let op! ik kies geen kant, maar dat ik deze pagina aan et doorlezen was waren jouw posts het makkelijkst te quoten met korte reply eropquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, wij tweeen zitten hier voor elke partij de boel wat op te stoken. Ok.
Ja duh, ik doe een hap opmerking er inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
let op! ik kies geen kant, maar dat ik deze pagina aan et doorlezen was waren jouw posts het makkelijkst te quoten met korte reply erop
Windows is kut vanwege de onderliggende API. Win32 is een ramp om tegen te programmeren. MFC maakt het niet beter en .NET is gewoon dezelfde troep in een ander jasje (waarbij het eindelijk wel makkelijker is gemaakt).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Afwazig het volgende:
MAC IS KUT WANT HET HEEFT GEEN RECHTERMUISKNOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed zo dat het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van en betaald door een bedrijf met een vruchtennaam, wat voornamelijk hippe lifestyle producten in het wit danwel aluminium maakt, met veelal een "i" voor een Engels woord als naam voor die producten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
http://webwereld.nl/artic(...)skamer-in-2013-.html
Define software. Oh wacht, spelletjes met het logge DirectXquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef Afwazig het volgende:
EN 90% VAN DE SOFTWARE WERKT NIET OP MAC'S!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig is van de 10% software die wél de moeite waard is meestal wel een Mac-variant.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef Afwazig het volgende:
EN 90% VAN DE SOFTWARE WERKT NIET OP MAC'S!![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft wel een voordeel; geen doorstuurzooi meerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind ook dat iemand verstand met hebben hoe een CPU intern werkt, maar als we die voorwaarde gaan stellen aan computergebruik dan houd je zo weinig gebruikers over.
Nee, maar je moet toch wel het verschil weten tussen benzine en dieselquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
Gaan we mensen die auto rijden ook verplichten om te weten hoe de benzine of dieselmotor werkt?
Ja, maar het verschil tussen Benzine en Diesel is een beetje net als het verschil tussen OSX en Windowsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef Eyon het volgende:
[..]
Heeft wel een voordeel; geen doorstuurzooi meer
[..]
Nee, maar je moet toch wel het verschil weten tussen benzine en diesel. Och, en ik rij geen auto en ik weet ook het verschil tussen een benzine/diesel motor of handgeschakeld/semi-automatisch of een automaat. Elke idioot weet dat
OSX IS BETER DAN WINDOWS!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die een bepaald merk verdedigen en hun mening presenteren als een feit zijn echt te sad voor woorden.
NIET WAAR!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
OSX IS BETER DAN WINDOWS!DAT IS EEN FEIT OUWE
Nietusquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef SvenM het volgende:
Als Mac nou echt zo goed was, dan was de verhouding Mac / Windows ook wel anders denk ik
Ja, juist.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef SvenM het volgende:
Als Mac nou echt zo goed was, dan was de verhouding Mac / Windows ook wel anders denk ik
Deze redenatie doortrekkend is een ipod de beste mp3 speler ooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef SvenM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |