Lui die alleen in dit subforum komen via AT...quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Buschetta het volgende:
SPAM
quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Bouke-p het volgende:
tijdens mn rijopleiding in oirschot liep dr een kerel van de militie rond daarzo, ik dacht de eerste keer echt wtf is dat voor gast
Als je je belooft te gedragen regel ik wel een sticker voor je...quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef fathank het volgende:
Word ik opgehaald en thuisgebracht? Krijg ik na afloop een zakje snoep mee naar huis? Moet ik mijn zwemspullen meenemen?
Zoja dan ga ik.
was wel een aardige kerel, maar ik dacht eerst ff militie? wtf! de bewaking hier moet wel erg slecht zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach ik ben er inmiddels aan gewend...
Maar niets slechts over die gasten hoor!
In welke context bedoel je dit?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
was wel een aardige kerel, maar ik dacht eerst ff militie? wtf! de bewaking hier moet wel erg slecht zijn
Een militie is in feite een groep burgers die zich tot een militante organisatie georganiseerd hebben, wat in feite de Nationale Reserve ook is, en net als de Nationale Reserve houdt de Arubaanse militie zich vooral bezig met objectbeveiliging.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef fathank het volgende:
Vaak hoor je het woord militie in een context van burgeroorlogen in Afrika ofzo, dus het woord militie heeft een niet zo goeie reputatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een militie is in feite een groep burgers die zich tot een militante organisatie georganiseerd hebben, wat in feite de Nationale Reserve ook is, en net als de Nationale Reserve houdt de Arubaanse militie zich vooral bezig met objectbeveiliging.Wij houden ons echt niet alleen bezig met object beveiliging!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef speedrock het volgende:
[..]
Wij houden ons echt niet alleen bezig met object beveiliging!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef fathank het volgende:
Jij zit daar nu gestationeerd?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Castor het volgende:
Open dag was leuk!
Paar foto's:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
OVG-drills hequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef viezerdt het volgende:
Lol die ene gast heeft gwn die ovenwanten van de baas aan... Met dat weer.
Toevallig wel. Niet de beste shots, maar de oefenvijand staat erop:quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:26 schreef Rave_NL het volgende:
Heb je nog meer foto's??
(met name van de demo?)
(met name met name van de oefenvijand)
Er is helemaal niets met die kippenlerenhandschoenen van de baas...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Durf gwn betere peppy handschoenen te kopen
Ik loop iig met de groene pilotenhandschoentjes van de baas...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef elilim het volgende:
http://www.hatch-corp.com/law/tactical.aspx
handschoenen van de baas zijn kut:
in de zomer veel te warm,
in de winter worden ze nat en isoleren ze niet meer
topspul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |