Je geeft zelf de reden al. De tussenstand die ze daarstraks gaven was wel een tussenstand maar niet perse de actuele tussenstand. Dat was de stand van woensdag 23:30 een week geleden. Op die manier lokken ze nog lekker wat sms'jes uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.
Die filmpjes konden ze vast niet vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
FEBO bepaalde wie er niet zou winnen.....KLOPTquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ditzelfde trucje hadden ze net zo gemakkelijk met Brian, Amanada en Jaap kunnen doen.
quote:
Echt wel, maar ik hou dan ook van José .quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
Palma ziet er goed uit.
Niet gezien. Jij wel, toch, ook niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
Die zijn per ongeluk in de vuilnisbak beland en van internet gewist. "Hoezo, Brian heeft toch niets misdaan? Bewijs het maar?" M'n reet. Ik word echt boos hiervan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die filmpjes konden ze vast niet vinden
hoi. had je laatst gemist in de sc, voordat je sneu wordtquote:
Indd, is ook echt onmogelijk! Huub heeft volgens mij echt veel meer stemmen gehad dan sowieso Amanda... Ik snap nietquote:
En de oproep om nu te bellen voor Huub, geloof er helemaal niets vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Jaap op 2.
Ik geloof er geen klote van!
Huub staat onderin
Dat kan gewoon niet.
Ik heb al expres een uur op turbo gefietst.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Smash-it het volgende:
Als H weggaat, kijk ik niet meer. Gewoon nul. Dan ga ik buiten hardlopen. Alle chips en popcorn er af rennen.
Gaat exact volgens verwachting. Het is eigenlijk zó voorspelbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
goh, het komt dichter bij elkaar... hoe verrassend
Ik wist niet dat die echt bestondquote:
Na een uur zou er al iemand uitgaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word helemaal misselijk van die tussenstand en Fridget.
Ja hoor klopt precies.... met dank aan TV kijkend Nederland en de fantastisch in elkaar gezette anti Huub propaganda door de redaktie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Jaap op 2.
Ik geloof er geen klote van!
Huub staat onderin
Dat kan gewoon niet.
1? 10!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef AutumnTears het volgende:
Zal ik dan toch maar 1 smsje wagen
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Dag Huub.![]()
De koning is dood, leve de koning...
ALLEMAAL STEMMEN OP JAAP NU !!!!
alles ok hier... maak net een desperado soldaat... gezelluughquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. had je laatst gemist in de sc, voordat je sneu wordt..alles goed?
on topic nu: schreef net al in de sc dat ik maar belde omdat brian het niet verdient te winnen en ik dat hoopte te dwarsboombewerrekstelligen...de lijnen waren bezet! vraag me af of dit voor alle miljonair-nummers het geval was..(heb het maar niet getest).
wat een dwaas, die blonde kerel (presentator). moet dat nu de nieuwe jos brink worden?
ikke niet snap , hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef mootie het volgende:
Niets is wat het lijkt, de percentages zijn juist van de mensen die de mensen willen zien vertrekken.
* mootie droomt verder
Of Amanda's spaghetti test, Brian's broodje dat hij voor Amanda maakt, Jaap's spare ribs en Huub met het mes in de aanslag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Sonique het volgende:
Kijkje in de keuken van de villa. Gaan we dan echt de binnenkant van de febo zien?
Ze willen er nog wat centen uitslepenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na een uur zou er al iemand uitgaan.Dat loopt dus wat uit
Je kan dat geld ook gewoon op mijn rekening storten hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Armani XL het volgende:
Ik ga nog snel even 100x bellen voor Jaap
nee nooit niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Dag Huub.![]()
haha ik vond je al zo amicaal doen net tegen mequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef Armani XL het volgende:
Komop mensen allemaal bellen voor Huup. Misschien win je wel een videocamera
Door mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
ff serieus, ik KAN niet eens stemmen voor Huub!!! Krijg steeds alle lijnen zijn bezet!
shit..... ik heb weer gebeld.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
ff serieus, ik KAN niet eens stemmen voor Huub!!! Krijg steeds alle lijnen zijn bezet!
was te verwachten tochquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Indd, is ook echt onmogelijk! Huub heeft volgens mij echt veel meer stemmen gehad dan sowieso Amanda... Ik snap niet
Ja hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat exact volgens verwachting. Het is eigenlijk zó voorspelbaar.
moet ik bij mozes inloggen om op jou te reagerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. had je laatst gemist in de sc, voordat je sneu wordt..alles goed?
on topic nu: schreef net al in de sc dat ik maar belde omdat brian het niet verdient te winnen en ik dat hoopte te dwarsboombewerrekstelligen...de lijnen waren bezet! vraag me af of dit voor alle miljonair-nummers het geval was..(heb het maar niet getest).
wat een dwaas, die blonde kerel (presentator). moet dat nu de nieuwe jos brink worden?
ECHT NIET, Huub en Brian als laatste 2, mark my words. Alles om maar SMS 'jes te generen. Kut JdM.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Dag Huub.![]()
Nou... bij haaf familie moest Sélène al komen zitten om het nog wat te laten lijken dus zelfs op dat front was het al lastig zat de stoelen te vullenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Donnie29 het volgende:
Dit gaat er bij mij dus ECHT niet in.. Amanda die gewoon GEEN fans heeft..
Doe maar. Wat een smerig belspelletje krijgen we nu te zien. De beelden zijn erg anti-Huub geselecteerd.quote:
Geloof me nou maar dat hij zometeen net iets boven Amanda staat. Amanda eruit dus. Bij de volgende exit staat hij net iets boven Jaap. Gokjequote:
1 weekje TV kijken en je weet toch genoeg? De Febo heeft er alles aangedaan om een B en A fanbase te creëren. En dat is ze gelukt.quote:
Ech nie..........:(quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Manu82 het volgende:
Als Huub er uit gaat, stap ik van m'n principe af en ga ik voor Jaap sms'en
Tijd niet gezienquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
haha ik vond je al zo amicaal doen net tegen me
hub huub!!
Precies, don't worry, Huub en Brian krijgen nog een nek aan nek race, zoals ik al zeiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat exact volgens verwachting. Het is eigenlijk zó voorspelbaar.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me nou maar dat hij zometeen net iets boven Amanda staat. Amanda eruit dus. Bij de volgende exit staat hij net iets boven Jaap. Gokje
Idd he, niet te geloven. En die deur van Brian, en dat douche incident worden angstvallig verzwegen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe maar. Wat een smerig belspelletje krijgen we nu te zien. De beelden zijn erg anti-Huub geselecteerd.
Sorry je bent te oud.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
Ik moet opgevrolijkt worden.
amanda stond verder voor. Bij de laatste tussenstand scheelde het niet veel meer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Kinga het volgende:
Wat nou voorspelbaar? Huub staat dik onderaan..... ging 0,1 % omhoog ofzo
Ik denk, dat je zomaar goed kan gokken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me nou maar dat hij zometeen net iets boven Amanda staat. Amanda eruit dus. Bij de volgende exit staat hij net iets boven Jaap. Gokje
ja he ....over het personeel pesten ....niks van Rat en delquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef rooie3 het volgende:
Wat een Brianshow zeg.Geen verkeerd filmpje is er te vinden.
Aah joh, daar wordt ze voor betaaldquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
die maasland is zooooo tegen Huub he klote wijf
En wat zag ze er prachtig uit hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom op nou effe Fokertjes, zowel Brian als Huubke hebben vuiligheid uitgehaald waar je huisdiertje geen brood van lust en waar ik van kots![]()
Het kan nog alle kanten opgaan.![]()
Nena heeft voor mij toch al gewonnen![]()
Achter de schermen, jaja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of Amanda's spaghetti test, Brian's broodje dat hij voor Amanda maakt, Jaap's spare ribs en Huub met het mes in de aanslag.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat nowlive zich compleet failliet smst.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Py het volgende:
Rutger heeft een mooi gewavede kuif [ afbeelding ]
Japio tweede![]()
en een complete cos gemist![]()
En dan zou Huub er aan het einde net níet overheen gaan, zoiets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef RemcoW85 het volgende:
1: Brian 31,64%
2: Jaap 27,03%
3: Amanda 21,85%
Huub op dit moment eruit, maar nog maar 2% verschil.. Maar denk dat ie nu eroverheen gaat op het laatste moment. Doorzichtig lijkt het wel.
Achterstand van 2% is natuurlijk makkelijker te overbruggen dan ineens zo`n grote achterstand goedmaken na de break.
Ik was gelukkig niet de enige die dat opviel, dacht al, zit ernaast, heb het zelluf gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Sonique het volgende:
De race gaat tussen Huub en Brian.
De race gaat alijd tussen de laagste en de hoogste.
Belangrijk is wat de mensen gaan doen die favoriet zijn van de afvallers. Gaan die naar Huub of Brian.
En waarom werdt net die reporter afgekapt toen carlos zei dat Amanda als laagste stond?
ah nee, dat is veels te dichtbijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef Solidius het volgende:
Huub gaat terug naar Oldenzaal ole ole!![]()
![]()
Tuinwijk meldt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En de mijne! Als ik booooooooooooooven op de Dom staaaaaaaaaaaa
NEVER... met dank aan Jaap door het consquent weigeren tegen B te spelen verdient hij het sowieso niet om van Brian te winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Dag Huub.![]()
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef L0t.. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drukt mijn gevoel op dit moment wel ongeveer uit
OK, toegegeven, de mogelijkheid moet niet worden uitgesloten dat Amanda dadelijk pleite gaat... ze zijn toch niet helemáál gek daar?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
ECHT NIET, Huub en Brian als laatste 2, mark my words. Alles om maar SMS 'jes te generen. Kut JdM.![]()
Ik bel pas nadat Jaap en Amanda afgevoerd zijn.
What's new? Zo gaat het toch altijd daar?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe maar. Wat een smerig belspelletje krijgen we nu te zien. De beelden zijn erg anti-Huub geselecteerd.
John natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
Welke achterlijke heeft trouwens die GeenStijler ingehuurd?
Maar das juist goed...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
die maasland is zooooo tegen Huub he klote wijf
doe jij fappen op DGK dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooooooooooooo het komt
Eens, al vind ik wel dat Huub een zak geld mag meekrijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef noucky het volgende:
Al zeggen de polls op de fora altijd dat Huub ver voor staat, nu is er het bewijs dat die polls geen leidraad zijn.
Er zijn vele streamers die geen fora bezoeken en dus ook niet stemmen.
Daarnaast zijn er nog meer tv-kijkers en ook niet echt de fora bezoeken of stemmen.
Ik hoop dat Jaap wint, anders Brian.
Huub met de grootste en walgelijkste bek behoort er direct uit te vliegen.
Die deur was niet zo gevaarlijk. Het was immers geen glazen deur he.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd he, niet te geloven. En die deur van Brian, en dat douche incident worden angstvallig verzwegen.
H en B en A eruitquote:
Hoe was de laatste stand tussen jou en Ruud toentertijd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
Achter de schermen, jaja...
Ben er weer! (was in 1,5 uur in Utreg.)
Ik vind de finale zum kotzen. Wat een gedrocht, die midget. En dan die Rutger! Sterruf jonguh!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is die slecht he? Hij vroeg aan die Hans of hij de trainer van Huub was. Klein foutje en duidelijk nooit gekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
JdM heeft grote plannen met hem, erg hequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
ik geloof nergens meer inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, toegegeven, de mogelijkheid moet niet worden uitgesloten dat Amanda dadelijk pleite gaat... ze zijn toch niet helemáál gek daar?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
Ik moet opgevrolijkt worden.
Z'n nieuwe carrièrre kent geen flitsende start, to put it mildly.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is die slecht he? Hij vroeg aan die Hans of hij de trainer van Huub was. Klein foutje en duidelijk nooit gekeken.
Ik ook! Echt! PARA SISTAHquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ik flip als Huub eruit moet.
Preciesquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:54 schreef carpediem23 het volgende:
Zal zo raar zijn als Huub als eerste moet vertrekken, hij is de gouden kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |