Hier ook niet, maar als ze m'n kamer gaan verbouwen moet ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Mên, dat zou echt niet meer in me opkomen, thuis wonen...
Je weet maar nooit met jouquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trapten jullie er ff allemaal lekker in![]()
Jah de koelkast moet ook m'n kamer uit en die komt eventjes ergens te staan waar die niet aan is dusquote:
ben je nu al in de bieb ondertussenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah de koelkast moet ook m'n kamer uit en die komt eventjes ergens te staan waar die niet aan is dus
en, wat staat er nu op de planning ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef morgane het volgende:
Net examen Duits gehad, ging volgens mij prima!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je nu al in de bieb ondertussen?
Goed bezigquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef morgane het volgende:
Net examen Duits gehad, ging volgens mij prima!
Dat kan bij ons niet, want als je geslaagd bent word je pas vanaf 20:00 gebeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij ons was het op de dag zelf ophalen..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En tuurlijk zodra ik dat zeg begint het gelazer.. dus yashi is
mooi zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m'n tentamen gehaald, een 6.5 voor 't verslag / presentatie, een 7 voor m'n tentamen dus een afgeronde 7 als eindcijfer.
![]()
![]()
![]()
* blij is
Nog 1 herkansing, de goedkeuring van m'n scriptievoorstel & de scriptie te gaan
ik zou m een brief sturenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben alweer terugIn die bieb is ook iedereen rumoerig en weet ik veel wat..
En de schrijver van het hoofdstuk Belgie is kut.. legt niks uit blabla heeft het over regering en alles maar legt in het volgende hoofdstuk pas uit wat de regering nu precies is enzo
Ze moet niet zo zeuren, de instelling heet niet voor niks een u ni ver si teit, oftewel niet alles wordt letterlijk voorgekauwd. Ze heeft tenminste nog een boek, tentamens van een stapel papers is veul erger.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou m een brief sturen
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zeuren, de instelling heet niet voor niks een u ni ver si teit, oftewel niet alles wordt letterlijk voorgekauwd. Ze heeft tenminste nog een boek, tentamens van een stapel papers is veul erger.
Zo.
nou die heb je in je zak zitten pietjequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik doelde op iets anders dan een "zak"quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou die heb je in je zak zitten pietje
Ik doe geen pabo / pedagogiek, kwam recht uit 't hartquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik zal hier ook eens vragen of ik naar wiki mag refererenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
WikipediaDie legt het iig beter uit dan die stomme schrijvert
![]()
Heb je de popcorn al klaarstaanquote:
heb je nog n goede mixquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het niet leuk om met jullie te rellen
Nu ga ik mijn kamer maar vast beetje leegruimen swingend en al
99 luftbaaaaaaloooooonsquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik mijn kamer maar vast beetje leegruimen swingend en al
Thanx voor de tip, ff weekendmix downloadenquote:
heb wel 2 broodjes bij de bakker bart gehaaldquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de popcorn al klaarstaan?
maar je houd het nog bijquote:
zijn dat die podcasts of waar pluk je t vandaan...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor de tip, ff weekendmix downloaden.
ben over n uurtje klaar, maar dan is je moeder er al of nietquote:
Jupquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben over n uurtje klaar, maar dan is je moeder er al of niet
Jepquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
zijn dat die podcasts of waar pluk je t vandaan...
Verkeerde topicquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
In die shuttles zitten undercover conducteurs!!!!!!!!!1
Ja, het is toch retedruk omdat die hoerebussen niet rijden. Nu gaan alle studenten automatisch naar de 1ste klas. Die werden vanmiddag allemaal genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
de heyendaal shuttles?
Dat zeiden hun ook! Maar de NS is Veolia nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
als de trein vol zit MAG/MOET je toch 1e klas zitten ? toen we naar cuijk gingen met carnaval ook heerlijk 1e klas gezeten
hhahaha genaaitquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zeiden hun ook! Maar de NS is Veolia niet!!!!!!!!111
ik hou het wel bijquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je houd het nog bijkom je naar de meet ?
ik denk dat Houniet het over de treinen naar Heijendaal heeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heyendaal shuttles zijn de bussen niet de treinen
Ik heb het over die trein / shuttle Veolia-meuk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heyendaal shuttles zijn de bussen niet de treinen
Ja. Morgane's pa is de eigenaar van Interhobby, dus zij zal dit wel weten. En Dupje, nouja eigenlijk wilde ik jou gewoon ff beetje plagenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom nou weer Yash, zouden Morgane en Dupje dit wel weten dan?
Ben ik net uur bezig geweest om een kamertje leeg te maken, gaat ze toch bij d'r ouders wonen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik haat op Kamers wonen.. tis nergens voor nodig en ik mis mijn Mammie en Pappie dus ik ga weer bij m'n ouders wonen
Vroegah, toen er nog af en toe van die treinen reden waarbij je, tijdens het rijden, zelf de deuren kon openen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw yasha over dat springtopic![]()
Als ik terugkwam van school met de stt naar Den Bosch, dan kwam 9 vd 10 keer net bij de overgang de IC vanuit Rosendaal voorbij. KM of 100 per uur toch gauw... En dat op een afstand van + - 0.5 meter bij de overgangWel een dikke rush, mja raak je aan gewend
Ja, vanavond ergens...quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ wil jij ff dat gedoe van dafan regelen.. ik had toen straks die gozer al proberen toe te voegen maar hij reageerde niet en nu heb ik geen tijd..
Zo ziet mijn kamer er nu wel uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna 1,5u geen post, is er een bom op Nijmegen gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |