Het is inderdaad het imago wat een trailer draagt, ik ben er zelf nogal sarcastisch over in mijn post maar zo zie ik het niet hoor. Ik ben verliefd op het stekje, al vanaf het moment dat ik het de eerste keer zag (alles was gehuld in een mooie zachte laag sneeuw

en vanuit het raam in de woonkamer zag ik allemaal eekhoorntjes spelen op de "birdfeeders"

Mijn man zei achteraf, "as soon as they opened the door, I know it ... Great, an old people house, she's gonna love it"
De buitenkant gaan we inderdaad verven, het wordt niet wit, maar groen of bruin , het moet verdwijnen als je langsrijdt, je moet het niet kunnen zien vanaf de straat
Inmiddels hebben we al gedaan:
* Kleine Badkamer bad eruit, nieuwe vloer erin, nieuw bad + achterwand erin, inbouwkast afgemaakt
* Grote badkamer, bad eruit, nieuwe vloer erin
* Al het vloerbedekking verwijderd
* Gang + 2 kleine slaapkamers verstevigen van de vloer met dik triplex
* Laminaat in 2 slaapkamers +gang+eetkamer
*verstevigen vloer washok
Alles moest geverfd worden, en alles moet elke centimeter worden schoongeschrobt, zo vies was het. De vloeren waren rot (onder het bad was de vloer zelfs ingestord!) in het achterste gedeelte en in de grote slaapkamer + badkamer zitten we nog met een geur die we er niet uit kunnen krijgen totop heden. We wachten nog een dag af met een ventilator zijn we nu aan het luchten, anders halen we er een professional bij. Er ligt geen lijk onder de trailer en de pijp naar de septic is niet gebarsten dus we hebben geen id waar de lucht weg komt
To do list:
*Verven woonkamer + Kantoor
*Vloerbedekking woonkamer, slaapkamer + kantoor (professionals)
*Grote badkamer compleet vernieuwen (herfst project)
*Nieuw dak (metalen dak, herfstproject)
*Al het dode hout en de bomen die te dicht op de garage staan verwijderen + verbranden

ie bruine garage ligt van onder tot boven vol met achtergelaten troep, bierblikken, sigarettendoosjes dus die moet uitgemest worden en klaargemaakt worden om in te kunnen sleutelen. (zomerproject)
*verven buitenkant
*verwijderen van veel onkruid en veel zwarte bessen bosjes
Het zijn allemaal kleine projectjes die uitlopen tot een groot project, het begint frustrerend te worden, maar het is inderdaad prachtig, en we geloven dat het het waard is.
Deze zomer gaan we echter wel met een advocaat praten, want bij wet moet men de vragen over de staat van onderhoud aan het huis naar alle eerlijkheid beantwoorden, en heel veel kleine dingen ontdekken we nu die ze erg amateuristisch hebben verstopt voor ons en de onafhankelijke aannemer die een kijkje op het huis heeft geworpen.
Inmiddels heeft die zondag met een vers gebakken crossaintje, een gekookt eitje van buurmans kip en een vers geperst glaasje jus in het ochtendzonnetje met de baby snoezend in de buggy onder de bomen, een laagje dauw op het gras en het enige wat je hoort zingende vogeltjes, het leed weer wat verzacht, ons even nieuwe hoop gegeven (want het was er echt heel erg aan toe aan de binnenkant) en weten we waarvoor we dit doen
Donderdag internet in het huis hopen we, Vrijdag of van het weekend meer klusfoto's.
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family