ik vind het prima dat ze een einddatum aangeven, maar het wordt nu gedaan alsof de producers dat uit eigen beweging hebben gedaan voor de kijkers, terwijl het juist op aandringen van de fans is. Juist omdat de producers steeds maar meer zijpaden betraden en eerdere mysteries niet verklaarden begonnen de fans zich af te vragen of ze uberhaupt ooit antwoorden zouden krijgen. Ze konden bijna niet anders dan fans geruststellen dat er een einde aankomt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:42 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat je zeikt. Stellen ze een keer een einddatum voor een serie in plaats van dat het eindeloos gerekt wordt (ik noem een Smallville) is het weeeer niet goed
.
Oh god nee gewoon engelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet naar Lost met Duitse nasynchronisatie zit te kijken?
Jack: Was ist das?
Locke: Jack, das ist der Rauch Monster
Jack: Das macht mir Sorgen. Was ist mit Den Anderen?
Locke: Kein Problem, wir sind hier sparen in der Luke.
Nog 2quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, net afl 12 gekeken, was weer goed
beter dan dat 11, die was zo slecht
nog 1 dus maar
De producers hebben dat juist wel uit eigen beweging gedaan. Ze hebben sinds het begin al aangegeven dat ze niet dezelfde kant op wilden gaan als The X-FIles, dat in hun ogen 2 seizoenen te lang is doorgegaan. Bovendien hebben ze meermalen gezegd verhaal te hebben liggen voor ongeveer 5 seizoenen en niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind het prima dat ze een einddatum aangeven, maar het wordt nu gedaan alsof de producers dat uit eigen beweging hebben gedaan voor de kijkers, terwijl het juist op aandringen van de fans is. Juist omdat de producers steeds maar meer zijpaden betraden en eerdere mysteries niet verklaarden begonnen de fans zich af te vragen of ze uberhaupt ooit antwoorden zouden krijgen. Ze konden bijna niet anders dan fans geruststellen dat er een einde aankomt.
WALTER!! WALTER!! MEINE JUNGE!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]
WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN KATE! WIR MUSSEN ZURUCK GEHEN!!!
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
Ten slotte (2 losse woorden idd. 'Tenslotte' is wat anders, maar dat terzijde)
Ik wist het ook niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, en het komt des te harder aan omdat ik niet doorhad dat er deze week geen Lost was
Ik kan me daar zo aan ergeren he. Net als dat mensen 'zo ie zo' schrijven omdat ze graag tentoonstellen dat ze nooit opgelet hebben tijdens Nederlands op de basisschool. Aan al dat gemier met het woord 'hun' moet ook maar eens een einde komen. 'Hun hebben dit en dat gedaan'quote:
Geen enkel weldenkend mens vertrouwt producers. Die zijn nog erger dan politici.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
Ik vertrouw die producers dus wel.
Omdat Greys Anatomy dat er voor zit de seizoens finale had met een dubbele aflevering zoals Lost dat volgende week heeft.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef Moozze het volgende:
Ik heb even geen zin om het hele topic door te scannen dus ik vraag maar gewoon of iemand weet waarom er geen lost is deze week...
Komtie dan...
"Weet iemand waarom er geen lost is deze week?"
Daar valt mee te leven, toch?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat Greys Anatomy dat er voor zit de seizoens finale had met een dubbele aflevering zoals Lost dat volgende week heeft.
Ik neem aan dat een 'producer' in de tv-wereld iets anders is dan een 'producer' in de film-wereld. Bij de credits staan onder het 'producer'-lijstje bij Lost vrijwel louter schrijvers van de show, dus idd de mensen die het verhaal willen vertellen, zoals SpaceSpiff zegt.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens vertrouwt producers. Die zijn nog erger dan politici.
als die op nl komt wacht ik wel een dagquote:Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef Marble het volgende:
Symer schat, dit is niet het NL-topique. Net5 interesseert hier niemand ook maar ene crap.
nice.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik kwam trouwens nog een Lost promo tegen van de seizoen finale. Wordt weer lekker mindfuckend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |