quote:
Dan zullen er de komende tijd wel veel verhalen naar buiten komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
John de Mol heeft net bij NOVA toegezegd, dat bewoners uit de Gouden Kooi....GEEN claim aan hun broek krijgen als ze uit de school klappen over toestanden achter de schermen!
vreemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
John de Mol heeft net bij NOVA toegezegd, dat bewoners uit de Gouden Kooi....GEEN claim aan hun broek krijgen als ze uit de school klappen over toestanden achter de schermen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef mounirk het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 smsjes verstuurd voor Brian
Waren Bart en Ilona er niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
JdM zei dat de bewoners niets te verbergen hebben en dat alle oud bewoners beneden champagne zaten te drinken. Ik heb Ilona, Bart, Stephan, Angelique, Nicolaas, Natasia en Nadia niet gezien in ieder geval
Ik had ook constant lijn bezet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb vanavond een uur geprobeerd te bellen voor Huub zonder succes
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh ook nog eens die walgelijke kut Clark... brrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook zoiets voor deze uitzending en tijdens de uitzending 7x gebeld en 4x ge'sms'tquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef mounirk het volgende:
Ik heb al ongeveer 20 smsjes verstuurd voor Brian
let maar op, de ratquote:
Voor mijn leven is DGK heel erg bepalend geweest, in alle opzichtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kan ik nu dus even niet ontkennen, maar ook voor jou: dit is toch niet bepalend voor jouw leven![]()
LAAT HET EEN BEETJE LOS FOK, DIT IS TEEVEE
Ik had het dus niet over wie het slimmer heeft gespeeld. Ik zeg alleen maar dat wat mij betreft iemand die zo nep was eigenlijk niet moet winnen. maar zoals gezegd is het alternatief ook zwaar kloten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zichzelf niet is geweest. Juist het zichzelf zijn, naast het spel, heeft Huub de das om gedaan. Dus wie hebben het slimmer gespeeld?
I had a dream!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Kinga het volgende:
OMG. Dan komt zometeen die 1 minuut speech zeker. Met gejatte uitspraken bij Brian.... Ik kan niet wachten
Of in opsporing verzocht. dat hij ontvoerd is, en ze hebben zijn 23 cm als pressiemiddel naar Nettie gestuurdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch in de komende weken heel veel ellende over Brian te kunnen lezen....bijv Aanhouding wegens geweld tegen zijn vriendin.....Winnaar DGK failliet, geinvesteerd in de verkeerde dingen.. enz.enz
Ilona was er wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waren Bart en Ilona er niet?
Wie waren er wel van de oud-bewoners?
Een beetje inleven is ook niet abnormaal, maar toch, tis morgen weer gewoon vrijdagquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hier wel serieus kwaad om worden. Ook al is het kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |