http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Lost&action=editquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:59 schreef G-Mart het volgende:
De OP is nog steeds superoud btw.
Des te schokkender als hij volgende week het loodje legt.quote:
Helaas wel ja.. maar gelukkig wel 1,5 uur langquote:
Dat zou dan al de tweede keer zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef Symer het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Lost&action=edit
Ga je gang.
[..]
Des te schokkender als hij volgende week het loodje legt.
Ach na 2 maand ben je de helft alweer vergeten en gaan de maanden wel snel hoorquote:
Nou, ik volg geen andere series. Brittains got talent vind ik leuk om te kijken maar daar stopt het ook wel. Maar dat programma stopt ook over een maandje oid. Snik snik!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach na 2 maand ben je de helft alweer vergeten en gaan de maanden wel snel hoorGenoeg andere series nog.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:06 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als dit seizoen is afgelopen begin je gewoon weer op nieuw. Elke week een nieuwe aflevering. Dan komt de DVD box van seizoen 4 een keer uit en tegen de tijd dat je daar mee klaar bent begin seizoen 5 weer.
Makkie.
Ik ben nu 4 dagen aan het kijken en zit alweer bij aflevering 19quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:06 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als dit seizoen is afgelopen begin je gewoon weer op nieuw. Elke week een nieuwe aflevering. Dan komt de DVD box van seizoen 4 een keer uit en tegen de tijd dat je daar mee klaar bent begin seizoen 5 weer.
Makkie.
http://www.play.com/DVD/D(...)Of-Love/Product.htmlquote:Kama Sutra: A Tale Of Love
Naveen Andrews, Sarita Choudhury & Indira Varma
Pre-order. | Due for release on 01/09/2008
According to the Kama Sutra, sex without love is completely natural, and very rewarding, but sex with someone you love can be so much more - holy, divine, even spiritual. Tara is a princess, Maya is her servant. Both these women were raised as childhood friends and rivals and each uses the unique teachings of the Kama Sutra in a game of sexual chess.
Actors Naveen Andrews, Sarita Choudhury, Indira Varma, Ramon Tikaram, Rekha, Khalid Tyabji & Arundhati Rao
Certificate 18 years and over
Waar denk je anders waar hij die sterke beenspieren van heeft om iemand neer te leggen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:46 schreef SpaceSpiff het volgende:
Zit ik te zoeken of al bekend is wanneer seizoen 4 op DVD komt, kom ik deze tegen:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)Of-Love/Product.html
Sayid toch!
Is wel een film ui '96. Vreemd dat die pas 12 jaar later op DVD komt.
Nee deze week is de twee uur durende Grey's Anatomy finale om volgende week de twee uur durende Lost finale er in te knallen.quote:
Dat word 3 uur Lostquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:58 schreef Symer het volgende:
Trouwens, een verlengde versie van deze ep met een langere persconferentie-scène wordt volgende week uitgezonden voordat deel 2 van de finale begint.
Ik vraag me af of ik me dusdanig in kan houden dat ik eerst die ga kijken voordat ik de echte finale aanzet, maar ik ben het wel van plan.
Zat ie destijds niet bij de nationale garde in Irakquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:46 schreef SpaceSpiff het volgende:
Zit ik te zoeken of al bekend is wanneer seizoen 4 op DVD komt, kom ik deze tegen:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)Of-Love/Product.html
Sayid toch!
Is wel een film ui '96. Vreemd dat die pas 12 jaar later op DVD komt.
Ik zie net dat je de vraag van die gast op twee manieren kon bevatten. Zijn vraag kwam bij mij gewoon over waarom ze liegen, maar blijkbaar bedoelde hij waarom ze het eiland beschermen door te liegen... Dus soz...quote:
Dat lijkt me wel heel sterk, die moeder van Emily gaf toch duidelijk aan dat ze hem niet kende, zat geen enkele blik van herkenning in haar ogen, terwijl ze toch met afschuw sprak over de man die met haar dochter omging toen ze het huis uit liep.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Verder ben ik benieuwd of Richard echt de vader is van John
Nierdonor en -ontvanger hoeven geen familie te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef SpaceSpiff het volgende:
De echte vader van Locke is Cooper?
Anders kon die nier transplantatie niet.
Hoop ik alleen stiekem op. Lijkt mij wel cool. Hij voldoet aan de beschrijvingen van John's omaquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:02 schreef Symer het volgende:En waarom zou Alpert de vader zijn van Locke? Alleen omdat hij toen in dat ziekenhuis was?
Ik denk dat Richard wel meer dan twice Emily's age is, dat terzijde kan ik me hem niet voorstellen als vader van Locke, die er weer 2x zo oud uitziet als hem.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoop ik alleen stiekem op. Lijkt mij wel cool. Hij voldoet aan de beschrijvingen van John's oma
Hoe komt het dat Alpert er nog even oud uitziet als vroeger?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:02 schreef Symer het volgende:
[..]
En waarom zou Alpert de vader zijn van Locke? Alleen omdat hij toen in dat ziekenhuis was?
Ik denk dat de Black Rock een levenselixer op het spoor kwam (daarom weken ze ineens af van hun geplande reis). Richard was 1 van de mensen aan boord, Jacob was de kapitein (Magnus Hanso). Dat is denk ik ook wat Widmore zoekt en waarom hij dat logboek gekocht heeft. Nu hij ouder wordt steekt hij al zijn macht en geld in het vinden van dat schip, wat hem naar het elixer zal leiden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:04 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Alpert er nog even oud uitziet als vroeger?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat de Black Rock een levenselixer op het spoor kwam (daarom weken ze ineens af van hun geplande reis). Richard was 1 van de mensen aan boord, Jacob was de kapitein (Magnus Hanso). Dat is denk ik ook wat Widmore zoekt en waarom hij dat logboek gekocht heeft. Nu hij ouder wordt steekt hij al zijn macht en geld in het vinden van dat schip, wat hem naar het elixer zal leiden.
Toen Locke aan het puzzelen was in de Swan moest hij iets invullen over het Gilgamesj-epos. Dat epos gaat over Gilgamesj die het eeuwige leven zoekt. Dat verhaal is de basis voor de Alexander de Grote mythe die vooral in Islamitische culturen bekend is. Alexander zoekt net als Gilgamesj naar onsterfelijkheid, naar het Levenswater om precies te zijn.quote:
Zes in totaal. Dus hier na nog twee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
hoeveel seizoen komen er nu nog eigenlijk?
Zo zie je maar weer dat hij in de jaren 60 ook al druk met knallen was! Hij is ook niet veel ouder geworden, zou hij stiekem ook een native zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Symer het volgende:
Hihi, Keamy net op veronica in Austin Powers.
Daar staat ook een mean stukje rap door Keamy himself tussen de gerelateerde video's wat vrij kut is maar de dames schijnen het prachtig te vinden.
Klinkt best wel goed, maar de mensen die door Charles zijn gestuurd hebben als missie om Ben te vangen i.p.v. schip of Richard zoeken. Misschien willen ze Ben gebruiken om meer informatie uit hem te halen, dat kan ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Symer het volgende:Dat is denk ik ook wat Widmore zoekt en waarom hij dat logboek gekocht heeft. Nu hij ouder wordt steekt hij al zijn macht en geld in het vinden van dat schip, wat hem naar het elixer zal leiden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:47 schreef EvilMarc het volgende:
Check wat ik gister tegenkwam_!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |