Je weet maar nooit met jouquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trapten jullie er ff allemaal lekker in![]()
Jah de koelkast moet ook m'n kamer uit en die komt eventjes ergens te staan waar die niet aan is dusquote:
ben je nu al in de bieb ondertussenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah de koelkast moet ook m'n kamer uit en die komt eventjes ergens te staan waar die niet aan is dus
en, wat staat er nu op de planning ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef morgane het volgende:
Net examen Duits gehad, ging volgens mij prima!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je nu al in de bieb ondertussen?
Goed bezigquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef morgane het volgende:
Net examen Duits gehad, ging volgens mij prima!
Dat kan bij ons niet, want als je geslaagd bent word je pas vanaf 20:00 gebeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij ons was het op de dag zelf ophalen..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En tuurlijk zodra ik dat zeg begint het gelazer.. dus yashi is
mooi zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m'n tentamen gehaald, een 6.5 voor 't verslag / presentatie, een 7 voor m'n tentamen dus een afgeronde 7 als eindcijfer.
![]()
![]()
![]()
* blij is
Nog 1 herkansing, de goedkeuring van m'n scriptievoorstel & de scriptie te gaan
ik zou m een brief sturenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben alweer terugIn die bieb is ook iedereen rumoerig en weet ik veel wat..
En de schrijver van het hoofdstuk Belgie is kut.. legt niks uit blabla heeft het over regering en alles maar legt in het volgende hoofdstuk pas uit wat de regering nu precies is enzo
Ze moet niet zo zeuren, de instelling heet niet voor niks een u ni ver si teit, oftewel niet alles wordt letterlijk voorgekauwd. Ze heeft tenminste nog een boek, tentamens van een stapel papers is veul erger.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou m een brief sturen
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zeuren, de instelling heet niet voor niks een u ni ver si teit, oftewel niet alles wordt letterlijk voorgekauwd. Ze heeft tenminste nog een boek, tentamens van een stapel papers is veul erger.
Zo.
nou die heb je in je zak zitten pietjequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik doelde op iets anders dan een "zak"quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou die heb je in je zak zitten pietje
Ik doe geen pabo / pedagogiek, kwam recht uit 't hartquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Steek dat didactisch verantwoorde praatje maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik zal hier ook eens vragen of ik naar wiki mag refererenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
WikipediaDie legt het iig beter uit dan die stomme schrijvert
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |