Vet. Prijs?quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
zomerjasje van "die for it" bij men at work:
[ afbeelding ]
Lijkt zo, hij is best dunquote:Op maandag 7 april 2008 21:52 schreef vejay het volgende:
[..]
Vet. Prijs?
Ziet er wel een beetje warm uit trouwens... Zit er (vet veel) voering in of lijkt dat maar zo?
sjiek vestje.. waarvandaan?quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef LOLBOY het volgende:
Subtiele kick met mn nieuwe vest gear
[ afbeelding ]
dat blauwe naar buiten dragen is mooier imo, vind dat witte met dat gereedschap maar quasi "hip"quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
zomerjasje van "die for it" bij men at work:
[ afbeelding ]
héét je ook echt Ben?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef LOLBOY het volgende:
Wat de postbode bracht(mind you dat ik eigenlijk in Belgie woon, dus heel aardig van ze om het toch op te sturen)
[ afbeelding ]
voor kratis
De echte Benquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
héét je ook echt Ben?
leuk shirt, briljant merk
hehehe nicequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
De echte Ben![]()
Staat volgens mij helemaal master op een paar AM90s als deze
[ afbeelding ]
Vetquote:
Eh hij was er ook in blauw ipv rood, maar die vond ik zelf wat cheaper staan. karmaloop btw, zit hoop kutspul tussen, maar af en toe ook wel wat vet spulquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Oee die's wel vet ja. Geen andere kleuren?
Waar heb je al die adidas kleding vandaan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Erotica_ het volgende:
6 euro
En originals? Je bedoelt die grijze? Die was 75 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |