CNN heeft wel miljoenen. Maar moet dat veel meer verspreiden. Die hebben over de hele wereld 24/7 camerateams, presentatoren, maken 24/7 TV.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ene CNN heeft geen miljoenen wat denk je wel niet ... je valt nu echt door de mand.
http://abcnews.go.com/WNT/Investigation/story?id=1322866quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:24 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Geef nou gewoon één artikel waarin staat dat Amerikaanse agenten valse getuigenissen hebben afgedwongen bij burgers over 9/11
1tje maar.
Moet toch geen probleem zijn voor zo iemand als jij.
Dat gaat over gevangenen in Afghanistan e.d.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/WNT/Investigation/story?id=1322866
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=5174
Er is tijdens 911 gebruik van een WESCAM camera gemonteerd onder een helicopter.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
CNN heeft wel miljoenen. Maar moet dat veel meer verspreiden. Die hebben over de hele wereld 24/7 camerateams, presentatoren, maken 24/7 TV.
Dan is het onbetaalbaar om dat met film kwaliteit camera's en lenzen te doen.
Hoe moeilijk kan het zijn om dat zelf te bedenken?
En dan nog zeggen dat ik nu door de mand valt. Het wordt ook steeds triester met jou...
EEN WESCAM STAAT NIET GARANT VOOR KWALITEIT.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is tijdens 911 gebruik van een WESCAM camera gemonteerd onder een helicopter.
Ik probeer jou gewoon duidelijk te maken dat veel van wat jij zegt gewoon niet klopt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is tijdens 911 gebruik van een WESCAM camera gemonteerd onder een helicopter.
En trouwens waarom ga alleen in niet toedoende detail op mijn grote uitlegpost. je bent gewoon aan het trollen.
Leg jij mij eens uit hoe je volledig ingezoomed met zo'n wescamcamera een vliegtuig denkt in beeld te kunnen krijgen dat drie seconden lang met zevenhonderd kilometer per uur door het beeld vliegt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
En trouwens waarom ga alleen in niet toedoende detail op mijn grote uitlegpost.
UIt meerdere experimenten door psychologen is aangetoond dat we dus door zulke simpele dingen als plaatjes op tshirts een ding in de etalage ons onderbewust zijn wordt beinvloed.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je neemt dan dus aan dat wat je ziet waar is, terwijl je dat bij 9/11 juist niet doet.
Dat kan ... maar dat bevestigd dus niet de experimenten die psychologen hebben uitgevoerd. Waar het zelfde naar voren kwam.quote:Wie weet zitten die 2 reclameheren wel in het complot en hebben ze vooraf met hun besproken wat ze moesten tekenen.
Wel als het dus prerendered in de wescam zit want dat is dus ook wat z'n ding kan, realtime imagery.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Leg jij mij eens uit hoe je volledig ingezoomed met zo'n wescamcamera een vliegtuig denkt in beeld te kunnen krijgen dat drie seconden lang met zevenhonderd kilometer per uur door het beeld vliegt..
It. Can't. Be. Done.
Ja daar ben jij wel het grootste voorbeeld van.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UIt meerdere experimenten door psychologen is aangetoond dat we dus door zulke simpele dingen als plaatjes op tshirts een ding in de etalage ons onderbewust zijn wordt beinvloed.
Darren Brown heeft toevallig er een filmpje van gemaakt. Ik wilde gewoon min of meer aantonen dat we erg makkelijk te beinvloeden zijn.
[..]
Nee dat kan die niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wel als het dus prerendered in de wescam zit want dat is dus ook wat z'n ding kan, realtime imagery.
Weet je zelf überhaupt wat ze daar mee bedoelen of denk je weer een troef te hebben gevonden in een interessante maar compleet irrelevante term, net als bij chromakeying?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef Lambiekje het volgende:
Wel als het dus prerendered in de wescam zit want dat is dus ook wat z'n ding kan, realtime imagery.
Jouw "bleek"-statements worden altijd gevolgd door een ultra-wazig Youtubefilmpje (waar de title 9/10 keer IN HOOFDLETTERS STAAT)quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
In 1989 was het plan opgevat om de torens te slopen voor 5.6miljard. In 1993 is het ook al geprobeerd alleen toen mislukte het ... ook toen bleek het om een inside job te gaan.
Er is werkelijk geen enkele gerenommeerde (gevestigde) architect die in het hele explosieverhaal gelooft. Dat jij denkt dat het wel zo is doet daar niks van af.quote:Kijk bijvoorbeeld naar het begin van de instorting, de top20 verdiepingen helt over en breekt af en vaporized enkele secondes later in midair. Dat valt niet te verklaren met vuur en planeimpact. Klaar. Een andere verlaring dan explosieven is er niet.
Mnee, ik pas.quote:Dus wat is aannemelijker:
[Loze Hersenspinsel goes here]
...quote:OBL is zo jaloers is op onze westerse samenleving dat een aanval pleegt,
???quote:terwijl hij zeer ernstig ziek is, middels een stel Al-quada leden te sturen.
Dat het zonder veel weerstand was dat lijkt me juist een motief.quote:En het gehele luchtruim te bestieren zonder enige weerstand.
Dat "bleek" vooraf ook al. Zeker weer lopen slapen tijdens geschiedenis?quote:Achteraf bleek voor ons dan dat Al-Quada niets anders is dan een opgezet CIA-traingingskamp is.
He hallo ik probeer dus duidelijk te maken dat er GEEN vliegtuig in het echt is. Het vliegtuig is dus een sjabloon wat in dat WESCAM zit ... al vliegt de helicopter schokkerig, wescam weet realtime het te positioneren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je zelf überhaupt wat ze daar mee bedoelen of denk je weer een troef te hebben gevonden in een interessante maar compleet irrelevante term, net als bij chromakeying?
Wat heeft realtime imaging in vredesnaam te maken met supermanreflexen die een camera binnen een nanoseconde zoomen en focussen op een object wat nog geen drie seconden binnen beeld is?
realtime imaginaryquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NEE DAT KAN NIET MET EEN WESCAM.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
He hallo ik probeer dus duidelijk te maken dat er GEEN vliegtuig in het echt is. Het vliegtuig is dus een sjabloon wat in dat WESCAM zit ... al vliegt de helicopter schokkerig, wescam weet realtime het te positioneren.
Dan nog, real time imaging betekend dat 'ie de beelden rechtstreeks doorstuurt naar een ontvanger. Heeft geen kont te maken met er zelf doodleuk vliegtuigen in verzinnen. Dat. Kan. Gewoon. Niet. Realtime. Nu niet, toen al helemaal niet, nog lange niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
He hallo ik probeer dus duidelijk te maken dat er GEEN vliegtuig in het echt is. Het vliegtuig is dus een sjabloon wat in dat WESCAM zit ... al vliegt de helicopter schokkerig, wescam weet realtime het te positioneren.
ja en .. .je ziet toch dat ze bombing behandelen op het journaal. Met de mededeling dat er voorkennis is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Jouw "bleek"-statements worden altijd gevolgd door een ultra-wazig Youtubefilmpje (waar de title 9/10 keer IN HOOFDLETTERS STAAT)
DEmo expert Romero heeft gezegd maar onder druk FBI, CIA weet ik veel heeft hij zijn statement gewijzigd.quote:[..]
Er is werkelijk geen enkele gerenommeerde (gevestigde) architect die in het hele explosieverhaal gelooft. Dat jij denkt dat het wel zo is doet daar niks van af.
[..]
Waarom wil je zo graag in het OBL leugen geloven.?quote:Mnee, ik pas.
[..]
http://www.namibian.com.na/2002/January/world/023DF0F0B0.htmlquote:...
[..]
???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |