quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nieuwe blauwe broek + riem.
Én een jas, maar die krijg ik niet fatsoenlijk op foto, want hij is zwart.
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Adidas jasje, 55 euro bij de Adidas store in Roermond
Nike Zoom Air Dunkesto, 60 euro bij de Nike Store in Roermond +O
ONLY jurkje, 40 euro bij de ONLY in Roermond
Muwhaha <3.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:51 schreef Koentj het volgende:
Mijn aanwinst:
En bij me aan:
Plaatjes zitten omgekeerd, ook goed.
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
zomerjasje van "die for it" bij men at work:
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:17 schreef Erotica_ het volgende:
Van de afgelopen paar maanden:
adidas olympics
adidas/diesel adi-thanez jeans
adidas shirt
adidas jack
van haren
en ja.. ik vind adidas geweldig![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n asos bestelling is binnengekomen![]()
![]()
![]()
Deze vind ik ook aan de korte kant, maar op zich wel OK!![]()
![]()
![]()
![]()
Deze knelt m'n nek af + ik vind hem te kort, te strak & niet flatteus![]()
![]()
![]()
Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is echt een dramaGemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo
dat was het
quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef parselmouth het volgende:
Vette plimsoles Eerootiekaa!
Zijden jurkje van 't Deense merk Gestuz
En ja, dat is een strijkijzerafdruk, een echte
quote:
quote:
Waar heb je hem gehaald en hadden ze hem ook nog in het grijs zoals op de foto die je laat zien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef YeLupe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen heb ik m in t paars.
Zie ik het nou goed of is het maar 6 dollar nog iets verzendkosten naar NL?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef vejay het volgende:
Nog niet binnen, maar wel al onderweg vanuit Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck die overpricete shit in de Nederlandse winkels, dit is goedkoper én doper imo. 69 euro's kostte het me in totaal incl. shipping. En ze hebben nog veel meer moois daar, ik moest toevallig wat matchende shit hebben voor m'n schoenen.
Jas en vest zijn zeer geslaagdquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Deastronaut het volgende:
ook paar recente aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeans van Absolute Joy, valt recht aan de onderkant en baggy bij de kont.. komt nie zo goed over op de foto.
[ afbeelding ]
T-shirtje van levi's
[ afbeelding ]
Zomerjackie van Solid jeans
[ afbeelding ]
Trui van mininum, lekker dun en mooi getailleerd.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Deastronaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeans van Absolute Joy, valt recht aan de onderkant en baggy bij de kont.. komt nie zo goed over op de foto.
[ afbeelding ]
T-shirtje van levi's
[ afbeelding ]
Zomerjackie van Solid jeans
[ afbeelding ]
no offence maar die shit is kk lelijk
Trui van mininum, lekker dun en mooi getailleerd.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef vejay het volgende:
Nog niet binnen, maar wel al onderweg vanuit Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck die overpricete shit in de Nederlandse winkels, dit is goedkoper én doper imo. 69 euro's kostte het me in totaal incl. shipping. En ze hebben nog veel meer moois daar, ik moest toevallig wat matchende shit hebben voor m'n schoenen.
Vette jeansquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Deastronaut het volgende:
haha die bovenste ging ik ook bestellen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net besteld
van design by humans [waar ok vejay zn shirts vandaan heeft, zie boven]
en lilaskiny's
Nee hoor, verfromfraait alleen op een gekke manier door de houding.quote:
Dat is die ook. Kijk maar waar de schoudernaden lopen. In ieder geval is het model wat strakker bedoeld dan hoe de poster hem draagt.quote:
Fresh cotton heeft allemaal shit van TopNotchquote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net besteld. Woensdag in huis.
Heb 'm dan eindelijk gevonden! (@fresh cotton, goed dat ik nog eens een kijkje nam)
Jij durft....quote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
H&M Bikini voor erbij deze zomer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Je blaast je tieten op en houd je buik in, waarom?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
dat vroeg ik mij ookal af..quote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef JRK. het volgende:
[..]
Je blaast je tieten op en houd je buik in, waarom?
Nee en Nee, ik stond moeilijk omdat ik aan het klooien was met de zelfontspannerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef JRK. het volgende:
[..]
Je blaast je tieten op en houd je buik in, waarom?
Nou nog 30 te gaan en je zou zo in het Fok! users sexy en gewaagd topic kunnen!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goed he
Een voordeel van 30 kilo afvallen, je schaamt je nooit meer voor je lichaam
Daar kwam ik 30 kilo geleden alquote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nou nog 30 te gaan en je zou zo in het Fok! users sexy en gewaagd topic kunnen!
Voor deze reactiesquote:Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef ASroma het volgende:
ik snap echt niet waarom mensen zich zo te koop zetten op het internet....... maar goed oké....
bedankt voor de link vejay, vette shirts!
nah goed het strand heeft niet zozeer gelijk een miljoenenpubliekquote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor deze reacties![]()
En de meeste meiden liggen zo op het strand (of met nog minder aan) dus wereld schokkend is het ook niet
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:55 schreef zwahiel het volgende:
Als je baas aan dit soort foto's aanstoot neemt is 't t zowieso al niet waard om voor hem te werken. punt.
Dit is 2008, deal with it.
als je het niet ziet, dan zul je het nooit begrijpen hoe deze wereld werkt.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:55 schreef zwahiel het volgende:
Als je baas aan dit soort foto's aanstoot neemt is 't t zowieso al niet waard om voor hem te werken. punt.
Dit is 2008, deal with it.
@vejay: ghehe
Jaquote:
Toch allemaal besteldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef vejay het volgende:
Haha ik had hetzelfde probleem, gewoon iene miene mutte. En de rest voor de volgende bestelling onthouden.
Ach de wereld werkt zoals jij wil dat die werkt, als je dát nog niet inziet, dan wens ik jou veel plezier bij de rij van de Albert Hein als je je boodschappen haalt om 17.55 wanneer je je net gehaast hebt om er te komen. Met je koffertje in de hand voor je 'thuis' werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
als je het niet ziet, dan zul je het nooit begrijpen hoe deze wereld werkt.....veel plezier met je vakkenvullers baantje
Thanks! Wel credits voor Vejay met z'n veter shirt. Laatste tijd weer lekker aan het shoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Erotica_ het volgende:
ng
[..]
Ja![]()
En zwahiel, je shirts zijn echt dope, studiefinanciering binnen dus maar ff bestellen
zozo, datje durft jezelf zo op de foto te zetten en dan aan heel NL laten zien o_Oquote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ie weer is uitverkocht. Was al een keer eerder uitverkocht en toen dacht ik shit ik moet sneller zijn. Gelukkig hadden ze hem weer snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Die is
Maar waarom zie ik 'm nergens op de site staan?
hebben ze die ook in damesmodellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
aan een kant links kan hij open. Rechts zit een korte rits waardoor 't wat wijder wordt richting de nek.
Vind 'm echt super tof
Hij is overigens waterdicht en winddicht, dus mocht 't hard regenen of sneeuwen dat kannie aan![]()
ik ga morgenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef zwahiel het volgende:
volgens de Ragwear catalogus wel, maar dan moet je 'm wel ergens vinden vrees ik. Je hebt 'm in verschillende kleuren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |