In Amerika wordt het aantal officiële slaapkamers in een woning bepaald door het aantal badkamers. 2 badkamers = 2 slaapkamers. 1 badkamer = 1 slaapkamer (en misschien wel een hoop extra kamers maar die mogen dan geen slaapkamer heten). Je mag volgens mij wel de tussenweg gebruiken door één badkamer vanuit verschillende slaapkamers toegankelijk te maken.quote:
Idd! Kunnen ze niet even weer opnieuw geüpload worden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik zie ook geen foto's meer trouwens. Toch jammer.
Op zich geen slechte manier van kamers classificeren, 1 badkamer voor het hele huis is best wel onhandig als je twee werkende ouders hebt en kinderen die ook 's ochtends de badkamer in moeten. Maar daarvoor bouwen we hier te klein ben ik bang.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Amerika wordt het aantal officiële slaapkamers in een woning bepaald door het aantal badkamers. 2 badkamers = 2 slaapkamers. 1 badkamer = 1 slaapkamer (en misschien wel een hoop extra kamers maar die mogen dan geen slaapkamer heten). Je mag volgens mij wel de tussenweg gebruiken door één badkamer vanuit verschillende slaapkamers toegankelijk te maken.
Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Rotschop, hoe is het eigenlijk met de verbouwingen in New York gesteld ?
Hé kuukske, jij ook hier? *tevens tvp*quote:
Waarom niet? Ik heb er ook twee, zou niet anders willen nu.quote:
Maar jij bent al helemaal veramerikaniseerdquote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er ook twee, zou niet anders willen nu.![]()
ik zie ook geen foto'squote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef honne het volgende:
Jammer heb nog geen 1 foto kunnen zien.
Ben eigenlijk wel heeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |