er ECHT vroeg in"
Wat mij betreft maakt die werkverdeling het leven alleen maar makkelijker. Aan de hoeveelheid was merk je wel echt het verschil tussen een huishouden met één of twee personen (18 paar zwarte sokken bij elkaar zoeken is niet mijn favoriete bezigheidquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef ShadyLane het volgende:
Ik stel me altijd voor dat als ik eenmaal samenwoon, dat die ander dan ook weleens boodschappen doet en stofzuigt en dat het dus veel relaxter gaat zijn. Die iets grotere afwas en die iets meer was maken het verschil toch niet? Of zijn er andere factoren die je huishouden drukker maken?
Gelukkig heel snel! Ik moet nu regelmatig ruim voor het eerste lesuur op scholen in Rotterdam e.o. zijn voor mijn dataverzameling. Die is over 3 weken voorbijquote:Claudia, dat klinkt echt verschrikkelijk. Wanneer is er licht aan het einde van de tunnel?
Hoe lang heb je dat gedaan? Een powernap hoort vrij kort te zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb zojuist een middagdutje gedaan, omdat ik zo moe was. Het heeft natuurlijk geen reet geholpen en nu voel ik me pas echt belabberd. Bedankt Lienekien! Bedankt voor dat fantastische idee. Powernaps. Pft.
En helpt het, mij de schuld geven?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb zojuist een middagdutje gedaan, omdat ik zo moe was. Het heeft natuurlijk geen reet geholpen en nu voel ik me pas echt belabberd. Bedankt Lienekien! Bedankt voor dat fantastische idee. Powernaps. Pft.
Gezien de staat van jouw muzikale ontwikkeling: in het geheel niet,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Moet ik me ervoor schamen dat ik dit een leuk nummer vind?
Ploegendienst?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:56 schreef Claudia_x het volgende:
Godverdomme. Voor m'n werk moet ik er tegenwoordig om uur of 4-5 uit. En nu ben ik dus wakker.![]()
Nee, dan dit!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Moet ik me ervoor schamen dat ik dit een leuk nummer vind?
Ja, 22 Dreams. Ik hoop dat 'ie dit jaar met band voor concerten naar Nederland komt.quote:Op zondag 25 mei 2008 09:45 schreef mane het volgende:
Er is een nieuwe Paul Weller..
En ik moet de hele dag nakijken..
Is zo. Ik ga ook niet naar een optreden van 'em. Maar ben wel altijd benieuwd als er een nieuw album uit is. Het klinkt over het algemeen meer van hetzelfde. Er staan een aantal goede nummers op 22 dreams. Maar ik luister momenteel liever naar The Young Gods of Angus and Julia Stone.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:22 schreef k_man het volgende:
Paul Weller, da's toch wel vergane glorie inmiddels.
Dat de één 's avonds om half 11 instort en de ander zelden voor half 2 op bed ligt, is inderdaad niet altijd even handig hier...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het lastige is dat je wel je ritme aan moet passen. Als jij bijvoorbeeld gaat samenwonen met een ochtendmens en je blijft 's avonds laat zwemmen, dan heb je geen leven meer samen. Dat geeft wel eens het gevoel dat je niet echt hetgeen kunt doen waar je op het moment zin in hebt.
Ik beperk me tot het erkennen van z'n bestaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:46 schreef NoCigar het volgende:
Maandagmorgen 26 mei, ik groet u.
Ik héb niet eens vakantiegeld.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:14 schreef NoCigar het volgende:
Het vakantiegeld is al op.
Ga jij es werken, werkloze uitvreterquote:Op maandag 26 mei 2008 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
'morgen.
Een weekje geduld. Ik werk nu oude notulen uit, dan ga ik even voor een onderzoek fietsen op de vu, dan ga ik fitnessen, dan ga ik denk ik op m'n playstation spelen, en dan zijn we de dag al redelijk door. Heerlijk, dat in between jobs zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ga jij es werken, werkloze uitvreter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |