Douglas, Pranjic, Sulejmani...?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:07 schreef Longmen het volgende:
Volgens Blind is ajax op zoek naar versterkingen in elke linie (in Holland sport).
De geruchten-stroom komt al op gang.quote:Douglas ziet Ajax zitten
AMSTERDAM - FC Twente-speler Douglas Franco Teixeira (20) ziet een overgang naar Ajax wel zitten, zegt zijn manager Rob Cohen. De centrale verdediger is na het vertrek van John Heitinga in beeld bij de Amsterdammers en onderstreepte in de beslissende play-offwedstrijd om de voorronde van de Champions League waarom. Ajacied Klaas-Jan Huntelaar wist zich in twee duels niet aan hem te ontworstelen.
Douglas
Ook Schalke 04 van Fred Rutten heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaan, die in Enschede tot 2011 onder contract staat.
Willen jullie hem terug?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe zit dat nou met Leonardo, hoorde dat hij weg mocht?
Als Schalke serieus wordt, gaat hij daar natuurlijk naartoe.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
De geruchten-stroom komt al op gang.
bron: telegraaf.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
De geruchten-stroom komt al op gang.
bron: telegraaf.
Mwah, veel spelers vinden die stap in 1 keer te groot, en terecht. Bundesliga is een grote en sterke competitie. Wanneer hij bij Ajax goed zal spelen komt die kans echt nog welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als Schalke serieus wordt, gaat hij daar natuurlijk naartoe.
Hij waarschijnlijk niet: hereniging met Rutten, CL-voetbal, meer geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, veel spelers vinden die stap in 1 keer te groot, en terecht. Bundesliga is een grote en sterke competitie. Wanneer hij bij Ajax goed zal spelen komt die kans echt nog wel
Bij Ajax is ie garant op een basis-plek. Bij Schalke lijkt me die kans kleiner.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk niet: hereniging met Rutten, CL-voetbal, meer geld.
quote:‘Boulahrouz gaat naar Ajax’
Uitgegeven: 20 mei 2008 10:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2008 10:09
AMSTERDAM – Als we Barbara Barend moeten geloven, vertrekt Khalid Boulahrouz naar Ajax. De presentatrice meldt in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music dat de kans groot is dat Marco van Basten na het EK de verdediger meeneemt naar zijn nieuwe Amsterdamse werkgever.
“Ik verwacht dat Van Basten ervoor zal kiezen Boulahrouz mee te nemen naar het aanstaande Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland,” meent Barend. “Sterker nog, ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax.”
Het afgelopen seizoen maakte Boulahrouz de overgang naar Sevilla, maar hij kon in Spanje vooralsnog geen potten breken. De robuuste ausputzer was voornamelijk geblesseerd en kwam daardoor slechts sporadisch in actie.
De Zeeuw
Verder meldt Sportweek dat de kans groot is dat Demy de Zeeuw komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam. De international zou volgens een insider zelfs al rond zijn met de Amsterdamse club. “Alleen Ajax en AZ moeten het nog eens worden over de transfer,” aldus de bron van het weekblad.
Zelf ontkent de middenvelder deze overgang. “Ik snap de optelsom die sommige mensen maken”, reageert de 24-jarige middenvelder op de site. “Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam.”
Emnes
Tenslotte hebben de hoofdstedelingen zich volgens Sportweek officieel bij Sparta gemeld voor Marvin Emnes. De negentienjarige aanvaller staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en Heerenveen.
De interesse in de jongeling is opmerkelijk aangezien eerder werd ontkend dat Emnes met Danny Blind, de nieuwe technische manager, mee zou gaan naar Ajax.
Bron: ©NUsport
ik denk het ook Babs. Die kut weet net zoveel als ons.quote:Als we Barbara Barend moeten geloven.....
Ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax
Goed bericht. Zo mag ik het horen. Durven investeren!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:40 schreef JeroenV het volgende:
"Transferbudget blijft in tact"
AMSTERDAM - "Ajax kort niet op het transferbudget, dat blijft gewoon staan. Wat we ons hebben voorgenomen om te gaan doen op de transfermarkt, doen we ook." Het was één van de meest opvallende uitspraken van Uri Coronel, net nadat hij tot voorzitter van de raad van commissarissen was benoemd.
"Met het mislopen van de inkomsten uit de Champions League weten we nu al dat Ajax financieel een moeilijk seizoen voor de kiezen krijgt. Anders zou het een stuk simpeler zijn geweest", aldus Coronel.
"Neemt niet weg dat we gewoon doorgaan met de beoogde investeringen om het eerste elftal te versterken. We moeten die stap maken om niet te blijven voortmodderen op het huidige niveau. De kosten gaan voor de baat, zo zeggen ze dat. De plannen van Van Basten vinden daarom gewoon doorgang, ook nu we volgend seizoen geen Champions League spelen, maar UEFA Cup."
Hij mag Timmer wel meenemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
Als we die geruchten allemaal moeten geloven speelt het hele Nederlands Elftal straks bij Ajax
Sorry die is 5 jaar geleden afgekeurd.quote:
Haal ze gewoon allebei en verhuur van der Wiel een seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:25 schreef Longmen het volgende:
Liever Douglas dan Boula, Khalid is toch een risico.
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:25 schreef Longmen het volgende:
Liever Douglas dan Boula, Khalid is toch een risico.
Ik ook niet, die gast scoorde tegen Ajax volgens mij z'n eerste doelpunt van het seizoen (en dan was al na 25 wedstrijden ofzo)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Emnes, daar zie ik het nut nou niet van in.
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."quote:
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."
Maar het zouden wel drietwee goede aankopen zijn.
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.
Het zijn alle 3 voetballers die dit seizoen een goede (mss wel geweldige) periode gehad hebben en ook een mindere. Het blijven alle 3 risico-aankopen. Al hoop ik dat het hele Emnes-verhaal niet waar is. Want dat is een heel leuke voetballer, maar niet het niveau waar Ajax tevreden mee moet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.
Maar goed, van het rijtje Sulejmani, Lens en Emnes, heb ik het liefst Lens. Schijnt maar 3 miljoen te kosten en speelt de tweede helft van het seizoen beter dan Sulejmani en Emnes bij elkaar.
Helemaal mee eens, met Boulah heb je gelijk een brok ervaring en een Nederlander. Ik denk dat hij de perfecte man is om de verdediging te leiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijkquote:
Das waar, dan werd het stukje ook afgesloten met nanananana helemaal niet in amsterdam.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijk
quote:Darío Cvitanich is goed bezig in zijn laatste wedstrijden voor Banfield. De toekomstige spits van Ajax scoorde op de vijftiende speeldag van de Clausura twee keer tegen San Martín.
Cvitanich opende de score op zijn verjaardag door de bal uit een vrije trap van heel dichtbij in het doel te werken. De 24-jarige aanvaller maakte ook Banfields vijfde. Hij omspeelde de doelman en schoot de bal met links in het lege doel.
Met de twee treffers staat Cvitanich nu op negen doelpunten en deelt hij de eerste plaats op de Argentijnse topscorerslijst met Martín Bravo, die droog bleef staan. Cvitanich maakte er vier met het hoofd dit seizoen.
Hij is goed bezigquote:
quote:
Vermaelen in goede vorm ( tegen PSV bevoorbeeld ) is een geweldenaar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Rejected het volgende:
Douglas en Boulah als CV's <3
Jammer voor Vermaelen en Gregory dan, die zullen wel leren van Khalid!
En die zijn toch altijd geblesseerd.
Das waar ook, hij heeft nog in Vijfhuizen (DSOV) gevoetbald en we schelen maar een jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |