quote:
In de wiki kun je dat zelf aanpassen in wat je maar leuk vindt, dat weet je he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
verzoekje om toch de sarcasme rond mijn naam even weg te halen..
maak er zoiets van als
"Bootje84 zoekt nu een vaste baan nadat het spaak liep bij ING adhv afkijken bij schooltentamen".. staat iets minder kinderachtig...
Is goed man! Zal ik eens overleggen hoe, wat en wanneer ze nou eigenlijk willen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In je PM inbox ergens.
En er is geen haast bij hoor, er moet eerst nog een studio gebouwd worden. Maar de planning was wel eind van de zomer klaar te zijn volgens mij. Ik moet er binnenkort maar eens gaan kijken, heb het pand nog helemaal niet gezien.
Zaterdag ouwe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
houniet, hoelaat ook alweer zaterdag met de chicks?
Of was het nou morgen?
Dus je gaat stoppen met je studie? of gewoon een paar maanden werken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
verzoekje om toch de sarcasme rond mijn naam even weg te halen..
maak er zoiets van als
"Bootje84 zoekt nu een vaste baan nadat het spaak liep bij ING adhv afkijken bij schooltentamen".. staat iets minder kinderachtig...
quote:
Vanmorgen heeft iteejer iets aan de server(s) gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga nog maar eens kijken of er iets leuks op tv is. Nu gewoon op tvgids.nl, het zal toch wel tegenvallen. FOK! is wel lekker vlot, zit iedereen de finale van de Gouden Kooi te kijken ofzo? En moeten ze daar dan niet massaal over posten?
Tot morgenquote:
Ik blijf me verbazen over het aantal analfabeten op een internetforum.quote:
Oh, was het vanmiddag ook al beter dan? Het is me toen niet echt opgevallen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft iteejer iets aan de server(s) gedaan
Haha, hier nog eenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over het aantal analfabeten op een internetforum.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, was het vanmiddag ook al beter dan? Het is me toen niet echt opgevallen, maar dat kan aan mij liggen.
Hehe, DGK-fans.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HOE KAN DIT NOU !!!!!!!!!!!!
JEZUS............... NOU DAN NU ALLEMAAL SMS 'S OF BELLEN VOOR JAAP JONGENS
ALS HET MAAR NIET AMANDA OF BRIAN WORDT.
O MÉN BEN HIER ZIEK VAN
mijn studie zal ik niet stoppen, maar ik kan niet afstuderen, en 12 maanden niets doen thuis werkt ook niet. werken dus, en af en toe een tentamen maken..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus je gaat stoppen met je studie? of gewoon een paar maanden werken?
klopt, al een keer gedaan, maar iemand is zo kansloos geweest om het ópnieuw aan te passen.. ach, je ben kansloos of je bent het niet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In de wiki kun je dat zelf aanpassen in wat je maar leuk vindt, dat weet je he?
stond het voor sowiesoquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, hier nog een
Maar dit is wel de meest bizarre spelling van sowieso die ik gezien heb
dat schijnt ja.. ik snapte em eerst niet...quote:
Slaap zachtquote:
Terecht ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Bootje84 het volgende:
jaap wint gouden kooi met 50,93%.. wow. spannend was dát!
Hij was toch de verwachte winnaar in de polls?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Bootje84 het volgende:
jaap wint gouden kooi met 50,93%.. wow. spannend was dát!
Geen idee, maar tussenstand was steeds Brian de winnaar.. Tot laatste tussenstand..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij was toch de verwachte winnaar in de polls?
Zekersquote:
Jahaaaaquote:
Volgende weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |