Ontwenningsverschijnselen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef Evil_Jur het volgende:
zucht
Daar zeg je wat, nog niet eens zo gek gedacht dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Locke aan het puzzelen was in de Swan moest hij iets invullen over het Gilgamesj-epos. Dat epos gaat over Gilgamesj die het eeuwige leven zoekt. Dat verhaal is de basis voor de Alexander de Grote mythe die vooral in Islamitische culturen bekend is. Alexander zoekt net als Gilgamesj naar onsterfelijkheid, naar het Levenswater om precies te zijn.
De Lost-schrijvers zijn daar dus mee bekend en hebben er in de serie aan gerefereerd. Het kan natuurlijk een dood spoor zijn, maar ik heb het hier nog niet zien staan. Dus bij deze.
Ik hoop op een cliffhanger vergelijkbaar met die van seizoen 3. Zo'n "Wow, WTF?"-moment. Dat heb ik veel liever dan bv de cliffhanger van seizoen 1 waar je nog midden in de actie zit en praktisch naar de tv zit te schreeuwen als het beeld ineens op zwart gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:26 schreef Haunter het volgende:
Ik ben benieuwd wat de cliffhanger gaat wordenIk zie het wel gebeuren dat we opeens Locke samen met de O6 weer op het vaste land zien lopen
Ja precies! Ik heb na de finale van s3 tijdje vooruit zitten staren en zitten denken van; WTF?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik hoop op een cliffhanger vergelijkbaar met die van seizoen 3. Zo'n "Wow, WTF?"-moment. Dat heb ik veel liever dan bv de cliffhanger van seizoen 1 waar je nog midden in de actie zit en praktisch naar de tv zit te schreeuwen als het beeld ineens op zwart gaat.
De cliffhanger van seizoen 2 was ook tof natuurlijk, maar die liet mij minder watertanden dan die van seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen mij te herinneren dat de producers zeiden dat we aan het eind van 3x07 definitief zouden weten of Kate nu voor Jack of Sawyer koosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:28 schreef Herald het volgende:
Het beste van seizoen 4 is dat het niet langer de Jack, Kate & Sawyer show is. Wel jammer dat het maar 13 afleveringen bevat
Het eiland zat toch in een timeloop dat het in 1996 hield? Zolang het in die loop zat waren de bewoners in principe onsterfelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, nog niet eens zo gek gedacht dus.
Het is nog vrij onduidelijk. Het projectiel dat vanaf de boot werd gelanceerd kwam later aan, de dokter die op de boot vermoord werd spoelde een dag eerder aan op het eiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het eiland zat toch in een timeloop dat het in 1996 hield? Zolang het in die loop zat waren de bewoners in principe onsterfelijk.
Gelul, prima serie. Ik zou alleen niet hier de topics gaan lezen, dat verneukt de hele grap. Have funquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef Rossoneri het volgende:
Vandaag de eerste 4 afleveringen van Lost gehuurd, mede omdat ik erg sceptisch tegenover deze serie aankeek. Dit kwam vooral omdat ik veel mensen sprak die vonden dat de serie na verloop van tijd echt nergens meer over ging en veels te veel doorsloeg. Mijn conclusie tot nu toe na 4 afleveringen:![]()
Hoe duur is het eerste Lost seizoen? Niet meer 50 euro neem ik aan? Ik ga de rest van het seizoen nu ook huren, maar heb dus gehoord dat na seizoen 1 het nergens meer over gaat. Wat is jullie mening hierover??
Haha, bron ? Vrienden van je die het gewoon een te brede serie vonden ? Het was waarschijnlijk te veel voor ze ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef Rossoneri het volgende:
Vandaag de eerste 4 afleveringen van Lost gehuurd, mede omdat ik erg sceptisch tegenover deze serie aankeek. Dit kwam vooral omdat ik veel mensen sprak die vonden dat de serie na verloop van tijd echt nergens meer over ging en veels te veel doorsloeg. Mijn conclusie tot nu toe na 4 afleveringen:![]()
Hoe duur is het eerste Lost seizoen? Niet meer 50 euro neem ik aan? Ik ga de rest van het seizoen nu ook huren, maar heb dus gehoord dat na seizoen 1 het nergens meer over gaat. Wat is jullie mening hierover??
Ja leuk idee, dan kan Aaron een spinoff krijgen op Nickelodeon, als brooding emo-teenager die teruggaat naar het eiland om z'n biologische moeder te redden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:50 schreef Kwyjibo het volgende:
Een theorie die ik heb:
Ik denk dat aan het einde van dit seizoen het eiland 10 jaar vooruit in de tijd verplaatst wordt. De O6 zou dan dus 10 jaar moeten wachten voordat ze weer naar het eiland kunnen. Op het eiland zelf is die 10 jaar natuurlijk niet te merken. Misschien dat ze daarom liegen over wat er is gebeurd omdat het eiland nu toch niet te vinden is. In die tijd hebben Ben en Sayid de tijd om er voor te zorgen dat Charles stopt met zoeken.
10 jaar kan natuurlijk ook een ander aantal jaren kunnen zijn.
Seizoen 2 vind ik persoonlijk wat minder, maar seizoen 3 en 4 doen niet echt onder voor het eerste seizoen. Het is zeker geen serie die eindeloos gerekt wordt, omdat het al vast staat dat er zes seizoenen komen en niet één meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef Rossoneri het volgende:
Ik had altijd het idee dat er enige druk achter zat om het maar zes seizoenen te laten duren. Juist om te voorkomen dat er teveel gerekt wordt waardoor sommige mysteries seizoenen lang vergeten worden (de hurley-bird uit de seasonsfinale's van S1 en S2, het standbeeld met 4 tenen).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:36 schreef TC03 het volgende:
Seizoen 2 vind ik persoonlijk wat minder, maar seizoen 3 en 4 doen niet echt onder voor het eerste seizoen. Het is zeker geen serie die eindeloos gerekt wordt, omdat het al vast staat dat er zes seizoenen komen en niet één meer.
Ik vind dat je zeikt. Stellen ze een keer een einddatum voor een serie in plaats van dat het eindeloos gerekt wordt (ik noem een Smallvillequote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:05 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat er enige druk achter zat om het maar zes seizoenen te laten duren. Juist om te voorkomen dat er teveel gerekt wordt waardoor sommige mysteries seizoenen lang vergeten worden (de hurley-bird uit de seasonsfinale's van S1 en S2, het standbeeld met 4 tenen).
Daarbij zouden de laatste 3 seizoenen elk maar maximaal 16 afleveringen bevatten, mede om een seizoen niet te lang te maken, aan de andere kant geeft het de schrijvers weer maanden extra tijd om er een fatsoenlijk verhaal van te maken. Dan wordt er ook nog maar één seizoen per jaar getoond en hoppa ze rekken de serie toch uit tot 2010. Tja zo fanvriendelijk vind ik dat ook niet.
Ja wat vrienden en andere kennisen en natuurlijk wat over het internet. De beste serie die er is kan ik niet beoordelen omdat ik nog niet zoveel gezien heb, maar je kan andere series ook niet echt met elkaar vergelijken denk ik. Ja ik loop stage in duitsland en hier verhuren ze Lost met NL subtitles dus dat scheeld wel. Maar in Nederland (Leeuwarden) verhuurd mn plaatselijke videotheek ze ook gewoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:31 schreef Shrien het volgende:
[..]
Haha, bron ? Vrienden van je die het gewoon een te brede serie vonden ? Het was waarschijnlijk te veel voor ze ofzo. Dit is het 82e topic van Lost hier op Fok, waarom zou je aan ons vragen of wij ook vinden dat het vanaf seizoen 2 een kut serie geworden is.. 'Tis de beste serie die er is.
![]()
En waar huur je Lost ? Je plaatselijke videotheek of iets dergelijks ? Wist niet dat ze ook series verhuurden..
Ik hoop voor je dat je niet naar Lost met Duitse nasynchronisatie zit te kijken?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:19 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja wat vrienden en andere kennisen en natuurlijk wat over het internet. De beste serie die er is kan ik niet beoordelen omdat ik nog niet zoveel gezien heb, maar je kan andere series ook niet echt met elkaar vergelijken denk ik. Ja ik loop stage in duitsland en hier verhuren ze Lost met NL subtitles dus dat scheeld wel. Maar in Nederland (Leeuwarden) verhuurd mn plaatselijke videotheek ze ook gewoon.
WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN KATE! WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef G-Mart het volgende:
Jack: Was ist das?
Locke: Jack, das ist der Rauch Monster
Jack: Das macht mir Sorgen. Was ist mit Den Anderen?
Locke: Kein Problem, wir sind hier sparen in der Luke.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]
WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN KATE! WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN!!!
ik vind het prima dat ze een einddatum aangeven, maar het wordt nu gedaan alsof de producers dat uit eigen beweging hebben gedaan voor de kijkers, terwijl het juist op aandringen van de fans is. Juist omdat de producers steeds maar meer zijpaden betraden en eerdere mysteries niet verklaarden begonnen de fans zich af te vragen of ze uberhaupt ooit antwoorden zouden krijgen. Ze konden bijna niet anders dan fans geruststellen dat er een einde aankomt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat je zeikt. Stellen ze een keer een einddatum voor een serie in plaats van dat het eindeloos gerekt wordt (ik noem een Smallville) is het weeeer niet goed
.
Oh god nee gewoon engelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet naar Lost met Duitse nasynchronisatie zit te kijken?
Jack: Was ist das?
Locke: Jack, das ist der Rauch Monster
Jack: Das macht mir Sorgen. Was ist mit Den Anderen?
Locke: Kein Problem, wir sind hier sparen in der Luke.
Nog 2quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, net afl 12 gekeken, was weer goed
beter dan dat 11, die was zo slecht
nog 1 dus maar
De producers hebben dat juist wel uit eigen beweging gedaan. Ze hebben sinds het begin al aangegeven dat ze niet dezelfde kant op wilden gaan als The X-FIles, dat in hun ogen 2 seizoenen te lang is doorgegaan. Bovendien hebben ze meermalen gezegd verhaal te hebben liggen voor ongeveer 5 seizoenen en niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind het prima dat ze een einddatum aangeven, maar het wordt nu gedaan alsof de producers dat uit eigen beweging hebben gedaan voor de kijkers, terwijl het juist op aandringen van de fans is. Juist omdat de producers steeds maar meer zijpaden betraden en eerdere mysteries niet verklaarden begonnen de fans zich af te vragen of ze uberhaupt ooit antwoorden zouden krijgen. Ze konden bijna niet anders dan fans geruststellen dat er een einde aankomt.
WALTER!! WALTER!! MEINE JUNGE!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]
WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN KATE! WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN!!!
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
Ten slotte (2 losse woorden idd. 'Tenslotte' is wat anders, maar dat terzijde)
Ik wist het ook niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, en het komt des te harder aan omdat ik niet doorhad dat er deze week geen Lost was
Ik kan me daar zo aan ergeren he. Net als dat mensen 'zo ie zo' schrijven omdat ze graag tentoonstellen dat ze nooit opgelet hebben tijdens Nederlands op de basisschool. Aan al dat gemier met het woord 'hun' moet ook maar eens een einde komen. 'Hun hebben dit en dat gedaan'quote:
Geen enkel weldenkend mens vertrouwt producers. Die zijn nog erger dan politici.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
Ik vertrouw die producers dus wel.
Omdat Greys Anatomy dat er voor zit de seizoens finale had met een dubbele aflevering zoals Lost dat volgende week heeft.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef Moozze het volgende:
Ik heb even geen zin om het hele topic door te scannen dus ik vraag maar gewoon of iemand weet waarom er geen lost is deze week...
Komtie dan...
"Weet iemand waarom er geen lost is deze week?"
Daar valt mee te leven, toch?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat Greys Anatomy dat er voor zit de seizoens finale had met een dubbele aflevering zoals Lost dat volgende week heeft.
Ik neem aan dat een 'producer' in de tv-wereld iets anders is dan een 'producer' in de film-wereld. Bij de credits staan onder het 'producer'-lijstje bij Lost vrijwel louter schrijvers van de show, dus idd de mensen die het verhaal willen vertellen, zoals SpaceSpiff zegt.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens vertrouwt producers. Die zijn nog erger dan politici.
als die op nl komt wacht ik wel een dagquote:Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef Marble het volgende:
Symer schat, dit is niet het NL-topique. Net5 interesseert hier niemand ook maar ene crap.
nice.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik kwam trouwens nog een Lost promo tegen van de seizoen finale. Wordt weer lekker mindfuckend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |