Huh? Je hebt GH Aerosmith al?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Had hem hier ook al pre-ordered en vandaag gespeeld
ho/po systeem is weer anders, lijkt nu weer op dat van GH2. Is dus weer even wennen.
Qua nummers moet je ervan houden, sommige nummers waren erg vet maar er zitten ook een paar kut nummers tussenAlleen de bonus nummers waren nog niet beschikbaar dus we weten nog niet of er een soort ttfaf bij zit.
Er zijn vandaag foto's gemaakt dus die zullen hier ook wel verschijnen
beetje Frets on Fire idee dusquote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Nope, je mag hem pas indrukken als hij echt onder in de balk is
@Renwan, vrijdag heb ik met 6 andere fokkers een preview gespeeld van GH:Aerosmith.
Geen idee, maar het is hetzelfde als GH2 ongeveerquote:
Gewoon even bellen met xbox support, dan wordt alles je uitgelegd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef SuperKnurft het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een rrod toen ik mijn xbox aan deed.![]()
Ga nu de arcade maar even volgende week halen, moet toch wat in de vakantie. Iemand enige idee hoe ik deze oude kan opsturen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Sanne het volgende:
De PS3 is binnen.
Ga nog een weekje Fifa spelen tot Aerosmith uitkomt.
Hard/Expert is er ook nog hequote:Op maandag 23 juni 2008 07:07 schreef Logitik het volgende:
Aerosmith uitgespeeld! Dit is overduidelijk makkelijker.. ik heb gister de medium career in 1 middag doorgelopen. Alles in 1x op 5 sterren gehaaldZaten zelfs een paar liedjes tussen die foutloos gingen.
Een stuk makkelijker dus
Dat hij alles pakt is wel logisch want dat komt door de grote time window van GH3, moet je voor de lol eens kijken hoe vroeg/laat je een noot kan aanslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen last van. Het beeld loopt ietsje achter (een paar milisecondes of zo), maar als ik op de maat speel, pakt hij alles.
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Eergister een ps3 gekocht, meteen maar GH3 erbij gekocht.
Is de PC-versie goed? Ik heb twee maanden geleden een hele snelle gamePC gekocht met gforce 8800gt videokaart. Maar ik durfde het niet aan om de PC versie te kopen (mede ook door de wat oudere gitaar die wordt bijgeleverd.)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!
Hier was Guitar Hero voor de PS3 uitverkocht, dus ik speel hem nu nog op de pc.
Maar de Aerosmith pack is gepreorderd, dus als het een beetje meezit kan ik dit w/e wel op de PS spelen.
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]Veel plezier en voeg Derium toe aan je PSN vrienden, kunnen we een keer co-op spelen.
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcardquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.
Voor GH3 of Aerosmith?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:06 schreef WRNL het volgende:
Mag ik iemand ook toevoegen voor co-op?
Want ik wil die achievements zo graag hebben
GH3 natuurlijk op de XBOX360quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:27 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Voor GH3 of Aerosmith?
Voor de xbox of playstation?
EDIT: ik zoek dus ook iemand om mee te co-oppen voor GH3 op de xbox, ik heb op SP zo goed als alles op 5 sterren op medium en ben net begonnen op hard..
Gamertag: WensMeester
Ik heb wel een creditcard. Ga dit weekend zeker de Def Leppard pack downen en die van Muse.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcard.
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef WRNL het volgende:
[..]
GH3 natuurlijk op de XBOX360
Mijn nick is JeffreyW. Ik voeg je wel even toe.
Wat is je nick?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)
Gewoon luisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand nog waaraan ik de goede versie van Guitar Hero kan herkennen? De omgeruilde versie die ik terugkreeg zat namelijk nog gesealed in een doosje. Ik vrees er een beetje voor dat ik een versie uit de oude voorraad heb gekregen.
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gamedisc terug, nadat ik hem half april opgestuurd had voor de Wii-omruilactie.
Mijnes was in een week binnen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
I know. Het probleem doet zich echter alleen voor met surround sound. Voorlopig speel ik nog in stereo, dus valt het probleem nog niet op. Ik heb hem wel omgeruild omdat er in de toekomst waarschijnlijk een surroundset aankomt. En dan wil ik er natuurlijk ten volste van kunnen genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gewoon luisterenMono is 1 kanaal en stereo/dts is meerdere kanalen
Dat valt.... op zeg maar. Als je dat al niet zou kunnen horen dan had je hem niet om hoeven ruilen
Vanaaf lekker GH party met 1,2 en 3Doen alsof ik het kan
Jup, meer dan twee maanden. Mijn opgestuurde disk is dan ook nooit aangekomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
eens, ik vind m ook tegenvallen en te makkelijk en klote liedjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef Lijst13 het volgende:
GH Aerosmith valt mij dus heel erg tegen.
In volgens mij 2,5 uur de career mode gehaald op medium
Maar ik had dus alle nummers tussen de 98 en 100%
Daarnaast zijn de nummers niet echt leuk. Je moet toch echt Aerosmith fan zijn. De 12 niet Aerosmith nummers zijn helaas ook saai. Dat Lenny nummer is gewoon 50 keer hetzelfde loopje. En in de Shop of zoals het nu heet Vault kun je alleen maar Aerosmith of Joe Perry project nummers vrijkopen.
Nee je kunt na mijn idee beter voor ¤20 of zo MS points kopen en gewoon nummers voor GH3 donwloaden.
Ik ben ondertussen gewoon weer verder gegaan met GH3 om slayer op hard te halen.
je bent neit de enigequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg net ineens een visioen dat mijn gitaar vandaag bij TNT met de brand vergaan is.![]()
Practice de solo tot je erbij neer valtquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word niet vrolijk van GH3....
Gisteren heb ik maar liefst 15-20 keer The Cult of Personality geprobeerd op expert, maar ik kom gewoon níet voorbij die solo
Starpower volledig opladen, pas activeren als de rockmeter wel heel erg richting rood gaat, en alsnog presteer ik het om het podium afgejouwd te worden
Wie o wie heeft er wat leuke tips voor mij?
http://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=19667&p_created=1199301638&p_sid=12A_lj7j&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDAsNDAmcF9wcm9kcz01MDUsNjI5JnBfY2F0cz0mcF9wdj0yLjYyOSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Professional het volgende:
Mmm, over die omruilactie. Moet je dan eerst contact opnemen met Activision? En hoe weet je of je een oude versie hebt?
I stopped trying bij Lou op Hard, na ongeveer 80x had ik het wel gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit nu vast bij de battle met slash op hard. Straks nog maar eens proberen
Dan houd je je gitaar waarschijnlijk te scheef.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Die gitaar van mij presteers het om die star power in te zetten wanneer die daar zelf zin in heeft!
Is mijn gitaar nu niet goed?
Ik heb zonder overdrijven, dat nummer deze week al 5-6 uur zitten practisen en spelen, maar ik kom er gewoon nog steeds niet voorbijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Practice de solo tot je erbij neer valt
Probeer de gitaar gewoon vast te houden zoals het hoort, in plaats van onderuitgezakt te gaan zitten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Die gitaar van mij presteers het om die star power in te zetten wanneer die daar zelf zin in heeft!
Ik heb twee guitars, en bij de ene heb ik hetzelfde probleem als je net beschreef...en bij de andere doet 'ie het helemaal niet, daar moet ik met select starpower aanzetten. Ook hapert m'n groene knop op een van de twee, das echt zwaar irritant.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand vandaag wel zijn GH Aerosmith in ontvangst mogen nemen?
Cewl!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel ja
Sweeeeeeet emoootion
Tja, ik heb bf vandaag binnengekregen, ik dacht daar zit aero ook wel bij, helaasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Cewl!
Ik heb nu wat spijt van die pre-order. Hij is volgens mij nog niet eens verzonden. Terwijl ik hem morgen waarschijnlijk zo in de winkel had kunnen halen.
gelijk ook maar uitgespeeld op hardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel ja
Sweeeeeeet emoootion
zoals?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
gelijk ook maar uitgespeeld op hardgoed trouwens dat op de 360 je nu de achievements voor easy en medium dan ook gelijk hebt. Werd wel eens tijd.
Vind het verder een flinke teleurstelling. Full-price game die aanvoelt als niets meer dan een kleine expansion. Er had zo veel meer gedaan kunnen worden met deze game
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik download net dat "i am murloc" nummer, speel 'm, en ineens wil m'n xbox geen score opslaan en geeft ie een foutmelding. terwijl ik net daarvoor m'n score van "stricken" verbeter, en dat slaat ie wel gewoon op. like, WTF?
Dat dus, terwijl ie m'n save wel goed laad en ik ook dingen kan downen van Live.quote:"overwrite failed. No storage device was selected or the in-use storage device is unavailable"
Alsof jij voor je spellen betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef RacerDKB het volgende:
GH Aerosmith zou ¤30 moeten zijn, te weinig bang voor je buck vind ik.
Te weinig nummers, niets vernieuwends.
niet GH3 klonen met minder nummers voor hetzelfde geldquote:
Dat probleem heb ik dus ook sinds ik dat nummer gedownload heb.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, terwijl ie m'n save wel goed laad en ik ook dingen kan downen van Live.
Da's geen oplossing, da's een work-a-round. Maar goed, ik kan zo idd weer gewoon scores opslaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Edit:
Heb er ook een oplossing voor gevonden. Je moet die track van de harde schijf verwijderen en dan werkt het weer goed.
Ik niet, ik kan 1 nummer op expert en dat is slow ridequote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb nu echt serieus hulp nodig hoor, anders gaat GH3 met console en al het raam nog eens uit...
Wie o wie heeft "The Cult of Personality" wel eens op expert uitgespeeld?
- Hoe lang ben je daarop aan het oefenen geweest?
- Op welke momenten gebruik je je starpower?
- Welke tips heb je nog meer voor mij om hem gewoon eens uit te spelen?
Dank!
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb nu echt serieus hulp nodig hoor, anders gaat GH3 met console en al het raam nog eens uit...
Dank!
Ik heb em gehaald op Expert.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |