abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58801005
Ik blijf zeggen dat ik het Rommedahl helemaal niet slecht vindt doen, hij valt me alles mee en zeurt (voor zover ik kan oordelen) niet, lekker erbij houden dus.
pi_58801012
Is al gepost dat AZ Davids wil halen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58801016
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als een jeugdspeler nu één goed seizoen speelt staat er een club met 20 miljoen voor de deur. Tijden zijn heeeeeeeeeeel anders. Zelfde ook met al die 94/95 vergelijkingen die natuurlijk allang niet meer opgaan.
Dat is onzin. Babel speelde drie volle seizoenen, Sneijder 4,5e seizoen, Van der Vaart vijf seizoenen, Heitinga zeven seizoenen, etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58801049
quote:
Barcelona meld zich voor Huntelaar
21-05-08

Al enkele weken gaan de geruchten over een mogelijk vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax. Volgens de Spaanse krant 'Sport' heeft FC Barcelona haar ogen gericht op de spits van Ajax, en lijkt de interesse nu zeer concreet te worden. De nieuwe trainer Josep Guardiola wil Huntelaar graag toevoegen aan zijn selectie, en bestempelt de komst van de Dremptenaar zelfs als prioriteit.

Huntelaar zelf liet na het Play-off duel tegen Twente weten, dat hij nog niets wilde zeggen over een mogelijk vertrek uit Amsterdam. Het is echter geen geheim dat Klaas-Jan graag zijn kunsten wil vertonen in de Champions Leaque, en aangezien Ajax voor het derde achtereenvolgende jaar weer veroordeeld is tot de UEFA Cup lijkt een vertrek aanstaande. Barcelona zou zich inmiddels al hebben gemeld bij Ajax, om te onderhandelen over de transfer naar de Catalaanse hoofdstad.
Als dit waar is, dan reken maar dat Huntelaar weg gaat, zo'n kans laat die niet schieten, denk ik. Bericht komt overigens van Ajaxf-side.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:21:22 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58801105
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja Rommedahel mag nog wel blijven, zn snelheid is wel handig inderdaad. Alleen die voorzetten
Die zijn altijd nog beter dan die van Kennedy .

En hij scoort ook nog wel eens. En zijn snelheid is niet alleen aanvallend handig, als het moet kan ie ook een sprint naar achter trekken .

Ow well, we zien wel met welke spelers we het moeten doen volgend jaar. Ajax blijft volhouden dat ze flink zullen investeren, ondanks de CL misser. Dus er moet dan toch echt flink ingekocht worden, zeker achterin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58801112
Tsja, hoe serieus moet je dat bericht nou weer nemen?

Iemand een linkje naar die Spaanse krant?

Edit; Klik.
pi_58801121
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Oente het volgende:

[..]

Als dit waar is, dan reken maar dat Huntelaar weg gaat, zo'n kans laat die niet schieten, denk ik. Bericht komt overigens van Ajaxf-side.
En terecht als hij dan weg moet, dan gun ik hem zo'n ploeg wel.
Barca
pi_58801160
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zijn altijd nog beter dan die van Kennedy .

En hij scoort ook nog wel eens. En zijn snelheid is niet alleen aanvallend handig, als het moet kan ie ook een sprint naar achter trekken .

Ow well, we zien wel met welke spelers we het moeten doen volgend jaar. Ajax blijft volhouden dat ze flink zullen investeren, ondanks de CL misser. Dus er moet dan toch echt flink ingekocht worden, zeker achterin.
nu ja blijf er ook bij dat er niet alleen ingekocht moet worden. Graag ook wat jeugd in het diepe gooien.
pi_58801215
Voorlopig is de renovatie van Ajax volop in gang gezet.
Jaakke-Coronel
Van Geel-Blind
Koster-Van Basten
Heitinga
Urzaiz
Davids
Kuffour
Cvitanich
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:33:46 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58801313
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

nu ja blijf er ook bij dat er niet alleen ingekocht moet worden. Graag ook wat jeugd in het diepe gooien.
Dat soort dingen kan je toch het beste in de voorbereiding testen? Nu er zomaar vanuit gaan dat de jonkies het elftal goed kunnen aanvullen lijkt me zelfmoord....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58801339
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat soort dingen kan je toch het beste in de voorbereiding testen? Nu er zomaar vanuit gaan dat de jonkies het elftal goed kunnen aanvullen lijkt me zelfmoord....
Een echte versterking is noodzakelijk, maar de NL competitie is ook prima om jeugd te proberen. vd Wiel die gaat dat heus redden bv.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:35:35 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58801345
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jaakke-Coronel
Van Geel-Blind
Koster-Van Basten
Heitinga
Urzaiz-Cvitanich
Davids
Kuffour
Zo bedoel je, neem ik aan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58801356
quote:
Jaakke-Coronel
Van Geel-Blind
Koster-Van Basten
Heitinga
Urzaiz
Davids
Kuffour
Cvitanich
Valt Heitinga onder de renovatie?
pi_58801404
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is onzin. Babel speelde drie volle seizoenen, Sneijder 4,5e seizoen, Van der Vaart vijf seizoenen, Heitinga zeven seizoenen, etc.
Ik overdreef ook wel maar je snapt zelf ook wel dat het anders is dan vroeger. Je kan ze na een seizoen al verkopen voor 20 miljoen, zelfs Urby.
pi_58801412
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:

[..]

Een echte versterking is noodzakelijk, maar de NL competitie is ook prima om jeugd te proberen. vd Wiel die gaat dat heus redden bv.
Ja maar die heeft zich min of meer al bewezen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58801440
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:

Edit; Klik.
quote:
El italiano Vincenzo Morabito, agente de varios jugadores
Kan deze zogenaamde agent van Huntelaar hem nou eens nooit een keer met rust laten?
pi_58801457
Leuk dat mensen Rommedahl zo'n aardig vinden spelen maar met name tegen twente verspeelde hij 3x de bal op dezelfde manier. Zou een jeugdspeler als Martina nou zoveel slechter spelen dan een Rommedahl die de laatste tijd totaal niet beslissend is. Hetzelfde geldt vooor Delorge die het een keer aardig heeft gedaan maar je betaald wel zijn loon en zal hij nou zoveel beter zijn dan Van der Heijden?

Ik vind echt dat Ajax moet stoppen met breedte aankopen en gewoon jeugd erin moet zetten, dat is altijd het sterke punt geweest van Ajax. Slijngaard tegen twente met vol de druk erop en hij deed het zeker niet slecht. Sarpong speelde tegen twente niet goed maar de wedstrijd daarvoor speelde hij zeker niet slechter dan Kennedy of Rommedahl.
pi_58801491
Doe maar zo
quote:
Jaakke-Coronel
Van Geel-Blind
Koster-Van Basten
Heitinga - Boulahrouz
Urzaiz - Cvitanich
Davids - de Zeeuw
Kuffour - Douglas
pi_58801594
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja maar die heeft zich min of meer al bewezen.
nou dan hoef je daar dus geen "breedte aankoop" voor te doen. Zet je Blind daar weer achter(in de pikorde)
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:54:11 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58801711
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:43 schreef Wooldoor het volgende:
Doe maar zo
[..]

Neuh, zo:
quote:
Jaakke-Coronel
Van Geel-Blind
Koster-Van Basten
Heitinga-Boularouz
Urzaiz-Cvitanich
Davids-De Zeeuw
Kuffour-Douglas
Bakircioglu-Sulejmani
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:57:38 #72
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58801781
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:41 schreef Wooldoor het volgende:
Leuk dat mensen Rommedahl zo'n aardig vinden spelen maar met name tegen twente verspeelde hij 3x de bal op dezelfde manier. Zou een jeugdspeler als Martina nou zoveel slechter spelen dan een Rommedahl die de laatste tijd totaal niet beslissend is. Hetzelfde geldt vooor Delorge die het een keer aardig heeft gedaan maar je betaald wel zijn loon en zal hij nou zoveel beter zijn dan Van der Heijden?

Ik vind echt dat Ajax moet stoppen met breedte aankopen en gewoon jeugd erin moet zetten, dat is altijd het sterke punt geweest van Ajax. Slijngaard tegen twente met vol de druk erop en hij deed het zeker niet slecht. Sarpong speelde tegen twente niet goed maar de wedstrijd daarvoor speelde hij zeker niet slechter dan Kennedy of Rommedahl.
Van Delorge kan ik mij alleen nog herinneren dat hij laaaaangzaaaaam was, werd door iedereen voorbijgelopen. Verder degelijk, maar dat was wel een zwaar minpunt.

Rommedahl is onvoorspelbaar als wat. Ik wil hem alleen zien spelen als je tegenstander vol op de aanval speelt en er dus ruimtes vallen waar hij makkelijk in kan. Als hij een vaste verdediger tegen zich heeft zie je hem zelden. Zijn acties falen veel te vaak, zijn voorzetten zijn prut en een scherpschieter is het ook niet. Ik heb eerlijk meer vertrouwen in Kennedy.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:34:45 #73
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58802515
ik vond luque, emanuelson, urzaiz, delorge, kennedy, rommedahl de teleurstellingen van het seizoen bij ajxa
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:36 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58803950
quote:
Huntelaar: "De bal ligt op dit moment bij Ajax"

Klaas Jan Huntelaar zal de komende zomer één van de hoofdrolspelers worden in de internationale transfercarrousel. Verscheidene Europese grootmachten trekken aan de Ajax-aanvaller, die momenteel in voorbereiding is op het Europees Kampioenschap dat komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland gehouden wordt.

Ondanks de afleiding van de dagelijks wederkerende transfergeruchten schuift Huntelaar de aandacht van zich af. "Ik speel momenteel voor Oranje en de rest ligt niet in mijn handen", sprak de aanvaller tijdens het trainingskamp van het Nederlands elftal tegenover Setanta Sports.

"Wanneer je goed speelt, dan weet je dat er belangstelling is van veel clubs. Maar ik heb nog gewoon een tweejarig contract bij Ajax en geïnteresseerde clubs moeten eerst bij mijn werkgever aankloppen. En als Ajax me niet wil laten gaan, dan blijf ik gewoon in Amsterdam."

Koplopers in de strijd om Huntelaar lijken momenteel FC Barcelona en Manchester United, al worden zij op de voet gevolgd door een groot aantal andere Europese grootmachten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58804138
quote:
En als Ajax me niet wil laten gaan, dan blijf ik gewoon in Amsterdam
pi_58804162
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo bedoel je, neem ik aan?
Zo bedoelde ik het inderdaad
pi_58804166
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Valt Heitinga onder de renovatie?
Nou ja hij hoeft niet weg van mij natuurlijk, maar hij gaat wel
pi_58804415
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sneijder: "Ik blijf bij Ajax."
Verslaggever: "100% zeker?"
Sneijder: "100% zeker."
pi_58804465
Huntelaar zei precies hetzelfde 1 week voor hij vertrok bij Heerenveen.
pi_58804560
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef MaxPower het volgende:
Ach, het verschil tussen Heerenveen en Ajax is groot, maar het verschil tussen Barca/Man Utd en Ajax is miniem
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58804607
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef MaxPower het volgende:
Daarom, en Sneijder ook. Voetballers moet je altijd qua uitspraken met een korreltje zout nemen.
pi_58804769
De enige die ik serieus zou nemen met uitspraken zoals 100% is John
pi_58804782
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daarom, en Sneijder ook. Voetballers moet je altijd qua uitspraken met een korreltje zout nemen.
En hun contract ook ! Als een grootmacht ala ManU/Real een speler wil krijgen ze hem ook, simpel is that !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58804843
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En hun contract ook ! Als een grootmacht ala ManU/Real een speler wil krijgen ze hem ook, simpel is that !
Contracten zijn er om gebroken te worden.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:47:50 #85
82589 S-Two
barba macacu
pi_58804934
Ben benieuwd of Sulejmani nog gaat komen. Ik had er wel vertrouwen in, maar als de onderhandelingen helemaal vlekkeloos zouden zijn verlopen, zou er nu al wel een contract getekend zijn lijkt mij. Maar goed, de transferperiode is nog lang.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_58805000
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef S-Two het volgende:
Ben benieuwd of Sulejmani nog gaat komen. Ik had er wel vertrouwen in, maar als de onderhandelingen helemaal vlekkeloos zouden zijn verlopen, zou er nu al wel een contract getekend zijn lijkt mij. Maar goed, de transferperiode is nog lang.
Hoe minder nieuws, hoe eerder hij komt/gaat.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:09:22 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58805309
Hebben we ook allemaal zo'n zin in de eerste training op 14 juli? Yeah!
Hij zal dit keer op het trainingsveld naast de Arena zijn en niet op De Toekomst, zoals vorig jaar. Er worden tribunes gebouwd, waarvan er eentje permanent blijft staan (waarschijnlijk aan de kant van het supportershome). Hoef je niet meer achter dat stomme hek te staan als je naar de training gaat kijken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58805358
Hoihoi. Zou iedereen die geregeld in deze reeks post in dit topic kunnen aangeven hoe hij/zij deze reeks het liefste wilt hebben? VBL Evaluatie; wat vonden we van VBL dit seizoen?

Bijvoorbeeld zoals het nu gaat (offtopic door ons verwijderen), of misschien vinden jullie dat er een Ajax SC moet komen? Discussier daar !
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:21:23 #89
51286 w00h00
Digital man!
pi_58805536
Volgens AS zou Kennedy in de belangstelling van Schalke staan.

Eerste goede nieuws in weken.
pi_58805583
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef w00h00 het volgende:

En daar hebben we 'm weer. AS, AjaxShowtime....
pi_58805682
quote:

Hoeveel moeten we betalen...?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58805711
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
Hebben we ook allemaal zo'n zin in de eerste training op 14 juli? Yeah!
Hij zal dit keer op het trainingsveld naast de Arena zijn en niet op De Toekomst, zoals vorig jaar. Er worden tribunes gebouwd, waarvan er eentje permanent blijft staan (waarschijnlijk aan de kant van het supportershome). Hoef je niet meer achter dat stomme hek te staan als je naar de training gaat kijken.
Ik denk dat ik er dan een leuk dagje van maken ja.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58806043
Kunnen we Kennedy niet voor Douglas ruilen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58806051
14 juli.. ben benieuwd..
pi_58806137
quote:
'Sleutelspeler' Bakircioglu in belangstelling Schalke?

Volgens de website eyefootball.comzou Schalke interesse hebben in de Zweed Kennedy Bakircioglu van Ajax en Jefferson Farfan van PSV. Farfan zou ook in de belangstelling staan van Werder Bremen. De site blijkt overigens maar slecht geinformeerd want volgens hen was Bakircioglu een 'sleutelspeler' bij Ajax afgelopen seizoen. Als Schalke dat nu ook denkt en een flinke zak geld mee brengt...
Strikje eromheen.
quote:
Ujfalusi moet het Heitinga lastig gaan maken

Johnny Heitinga krijgt niet zomaar een plekje in het centrum van Atlético Madrid toebedeeld. Naast de voormalig Ajacied heeft de Spaanse club ook de Tsjech Tomas Ujfalusi aangetrokken als nieuwe verdediger.

De dertigjarige Ujfalusi komt over van Fiorentina en tekende voor drie jaar. De Madrilenen hoeven geen transfersom te betalen aangezien Ujfalusi een aflopend contract had in Florence.

Ujfalusi speelde eerder voor clubs als Sigma Olomouc (Tsjechië) en Hamburger SV (Duitsland). In de zomer van 2004 werd hij door Fiorentina overgenomen voor het bedrag van 7,5 miljoen euro.
Welke verdedigers spelen er nog meer?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:57:27 #96
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58806234
quote:

Strik erom , en doe Rommedahl er maar gratis bij dan
Ik ben inmiddels overleden
pi_58806364
Kennedy

Geef er zelfs geld bij..
pi_58806386
Dag Kennedy
pi_58806478
Even over Leonardo, een hele goeie speler waar ik veel respect voor heb, maar hem verhuren voor een jaar aan NEC lijkt me zeker een optie om over na te denken. Kijken of zn knie en de recht van zn lichaam het houdt. En laat maar zien dat je een goeie speler bent. Sowieso heeft die speelminuten nodig. En zeker nu Sulej misschien komt een goeie optie.

Wat denken jullie?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58806586
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:14 schreef Badabingea het volgende:
Even over Leonardo, een hele goeie speler waar ik veel respect voor heb, maar hem verhuren voor een jaar aan NEC lijkt me zeker een optie om over na te denken. Kijken of zn knie en de recht van zn lichaam het houdt. En laat maar zien dat je een goeie speler bent. Sowieso heeft die speelminuten nodig. En zeker nu Sulej misschien komt een goeie optie.

Wat denken jullie?
Leonardo is een leuke speler om achter de hand te hebben. Opzich zou het geen ramp zijn als hij weg zou gaan, maar het zou zeker voor de variatie voorin goed zijn dat hij blijft. Verhuren is wel een leuke optie ja.
pi_58806596
Ik denk niet dat sulej nog zal komen nu ajax geen CL speelt, Leonardo vind ik wel een aardige speler jaartje verhuren kan geen kwaad vooral met die concurrentie voorin bij ajax, die jongen heeft gewoon wat ritme nodig dan kan hij best aardig voetballen dacht ik zo.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_58807219
Hij is in potentie een goede speler maar speelt hij niet in de basis en valt hij in dan gaat hij zijn eigen wedstrijd spelen, hetzelfde als het elftal niet goed draait. Als hij daar niet mee stopt zal het nooit een echte goede speler worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')