Dat kan ik nu dus even niet ontkennen, maar ook voor jou: dit is toch niet bepalend voor jouw levenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Lady-night het volgende:
En nog steeds slechte beelden van Huub en alles positief voor B
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer komt er nu eens iets slechts over Brian?????????????????????
JdM zei dat de bewoners niets te verbergen hebben en dat alle oud bewoners beneden champagne zaten te drinken. Ik heb Ilona, Bart, Stephan, Angelique, Nicolaas, Natasia en Nadia niet gezien in ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef janny50 het volgende:
Ik zat net ook te kijken naar nova, en de Mol heeft letterlijk gezegd, iedere ex bewoner mag naar de media stappen, en hoeft dan GEEN boete te betalen, dus alle bewoners kom op, gooi het op straat!!
Daarom.quote:
Ik hoop toch in de komende weken heel veel ellende over Brian te kunnen lezen....bijv Aanhouding wegens geweld tegen zijn vriendin.....Winnaar DGK failliet, geinvesteerd in de verkeerde dingen.. enz.enzquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Nou gelukkig het einde nadert, kan dit subforum ook dicht
Ben nog steeds bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Sug4r het volgende:
hebben jullie al gesmst voor Jaap?? het zou toch erg zijn als die rat zou winnen...kom op allemaal nog smsen!
Ik denk eerder dat RTL lacht...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
En morgen mogen alle loonslaven weer vroeg opstaan om al het geld dat ze hebben gespendeerd aan bellen en smsen terug te verdienen.
JdM lacht zich rot.
Precies, het is niet zo dat wat hij zegt ook meteen rechtsgeldig is, ik zou er wel een filmpje van willen zien, als hij iets zegt als van mij mag het wel dan zegt dat nog niets over de Talpa group.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sterker nog ! JdM was daar gewoon eerlijk..............HIJ zal geen juristen
op ze afsturenDat gaat 'talpa media' of 'talpa productions' of 'the talpa
entertainment group' worden![]()
Zichzelf niet is geweest. Juist het zichzelf zijn, naast het spel, heeft Huub de das om gedaan. Dus wie hebben het slimmer gespeeld?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan er ook noet goed tegen dat iemand gaat winnen die volgens mij geen moment zichzelf is geweest.
Zo nep als het maar kan. Maar ja, Brian is een enorme klootzak. Eigenlijk mogen ze beide niet winnen. Niet meer kijken is dus een goede keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |