abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58811625
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Maar het enige bewijs wat hebben is een ultrablurry zwart vliegtuig sjabloontje.
Nogmaals:

• Duizenden directe ooggetuigen.
  • Vliegtuigen op amateuropnamen.
  • 2 Ingestortte torens & een gat in het Pentagon
  • Vliegtuigonderdelen op de crashsites.
  • Neergestortte toestel bij Pittsburg.
  • Al Queda heeft de aanslagen opgeëist.
  • Medeplichtigen hebben bekend.
  • pi_58811756
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef ToT het volgende:
    Kijk, dat denk ik dus ook!

Het gaat puur om de allereerste beelden die live uitgezonden zouden zijn, die bij duizenden Amerikanen op de video opgenomen zouden zijn.

Ik zou DAT wel eens bevestigd willen zien: kloppen die filmpjes wel? Zijn die toen echt uitgezonden, of hebben een paar conspiracy theorists die achteraf op hun PC in elkaar zitten plempen?
    Veel van de conspiracy filmpjes die ik heb gezien zijn aan elkaar geknipt met huis tuin en keuken middelen. Dan heb dus al gauw met verlies van kwaliteit te maken. Dan ook nog eens op Youtube gooien waarbij er weer kwaliteit weggaat en ineens heb je die vage filmpjes waar Lambiekje het over heeft.

Er zouden filmpjes zijn waar geen vliegtuig op te zien is, maar als je die filmpjes beter bekijkt zie je dat ook boten in de achtergrond verdwijnen vanwege dat eerder genoemde kwaliteitsverlies.

Of die filmpjes echt bewust vervalst zijn, ik kan het niet aantonen en ik ga er ook geen moeite voor doen. Maar wetende dat er foto's zijn vervalst, uitspraken constant uit de context worden gerukt, dat er selectief naar informatie gekeken wordt, weet ik wel zeker dat de gemaakt filmpjes verre van objectief zijn.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 22:43:19 #103
    862 Arcee
    Look closer
    pi_58811821
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
    Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.
    Je neemt dan dus aan dat wat je ziet waar is, terwijl je dat bij 9/11 juist niet doet.

Wie weet zitten die 2 reclameheren wel in het complot en hebben ze vooraf met hun besproken wat ze moesten tekenen.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      woensdag 21 mei 2008 @ 23:00:18 #104
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58812188
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 19:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat verklaart niet de noseout, de weggepoetste achtergronden, de niet reatime geluidsporen, de missende crash geluiden, de rare schaduwen, het flikkeren van een van de vleugels.

TV verslaging was fake.
    Geef een goede definitie met voorbeelden van die dingen en ik wil je best nog een keer uitleggen hoe zoiets kan zonder dat er een groots complot bij komt kijken.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      woensdag 21 mei 2008 @ 23:09:16 #105
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58812391
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 19:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

had ik al beantwoord ... militaire TV. Waarbij elke zender zijn eigen logos en ticktertapes heeft.

Wat vertoond is was een digitale stad. Dus ze konden elke hoek, hoogte afstand weet ik veel allemaal realtime uit de computer spugen. Er hebben dus maar een paar mensen een vliegtuigje hoeven in te plakken. Ze hebben het nog slordig gedaan ook. En zelfs overlay errors uitgezonden. Direct bij spotten ervan blackouts en dergelijke.

Als Quake 4-engine realtime een omgeving kan renderen waarom zou en digitale staat van NY dan niet kunnen.
    Onzin. Er is een groot verschil tussen een stad digitaal weergeven en een stad realistisch digitaal weergeven. Ik mag toch hopen dat je genoeg weet om te beseffen dat een dergelijk 3D spel dat bij lange na niet red.
    quote:
    Ik vond het nog al een mattige matte gebruikte torens. 60 jaar TV en dan zo blurry beeld. Waarbij geen enkele zender de closeups het goede lucht heeft.
    Alsof elke camera gelijk en gelijk ingesteld is...
    quote:
    Link is dood.
    quote:
    Niet direct bij impact .. bij moment van begegeven vloer.

Afbreken op moment dat de verdieping waar vliegtuig naar binnen zoefde het begeeft. Zoals bekende toppelde top 15/20 verdiepingn .. maar dat is zelfs in midair verpulvert tot 0.2 micron ..dat valt niet te verklaren met een vliegtuig en vuur, dat kan dus alleen maar met HITECH EXPLOSIEVEN.
    Zoals ik al eerder vroeg, wat denk je dat er met al die energie gebeurd? Die verdwijnt niet zomaar. Dat dat verpulveren onzin is zou je ondertussen ook moeten weten. Oftewel, het lijkt er weer op dat je moedwillig leugens in leven wilt houden. Waarom?
    quote:
    Sneuert
    Als dat 7 jaar geleden al kon moet dat nu toch helemaal een peuleschil zijn. Dat mag je sneu vinden. Daar zou je ook over na kunnen denken.
    quote:
    Wat wil je nou. Wat zijn dat nu voor vragen.

Dat hangt helemaal af hoe netjes je de vleugel gebouwd hebt en dat Bernoulli's principe werkt.
    Wtf heeft dat met een vleugel te maken?
    Onikaan ni ov dovah
      woensdag 21 mei 2008 @ 23:21:43 #106
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58812777
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik opperde dat alles NEP was behalve de brandende torens. Dat we dus naar een digitale overview van de stad hebben staan kijken. Geospatiale software?!

Waarom is een sjabloon realtime in beeld brengen niet mogelijk.
    Nogmaals: Kijk eens naar je eigen voorbeeld van Q3..... en kijk nu eens uit een raam. Zoek de verschillen.
    quote:
    WESCAM?! ..
    [..]

Daar heb je het ... Realtime is WEL mogelijk.

Maar je ge je nu nog de aangedragen docus bekijken ...
    Het zou helpen als je je eigen quotes leest
    Onikaan ni ov dovah
    pi_58814373
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 22:41 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Veel van de conspiracy filmpjes die ik heb gezien zijn aan elkaar geknipt met huis tuin en keuken middelen. Dan heb dus al gauw met verlies van kwaliteit te maken. Dan ook nog eens op Youtube gooien waarbij er weer kwaliteit weggaat en ineens heb je die vage filmpjes waar Lambiekje het over heeft.

Er zouden filmpjes zijn waar geen vliegtuig op te zien is, maar als je die filmpjes beter bekijkt zie je dat ook boten in de achtergrond verdwijnen vanwege dat eerder genoemde kwaliteitsverlies.

Of die filmpjes echt bewust vervalst zijn, ik kan het niet aantonen en ik ga er ook geen moeite voor doen. Maar wetende dat er foto's zijn vervalst, uitspraken constant uit de context worden gerukt, dat er selectief naar informatie gekeken wordt, weet ik wel zeker dat de gemaakt filmpjes verre van objectief zijn.
    Er is zelfs al bewezen dat conspirancy aanhangers het geluid van explosies aan video's hebben toegevoegd om hun CD verhaal te 'bewijzen.'

Voor een overzicht van flight 175 crash filmpjes (in goede kwaliteit), foto's en ooggetuigen:
    http://www.911myths.com/i(...)t_175_Crash_Evidence
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:11:08 #108
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_58814463
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 22:15 schreef ToT het volgende:
    Volgens mij bedoelt Lambiekje dat alle filmpjes van goede kwaliteit weken/maanden/jaren van te voren in elkaar zijn gezet, en dat die shot uit de helicopter ter plekke gemaakt is, waarbij een plaatje van een vliegtuig van een paar pixeltjes groot door iemand richting het WTC geduwd werd, en toen dat plaatje het gebouw raakte, schoten ze wat te ver door en ging het beeld even op zwart.
    Meteen daarna kwamen de filmpjes naar buiten waar ze veel langer aan gewerkt hebben.

(Tenminste, zo schat ik Lambiekje's verhaal in. Ikzelf ben overigens wel overtuigd dat er vliegtuigen bij aan te pas kwamen.)
    Nee nee realtime beelden. Dat is wat WESCAM kan. Loeischerpe beelden van kilometers afstand. WESCAM is gebruikt tijdens 911 dus waarom we geen mooi plaatje van het vliegtuig hebben is mij een raadsel.
    Naar mijn idee is het een lelijk vliegtuig sjabloon plaatje.
    quote:
    Lambiekje: waarom zouden ze geen echte vliegtuigen gebruikt hebben? Waarom geen combinatie van bommen en een vliegtuig? Dan kan er veel minder mis gaan met de trucage.
    Pheew weer gevonden .. dit vind ik wel een leuke analyse waarom er geen vliegtuigen gebruikt zijn. Teveel risico.
    Er staan nog veel meer leuke beredeneringen. Bekijk zijn stellingen maar

Dat de torens neer moesten kosten wat kost lijkt me meer dan duidelijk. En wel hierom. In 2007 zouden de torens sowieso ontmanteld worden vanwege galvanische corrosie. Naast het feit dat de torens asbest vrij diende gemaakt te worden. Dat is nog al een gigantische schade post voor NY en voor Silverstein.
    quote:
    http://redlineav.com/tsg.deposition.contd.2.html
    Over the years, the process known as 'galvanic corrosion' had structurally degraded these buildings beyond repair. Supporting statements to this effect had been compiled by the engineers and delivered to the building owners during the time-frame that I have described. Subsequently, both Mayor Giuiliani's Office, and the New York Port Authority, had allegedly received an order for the buildings to be completely dismantled, by 2007."
    In 1989 was het plan opgevat om de torens te slopen voor 5.6miljard. In 1993 is het ook al geprobeerd alleen toen mislukte het ... ook toen bleek het om een inside job te gaan.

Kijk bijvoorbeeld naar het begin van de instorting, de top20 verdiepingen helt over en breekt af en vaporized enkele secondes later in midair. Dat valt niet te verklaren met vuur en planeimpact. Klaar. Een andere verlaring dan explosieven is er niet.

Dus wat is aannemelijker:

Pentagon die zich ermee bemoeit en hitech techniek & -wapens ter beschikking steld evens eens expertise. Waarmee de torens dus kapot zijn en er geen kosten van asbest/corrosie is. Silverstein rijk, NY geen schadepost door opstoppingen vanwege potentiele verbouwingen. Middels een falseflage-actie OBL te beschuldigen had men de mogelijkheid om een oorlog te voeren tegen Irak, waar Saddam zo graag olie in Euros wil verhandelen. Olie veiligstellen, pijpleidinkje aanlegen, Afghanistan meepaken voor de opium.
    Waarbij het volk er achterstond en zich wilden wreken tegen de moslims. Doordat het een terrorisme daad uit publieksoogpunt kon men ook nog eens de al jaren geplande Patriat Act uitvoeren. Alle eerste hulpers chronisch ziek dus bigfarma pakt ook nog een graantje mee.

of

OBL is zo jaloers is op onze westerse samenleving dat een aanval pleegt, terwijl hij zeer ernstig ziek is, middels een stel Al-quada leden te sturen. En het gehele luchtruim te bestieren zonder enige weerstand.

Ik weet het antwoord wel. OBL lijkt me niet het goede antwoord.

Achteraf bleek voor ons dan dat Al-Quada niets anders is dan een opgezet CIA-traingingskamp is. Dat er geen enkele verdenking richting het adres van OBL gaat. Zijn motief is gewoon ridicuul te noemen. Binnen een week na 911 heeft hij een videomessage de wereld in geholpen dat hij en zijn mannen NIET verantwoordelijk zijn voor 911.

Daarnaast hebben we nog dat leuke Illuminati Card Game (1995). Ik noem het geen toeval meer.

En de Naudet broers die de eerste impact filmden, die zitten vuistdiep in het complot. Bekijk de eerder geposte Crime of a Pattern reeks maar.

Make up your mind .... What "hop" level are you

---------------------

En nog een leuke filmtip bekijk Wag the Dog en zie waartoe de CIA, FBI en TVmedia in staat is.
    quote:
    After being caught in a scandalous situation days before the election, the president does not seem to have much of a chance of being re-elected. One of his advisors (DeNiro) contacts a top Hollywood producer (Hoffman) in order to manufacture a war in Albania that the president can heroically end, all through mass media
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_58814546
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee nee realtime beelden. Dat is wat WESCAM kan. Loeischerpe beelden van kilometers afstand. WESCAM is gebruikt tijdens 911 dus waarom we geen mooi plaatje van het vliegtuig hebben is mij een raadsel.
    Naar mijn idee is het een lelijk vliegtuig sjabloon plaatje.
    Je hebt echt geen idee wat Wescam kan. Je roept zomaar wat omdat het jou goed uitkomt.

Zoals al eerder gezegd, Wescam staat niet garant voor kwaliteit. Wescam is een systeem om camera's onder helikopters of andere dingen te hangen.
    Dat Wescam in films worden gebruikt of bij het leger wil nog niet zeggen dat ze altijd loeischerpe beelden kunnen maken.

Waarom zou iemand jou geloven als je telkens weer laat zien dat je dingen roept waar je totaal geen verstand van hebt?

Vliegtuigen in torens laten vliegen is geen schadepost zeker. Silverstein heeft jarenlang moeten procederen om wat verzekeringgeld te krijgen, moet een nieuw gebouw bouwen en jarenlang huur betalen voor grond waar die niks aan verdiend. Dat is zeker wel goedkoop.

Jouw kennis is echt zo slecht...
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:16:21 #110
    52357 Lambiekje
    pi_58814574
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Nogmaals:

• Duizenden directe ooggetuigen.
  • NA 10 tallen reruns. de allereerste hebben het niet gezien.
    quote:
  • Vliegtuigen op amateuropnamen.
  • Wat dus van FX-artiesten en nieuwzender mederwerker zijn.
    quote:
  • 2 Ingestortte torens & een gat in het Pentagon
  • Pentagon was duidelijk geen 767 in gegaan. zelfd de gereleasde tape bevestigd dat.
    quote:
  • Vliegtuigonderdelen op de crashsites.
  • Rotzooi rotzooi en nog eens rotzooi wat doelbewust geplaatst is.
    quote:
  • Neergestortte toestel bij Pittsburg.
  • dat is nog wel het meest neppe van het vliegtuigspektakel.
    quote:
  • Al Queda heeft de aanslagen opgeëist.
  • Dat hebben ze niet. We zijn voorgelicht middels een false nepOBL verklaring
    quote:
  • Medeplichtigen hebben bekend.
  • KSM zeker ... na zware mishandelingen.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:17:36 #111
    52357 Lambiekje
    pi_58814602
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:14 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee wat Wescam kan. Je roept zomaar wat omdat het jou goed uitkomt.

Zoals al eerder gezegd, Wescam staat niet garant voor kwaliteit. Wescam is een systeem om camera's onder helikopters of andere dingen te hangen.
    Dat Wescam in films worden gebruikt of bij het leger wil nog niet zeggen dat ze altijd loeischerpe beelden kunnen maken.

Waarom zou iemand jou geloven als je telkens weer laat zien dat je dingen roept waar je totaal geen verstand van hebt?
    mèn ... bekijk de docu Planet Earth maar dan weet je wat WESCAM kan.
    pi_58814684
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NA 10 tallen reruns. de allereerste hebben het niet gezien.
    [..]

Wat dus van FX-artiesten en nieuwzender mederwerker zijn.
    [..]

Pentagon was duidelijk geen 767 in gegaan. zelfd de gereleasde tape bevestigd dat.
    [..]

Rotzooi rotzooi en nog eens rotzooi wat doelbewust geplaatst is.
    [..]

dat is nog wel het meest neppe van het vliegtuigspektakel.
    [..]

Dat hebben ze niet. We zijn voorgelicht middels een false nepOBL verklaring
    [..]

KSM zeker ... na zware mishandelingen.
    De eerste hebben het wel gezien. Er zijn diverse filmpjes met ooggetuigen verslagen die live zijn uitgezonden.

Het zijn geen bewerkte opnames. Jij kunt nu, 6 jaar later, niet eens een voorbeeld maken binnen 1 dag.

De gereleasde tape bevestigd niks omdat het beeld vaag is. Wederom tientallen getuigen bevestigen dat er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.

Er zijn echter geen getuigen van mensen die zeggen dat vliegtuigbrokstukken neer zijn gelegd. Dat zou toch opvallen midden in de stad.

Heb je ook maar enige aanwijzing dat mensen zijn mishandeld om valse verklaringen af te leggen?

Wat een gelul weer allemaal Lambiekje. Ik snap niet dat je het zelf geloofd.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:21:14 #113
    52357 Lambiekje
    pi_58814689
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:14 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Vliegtuigen in torens laten vliegen is geen schadepost zeker. Silverstein heeft jarenlang moeten procederen om wat verzekeringgeld te krijgen, moet een nieuw gebouw bouwen en jarenlang huur betalen voor grond waar die niks aan verdiend. Dat is zeker wel goedkoop.

Jouw kennis is echt zo slecht...
    Mijn kennis slecht en jij die geen eens Who Killed O'Neill heeft gezien .. laat me niet lachen. Calvobbes had zelf meer 911 kennis .. dit slaat echt alles.

Verdiep je nu eens. Kijk de docus en reageer aub niet zo ongelovelijk stupide.
    pi_58814734
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Planet Earth heeft miljoenen te besteden om die film te maken en die willen perse mooie plaatjes.
    Een TV station vind kwaliteit niet zo belangrijk dus koop niet zulke dure camera's als ze in de film gebruiken.

Jouw denkwijze volgend zou iedereen oetlul video's op filmkwaliteit kunnen maken. Jij ziet geen verschil tussen dure camera's met dure lensen die voor film worden gebruikt en camera's die je bij de lokale dixon kunt kopen...

Wat een idioot ben jij toch. Onvoorstelbaar.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:23:34 #115
    52357 Lambiekje
    pi_58814737
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Heb je ook maar enige aanwijzing dat mensen zijn mishandeld om valse verklaringen af te leggen?

Jezus!!! ... onder welke steen leef jy ?!
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:23:44 #116
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_58814742
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef Lambiekje het volgende:
    Uhuh, zes jaar na dato, met een draaiboek, een nieuwe generatie digitale HDcamera's, ideale weersomstandigheden en na het wegdonderen van duizenden uren aan filmmateriaal. En, als kers op de slagroom, ZE HOEFDEN GEEN BEELDEN TE SCHIETEN VAN VLIEGTUIGEN DIE MET ZEVENHONDERD KILOMETER PER UUR DOOR DE LUCHT ROETSJEN EN NOG GEEN VIJF SECONDEN BINNEN BEREIK ZIJN. .

Als het faken van filmbeelden zo fucking simpel is hadden ze ook wel een mooi gestabiliseerd beeldje kunnen schieten hoor.
    Ik ga naar huis.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:24:29 #117
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_58814751
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:23 schreef SpaceSpiff het volgende:
    Planet Earth heeft miljoenen te besteden om die film te maken en die willen perse mooie plaatjes.
    Een TV station vind kwaliteit niet zo belangrijk dus koop niet zulke dure camera's als ze in de film gebruiken.

Jouw denkwijze volgend zou iedereen oetlul video's op filmkwaliteit kunnen maken. Jij ziet geen verschil tussen dure camera's met dure lensen die voor film worden gebruikt en camera's die je bij de lokale dixon kunt kopen...

Ja, dat ook.
    Ik ga naar huis.
    pi_58814758
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezus!!! ... onder welke steen leef jy ?!
    Geef nou gewoon één artikel waarin staat dat Amerikaanse agenten valse getuigenissen hebben afgedwongen bij burgers over 9/11
    1tje maar.

Moet toch geen probleem zijn voor zo iemand als jij.
    pi_58814776
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn kennis slecht en jij die geen eens Who Killed O'Neill heeft gezien .. laat me niet lachen. Calvobbes had zelf meer 911 kennis .. dit slaat echt alles.

Verdiep je nu eens. Kijk de docus en reageer aub niet zo ongelovelijk stupide.
    Ik verdiep me zat in 9/11. Het enige waar ik van overtuigd raak is dat jij constant uit je nek lult.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:28:28 #120
    52357 Lambiekje
    pi_58814826
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:23 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ene CNN heeft geen miljoenen wat denk je wel niet ... je valt nu echt door de mand.
    pi_58814882
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ene CNN heeft geen miljoenen wat denk je wel niet ... je valt nu echt door de mand.
    CNN heeft wel miljoenen. Maar moet dat veel meer verspreiden. Die hebben over de hele wereld 24/7 camerateams, presentatoren, maken 24/7 TV.
    Dan is het onbetaalbaar om dat met film kwaliteit camera's en lenzen te doen.

Hoe moeilijk kan het zijn om dat zelf te bedenken?

En dan nog zeggen dat ik nu door de mand valt. Het wordt ook steeds triester met jou...
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:31:49 #122
    52357 Lambiekje
    pi_58814897
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:24 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Geef nou gewoon één artikel waarin staat dat Amerikaanse agenten valse getuigenissen hebben afgedwongen bij burgers over 9/11
    1tje maar.

Moet toch geen probleem zijn voor zo iemand als jij.
    http://abcnews.go.com/WNT/Investigation/story?id=1322866

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=5174
    pi_58814926
    quote:
    Dat gaat over gevangenen in Afghanistan e.d.
    Niet over burgers op straat die 9/11 hebben zien gebeuren.
      donderdag 22 mei 2008 @ 00:34:57 #124
    52357 Lambiekje
    pi_58814961
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

CNN heeft wel miljoenen. Maar moet dat veel meer verspreiden. Die hebben over de hele wereld 24/7 camerateams, presentatoren, maken 24/7 TV.
    Dan is het onbetaalbaar om dat met film kwaliteit camera's en lenzen te doen.

Hoe moeilijk kan het zijn om dat zelf te bedenken?

En dan nog zeggen dat ik nu door de mand valt. Het wordt ook steeds triester met jou...
    Er is tijdens 911 gebruik van een WESCAM camera gemonteerd onder een helicopter.

En trouwens waarom ga alleen in niet toedoende detail op mijn grote uitlegpost. je bent gewoon aan het trollen.
    pi_58814985
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is tijdens 911 gebruik van een WESCAM camera gemonteerd onder een helicopter.

EEN WESCAM STAAT NIET GARANT VOOR KWALITEIT.

DAT HEB IK JE VANAVOND AL DRIE KEER UITGELEGD!

BEN JE BLIND OFZO?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')