Nee, jij vindt het een geweldig programma.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
Wat vind iedereen zo kut aan iTunes? Het is een geweldig programma.
I agree!quote:
Ah. Nou ja, onder OSX is het een briljant programma. Volgens mij hebben ze het dus gewoon 1 op 1 geport. Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een geweldig programma.
Ik vind het een kutprogramma dat zich totaal niet aan de interface guidelines houdt (is MSFT zelf ook niet altijd even goed in, zie WMP), traag, log, veeleisend, heeft QuickTime nodig...
Nee bedankt.
Sorry hoor maar er is niks makkelijker te upgraden dan mijn mac pro, klik en het zit. En wie wat betaald krijgt wat, een macquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Afwazig het volgende:
OH OH OH!
ENEEUHHHH... JE KAN MACS HEUL NIET UPGRADEN EN ZE ZIJN ASOCIAAL DUUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles-reiniger doet wonderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:36 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
I agree!
Heb zelf een MacBookje <3
Alleen jammer dat ie aan het verkleuren is
Geheugen en een HD is ook een eitje met een MB trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:54 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Sorry hoor maar er is niks makkelijker te upgraden dan mijn mac pro, klik en het zit. En wie wat betaald krijgt wat, een mac
Waarom zou je de state of the art games niet kunnen spelen op een dell ter waarde van 1200 euro (de macbook dus)? Met een 8600 GT, 4 gig ram en 2.40 ghz dual core kom je een heel eind.. Dus niet gaan drogredenen aub..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens boeiend. mac gebruikers zijn ook geen heilige boontjes, maar het OS is gewoon een stuk goedkoper en completer dan die tig versies van Windows.
Ik zie bv geen reden om bootcamp te gebruiken op een mac. Waarom zou ik? Office 2008 werkt prima, firefox voor browsing, genoeg applicaties om alles te doen wat ik op een windows pc ook kan doen. Oh, wacht geen DirectX, boehoe, nu kan ik die state of the art spellen niet draaien die op een pc ter waarde van een mac ook niet te draaien zijn omdat ze te zwaar zijn.
Daarom is het ook goed dat overheidsinstellingen straks op Open Source overgaan, dan zien mensen dat er ook andere dingen zijn die prima werken. Er is keuze zat, alleen iedereen wordt voorgehouden dat windows het makkelijkst is. En dat bv linux nog steeds alles met de hand compileren is etc. Ja, want we leven nog in de 80's
Omdat ik hier zo'n Dell heb die de hogere settings echt niet trekt? Wat logisch is, gaming op de pc is toch doodquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom zou je de state of the art games niet kunnen spelen op een dell ter waarde van 1200 euro (de macbook dus)? Met een 8600 GT, 4 gig ram en 2.40 ghz dual core kom je een heel eind.. Dus niet gaan drogredenen aub..
Ik was er altijd al, maar de apple fanboys hadden bijna twee volle topics nodig om het eindelijk te snappenquote:
Nou doe es, mischien steken we er allemaal iets van op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef Swetsenegger het volgende:Ik ga je geen basis economie uitleggen, maar je bent het dus simpelweg met me eens dat de consument géén keuze heeft.
Wat een vergelijkingquote:Als mensen een opel rijden voor hun werk kopen ze toch niet per definitie een opel thuis?
Wel eens van erp systemen gehoord? Dat wordt bijna allemaal voor windows geschreven, en marktaandeeltechnisch is dat nog terecht ook. Ziedaar nog een punt waarop een mac nooit verder dan de huiskamer of hooguit de grafische industrie komt.quote:Welke specifieke software dan? Juist voor een kantoor omgeving is een mac ideaal te gebruiken.
Vertel dat even aan Blizzard dat PC gaming dood is. 10 miljoen mensen spelen World of Warcraft, en ook nog eens miljoenen die Starcraft spelen.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik hier zo'n Dell heb die de hogere settings echt niet trekt? Wat logisch is, gaming op de pc is toch doodConsoles zijn een stuk makkelijker: ik koop een spel en weet dat het gewoon draait zoals het bedoeld is. Ipv me te ergeren dat mijn 500 euro kostende videokaart weer verouderd is
Maar dat is een andere discussie
Ja, in een windows bak prik je zo meer geheugen of een andere videokaart, dat zie ik je met een mac niet doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, wacht geen DirectX, boehoe, nu kan ik die state of the art spellen niet draaien die op een pc ter waarde van een mac ook niet te draaien zijn omdat ze te zwaar zijn.
En mac is inderdaad open source, dus wat een vergelijkingquote:Daarom is het ook goed dat overheidsinstellingen straks op Open Source overgaan, dan zien mensen dat er ook andere dingen zijn die prima werken. Er is keuze zat, alleen iedereen wordt voorgehouden dat windows het makkelijkst is. En dat bv linux nog steeds alles met de hand compileren is etc. Ja, want we leven nog in de 80's
Moet je er ook niet op pissenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:36 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
I agree!
Heb zelf een MacBookje <3
Alleen jammer dat ie aan het verkleuren is
Weet ik. Waarom dan deze hele discussie?quote:Op zondag 25 mei 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou je hebt gelijk hoor vogeltjesdans.
Klopt, mac gebruikers zijn inderdaad allemaal luie flikkers, dat is bekendquote:Die tientallen maccers bij ons op kantoor doen de hele dag niets
Dus omdat een OS zonodig incompatible wil zijn moeten er maar allemaal extra voorzieningen worden getroffen? Om toch maar te kunnen maccen?quote:Je afvragen hoeveel mensen daadwerkelijk in een ERP moeten kunnen en simpele oplossingen zoals een citrix servertje (die je gelijk kan gebruiken voor thuiswerkers) is zeker geen optie?
In ons moderne kantoor waren die voorzieningen er al hoor. Voor de windows gebruikers die thuis werken.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet ik. Waarom dan deze hele discussie?![]()
[..]
Klopt, mac gebruikers zijn inderdaad allemaal luie flikkers, dat is bekend![]()
[..]
Dus omdat een OS zonodig incompatible wil zijn moeten er maar allemaal extra voorzieningen worden getroffen? Om toch maar te kunnen maccen?
Ik heb het over "iets anders dan windows", dus ja, open source is prima om bij de overheid te stoppen. Al die mensen die windows "l33t" vindenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
En mac is inderdaad open source, dus wat een vergelijkingIs je bekend hoeveel procent van de overheidsinstellingen met open source werken, en wat dat open source dan eigenljk inhoudt? Of denk je dat een groot deel van de gemeentes met ubuntu zit te hannesen?
Die open source beperkt zich voornamelijk tot enkele server systemen, op de desktop zal je het maar amper terugvinden. Waarom zou je ook afwijken van het jarenlang beproefde en zekere windows concept?
En dat slaat op...? Ik ben een vrouw, ik plas en poep niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op pissen
Ik denk dat we zo onderhand gerust de conclusie kunnen trekken dat mac eigenlijk niets anders is dan leuk uit de kluiten gewassen speelgoed, dat probeert mee te doen in de grote mensen wereld.
Nee, het is een fout dat bij hen ligt, niet bij mij... er schijnen meerdere klachten over te zijn binnen gekomen.quote:
BIj mij begon het ook te verkleuren, en heb eens even goed geboend met alles-reiniger .. tadaaa.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
En dat slaat op...? Ik ben een vrouw, ik plas en poep niet..
[..]
Nee, het is een fout dat bij hen ligt, niet bij mij... er schijnen meerdere klachten over te zijn binnen gekomen.
Da's waar. Mijn ranzig vlot kaartje uit 2005 doet nu al Flight Simulator X niet meer draaien, te traag. Belachelijk zeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:54 schreef Pheno het volgende: Ipv me te ergeren dat mijn 500 euro kostende videokaart weer verouderd isMaar dat is een andere discussie
Ik ga het proberen zometeen danquote:Op zondag 25 mei 2008 18:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
BIj mij begon het ook te verkleuren, en heb eens even goed geboend met alles-reiniger .. tadaaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |