Heb je de popcorn al klaarstaanquote:
heb je nog n goede mixquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het niet leuk om met jullie te rellen
Nu ga ik mijn kamer maar vast beetje leegruimen swingend en al
99 luftbaaaaaaloooooonsquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik mijn kamer maar vast beetje leegruimen swingend en al
Thanx voor de tip, ff weekendmix downloadenquote:
heb wel 2 broodjes bij de bakker bart gehaaldquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de popcorn al klaarstaan?
maar je houd het nog bijquote:
zijn dat die podcasts of waar pluk je t vandaan...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor de tip, ff weekendmix downloaden.
ben over n uurtje klaar, maar dan is je moeder er al of nietquote:
Jupquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben over n uurtje klaar, maar dan is je moeder er al of niet
Jepquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
zijn dat die podcasts of waar pluk je t vandaan...
Verkeerde topicquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
In die shuttles zitten undercover conducteurs!!!!!!!!!1
Ja, het is toch retedruk omdat die hoerebussen niet rijden. Nu gaan alle studenten automatisch naar de 1ste klas. Die werden vanmiddag allemaal genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
de heyendaal shuttles?
Dat zeiden hun ook! Maar de NS is Veolia nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
als de trein vol zit MAG/MOET je toch 1e klas zitten ? toen we naar cuijk gingen met carnaval ook heerlijk 1e klas gezeten
hhahaha genaaitquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zeiden hun ook! Maar de NS is Veolia niet!!!!!!!!111
ik hou het wel bijquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar je houd het nog bijkom je naar de meet ?
ik denk dat Houniet het over de treinen naar Heijendaal heeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heyendaal shuttles zijn de bussen niet de treinen
Ik heb het over die trein / shuttle Veolia-meuk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heyendaal shuttles zijn de bussen niet de treinen
Ja. Morgane's pa is de eigenaar van Interhobby, dus zij zal dit wel weten. En Dupje, nouja eigenlijk wilde ik jou gewoon ff beetje plagenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom nou weer Yash, zouden Morgane en Dupje dit wel weten dan?
Ben ik net uur bezig geweest om een kamertje leeg te maken, gaat ze toch bij d'r ouders wonen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik haat op Kamers wonen.. tis nergens voor nodig en ik mis mijn Mammie en Pappie dus ik ga weer bij m'n ouders wonen
Vroegah, toen er nog af en toe van die treinen reden waarbij je, tijdens het rijden, zelf de deuren kon openen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw yasha over dat springtopic![]()
Als ik terugkwam van school met de stt naar Den Bosch, dan kwam 9 vd 10 keer net bij de overgang de IC vanuit Rosendaal voorbij. KM of 100 per uur toch gauw... En dat op een afstand van + - 0.5 meter bij de overgangWel een dikke rush, mja raak je aan gewend
Ja, vanavond ergens...quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ wil jij ff dat gedoe van dafan regelen.. ik had toen straks die gozer al proberen toe te voegen maar hij reageerde niet en nu heb ik geen tijd..
Zo ziet mijn kamer er nu wel uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna 1,5u geen post, is er een bom op Nijmegen gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |