Madame Janette is nog steeds een heel goed restaurant. Alleen jammer dat de Butcher Steak van het menu is, die was me toch allejezus lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe het nu is, maar de laatste keer dat ik er was was het nog heel erg goed, en dat is vier jaar geleden. Nu krijgen wij daar meestal wel een speciale behandeling omdat we de eigenaars kennen, maar het staat wel bekend als een goed restaurant (en niet alleen voor Amerikaanse begrippen).
Weinig jongeren? Het stikt ervan! (Ben zelf ook 20quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:55 schreef Bootie het volgende:
Ik zit nu sinds woensdag op dit heerlijke eiland. Ik verblijf op de colony. Het valt me eigenlijk best wel op dat ik weinig volk van mijn leeftijd(20) zie. Nou zullen die meer in oranjestad etc zitten denk ik(?). Wat zijn eigenlijk de hotspots qua uitgaan etc hier?
Ah, lekker dichtbij Baby Beach dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Bootie het volgende:
Kijk daar heb je het al, ik zit in seroe colorado, achter sint nicolas, en hier is het best dood qua jongeren. Denk dat 90 % van het eiland hier niet eens komt, hehe. Moomba beach ligt bij de hotels denk ik? Dat is voor mij dus totaal niet handig voor een avondje uit. Achja, shit happens, vermaak me hier ook wel eigenlijk.
Ja, ken de stranden hier in de buurt ja, komt al enkele jaren op aruba. Kom net van andicuri terug, was ook weer ff fijn. Ook lokalen van mijn leeftijd lijken heel schaars in San Nicolas. Ik heb opzich wel een huurauto ter beschikking ja. Ik moet nog maar ff kijken wat ik vanavond ga doen. Zo eerst ff lekker eten en dan misschien ff oranjestad in of iets in die richting. Ben namelijk met men moeder op bezoek bij men tante, dus kan niet zomaar de auto meenemen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ah, lekker dichtbij Baby Beach dus.. Zijn veel leuke strandjes daar in de buurt, pak Google Earth er maar eens bij. MooMba Beach ligt inderdaad in de High Rise, tussen het Marriott en het Holiday Inn. In San Nicolas zul je inderdaad, behalve lokalen, weinig jongeren zien.. Heb je geen huurauto dan?
Nicoquote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Bootie het volgende:
Kijk daar heb je het al, ik zit in seroe colorado, achter sint nicolas, en hier is het best dood qua jongeren. Denk dat 90 % van het eiland hier niet eens komt, hehe. Moomba beach ligt bij de hotels denk ik? Dat is voor mij dus totaal niet handig voor een avondje uit. Achja, shit happens, vermaak me hier ook wel eigenlijk.
senor frogs is toch echt wel voor 16 jarige. Bouttent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef CySt het volgende:
[..]
Weinig jongeren? Het stikt ervan! (Ben zelf ook 20.) De meeste zitten in Perle d'Or, Blue Village en Sunshine Appartments, zelf zit ik in Paradera. Woensdagavond is stagiareavond in Paddock, dan is het stampvol met jongeren. Zondagavond bij MooMba Beach is het ook altijd goed druk. Verder gaan veel naar Seņor Frogs op vrijdagavond (hoewel het wel minder populair is de laatste tijd) en zaterdag naar Confessions als er een tof feest is (wel reteduur). Dat zijn zo'n beetje de spots waar de meeste jongeren heen gaan..
Zeker met je eens, ben er 2x geweest, vond het niets aan. Toch vinden mensen het, om de ene of andere reden, best leuk.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
senor frogs is toch echt wel voor 16 jarige. Bouttent.
Hij stond er vorige week weer op en was erg lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Castor het volgende:
[..]
Madame Janette is nog steeds een heel goed restaurant. Alleen jammer dat de Butcher Steak van het menu is, die was me toch allejezus lekker
Oh man, dan moet ik weer terug! Die steak is to die forquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij stond er vorige week weer op en was erg lekker.![]()
Ik hoor net dat je mijn broertje tegenkwam bij café Rembrandt.
Ik ben (beroepsmatig) even een blik gaan werpen donderdagavond toen hij aankwam. Ook de volgende ochtend ben ik even langsgeweest. Was niet veel bijzonders te zien. Wel grappig waren die mensen in virusbeschermende kleding inclusief handschoenen en mondkapjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
En zo was Aruba opeens weer wereldnieuws
Wie is er al naar het schip wezen kijken?
Waar doel je op?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
En zo was Aruba opeens weer wereldnieuws
Wie is er al naar het schip wezen kijken?
Je wilt toch niet zeggen dat die pestboot in de haven je ontgaan is he...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Edit: o, dat schip, ja.![]()
blijf je nog bij wine&dine werken?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef CySt het volgende:
Mijn 10 maanden Aruba zitten er bijna op, woensdag weer naar Hollandia..
Nee, ben er niet uitgekomen met Mr. E qua loon enzo. Maar eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg, ik ben inmiddels een beetje klaar met dat bedrijf. Ik heb wel een hele toffe stage gehad en ontzettend veel kunnen leren en doen, maar gewoon bepaalde policies en strategieën gingen in een richting waar ik mij niet in kan vinden. Dat betekent overigens niet dat ik Aruba zat ben, het eiland zal ik zeer zeker gaan missen.quote:
klinkt erg herkenbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:21 schreef CySt het volgende:
[..]
Nee, ben er niet uitgekomen met Mr. E qua loon enzo. Maar eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg, ik ben inmiddels een beetje klaar met dat bedrijf. Ik heb wel een hele toffe stage gehad en ontzettend veel kunnen leren en doen, maar gewoon bepaalde policies en strategieën gingen in een richting waar ik mij niet in kan vinden. Dat betekent overigens niet dat ik Aruba zat ben, het eiland zal ik zeer zeker gaan missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |