Je geeft zelf de reden al. De tussenstand die ze daarstraks gaven was wel een tussenstand maar niet perse de actuele tussenstand. Dat was de stand van woensdag 23:30 een week geleden. Op die manier lokken ze nog lekker wat sms'jes uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.
Die filmpjes konden ze vast niet vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
FEBO bepaalde wie er niet zou winnen.....KLOPTquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ditzelfde trucje hadden ze net zo gemakkelijk met Brian, Amanada en Jaap kunnen doen.
quote:
Echt wel, maar ik hou dan ook van José .quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
Palma ziet er goed uit.
Niet gezien. Jij wel, toch, ook niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
Die zijn per ongeluk in de vuilnisbak beland en van internet gewist. "Hoezo, Brian heeft toch niets misdaan? Bewijs het maar?" M'n reet. Ik word echt boos hiervan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die filmpjes konden ze vast niet vinden
hoi. had je laatst gemist in de sc, voordat je sneu wordtquote:
Indd, is ook echt onmogelijk! Huub heeft volgens mij echt veel meer stemmen gehad dan sowieso Amanda... Ik snap nietquote:
En de oproep om nu te bellen voor Huub, geloof er helemaal niets vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Jaap op 2.
Ik geloof er geen klote van!
Huub staat onderin
Dat kan gewoon niet.
Ik heb al expres een uur op turbo gefietst.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Smash-it het volgende:
Als H weggaat, kijk ik niet meer. Gewoon nul. Dan ga ik buiten hardlopen. Alle chips en popcorn er af rennen.
Gaat exact volgens verwachting. Het is eigenlijk zó voorspelbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
goh, het komt dichter bij elkaar... hoe verrassend
Ik wist niet dat die echt bestondquote:
Na een uur zou er al iemand uitgaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word helemaal misselijk van die tussenstand en Fridget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |