Fijn, maar is dit niet praktisch dezelfde OP als in het andere topic dat je over de finale opendequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef tong80 het volgende:
....Waar kies je voor en waarom ?
Ik ga dan toch maar voor Manchester. Door van der Sar.
Geen idee, er zijn vast nuances verschilquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Fijn, maar is dit niet praktisch dezelfde OP als in het andere topic dat je over de finale opende
Doe dan maar Chelsea. Omdat ik het Lampard ook gun en ie daardoor misschien wel eens niet uit de Engelse competitie zou kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn vast nuances verschil
Waarom alles behalve Manchester?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Montagui het volgende:
Das niet moeilijk! Alles behalve Manchester....dus dan maar Chelsea, ook al vind ik dat ook maar niks.
Idd, spammersquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Fijn, maar is dit niet praktisch dezelfde OP als in het andere topic dat je over de finale opende
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie zijn de calimero's?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef Grimm het volgende:
Heerlijk die afgunst van calimero's
idd, door penalty-shootout na een superspannende wedstrijd (4-4 ofzo). geeft de finale iig nog een beetje kleur. Ben persoonlijk in Engeland al een stuk meer voor Liverpool en Arsenal, maar toch vooral voor de Spaanse clubs (Barcelonaquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef TornadoDK het volgende:
2 clubs waar ik totaal niets mee heb.
Dan gun ik de winst het meest aan de persoon v.d Sar die toevalig bij Man U speelt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:17 schreef Fides het volgende:
Man Utd. In mijn ogen dit seizoen gewoon het beste.
Dat kan je zo wel raden denk ik?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga het vanavond tijdens de wedstrijd wel bepalen, wie de beste intenties heeft om er een leuke pot van te maken.
United natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Montagui het volgende:
Das niet moeilijk! Alles behalve Manchester....dus dan maar Chelsea, ook al vind ik dat ook maar niks.
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester
Clubs die succes denken te kopen is zum kotsen![]()
![]()
Die bankzitter, Nani, hebben ze toch ook gekregen van Sporting?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.
Lol, alleen om dit soort reacties hoop ik al dat Chelsea wint.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Aan Man Utd heb ik een vele male grotere hekel maar ik moet er niet aan denken dat dat bij elkaar gekochte zootje als eerste Londense club de CL wint, en dat telt zwaarder voor mij.
Hup Man Utd
Ja, en je legt de nadruk ongetwijfeld verkeerd....quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, alleen om dit soort reacties hoop ik al dat Chelsea wint.
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.
Manchester is altijd nog wel de rijkste club ter wereld volgens mij. Wat is het verschil? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:18 schreef pfaf het volgende:
Ik kan echt niet kiezen. Daarom heb ik er ook voor het eerst in jaren geen zin in.
Er zit wel visie achter bij Chelsea, stond in de VI ook een mooi stuk waaruit bleek dat al die cliche's over Chelsea onzin warenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.
De VI is maar een baggerblad dus of dat nu zo'n goede graadmeter is kan je over discussieren maar Chelsea heeft de naam dus wordt men er vaak op afgerekend.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:45 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Er zit wel visie achter bij Chelsea, stond in de VI ook een mooi stuk waaruit bleek dat al die cliche's over Chelsea onzin waren
Liever CFC als eerste Londonse club met de CL dan AFC.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Aan Man Utd heb ik een vele male grotere hekel maar ik moet er niet aan denken dat dat bij elkaar gekochte zootje als eerste Londense club de CL wint, en dat telt zwaarder voor mij.
Hup Man Utd
Maar voor jou ligt het weer andersquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever CFC als eerste Londonse club met de CL dan AFC.
Bij Manchester doen ze gewoon hetzelfde hoor...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester
Clubs die succes denken te kopen is zum kotsen![]()
![]()
Man Utd koopt een stuk minder, beter en zorgvuldiger dan Chelseaquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:04 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Bij Manchester doen ze gewoon hetzelfde hoor...
Ik weet niet wat ik liever heb, een club die veel uitgeeft of een club zonder Engelsman in de basisquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De VI is maar een baggerblad dus of dat nu zo'n goede graadmeter is kan je over discussieren maar Chelsea heeft de naam dus wordt men er vaak op afgerekend.
Eeerlijk is eerlijk, zonder overname door een iemand met veel te veel gled was dit verhaal sowieso nooit tot stand gekomen maar je moet Chelsea (Mourinho grote deels) credits geven dat ze ondanks de belachelijke hoge investeringen er wel een team van hebben weten te maken, legio voorbeelden waar het anders gelopen is.
En jij hebt het over cliche'squote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik liever heb, een club die veel uitgeeft of een club zonder Engelsman in de basis
Het is meestal een feit. Net zo als in het artikel in de VI feiten staan, ook al vind jij het een pruts blad. Van de ontmoeting tussen Chelsea en man utd in 2004 kunnen er vanavond bij Chelsea 8 spelers in de basis staan die er toen ook in stonden. Bij man utd is Scholes de enige die er toen in stond en Rooney kwam toen 2 weken later en Ferdinand had een schorsing.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij hebt het over cliche's
Weet overigens niet hoe ik dit antwoord moet rijmen aan mijn quote maar ik wist dat ik van jou niet teveel mocht verwachten
En wat wil je er mee zeggen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is meestal een feit. Net zo als in het artikel in de VI feiten staan, ook al vind jij het een pruts blad. Van de ontmoeting tussen Chelsea en man utd in 2004 kunnen er vanavond bij Chelsea 8 spelers in de basis staan die er toen ook in stonden. Bij man utd is Scholes de enige die er toen in stond en Rooney kwam toen 2 weken later en Ferdinand had een schorsing.
Ik zou de topic nog even doorlezen en dan het stukje nog een keertje lezen...quote:
Van PSV waren er toch ook maar iets van 3 spelers die alle 4 opeenvolgende landskampioenschappen op rij hadden meegemaakt? Waaronder permanente bankzitter Addo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is meestal een feit. Net zo als in het artikel in de VI feiten staan, ook al vind jij het een pruts blad. Van de ontmoeting tussen Chelsea en man utd in 2004 kunnen er vanavond bij Chelsea 8 spelers in de basis staan die er toen ook in stonden. Bij man utd is Scholes de enige die er toen in stond en Rooney kwam toen 2 weken later en Ferdinand had een schorsing.
Mensen die dit topic maken zijn calimerosquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zijn de calimero's?
Ik gun het Utd het meest, Giggs en v/d Sar zijn helden.
Drogba en Essien kots ik echt op, Chelsea vind ik echt een misselijkmakende club
Dat is ook al zo'n cliché. Ik heb niets met Chelsea, maar al die gasten die voor Manure zijn, zijn dat ook omdat ze succes hebben gehaald. Jij bent zelf voor Ajax. Misschien kom je uit Amsterdam, maar de kans is groter dat je door het succes fan bent geworden. Niets mis mee, maar waarom krijgen alleen de Chelsea fans dit om de oren? Voor vanavond ben ik voor Chelsea. Ik vind die club niet veel, maar aan Manure heb ik een gruwelijke hekel, vandaar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik betwijfel of die Chelsea fans hier op Fok voor Abramovic kwam ook al fan waren
Precies daarom.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen favoriete club in Engeland. Sympathie voor West Ham, Leeds, Chelsea, Newcastle, Liverpool en Manchester United. Alleen een gruwelijke hekel aan Arsenal en in mindere mate Tottenham Hotspur.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik betwijfel of die Chelsea fans hier op Fok voor Abramovic kwam ook al fan waren
Jij PL-Poly.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete club in Engeland. Sympathie voor West Ham, Leeds, Chelsea, Newcastle, Liverpool en Manchester United. Alleen een gruwelijke hekel aan Arsenal en in mindere mate Tottenham Hotspur.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef rival het volgende:
Man u gaat winnen!
en dat wil ik ook. vanwege vd sar en rooney!
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef tong80 het volgende:
Maar wel in een erg leuke en spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:17 schreef DarkShine het volgende:
De minst kutte heeft gewonnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |