Installatierondes rijden ze ook vaak op regenbanden. Je gaat natuurlijk geen goed setje gebruiken voor het alleen checken of je auto goed werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Schuifpui het volgende:
Regenbanden.Doen ze dat vaker, om te checken of alles past oid?
volgens mij is dat onzin hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Installatierondes rijden ze ook vaak op regenbanden. Je gaat natuurlijk geen goed setje gebruiken voor het alleen checken of je auto goed werkt
Ik dacht ook dat ze nieuwe banden inrubden voor ze in de race gebruikt worden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij is dat onzin hoor![]()
ik heb het iig nog nooit gezien bij de gp's die ik bezocht heb,en vaak rijden ze de banden zelfs een paar rondjes in
quote:
Dat is in Monaco niet zo heel ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef Trystar het volgende:
Rosberg goed erbij, al denk ik dat ie met heel weining brandstof heeft gereden net als Hamilton.
Daarvoor zit je bij Williams wel goed denk ik zo. Als je dit strategisch op weet te vangen dan kun je verrassen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef Trystar het volgende:
Klopt, maar als je na een vroege stop in verkeer terecht komt zit je niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |