quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Montagui het volgende:
Das niet moeilijk! Alles behalve Manchester....dus dan maar Chelsea, ook al vind ik dat ook maar niks.
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester
Clubs die succes denken te kopen is zum kotsen![]()
![]()
Die bankzitter, Nani, hebben ze toch ook gekregen van Sporting?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.
Lol, alleen om dit soort reacties hoop ik al dat Chelsea wint.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Aan Man Utd heb ik een vele male grotere hekel maar ik moet er niet aan denken dat dat bij elkaar gekochte zootje als eerste Londense club de CL wint, en dat telt zwaarder voor mij.
Hup Man Utd
Ja, en je legt de nadruk ongetwijfeld verkeerd....quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, alleen om dit soort reacties hoop ik al dat Chelsea wint.
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee idd. Dan liever Manchester met hun begroting van 3 miljoen. Nee precies. Die kopen tenminste goedkope spelers.
Manchester is altijd nog wel de rijkste club ter wereld volgens mij. Wat is het verschil? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:18 schreef pfaf het volgende:
Ik kan echt niet kiezen. Daarom heb ik er ook voor het eerst in jaren geen zin in.
Er zit wel visie achter bij Chelsea, stond in de VI ook een mooi stuk waaruit bleek dat al die cliche's over Chelsea onzin warenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja die miljoenenaankopen van Chelsea in de afgelopen jaren staan inderdaad gelijk aan die van Manchester. Je hebt er helemaal kijk op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |