quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef ASroma het volgende:[..]
als je het niet ziet, dan zul je het nooit begrijpen hoe deze wereld werkt.....

veel plezier met je vakkenvullers baantje
Ach de wereld werkt zoals jij wil dat die werkt, als je dát nog niet inziet, dan wens ik jou veel plezier bij de rij van de Albert Hein als je je boodschappen haalt om 17.55 wanneer je je net gehaast hebt om er te komen. Met je koffertje in de hand voor je 'thuis' werk.
The world is mine, al sinds '82!
Maar ff serieus, de kunst is het gebruiken van dit soort acties van je baas in jou voordeel. Be my guest en confronteer me d'r maar mee toekomstige baas, dan brei ik d'r wel een verhaaltje van. De dingen die ik privé doe, daar heeft mijn baas niks mee te maken, wil hij dat wel, dat kan. Moet hij even de geldbuidel open trekken. Mijn tijd=mijn tijd, geen geld van de baas is dus mijn tijd. Lekker simpel, maar zo werkt 't wel.quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Erotica_ het volgende:ng
[..]
Ja
En zwahiel, je shirts zijn echt dope, studiefinanciering binnen dus maar ff bestellen
Thanks! Wel credits voor Vejay met z'n veter shirt. Laatste tijd weer lekker aan het shoppen

//edit en net nog ff de stad in geweest op zoek naar een broek, kwam terug met een shirt en een jas (handig voor komende vakantie in de avonduurtjes.
![]()
Maar dan in 't donker olijfkleurig
En nog een jas,windbreaker, ding, whatever die ik wel vet vond en wel handig is voor komende vakantie.
[ Bericht 22% gewijzigd door zwahiel op 03-06-2008 18:45:28 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss