Installatierondes rijden ze ook vaak op regenbanden. Je gaat natuurlijk geen goed setje gebruiken voor het alleen checken of je auto goed werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Schuifpui het volgende:
Regenbanden.Doen ze dat vaker, om te checken of alles past oid?
volgens mij is dat onzin hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Installatierondes rijden ze ook vaak op regenbanden. Je gaat natuurlijk geen goed setje gebruiken voor het alleen checken of je auto goed werkt
Ik dacht ook dat ze nieuwe banden inrubden voor ze in de race gebruikt worden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij is dat onzin hoor![]()
ik heb het iig nog nooit gezien bij de gp's die ik bezocht heb,en vaak rijden ze de banden zelfs een paar rondjes in
quote:
Dat is in Monaco niet zo heel ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef Trystar het volgende:
Rosberg goed erbij, al denk ik dat ie met heel weining brandstof heeft gereden net als Hamilton.
Daarvoor zit je bij Williams wel goed denk ik zo. Als je dit strategisch op weet te vangen dan kun je verrassen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef Trystar het volgende:
Klopt, maar als je na een vroege stop in verkeer terecht komt zit je niet goed.
Gemistquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Atreidez het volgende:
Was om 14.30 uur al afgelopen hoor
[ afbeelding ]
Stellen nog steeds niet veel voor.quote:
met of zonder die vrouwen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Had ons dan op dat dak gelaten............
ik ben min of meer afwezig, de komende paar GP's zijn er geen OP's van mij te verwachten. Vanaf Hongarije probeer ik de draad weer op te pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef sanger het volgende:
Thanks Noud![]()
Paar dagen zonder internet op zowel werk als thuis (daar nog steeds zonder). WEST is ook afwezig volgens mij dus vandaar geen OP
Datzelfde geldt ook voor Webber. Die rijd doorgaans ook goed op Monaco.quote:ook Coulthard zou met zijn ervaring meer vooraan moeten staan.
blijkbaar is ze later toch eens gaan kijken waar al die herrie vandaan kwam:quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Atreidez het volgende:
"Als ik maar bruin wordt!"
[ afbeelding ]
ik denk het wel maar het is pas vrijdag vandaagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef kevin_ het volgende:
Geen stream van de laatste vrije training?
*Houd schunnige opmerkingen maar ff voor mequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Om ruzie in de tent te voorkomen, doe maar zonder
Watjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Om ruzie in de tent te voorkomen, doe maar zonder
quote:
Hahahahaha ligt eraan. Ach k ben blij met mn meissiej dus laat maar lekker zoals het isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Verstandig is de vrouw des huizes dusdanig opvoeden dat ze nooit vragen stelt enzo.
Vrijdag is marktdag in Monacoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:03 schreef TravelCharlie het volgende:
[..]
Waarom is dat eigelijk? Bij mijn weten het enigste circuit waar dit gebeurd.
De stream laat idd de laatste training, op zaterdagochtend, nooit zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
ik denk het wel maar het is pas vrijdag vandaag
edit:oh,ik zie nu dat ie als volgende de quali aangeeft,nu begrijp ik wat je bedoelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |