Hoi Scanmanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want dat scheelt heel erg veel voor jou. Je had er echt last van enzo
Kom op Scan. Je laat je doen en laten toch niet afschrikken door een SOAPquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is eigenlijk heel erg fake geweest al die tijd. Dus misschien moet Brian dan maar winnen. Hoe dan ook, ik ga het niet zien.
In mijn ogen deed Jaap meer als Brian ( opgedragen of niet)quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is eigenlijk heel erg fake geweest al die tijd. Dus misschien moet Brian dan maar winnen. Hoe dan ook, ik ga het niet zien.
Ja echt he. Helemaal dat geknipper van hem.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Py het volgende:
Jezus lijkt wel of John een nerveus breakdown aan het hebben is
quote:
0906-0123 geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef Vandaag... het volgende:
Wat is eigenlijk het nummer om te bellen voor Jaap?![]()
Stom hè! Maar toch..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uur loopt ze weer te bleren, je weets.
Ja dat zou ik ook wel willen, maar hoe? De media pikken het tot nu toe niet echt op...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, HOE gaan we dit bedrog bewijzen en naar buiten brengen![]()
Het staat in ieder geval vast dat het telefoonnummer van Huub vanmiddag om 4 uur sowieso onbereikbaar wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Nou mensen, HOE gaan we dit bedrog bewijzen en naar buiten brengen![]()
Jaap ftw!!
Ik kan er ook noet goed tegen dat iemand gaat winnen die volgens mij geen moment zichzelf is geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |