doe jij fappen op DGK dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooooooooooooo het komt
Eens, al vind ik wel dat Huub een zak geld mag meekrijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef noucky het volgende:
Al zeggen de polls op de fora altijd dat Huub ver voor staat, nu is er het bewijs dat die polls geen leidraad zijn.
Er zijn vele streamers die geen fora bezoeken en dus ook niet stemmen.
Daarnaast zijn er nog meer tv-kijkers en ook niet echt de fora bezoeken of stemmen.
Ik hoop dat Jaap wint, anders Brian.
Huub met de grootste en walgelijkste bek behoort er direct uit te vliegen.
Die deur was niet zo gevaarlijk. Het was immers geen glazen deur he.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd he, niet te geloven. En die deur van Brian, en dat douche incident worden angstvallig verzwegen.
H en B en A eruitquote:
Hoe was de laatste stand tussen jou en Ruud toentertijd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef dieenebart het volgende:
Achter de schermen, jaja...
Ben er weer! (was in 1,5 uur in Utreg.)
Ik vind de finale zum kotzen. Wat een gedrocht, die midget. En dan die Rutger! Sterruf jonguh!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is die slecht he? Hij vroeg aan die Hans of hij de trainer van Huub was. Klein foutje en duidelijk nooit gekeken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
Welke achterlijke heeft trouwens die GeenStijler ingehuurd?
JdM heeft grote plannen met hem, erg hequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
Welke achterlijke heeft trouwens die GeenStijler ingehuurd?
ik geloof nergens meer inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, toegegeven, de mogelijkheid moet niet worden uitgesloten dat Amanda dadelijk pleite gaat... ze zijn toch niet helemáál gek daar?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
Ik moet opgevrolijkt worden.
Z'n nieuwe carrièrre kent geen flitsende start, to put it mildly.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is die slecht he? Hij vroeg aan die Hans of hij de trainer van Huub was. Klein foutje en duidelijk nooit gekeken.
Ik ook! Echt! PARA SISTAHquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ik flip als Huub eruit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |