Jij was 't eerst, mijnes mag dicht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub out....
Amanda out....
Who's next.....
Over een uur loopt ze weer te bleren, je weets.quote:
Bij deze TT wil ik me graag aansluitenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub out....
Amanda out....
Who's next.....
Dan heb je toch echt te weinig van haar gezienquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:34 schreef seto het volgende:
Amanda is nog verder gekomen dan Huub, prachtig.
Ben je nou helemaal....?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is eigenlijk heel erg fake geweest al die tijd. Dus misschien moet Brian dan maar winnen. Hoe dan ook, ik ga het niet zien.
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Nou gelukkig het einde nadert, kan dit subforum ook dicht
Boeiend, heb het nu over de finale.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt te weinig van haar gezien
Ja, want dat scheelt heel erg veel voor jou. Je had er echt last van enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Hoi Scanmanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want dat scheelt heel erg veel voor jou. Je had er echt last van enzo
Kom op Scan. Je laat je doen en laten toch niet afschrikken door een SOAPquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is eigenlijk heel erg fake geweest al die tijd. Dus misschien moet Brian dan maar winnen. Hoe dan ook, ik ga het niet zien.
In mijn ogen deed Jaap meer als Brian ( opgedragen of niet)quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt he. Helemaal dat geknipper van hem.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Py het volgende:
Jezus lijkt wel of John een nerveus breakdown aan het hebben is
quote:
0906-0123 geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef Vandaag... het volgende:
Wat is eigenlijk het nummer om te bellen voor Jaap?![]()
Stom hè! Maar toch..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uur loopt ze weer te bleren, je weets.
Ja dat zou ik ook wel willen, maar hoe? De media pikken het tot nu toe niet echt op...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, HOE gaan we dit bedrog bewijzen en naar buiten brengen![]()
Het staat in ieder geval vast dat het telefoonnummer van Huub vanmiddag om 4 uur sowieso onbereikbaar wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Jaap ftw!!
Ik kan er ook noet goed tegen dat iemand gaat winnen die volgens mij geen moment zichzelf is geweest.quote:
Hmm, moet maar zien dat het zover komt. Brian ergert zich veel te veel aan haar, die is haar echt snel zatquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft dadelijk Amanda thuiszitten. In zijn kasten rommelend. In zijn keuken rotzooiend. Zijn geld opmakend. Drinkend.
Mooie hoofdprijs!
Niet te geloven iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Lady-night het volgende:
En nog steeds slechte beelden van Huub en alles positief voor B
Hij kan zo veel zeggen Ze hebben allemaal wurgcontracten getekend wat de media betreft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef janny50 het volgende:
Ik zat net ook te kijken naar nova, en de Mol heeft letterlijk gezegd, iedere ex bewoner mag naar de media stappen, en hoeft dan GEEN boete te betalen, dus alle bewoners kom op, gooi het op straat!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef grazygirl het volgende:
de telegraaf is elke keer erg snel met de berichtgevingen, knap dat ze alles zo snel online kunnen zetten en alles zo snel weten. maar goed we kunnen in september dus weer van een nieuwe gouden kooi genieten, fijn dat we weten dat daarom de villa dus niet te winnen is
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom op Scan. Je laat je doen en laten toch niet afschrikken door een SOAP
Maar zo IS het wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Sonique het volgende:
"Maar jaap is toch de ingehuurde acteur"
LOL, een mooie dooddoener
Ik erger me echt kapot aan die drie puntjes steeds waar er maar één hoeft gevolgd door een hoofdletter...quote:het was nooit de bedoeling van de mol...om het miljoen uit te keren...ook het huis niet....
daarom is lieke erin gezet...als de mol...
dit kwam uit, dus werd er iets anders verzonnen....het oliebollen-akkoord....
dit hield in...iedereen salaris en bonussen
dus nu een winnaaar ... die geen echte winnaaar is.....
Er is niets negatiefs over Brian gekomen en er zál ook niets negatiefs over Brian komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Manu82 het volgende:
Nog steeds niks negatiefs over Brian
Eerst Huub naaien
Nu Jaap
Amanda zal raar opkijken als ze zelf haar boodschappen moet betalen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft dadelijk Amanda thuiszitten. In zijn kasten rommelend. In zijn keuken rotzooiend. Zijn geld opmakend. Drinkend.
Mooie hoofdprijs!
Uit de voorwaarden:quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Jaap ftw!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb vanavond een uur geprobeerd te bellen voor Huub zonder succes
Geloof er eigenlijk niks van....hoe kan Amanda maar 7% minder hebben dan Huub?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Kijkers thuis hebben zo "gestemd":
22,00 % Huub
42,41% Brian
20,61% Jaap
14,98 % Amanda
Zo is er gestemd 2 min. voordat Huub dus wegmoest.
zo me eigenlijk niks verbazenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
Brian gaat gewoon winnen. Let maar op.
nou, probeer Jaap dan maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Dat geloof ik ook zeker. We zullen het morgen of maandag wel merken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef humberto.tan het volgende:
Maar dit soort beelden waar hij ondubbelzinnig toestemming geeft lijken mij rechtsgeldig of niet?
dropout?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub out....
Amanda out....
Who's next.....
Als je al iets ziet, is het retaliation voor een kutactie van Huub.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb volgens mij nog niet 1 lelijk fragment van Brian gezien...
Er is niks slechts....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer komt er nu eens iets slechts over Brian?????????????????????
Goed nieuws, kan dit forum nog even vooruit...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij wilde John de Snol wel een deurtje kapot slaan.
maar ik ben erg blij met z'n toezegging dat de beerbut echt open mag
De buik van Nadia gaat over 2 maanden 100 procent knallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dropout?
dennis is er gelukkig om de boel "natuurlijk" te relativeren..
Sterker nog ! JdM was daar gewoon eerlijk..............HIJ zal geen juristenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan zo veel zeggen Ze hebben allemaal wurgcontracten getekend wat de media betreft.
JdM is echt niet in zijn eerste leugen gestikt
Idd, en dat fragment met die dame uit de dopquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die douchescene nu!!!!
Nee John de Mol wist dit al eerder, hij heeft dit zelfs vaker openlijk verteld.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zo me eigenlijk niks verbazen, de kranten wisten het al eerder dan ons
Dat kan ik nu dus even niet ontkennen, maar ook voor jou: dit is toch niet bepalend voor jouw levenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Lady-night het volgende:
En nog steeds slechte beelden van Huub en alles positief voor B
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer komt er nu eens iets slechts over Brian?????????????????????
JdM zei dat de bewoners niets te verbergen hebben en dat alle oud bewoners beneden champagne zaten te drinken. Ik heb Ilona, Bart, Stephan, Angelique, Nicolaas, Natasia en Nadia niet gezien in ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef janny50 het volgende:
Ik zat net ook te kijken naar nova, en de Mol heeft letterlijk gezegd, iedere ex bewoner mag naar de media stappen, en hoeft dan GEEN boete te betalen, dus alle bewoners kom op, gooi het op straat!!
Daarom.quote:
Ik hoop toch in de komende weken heel veel ellende over Brian te kunnen lezen....bijv Aanhouding wegens geweld tegen zijn vriendin.....Winnaar DGK failliet, geinvesteerd in de verkeerde dingen.. enz.enzquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Ben nog steeds bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
hebben jullie al gesmst voor Jaap?? het zou toch erg zijn als die rat zou winnen...kom op allemaal nog smsen!
Ik denk eerder dat RTL lacht...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
En morgen mogen alle loonslaven weer vroeg opstaan om al het geld dat ze hebben gespendeerd aan bellen en smsen terug te verdienen.
JdM lacht zich rot.
Precies, het is niet zo dat wat hij zegt ook meteen rechtsgeldig is, ik zou er wel een filmpje van willen zien, als hij iets zegt als van mij mag het wel dan zegt dat nog niets over de Talpa group.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sterker nog ! JdM was daar gewoon eerlijk..............HIJ zal geen juristen
op ze afsturenDat gaat 'talpa media' of 'talpa productions' of 'the talpa
entertainment group' worden![]()
Zichzelf niet is geweest. Juist het zichzelf zijn, naast het spel, heeft Huub de das om gedaan. Dus wie hebben het slimmer gespeeld?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan er ook noet goed tegen dat iemand gaat winnen die volgens mij geen moment zichzelf is geweest.
Zo nep als het maar kan. Maar ja, Brian is een enorme klootzak. Eigenlijk mogen ze beide niet winnen. Niet meer kijken is dus een goede keuze
Ja, maar ik kan hier wel serieus kwaad om worden. Ook al is het kansloosquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kan ik nu dus even niet ontkennen, maar ook voor jou: dit is toch niet bepalend voor jouw leven![]()
LAAT HET EEN BEETJE LOS FOK, DIT IS TEEVEE
kom op regie jullie kunnen hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die douchescene nu!!!!
Als je er niet snel 80 bij doet komt Hans Nijman je in elkaar slaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef mounirk het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 smsjes verstuurd voor Brian
quote:
Dan zullen er de komende tijd wel veel verhalen naar buiten komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
John de Mol heeft net bij NOVA toegezegd, dat bewoners uit de Gouden Kooi....GEEN claim aan hun broek krijgen als ze uit de school klappen over toestanden achter de schermen!
vreemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
John de Mol heeft net bij NOVA toegezegd, dat bewoners uit de Gouden Kooi....GEEN claim aan hun broek krijgen als ze uit de school klappen over toestanden achter de schermen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef mounirk het volgende:
Waren Bart en Ilona er niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
JdM zei dat de bewoners niets te verbergen hebben en dat alle oud bewoners beneden champagne zaten te drinken. Ik heb Ilona, Bart, Stephan, Angelique, Nicolaas, Natasia en Nadia niet gezien in ieder geval
Ik had ook constant lijn bezet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh ook nog eens die walgelijke kut Clark... brrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook zoiets voor deze uitzending en tijdens de uitzending 7x gebeld en 4x ge'sms'tquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef mounirk het volgende:
let maar op, de ratquote:
Voor mijn leven is DGK heel erg bepalend geweest, in alle opzichtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kan ik nu dus even niet ontkennen, maar ook voor jou: dit is toch niet bepalend voor jouw leven![]()
LAAT HET EEN BEETJE LOS FOK, DIT IS TEEVEE
Ik had het dus niet over wie het slimmer heeft gespeeld. Ik zeg alleen maar dat wat mij betreft iemand die zo nep was eigenlijk niet moet winnen. maar zoals gezegd is het alternatief ook zwaar kloten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zichzelf niet is geweest. Juist het zichzelf zijn, naast het spel, heeft Huub de das om gedaan. Dus wie hebben het slimmer gespeeld?
I had a dream!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Kinga het volgende:
OMG. Dan komt zometeen die 1 minuut speech zeker. Met gejatte uitspraken bij Brian.... Ik kan niet wachten
Of in opsporing verzocht. dat hij ontvoerd is, en ze hebben zijn 23 cm als pressiemiddel naar Nettie gestuurdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch in de komende weken heel veel ellende over Brian te kunnen lezen....bijv Aanhouding wegens geweld tegen zijn vriendin.....Winnaar DGK failliet, geinvesteerd in de verkeerde dingen.. enz.enz
Ilona was er wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waren Bart en Ilona er niet?
Wie waren er wel van de oud-bewoners?
Een beetje inleven is ook niet abnormaal, maar toch, tis morgen weer gewoon vrijdagquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hier wel serieus kwaad om worden. Ook al is het kansloos
Jaaaaaaquote:
okequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef WezLee het volgende:
[..]
Nee John de Mol wist dit al eerder, hij heeft dit zelfs vaker openlijk verteld.
Yeahhhh liever de meest ontrechte winnaar....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef Solidius het volgende:
[..]
Ik ook zoiets voor deze uitzending en tijdens de uitzending 7x gebeld en 4x ge'sms't![]()
Go Brian Go Brian Go!!
Ja HE HE !!!quote:
Zit je ook weer aan de Proseco ? Ik zit hier godzijdank aan de laatste fles.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo die bubbeltjeswijn hakt er lekker in zeg....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1,1 miljoen bruto ... gaat nog een flinke zooi af aan belasting, dus geen miljonair.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef Kinga het volgende:
Brian wordt gewoon miljonair. Hoe fucked up is de wereld
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als je er niet snel 80 bij doet komt Hans Nijman je in elkaar slaan.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Nu komt Jaap met zijn voorstel van 5 ton.
Held Huub wist dit waarschijnlijk al lang en heeft er zo naar toe kunnen leven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef Scandalous het volgende:
Held Huubje kan nog wel leuk meedoen, dat siert hem wel
Ilona wel...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Cabarnet Sauvignon is ook lekker, *prosit* *hips*quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er wordt gewerkt aan een plan voor een spin-off bij de nieuwe zender van john de molquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De buik van Nadia gaat over 2 maanden 100 procent knallen.
Das echt dik oneerlijk!! Zoiets was bij BB toch ook een keer het geval?quote:
Het is in ieder geval genoeg om een leuk huisje mee te regelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1,1 miljoen bruto ... gaat nog een flinke zooi af aan belasting, dus geen miljonair.
Dat doe ik goed hè?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb nog 2 flessen witte wijn, wordt een record vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zit je ook weer aan de Proseco ? Ik zit hier godzijdank aan de laatste fles.
Dan wint Brian dus. De Brian stemmers hebben nu een sterkere drang om te bellen dan de Jaap stemmers.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef VirtualPOM het volgende:
Doorstemmen, Jaap staat voor!!
ik niet sms jaap 5656quote:
Ilona is er wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Mitchell-K het volgende:
ik woon er lekker maar 1 km vandaan :p
Zonder twijfel ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is in ieder geval genoeg om een leuk huisje mee te regelen.
Nena?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Ilona is er wel!![]()
Natasia, Nicolaas, Bart, Angelique, Nadia en Stefan zijn er in ieder geval niet!
Karma kent toch geen verschil tussen arm en rijk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef schatje het volgende:
Moedertje Karma, denk aan al die slechte dingen die Brian heeft gedaan. Laat Jaap winnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen witte wijn, wordt een record vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef schatje het volgende:
Moedertje Karma, denk aan al die slechte dingen die Brian heeft gedaan. Laat Jaap winnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat winnen![]()
Z'n lijn heeft vanaf het begin harder gelopen.....als je het doortrekt is hij simpelweg de winnaar...
Jaap....en Cora......en straks een klein Jaapie....![]()
*pinkt traantje weg.....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:49 schreef Borga het volgende:
KOM OP STEM OP JAAPJAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
STEM TEGEN DIE MINNE HOND
STEM op JAAPJAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
JAAP
Bart en lesley zijn beide afwezig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, zij was zo voor Huub.
En Bart, was die er niet?
Takkewijf is het, Jaap ftw!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een power Jaap!
HAHAHAHAAHAHA Goed zo.
100000x beter dan Brian.
Het zit gewoon in Jaap.
Bridget naait Jaap nog even door te twijfelen aan die goede doelen.
Sterf toch Bitch Bridget.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Maraca het volgende:
Goede doelen en een YouTube spinoff.. zo zou ik ook 1,3 miljoen besteden..
Zingen (Thuiiiisssss), rappen, gitaar spelen, grappen maken, deejayen .. .en ik vergeet er vast nog een paar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:49 schreef AnTjUh het volgende:
ff iets nieuws brian vind zichzelf creatief ook??
met douchslangen dat weer wel dan.................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |