abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:38:03 #251
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_68782926
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet hoe het nu is, maar de laatste keer dat ik er was was het nog heel erg goed, en dat is vier jaar geleden. Nu krijgen wij daar meestal wel een speciale behandeling omdat we de eigenaars kennen, maar het staat wel bekend als een goed restaurant (en niet alleen voor Amerikaanse begrippen).
Madame Janette is nog steeds een heel goed restaurant. Alleen jammer dat de Butcher Steak van het menu is, die was me toch allejezus lekker
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:44:38 #252
46275 Castor
pi_68783187
Voor degenen die naar de open dag van de Marinierskazerne in Savaneta zijn geweest. In het subforum defensie is er een topic over open.
pi_69546266
Morgen om 13:00 vertrekken mijn vriendin en ik naar Aruba, even lekker twee weken relaxen.

Rotterdam #82 Billen, billen, billen! Zo vroeg in de ochtend (moest toch ff reclame maken voor 'mijn' eiland )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69556710
Ik zit nu sinds woensdag op dit heerlijke eiland. Ik verblijf op de colony. Het valt me eigenlijk best wel op dat ik weinig volk van mijn leeftijd(20) zie. Nou zullen die meer in oranjestad etc zitten denk ik(?). Wat zijn eigenlijk de hotspots qua uitgaan etc hier?
pi_69561916
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:55 schreef Bootie het volgende:
Ik zit nu sinds woensdag op dit heerlijke eiland. Ik verblijf op de colony. Het valt me eigenlijk best wel op dat ik weinig volk van mijn leeftijd(20) zie. Nou zullen die meer in oranjestad etc zitten denk ik(?). Wat zijn eigenlijk de hotspots qua uitgaan etc hier?
Weinig jongeren? Het stikt ervan! (Ben zelf ook 20 .) De meeste zitten in Perle d'Or, Blue Village en Sunshine Appartments, zelf zit ik in Paradera. Woensdagavond is stagiareavond in Paddock, dan is het stampvol met jongeren. Zondagavond bij MooMba Beach is het ook altijd goed druk. Verder gaan veel naar Seņor Frogs op vrijdagavond (hoewel het wel minder populair is de laatste tijd) en zaterdag naar Confessions als er een tof feest is (wel reteduur). Dat zijn zo'n beetje de spots waar de meeste jongeren heen gaan..
pi_69577140
Kijk daar heb je het al, ik zit in seroe colorado, achter sint nicolas, en hier is het best dood qua jongeren. Denk dat 90 % van het eiland hier niet eens komt, hehe. Moomba beach ligt bij de hotels denk ik? Dat is voor mij dus totaal niet handig voor een avondje uit. Achja, shit happens, vermaak me hier ook wel eigenlijk.
pi_69581646
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Bootie het volgende:
Kijk daar heb je het al, ik zit in seroe colorado, achter sint nicolas, en hier is het best dood qua jongeren. Denk dat 90 % van het eiland hier niet eens komt, hehe. Moomba beach ligt bij de hotels denk ik? Dat is voor mij dus totaal niet handig voor een avondje uit. Achja, shit happens, vermaak me hier ook wel eigenlijk.
Ah, lekker dichtbij Baby Beach dus. . Zijn veel leuke strandjes daar in de buurt, pak Google Earth er maar eens bij. MooMba Beach ligt inderdaad in de High Rise, tussen het Marriott en het Holiday Inn. In San Nicolas zul je inderdaad, behalve lokalen, weinig jongeren zien.. Heb je geen huurauto dan?
pi_69592501
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:26 schreef CySt het volgende:

[..]

Ah, lekker dichtbij Baby Beach dus. . Zijn veel leuke strandjes daar in de buurt, pak Google Earth er maar eens bij. MooMba Beach ligt inderdaad in de High Rise, tussen het Marriott en het Holiday Inn. In San Nicolas zul je inderdaad, behalve lokalen, weinig jongeren zien.. Heb je geen huurauto dan?
Ja, ken de stranden hier in de buurt ja, komt al enkele jaren op aruba. Kom net van andicuri terug, was ook weer ff fijn. Ook lokalen van mijn leeftijd lijken heel schaars in San Nicolas. Ik heb opzich wel een huurauto ter beschikking ja. Ik moet nog maar ff kijken wat ik vanavond ga doen. Zo eerst ff lekker eten en dan misschien ff oranjestad in of iets in die richting. Ben namelijk met men moeder op bezoek bij men tante, dus kan niet zomaar de auto meenemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bootie op 01-06-2009 01:27:32 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 03:54:25 #259
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_69594535
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Bootie het volgende:
Nico

zuursteeg!!!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 1 juni 2009 @ 10:57:10 #260
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69596689
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef CySt het volgende:

[..]

Weinig jongeren? Het stikt ervan! (Ben zelf ook 20 .) De meeste zitten in Perle d'Or, Blue Village en Sunshine Appartments, zelf zit ik in Paradera. Woensdagavond is stagiareavond in Paddock, dan is het stampvol met jongeren. Zondagavond bij MooMba Beach is het ook altijd goed druk. Verder gaan veel naar Seņor Frogs op vrijdagavond (hoewel het wel minder populair is de laatste tijd) en zaterdag naar Confessions als er een tof feest is (wel reteduur). Dat zijn zo'n beetje de spots waar de meeste jongeren heen gaan..
senor frogs is toch echt wel voor 16 jarige. Bouttent.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:52:12 #261
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69832225
Only in Aruba. Ga je naar je oom toe die in Paradera woont, kom je dit tegen:

Je ziet het goed, elektriciteitsmasten, midden op de weg....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_69832492
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

senor frogs is toch echt wel voor 16 jarige. Bouttent.
Zeker met je eens, ben er 2x geweest, vond het niets aan. Toch vinden mensen het, om de ene of andere reden, best leuk.
pi_70066884
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Castor het volgende:

[..]

Madame Janette is nog steeds een heel goed restaurant. Alleen jammer dat de Butcher Steak van het menu is, die was me toch allejezus lekker
Hij stond er vorige week weer op en was erg lekker.

Ik hoor net dat je mijn broertje tegenkwam bij café Rembrandt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:29:45 #264
46275 Castor
pi_70151398
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij stond er vorige week weer op en was erg lekker.

Ik hoor net dat je mijn broertje tegenkwam bij café Rembrandt.
Oh man, dan moet ik weer terug! Die steak is to die for

Klopt, ik dacht eerst dat jij het was...zoontje van Roberto's en Linda's Maar het bleek je broertje te zijn!
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 11:49:36 #265
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_70161035
Cafe Rembrandt!!! met het leukste personeel!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:48:19 #266
168777 Rave_NL
pi_70172977
En zo was Aruba opeens weer wereldnieuws

Wie is er al naar het schip wezen kijken?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:06:04 #267
46275 Castor
pi_70201766
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef Rave_NL het volgende:

Ik ben (beroepsmatig) even een blik gaan werpen donderdagavond toen hij aankwam. Ook de volgende ochtend ben ik even langsgeweest. Was niet veel bijzonders te zien. Wel grappig waren die mensen in virusbeschermende kleding inclusief handschoenen en mondkapjes.
pi_70201839
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef Rave_NL het volgende:

Waar doel je op?

Edit: o, dat schip, ja.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:58:49 #269
168777 Rave_NL
pi_70270493
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar doel je op?

Edit: o, dat schip, ja.
Je wilt toch niet zeggen dat die pestboot in de haven je ontgaan is he...

Iemand al binnen wezen kijken?
pi_70491344
Mijn 10 maanden Aruba zitten er bijna op, woensdag weer naar Hollandia. .
  Redactie Sport maandag 29 juni 2009 @ 21:09:12 #271
218273 crew  JayJay8
pi_70492302
Waarschijnlijk begin januari 2 weken naar Aruba
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 13:16:38 #272
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_70512214
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef CySt het volgende:
Mijn 10 maanden Aruba zitten er bijna op, woensdag weer naar Hollandia. .
blijf je nog bij wine&dine werken?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_70521113
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef Geckoo het volgende:

[..]

blijf je nog bij wine&dine werken?
Nee, ben er niet uitgekomen met Mr. E qua loon enzo. Maar eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg, ik ben inmiddels een beetje klaar met dat bedrijf. Ik heb wel een hele toffe stage gehad en ontzettend veel kunnen leren en doen, maar gewoon bepaalde policies en strategieën gingen in een richting waar ik mij niet in kan vinden. Dat betekent overigens niet dat ik Aruba zat ben, het eiland zal ik zeer zeker gaan missen.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 12:28:29 #274
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_70542985
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:21 schreef CySt het volgende:

[..]

Nee, ben er niet uitgekomen met Mr. E qua loon enzo. Maar eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg, ik ben inmiddels een beetje klaar met dat bedrijf. Ik heb wel een hele toffe stage gehad en ontzettend veel kunnen leren en doen, maar gewoon bepaalde policies en strategieën gingen in een richting waar ik mij niet in kan vinden. Dat betekent overigens niet dat ik Aruba zat ben, het eiland zal ik zeer zeker gaan missen.
klinkt erg herkenbaar
succes iig
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:40:28 #275
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_70606810
Ik ga volgende week dinsdag naar Aruba
Wat is het beste om mee te nemen kwa geld? want ik heb begrepen dat je ook met dollars kan betalen. dus moet ik van te voren dollars regelen of gewoon geld op de pas meenemen? en daar de arubaanse gulden pinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')