quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Py het volgende:
Rutger heeft een mooi gewavede kuif [ afbeelding ]
Japio tweede![]()
en een complete cos gemist![]()
En dan zou Huub er aan het einde net níet overheen gaan, zoiets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef RemcoW85 het volgende:
1: Brian 31,64%
2: Jaap 27,03%
3: Amanda 21,85%
Huub op dit moment eruit, maar nog maar 2% verschil.. Maar denk dat ie nu eroverheen gaat op het laatste moment. Doorzichtig lijkt het wel.
Achterstand van 2% is natuurlijk makkelijker te overbruggen dan ineens zo`n grote achterstand goedmaken na de break.
Ik was gelukkig niet de enige die dat opviel, dacht al, zit ernaast, heb het zelluf gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Sonique het volgende:
De race gaat tussen Huub en Brian.
De race gaat alijd tussen de laagste en de hoogste.
Belangrijk is wat de mensen gaan doen die favoriet zijn van de afvallers. Gaan die naar Huub of Brian.
En waarom werdt net die reporter afgekapt toen carlos zei dat Amanda als laagste stond?
ah nee, dat is veels te dichtbijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef Solidius het volgende:
Huub gaat terug naar Oldenzaal ole ole!![]()
![]()
Tuinwijk meldt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En de mijne! Als ik booooooooooooooven op de Dom staaaaaaaaaaaa
NEVER... met dank aan Jaap door het consquent weigeren tegen B te spelen verdient hij het sowieso niet om van Brian te winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Dag Huub.![]()
De koning is dood, leve de koning...
ALLEMAAL STEMMEN OP JAAP NU !!!!
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef L0t.. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drukt mijn gevoel op dit moment wel ongeveer uit
OK, toegegeven, de mogelijkheid moet niet worden uitgesloten dat Amanda dadelijk pleite gaat... ze zijn toch niet helemáál gek daar?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
ECHT NIET, Huub en Brian als laatste 2, mark my words. Alles om maar SMS 'jes te generen. Kut JdM.![]()
Ik bel pas nadat Jaap en Amanda afgevoerd zijn.
What's new? Zo gaat het toch altijd daar?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe maar. Wat een smerig belspelletje krijgen we nu te zien. De beelden zijn erg anti-Huub geselecteerd.
John natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
Welke achterlijke heeft trouwens die GeenStijler ingehuurd?
Maar das juist goed...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
die maasland is zooooo tegen Huub he klote wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |