abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58778113
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Rejected het volgende:
Douglas en Boulah als CV's <3
Jammer voor Vermaelen en Gregory dan, die zullen wel leren van Khalid!
En die zijn toch altijd geblesseerd.
Anderzijds kan het geen kwaad om meerdere centrale verdedigers van een bepaald niveau in je selectie te hebben.
Hoe vaak komt het niet voor, dat er iemand geschorst/geblesseerd is?

Thomas is overigens wel aardig goed hoor.
Hij en Boula samen in het centrum, dat is echt niet verkeerd.
Ipv Douglas, zou Ajax zich wellicht beter kunnen richten op een goede linksback . . . (mits Boulahrouz naar Ajax komt natuurlijk )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:41:46 #102
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58779066
Als Boularouz een goed EK speelt is hij waarschijnlijk te duur voor ajax, of ze moeten hem vooraf vast weten te leggen al is dat niet zonder risico gezien zijn blessuregevoeligheid.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:44:22 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58779104
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef PyTh het volgende:
Als Boularouz een goed EK speelt is hij waarschijnlijk te duur voor ajax, of ze moeten hem vooraf vast weten te leggen al is dat niet zonder risico gezien zijn blessuregevoeligheid.
Je knijpt hem al.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58779145
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.
Beter allebei. Zo ruim zitten we nog steeds niet in onze verdedigers. Dan hoef je Lindgren ook minder vaak naar achteren te schuiven zodat hij verdedigend op het middenveld kan spelen. Zeker als Davids vertrekt. Je moet voor jezelf voldoende mogelijkheden inbouwen zonder erop achteruit te gaan als er eens iemand geschorst of geblesseerd is. Daarom zou het fijn zijn als De Zeeuw ook komt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:58 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58779210
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je knijpt hem al.
Nou, niet echt hoor.

Suljemani nog niet rond?
Duurt wel lang zeg, misschien twijfelt hij nu toch wel nu jullie geen voorronde CL spelen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:55:12 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58779330
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nou, niet echt hoor.

Suljemani nog niet rond?
Duurt wel lang zeg, misschien twijfelt hij nu toch wel nu jullie geen voorronde CL spelen
Mikey (of Miki/Mickey) is tweede keuze, hoorde Danny Blind gisteren over Lionel Messi.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58779374
quote:
Ajax en Edgar Davids gaan uit elkaar

Amsterdam, 20 mei 2008
Ajax en Edgar Davids hebben besloten geen nieuwe verbintenis met elkaar aan te gaan. Het huidige contract van de aanvoerder loopt af op 30 juni 2008.
Op 30 januari 2007 keerde de 34-jarige Amsterdammer, na meer dan 10 jaar in het buitenland gevoetbald te hebben, terug bij Ajax. Ruim 15 jaar daarvoor, op 8 september 1991, maakte Davids zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd Ajax – RKC Waalwijk (5-1). Davids verliet Ajax in mei 1996 en speelde achtereenvolgens bij AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur.

De middenvelder speelde 184 officiële wedstrijden in Amsterdamse dienst, daarin maakte hij 36 doelpunten. Hij werd met Ajax drie keer kampioen van Nederland en twee keer Bekerwinnaar. Verder veroverde hij met de Amsterdamse club vier keer de Super Cup (die tijdens zijn loopbaan werd omgedoopt tot Johan Cruijffschaal), een Europese Super Cup, de UEFA Cup, de Champions League en de Wereldbeker voor clubteams.

Edgar Davids zei over het aanstaande vertrek het volgende: ,,Aan de ene kant vind ik het jammer dat we uit elkaar gaan, want ik ben Amsterdammer en Ajacied. Maar het is ook niet zo dat ik ten koste van alles bij Ajax kan blijven. Ik heb de afgelopen weken al vaker gezegd dat de kans dat ik zou blijven heel klein was. Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen. Er is de afgelopen periode interesse getoond uit binnen- en buitenland. Ik ben fit en voel me nog goed genoeg om op niveau door te voetballen.”

,,Toen ik zondag het veld instapte stond ik er niet bij stil dat het de laatste keer zou zijn in een Ajax-shirt. Maar toen ik het veld afliep, voelde het toch dat het de laatste keer was. Om die reden liep ik samen met Johnny Heitinga een rondje langs de tribunes, eigenlijk een afscheidsrondje dus. Het is normaal dat je als speler na afloop het publiek bedankt, maar nu heb ik dat iets uitgebreider gedaan. Ik kom aan het begin van volgend seizoen zeker nog een keer langs om echt afscheid van de supporters te nemen.”
van ajax.nl
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:58:44 #108
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58779397
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mikey (of Miki/Mickey) is tweede keuze, hoorde Danny Blind gisteren over Lionel Messi.
jah en defour komt ook nog
pi_58779417
Verdomme.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:00:00 #110
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58779426
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

van ajax.nl
die gaat naar juve kan nie anders
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:00:26 #111
69066 cohen
immer 2.
pi_58779431
quote:
Michael Mols staat open voor terugkeer naar Ajax

Ajax en Andy Blommink, de zaakwaarnemer van Michael Mols, hebben vorige week orienterende gesprekken gevoerd over een terugkeer naar Ajax. De 37-jarige spits is dit seizoen in dienst van Feyenoord en bewijs zijn waarde op de momenten dat Feyenoord hem nodig had. Afgelopen seizoen scoorde Mols 3 doelpunten in 20 wedstrijden.

'In dit stadium doen wij geen uitspraken over op hande zijnde transfers', tekende De Telegraaf op uit de mond van Blommink. 'Michael heeft een verleden bij Ajax en in deze fase van zijn carriere staat hij open voor een fantastische aanbieding als deze. Verder kunnen we niks zeggen over de staat van de vorderingen.'

Een eventuele transfer van Feyenoord van Ajax zou frappant zijn, aangezien Mols na zijn periode bij ADO Den Haag aangaf te willen stoppen met voetbal. Michael Mols speelde in zijn carriere eerder voor Ajax, Cambuur, FC Twente, FC Utrecht, Rangers
FC Utrecht, ADO Den Haag, Feyenoord.
Dit lijkt me een grap!!!!
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:01:20 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58779445
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:00 schreef cohen het volgende:

[..]

Goh.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:02:16 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58779462
quote:

[..]

van ajax.nl
Zonda, van mij mocht hij blijven. Al was het alleen maar om zijn rol buiten het veld.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:03:44 #114
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58779479
quote:

[..]

viel die coolsingel toch tegen
Jawel, je keek.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:04:12 #115
188012 Breach
Is Goed
pi_58779487
quote:

[..]

Schijnt zelfs dat ie wordt opgeroepen voor het EK. Sterker nog Barbara Barend denkt dat Van Basten hem meteen vanuit Zwitserland mee naar Ajax neemt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58779513
quote:

[..]

Nee man is totaal serieus...

Davids het ga je goed!
pi_58779542
Davids
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:07:56 #118
188012 Breach
Is Goed
pi_58779576
quote:

[..]

van ajax.nl
Kut. Ondanks dat je het al maanden aan voelde komen doet het toch pijn als je dit leest. Hopen dat ie een afscheid a la Stam en Heitinga krijgt en niet zn laf bosje bloemen in de rust.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58779625
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Kut. Ondanks dat je het al maanden aan voelde komen doet het toch pijn als je dit leest. Hopen dat ie een afscheid a la Stam en Heitinga krijgt en niet zn laf bosje bloemen in de rust.
Hij wist het heus al langer. Had hij het wat eerder moeten laten weten en had hij ook een mooi afscheid gehad.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58779726
Davids
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:15:47 #121
188012 Breach
Is Goed
pi_58779746
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij wist het heus al langer. Had hij het wat eerder moeten laten weten en had hij ook een mooi afscheid gehad.
Nah, Davids lijkt me wel iemand die daar echt nog heel lang aan twijfelt. En na wat Van Basten (al was het bij wijze van grap) over hem gezegd heeft, begrijp ik zijn keuze ook wel. Ben benieuwd dat of ie nog ergens gaat voetballen of dat ie helemaal stopt. Stoppen in het shirt van Ajax zou wel het mooiste zijn
pi_58779765
quote:

[..]

van ajax.nl
Edgar, bedankt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58779805
DAvids zal wel naar AZ g aan, onder Louis werken... kan hij ook in A'dam blijven wonen ...
Love is in the air!
pi_58779828
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Edgar, bedankt
AFC AJAX
pi_58779899
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Idd, vond hem niet meer echt top spelen moet ik eerlijk zeggen. Natuurlijk staat zijn rol in de kleedkamers buiten kijf, perfecte team speler waar aan de jongere garde zich kon optrekken. Maar op het veld maakte hij niet echt meer het verschil.... Toch jammer..

Edje
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')