nah goed het strand heeft niet zozeer gelijk een miljoenenpubliekquote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor deze reacties![]()
En de meeste meiden liggen zo op het strand (of met nog minder aan) dus wereld schokkend is het ook niet
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:55 schreef zwahiel het volgende:
Als je baas aan dit soort foto's aanstoot neemt is 't t zowieso al niet waard om voor hem te werken. punt.
Dit is 2008, deal with it.
als je het niet ziet, dan zul je het nooit begrijpen hoe deze wereld werkt.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:55 schreef zwahiel het volgende:
Als je baas aan dit soort foto's aanstoot neemt is 't t zowieso al niet waard om voor hem te werken. punt.
Dit is 2008, deal with it.
@vejay: ghehe
Jaquote:
Toch allemaal besteldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef vejay het volgende:
Haha ik had hetzelfde probleem, gewoon iene miene mutte. En de rest voor de volgende bestelling onthouden.
Ach de wereld werkt zoals jij wil dat die werkt, als je dát nog niet inziet, dan wens ik jou veel plezier bij de rij van de Albert Hein als je je boodschappen haalt om 17.55 wanneer je je net gehaast hebt om er te komen. Met je koffertje in de hand voor je 'thuis' werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
als je het niet ziet, dan zul je het nooit begrijpen hoe deze wereld werkt.....veel plezier met je vakkenvullers baantje
Thanks! Wel credits voor Vejay met z'n veter shirt. Laatste tijd weer lekker aan het shoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Erotica_ het volgende:
ng
[..]
Ja![]()
En zwahiel, je shirts zijn echt dope, studiefinanciering binnen dus maar ff bestellen
zozo, datje durft jezelf zo op de foto te zetten en dan aan heel NL laten zien o_Oquote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
H&M Bikini voor erbij deze zomer
[ afbeelding ]
Denk dat ie weer is uitverkocht. Was al een keer eerder uitverkocht en toen dacht ik shit ik moet sneller zijn. Gelukkig hadden ze hem weer snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Die is
Maar waarom zie ik 'm nergens op de site staan?
hebben ze die ook in damesmodellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
aan een kant links kan hij open. Rechts zit een korte rits waardoor 't wat wijder wordt richting de nek.
Vind 'm echt super tof
Hij is overigens waterdicht en winddicht, dus mocht 't hard regenen of sneeuwen dat kannie aan![]()
ik ga morgenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef zwahiel het volgende:
volgens de Ragwear catalogus wel, maar dan moet je 'm wel ergens vinden vrees ik. Je hebt 'm in verschillende kleuren ook.
Volgens mij komt dat Typhoon shirt van freshcotton, schatje.quote:
Draag je m niet iets te hoog?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef michel197 het volgende:
RRDS en nieuwe Allstars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn echt mooie shirts. Is het voor vrouwen als je normaal een M hebt nu ook een M? Zien er wel redelijk groot uit..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Rhythm het volgende:
Ik ben een jongen van 17, normaal postuur, 1.75 enzo.
Zou ik dan 'S' of 'M' pakken bij Design by Humans?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje van de H&Miets van 19,95 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |