Klopt, 29 duizend miljard euro moet het zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
45 biljoen USD = 2900 miljard euro? Moet dat niet zijn 29.000 miljard euro, aangezien miljard -> biljoen een factor 1000 is?
Een financieel dagblad neemt het met de huidige volatiele markt niet zo nauw meer een nulletje meer of minder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
45 biljoen USD = 2900 miljard euro? Moet dat niet zijn 29.000 miljard euro, aangezien miljard -> biljoen een factor 1000 is?
quote:Op vrijdag 6 juni 200812:33 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, 29 duizend miljard euro moet het zijn.
De dollar daalt snel, maar hiermee lopen ze toch wel vooruit op de zakenquote:Op vrijdag 6 juni 200812:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een financieel dagblad neemt het met de huidige volatiele markt niet zo nauw meer een nulletje meer of minder. [afbeelding]
tja, makkelijk dat rechtstreeks overnemenquote:Op vrijdag 6 juni 200812:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Financieel dagblad? Was van Nu, die het bericht overnamen van het ANP. Het stond ook fout op onze FP (ANP) [afbeelding]
tering he...quote:Op vrijdag 6 juni 200815:40 schreef Mr.J het volgende:
Crude Oil 134,4800 4,83%
Pffff, dit gaat hard.
hoort bij elkaar een beetje he..quote:Op vrijdag 6 juni 200815:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is wel het olietopic maar manieuit [afbeelding]
Onzin, keer op keer blijkt dat accijnzen werken om het gedrag van de markt een bepaalde kant op te sturen. Kijk eens naar het verschil in verbruik tussen Europese auto's en Amerikaanse bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef huhggh het volgende:
Zo kortzichtig om met accijnzen te willen sturen, dat heeft namelijk nog nooit gewerkt.
Hierop ga je geen atwoord krijgen van hugh dat zei ik gisteren ook al. Maar dat wil hij niet horen. (ok mischien was ik wat lomper in mijn uitspraak)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Onzin, keer op keer blijkt dat accijnzen werken om het gedrag van de markt een bepaalde kant op te sturen. Kijk eens naar het verschil in verbruik tussen Europese auto's en Amerikaanse bijvoorbeeld.
Zo is dat, een kernbom op het olievat IRAN, dan zitten we zo op 200 dollar per vatquote:vr 06 jun 2008, 13:59
Israël: Aanval op Iran lijkt onvermijdelijk
JERUZALEM - De Israëlische vicepremier en minister van Transport, Shaul Mofaz, heeft in een vrijdag gepubliceerd vraaggesprek gezegd dat een Israëlische aanval op Iran onvermijdelijk lijkt. „Wanneer Iran doorgaat met het ontwikkelen van kernwapens, dan vallen we dat land aan,” aldus Mofaz in het dagblad Yedioth Ahronoth.
tja, als deze woorden al geuit worden dan zal het wel gebeuren ook...quote:Op vrijdag 6 juni 200816:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Zo is dat, een kernbom op het olievat IRAN, dan zitten we zo op 200 dollar per vat
En Shell op 45,-. Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef henkway het volgende:
Zo is dat, een kernbom op het olievat IRAN, dan zitten we zo op 200 dollar per vat
dat is als Mr Ahmadinedinges geen bommetjes terug gaat gooien dan wel...quote:Op vrijdag 6 juni 200816:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En Shell op 45,-. Ik zeg doen! [afbeelding]
Ah, dit zou een van die 'speciale omstandigheden' zijn waardoor we morgen al de lul kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef henkway het volgende:
[..]
quote:
Vrouw steekt benzinestations in brandquote:Vrouw steekt benzinestations in brand
Dat niet iedereen blij is met de hoge brandstofprijzen, mag wel duidelijk zijn. Maar een 64-jarige vrouw uit Californië ging wel heel erg ver om haar mening te uiten. Ze was zo woedend over de hoge brandstofprijzen dat ze maar besloot om twee benzinestations in brand te steken.
De brandstichtster, Diane Craig, is inmiddels gearresteerd in een restaurant. Ze had nog één aansteker en een aantal aanmaakblokjes bij zich. Ze wordt beschuldigd van brandstichting en inbraak. Craig bekende onmiddelijk schuld toen ze werd gearresteerd.
De vrouw stichtte de brand in de toiletten van de Arco- en Chevron benzinestations. Haar alibi was dat ze iets tegen de hoge brandstofprijzen wilde doen.
quote:Op vrijdag 6 juni 200816:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dit zou een van die 'speciale omstandigheden' zijn waardoor we morgen al de lul kunnen zijn. [afbeelding]
Erg grappig iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hierop ga je geen atwoord krijgen van hugh dat zei ik gisteren ook al. Maar dat wil hij niet horen. (ok mischien was ik wat lomper in mijn uitspraak)
Tuurlijk niet, dit is even stoere praat terug naar Ahmadinejad. Ze willen neem ik aan wel dat Jeruzalem overeind blijft staanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als deze woorden al geuit worden dan zal het wel gebeuren ook...
Dat kan natuurlijk ook omgekeerd zijn, een stijging van de olieprijs staat gelijk aan een daling van de dollar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:35 schreef Terrorbita het volgende:
Een lichte daling van de dollar staat gelijk aan 10 dollar extra bovenop een vat olie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |