abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58764070
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_de_hand.html

De politie die een wanhopige poging doet de orde te handhaven. Ondertussen worden ze geschopt, uitgescholden, obscene gebaren.

Die schreeuwende agent met dat wapenstokje. Zelden iemand zoveel onmacht uit zien stralen. Meneer weet met veel pijn en moeite de jeugd op afstand te houden. Stakker. Ingrijpen ho maar. Pistolen, traangas, tasers? Ik zie ze nergens. De angst druipt er vanaf.

Typisch Nederlandse politie dit. Het ontbeert ze aan elke vorm van gezag. Het zijn een groep padvinders met veel te hippe overhempjes die alleen op hun strepen durven te staan bij braaf-uitziende-burgers en als ze in de absolute meerderheid zijn.

In andere situaties, zoals deze, laten ze zich piepelen. Uitlachen, bedreigen, schoppen, slaan en ze doen helemaal niets. Ja, angstig uit hun doppen kijken.

Ernst Hirsch Ballin! Lul de behanger! Lekker je druk maken om computerspelletjes! Achter die gereformeerde gristenellebogen van je. Pure minachting van het volk.

Klacht: De Nederlandse politie zijn mietjes.
Klacht 2: Ernst Hirsch Ballin is een gereformeerde slapjanus die zich druk maakt om de verkeerde dingen.
pi_58764113
tvp, voor thuis
  maandag 19 mei 2008 @ 16:55:54 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58764147
Als we dan toch dumpert-shit gaan posten vind ik deze leuker:
http://www.dumpert.nl/med(...)meisje_lift_aan.html
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58764188
Ze moeten meteen een knuppel pakken. Mietjes zijn het.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:59:01 #5
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58764204
tvp effie checken later
pi_58764254
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_58764289
Politie heeft goed gehandeld mijns inziens. Alleen die ouwe dikke gaat inderdaad wat te blij lopen zwaaien met zijn knuppel, maar de rest, chapeau.

Hoe zou jij je voelen tegenover een meerderheid aan kansloze vmbo schooiers? Natuurlijk wil je ze het liefst een voor een die knuppel in de nek leggen, maar als een agent dat doet komt er in dit bureaucratisch en oh zo correcte landje geheid gelazer van.

Dat is het probleem... de politie mag geen ene donder doen hier. Maar ga alsjeblieft niet lopen blaten dat de politie in dit filmpje een stelletje mietjes zijn die niks durven.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:05:11 #8
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58764303
Allemaal oppakken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:08:35 #9
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_58764339
Nederlandse Politie

Nog triester kan haast niet
World Wrestling Entertainment
pi_58764455
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Beauregard het volgende:
Politie heeft goed gehandeld mijns inziens. Alleen die ouwe dikke gaat inderdaad wat te blij lopen zwaaien met zijn knuppel, maar de rest, chapeau.
Ze hebben helemaal niets. Ja -waarschijnlijk bij toeval- 2 mensen (pubers) gearresteerd. Waarbij bij de ene ook nog eens 2 mensen nodig zijn. Lijkt me dat je na het aanbrengen van een setje (of twee) boeien je weer op de andere jeugd kunt richten.
quote:
Hoe zou jij je voelen tegenover een meerderheid aan kansloze vmbo schooiers? Natuurlijk wil je ze het liefst een voor een die knuppel in de nek leggen, maar als een agent dat doet komt er in dit bureaucratisch en oh zo correcte landje geheid gelazer van.
Ten eerste niet bang. Dit is schooljeugd.
Alles. Pistool trekken en de confrontatie aan gaan. Iedereen die de wet overtreedt aanhouden. Of ráák meppen met dat stomme knuppeltje.
En ja, dat mag. Dit is een zeer bedreigende situatie waarin omstanders dreigen de agenten aan te vallen.
quote:
Dat is het probleem... de politie mag geen ene donder doen hier. Maar ga alsjeblieft niet lopen blaten dat de politie in dit filmpje een stelletje mietjes zijn die niks durven.
Het zijn wel degelijk een stel mietjes. Ik zie mensen in paniek. Tegenover een groep jeugd lijkt me dit me ten eerste niet nodig, als getrained agent en bovendien een slecht plan je angst te tonen.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:56:08 #11
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58765221
Dat filmpje zegt meer wat over de Nederlandse pauper jeugd dan over de politie.
Vind dat ze wel redelijk handelen na omstandigheden, niet te agressief, want het zijn ten slotte nog maar 'kinderen'.

TS jij zou gelijk een wapen trekken bij dit voorval? Ben ik blij dat jij dan geen politie bent. Waarschijnlijk doe je het alleen maar uit angst en dan komen er ongelukken van
pi_58765287
Ik vind dit filmpje 'n bewijs dat de politie in NL te weinig mag doen tegen dit soort lui. Ze moeten dit gedoe toch goddomme meteen in de kiem smoren door 'n bus traangas of 'n knuppel tegen die capuchonkoppen te knallen?

Ik pleit voor 'n guardia civile zoals in Spanje/Portugal, es kijken of de mannekes dan nog zo'n bek durven open te trekken
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 19 mei 2008 @ 18:12:24 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_58765499
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ik pleit voor 'n guardia civile zoals in Spanje/Portugal, es kijken of de mannekes dan nog zo'n bek durven open te trekken
Je denkt inderdaad wel 3 keer na voor je er zoeen gaat narren
Ok stelletje hokboeren
pi_58765603
De politie moet gewoon wegaan, dan hebben ze niks meer om te rellen.
  maandag 19 mei 2008 @ 18:24:43 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58765722
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef Tristard het volgende:
De politie moet gewoon wegaan, dan hebben ze niks meer om te rellen.
Dat is wel het allerlaatste wat de politie zou moeten doen, dat schorem ook nog eens laten winnen. Daar krijg je juist het soort kansenjongeren van dat zich onaantastbaar voelt.
pi_58765898
Wat is er nou zo moeilijk om je id-kaartje even te laten zien, dan hoef je ook geen vijf minuten 'kanker' te schreeuwen.
  maandag 19 mei 2008 @ 18:39:02 #17
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58765918
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk om je id-kaartje even te laten zien, dan hoef je ook geen vijf minuten 'kanker' te schreeuwen.
Ligt er wel aan wat voor strafbaar feit ze daarvoor hadden gepleegd aangezien ze anders niet om je ID mogen vragen..
pi_58766072
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ligt er wel aan wat voor strafbaar feit ze daarvoor hadden gepleegd aangezien ze anders niet om je ID mogen vragen..
Er zal dus wel een reden zijn geweest.
  maandag 19 mei 2008 @ 18:51:53 #19
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58766113
quote:
Ik vind dit filmpje 'n bewijs dat de politie in NL te weinig mag doen tegen dit soort lui. Ze moeten dit gedoe toch goddomme meteen in de kiem smoren door 'n bus traangas of 'n knuppel tegen die capuchonkoppen te knallen?

Maar dat is dan ook de spaanse ME.

Volgens mij hadden ze best in de lucht kunnen schieten. Door te gana meppen met hun knuppel hadden ze de zaak alleen maar erger gemaakt denk ik, dat was een grot mat partij geworden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58766400
Ik dacht net als jullie hier, tot ik zag dat die ene agent zonder aanleiding die gast waarbij hij met zijn knie in de nek zat, een klap op zn gezicht gaf met een knuppel. Komop zeg, vind je het gek dat vrienden van die gozer dan gek worden.
Ja tuurlijk, die gasten die eromheen staan te roepen moeten zeg ze wel gewoon knuppelen zodat ze afstand nemen, maar die gast die op de grond lag met een knuppel in zn gezicht slaan als hij ligt, nee man.
pi_58766469
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Asgard het volgende:
Ik dacht net als jullie hier, tot ik zag dat die ene agent zonder aanleiding die gast waarbij hij met zijn knie in de nek zat, een klap op zn gezicht gaf met een knuppel. Komop zeg, vind je het gek dat vrienden van die gozer dan gek worden.
Ja tuurlijk, die gasten die eromheen staan te roepen moeten zeg ze wel gewoon knuppelen zodat ze afstand nemen, maar die gast die op de grond lag met een knuppel in zn gezicht slaan als hij ligt, nee man.
Ook typisch Nederlandse politie. Heldhaftig optreden. Want we hebben het over pubers.
pi_58766737
Aargh, daar kan ik zo boos over worden, van die medelanders die denken dat ze alles kunnen maken .
Meteen een nekschot geven en afvoeren .

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 19-05-2008 19:51:29 (Whoho een 'n' inplaats van een 's' ;() ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_58766809
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef yosander het volgende:
Aargh, daar kan ik zo boos over worden, van die Medelanders die denken dat ze allen kunnen maken .
Dat ze allen kunnen maken? Medelander?
pi_58767016
Waarom voeren ze die arrestant niet meteen af in plaats van hem daar te laten spartelen? Gebrek aan vervoer? Aan het wachten op versterking? Zonder zo'n arrestant in het midden heb je namelijk net even wat meer overzicht en het doet de sfeer ook ten goede, neem ik aan.
pi_58767088
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:35 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Medelander?
Ik hield het netjes.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_58767242
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit..

Maar ik heb in dit geval alleen maar hulde voor de politie. Ga er maar staan terwijl je weet dat je niets mag doen. Het is als in een boksring stappen terwijl alleen je tegenstander mag slaan. Degene die hier het hardst boe en bah roepen zijn de grootste mietjes die er in zo'n situatie geeneens durven te staan. Ik ben absoluut niet pro-politie, en kan ze vaak wel schieten, maar ik moet ze nageven dat ze in een lastig pakket verkeren..
  maandag 19 mei 2008 @ 20:03:46 #27
102466 cappp
Ondertitel
pi_58767302
Ze hadden alle voortandjes moeten bewerken met die knuppel. Dan maar baklava met een rietje komend suikerfeest. Tuig.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_58767332
Chooselife mooi rel topic jongen
  maandag 19 mei 2008 @ 20:06:45 #29
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58767342
Die dikke met z'n wapenstokkie: "Achteruit!!!!! Achteruit!!!!!!"

Hahahahaha priceless echt hoe kansloos ken you get,

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperShark op 19-05-2008 20:12:40 ]
Kill the fish.
pi_58767398
Leest de MDI hier ook mee trouwens?
pi_58767919
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:13 schreef skiczukie het volgende:
Leest de MDI hier ook mee trouwens?
zolang we d'r geen paint topic van maken, maakt dat niet uit...
pi_58767993
Ten eerste heeft dit niks te maken met gezag van de politie TS, maar met het respect voor het gezag van die kiddo's. Ten tweede wil ik niet eens ingaan op de opmerking dat ze hun pistool moeten trekken. Sjesus man, denk zelf eens na. En ten derde, wat hier al gezegd is, door de hele bureaucratie bij de politie denken die agenten wel twee keer na voordat ze echt overgaan tot rigoreuze actie. De politie kennende wordt er zo een heel onderzoek naar je ingesteld als je je even niet aan de regeltjes uit het handboek houdt.

En @ SuperShark: ga er zelf eens staan dan, held.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:09:17 #33
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58768226
Ik denk dat dit wel een goed moment was voor pepperspray, dat is ideaal voor deze situaties. Geen gevaarlijk wapen maar wel iedereen weg.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58768485
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:06 schreef SuperShark het volgende:

Idd, het had beter zo moeten gaan:

BACK THE FUCK UP, NOW!!!!
pi_58768561
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Asgard het volgende:
Deze agenten zijn behoorlijk mild als je ze vergelijkt met hun Amerikaanse collega's en ik vind dat ze eigenlijk ook wel wat harder mogen optreden dan dit. De Amerikaans politie gaat soms wel een beetje te ver, maar ze stralen iniedergeval iets uit van 'DON'T FUCK WITH US'
Noodles
pi_58768684
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:09 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik denk dat dit wel een goed moment was voor pepperspray, dat is ideaal voor deze situaties. Geen gevaarlijk wapen maar wel iedereen weg.
Als ik me niet vergis pakte een agent inderdaad zijn pepperspray.
pi_58768884
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:28 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Deze agenten zijn behoorlijk mild als je ze vergelijkt met hun Amerikaanse collega's en ik vind dat ze eigenlijk ook wel wat harder mogen optreden dan dit. De Amerikaans politie gaat soms wel een beetje te ver, maar ze stralen iniedergeval iets uit van 'DON'T FUCK WITH US'
Ja, maar Amerika is weer het andere uiterste.
Ik snap alleen niet waarom die agent met een wapenstok die gozer die op de grond lag zomaar op zn gezicht sloeg. Je zag ook op de video dat de omstanders toen meteen verbaasd reageerden en ook wat agressiever werden en terecht. Die klap was totaal onnodig, die jongen lag daar al op de grond. Hele domme actie van die agent imho.

En voor de mensen die met "medelanders" kwamen, volgens mij waren er in die groep ook zat autochtonen aanwezig dus waar die opmerkingen op sloegen snap ik ook niet.
pi_58769242
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:48 schreef tequi3 het volgende:
Waarom voeren ze die arrestant niet meteen af in plaats van hem daar te laten spartelen? Gebrek aan vervoer? Aan het wachten op versterking? Zonder zo'n arrestant in het midden heb je namelijk net even wat meer overzicht en het doet de sfeer ook ten goede, neem ik aan.
Het duurt imo ook te lang voordat ze die gast de auto in laden.

Wat een dom gerel om niets zeg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58769677
niemand van jullie was erbij maar wel allemaal een mening.. Enige fatsoenlijke reactie is van Asgard..
  maandag 19 mei 2008 @ 22:28:59 #40
77575 NiTiN
Move On Up
pi_58769770
ja waar ging het nou uiteindelijk om, want er is een stukje geknipt in het filmpje.
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:38:01 #41
122997 zquing
Drama Junk
pi_58769956
Toevallig ken ik de maker van 't filmpje en kan ik melden dat het normaal ging todat de politie buitensporig geweld gebruikte. Het volk dient niet onderdrukt te worden en op te komen voor zijn rechten. De politie mag zijn machtspositie niet misbruiken
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 19 mei 2008 @ 22:39:08 #42
122997 zquing
Drama Junk
pi_58769989
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef yosander het volgende:
Aargh, daar kan ik zo boos over worden, van die medelanders die denken dat ze alles kunnen maken .
ook rasechte nederlanders zijn medelanders ja
pi_58770115
Het groepje zag er wel een beetje uit als stennisschoppertjes, of zie ik dat helemaal verkeerd.
pi_58770139
Ik vond die ene gozer met die staart er dan ook helemaal niet tussen passen.
pi_58770265
Okay voor de duidelijkheid even een verslag wat er gebeurde.

Er was een skatewedstrijd al vanaf 12 uur aan de gang, en rond deze gebeurtenissen was hij net afgelopen. We zouden naar de prijsuitreiking gaan. De hele dag hebben we geen gezeur gehad met de politie. Ze zijn wel langsgekomen maar er is niet gevordert weg te gaan of iets dergelijks.

Rond een uur of zes kwamen er twee agenten in auto langs, en spraken de organisator van de wedstrijd aan. Deze werd gevraagd om even mee te komen naar de auto omdat hij geen ID kaart bij zich had. <Vanaf dit stuk ontbreekt film materiaal>Iemand trok na een tijdje de deur open, waarom is niet geheel duidelijk. Waarop de jongen uit de auto wou stappen. Politie werkt hem grof naar de grond en slaat een paar keer op hem in. <Vanaf hier wel film> Na aanleiding van deze gebeurtenis escaleerde de situatie tot hetgeen op de video te zien is.

Wat een groot nadeel is van "street"wedstrijden is dat de omstanders zich er in dit soort situaties mee gaan bemoeien. Van de mensen die je op het filmpje de politie ziet slaan en schoppen is het overgrote deel geen skater. Wel zorgen juist deze toevallige omstanders (hangjongeren uit de buurt zelf) voor een slecht imago en dragen ze bij aan het escaleren van de situatie.

@ skiczukie
Hij was zijn ID kaart thuis vergeten. Kan gebeuren, ik heb hem ook niet altijd bij me. Is natuurlijk niet zo slim als je een wedstrijd organiseert, maar toch.

@ MouzurX
Ging waarschijnlijk om het organiseren van een wedstrijd, die blijkbaar niet aangemeld was bij de gemeente.

@ Asgard
Dat was het hele punt inderdaad. Iedereen was relatief rustig en voordat er werd begonnen met filmen probeerden anderen van de organisatie iedereen nog op afstand te houden. Zodra er echter in zijn gezicht geslagen werd onstond er een situatie waaraan ook de organisatie van de wedstrijd niet veel meer kon doen.

@ Tequi
Dat hebben wij ons ook afgevraagd. Het ging namelijk niet om het feiit dat hij meegenomen werd, maar om het feit dat hij zo'n lange tijd op de grond gehouden werd.

@ skiczukie nog een keer
Het groepje wat echt ging rellen waren de hangjongeren die vanaf het nabij gelegen winkelcentrum aangerend kwamen.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:53:45 #46
122997 zquing
Drama Junk
pi_58770351
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:45 schreef skiczukie het volgende:
Het groepje zag er wel een beetje uit als stennisschoppertjes, of zie ik dat helemaal verkeerd.
stennischoppers zijn 't wel, maar ik weet zeker dat er veel meer nederlanders waren dan allochtonen
  maandag 19 mei 2008 @ 22:54:49 #47
122997 zquing
Drama Junk
pi_58770381
iig in 't groepje van de persoon die op de grond lag
  maandag 19 mei 2008 @ 22:55:26 #48
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58770398
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:00 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit..
nee dat staat in de wet
pi_58770455
Als 't bovenstaande verhaal waar is (daar ga ik vanuit) dan moet op basis van videobeelden wel wat gedaan kunnen worden, niet?

Ik ben niet zo van de wet, dus kan niet zeggen wat de mogelijkheden zijn. 't Zou wel schandalig zijn als die klojo's er zonder problemen mee weg kunnen komen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 19 mei 2008 @ 23:01:04 #50
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_58770520
VMBO.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_58770568
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef zquing het volgende:

[..]

stennischoppers zijn 't wel, maar ik weet zeker dat er veel meer nederlanders waren dan allochtonen
Daar zeg ik niks over. En dat denk ik ook.
pi_58770618
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:06 schreef SuperShark het volgende:

Hji dacht wel dat hij intimidating was Ik hoopte op wat geklap in die meute maar helaas
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:06:13 #53
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58770630
Oftewel iemand deed de politieautodeur open en die gast die was opgepakt rende eruit ?

Goh waarom zou de politie zo reageren, ik heb echt geen flauw idee waarom..
pi_58770726
Ik vind nu ik dat verhaal heb gelezen wel erg zielig dat het zo uit de hand is gelopen alleen omdat die kansloze hangjongeren niks te doen hebben en dus maar een beetje de politie gaan provoceren.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:16:41 #55
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_58770892
Zeer terecht van de politie.

Ik denk overigens dat de politie de jongen nog niet hadden afgevoerd, omdat er zo'n grote groep om die auto heen stond en er dan rellen zouden komen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 19 mei 2008 @ 23:19:09 #56
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_58770945
Die jongen probeerde zich trouwens te verzetten tegen zijn aanhouding, waardoor hij werd geslagen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_58770974
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef freiss het volgende:
Die jongen probeerde zich trouwens te verzetten tegen zijn aanhouding, waardoor hij werd geslagen.
Ze liggen er met zijn drieën bovenop en dan moet je ook nog gaan meppen?
pi_58770988
En dat alleen omdat je geen ID-kaart bij je hebt zodat zij die 50 euro kunnen innen?
pi_58771015
De politie lokt het toch ook zelf uit zo Als ze gelijk een paar flinke klappen met die knuppel geven @ random op een paar knapen daar blijft iedereen mooi uit de buurt..

Handhaving hier in Nederland stelt niks voor
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58771049
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
De politie lokt het toch ook zelf uit zo Als ze gelijk een paar flinke klappen met die knuppel geven @ random op een paar knapen daar blijft iedereen mooi uit de buurt..

Handhaving hier in Nederland stelt niks voor
Gaan meppen omdat er geen ID-kaart kon worden aangetoond?
pi_58771290
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef freiss het volgende:
Jij blijft zeker heel kalm als er meerdere agenten met hun knieën op je lichaam drukken gedurende 4-5 min?
  maandag 19 mei 2008 @ 23:45:04 #62
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_58771582
@Dat stelletje tuig die er wat mee te maken heeft gehad:
Één groot lulverhaal, er is vast wel wat meer gebeurt. Die boy is gewoon weggerend nadat hij was aangehouden (misschien wel voor het organiseren van een illegaal skate-festijn) en werd gepakt, o.i.d. Dat soort baasjes houden wel van verzetten dus een mokerslag in het gelaat is vaak terecht. Politie in Nederland mept er niet zomaar op los, daar krijg je serieuze problemen mee. Ervaring leert overigens dat mensen die betrokken zijn bij zo'n rel de autoriteiten van vanalles en nog wat beschuldigen en zelf hun handen wassen in onschuld, terwijl dat natuurlijk gewoon heel onterecht is, in vrijwel alle gevallen.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_58772835
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Gaan meppen omdat er geen ID-kaart kon worden aangetoond?
Nee.. Gaan meppen omdat die mannetjes die erom heen staan beginnen te duwen. Zou je voor de grap eens in korea moeten doen.

Ze stralen zo toch geen gezag uit? En dat kan hier in nederland ook niet, want word een agent aangevallen met een mes en de agent schiet de dader dood.. dan komt er een heel onderzoek en moet hij voorkomen Omdat hij niet had mogen schieten
Diepzinnige deepart.
pi_58773167
Nieuwsbericht van de politie wat hier bij hoort: http://www.politie.nl/fle(...)verlastdiagonaal.asp

Maar optreden van de politie had wel wat beter gekund, maar snel onder controle krijgen van zo chaotische situatie duurt natuurlijk ook effe vooral als je maar met paar man bent. Gelukkig kwam versterking aardig snel.
Volgens mij hadden ze ook niet allemaal een wapenstok bij zich wat je natuurlijk erg nodig heb in zulke situaties.

Maar erg veel geweld gebruiken is zeker niet een oplossing over het algemeen, anders word de afstand tussen burger en politie alleen maar groter denk ik.
Maar echt oordelen kan je verder niet omdat je niet bij bent geweest en hoop info mist van beide partijen.
............................
pi_58774490
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:53 schreef sander89 het volgende:
Maar echt oordelen kan je verder niet omdat je niet bij bent geweest en hoop info mist van beide partijen.
Geldt voor zowat iedereen hier
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:36:27 #66
122997 zquing
Drama Junk
pi_58788070
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Stigma het volgende:
Één groot lulverhaal, er is vast wel wat meer gebeurt. Die boy is gewoon weggerend nadat hij was aangehouden (misschien wel voor het organiseren van een illegaal skate-festijn) en werd gepakt, o.i.d. Dat soort baasjes houden wel van verzetten dus een mokerslag in het gelaat is vaak terecht. Politie in Nederland mept er niet zomaar op los, daar krijg je serieuze problemen mee. Ervaring leert overigens dat mensen die betrokken zijn bij zo'n rel de autoriteiten van vanalles en nog wat beschuldigen en zelf hun handen wassen in onschuld, terwijl dat natuurlijk gewoon heel onterecht is, in vrijwel alle gevallen.
makkelijk he oordelen vanachter je PC
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:51:33 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58789907
quote:

Guardia Civil is ook niet meer wat het geweest is hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58790973
De politie heeft zeer goed gehandeld, je kan het beter zo oplossen dan er een vechtpartij van maken waar heel de menigte bij betrokken raakt.

Waarom er geen pepperspray/pistool is getrokken? Omdat die stakkers van een hangjeugd totaal nog geen bedreiging vormden, als er echt een vechtpartij ontstond zag je ze allemaal staan hoor met hun sprays. (BTW er stond er wel ééntje met een pepperspray in zijn handen).

Daarnaast zag ik op de achtergrond wel degelijk een tyfus mannetje naar de tering worden geholpen, één woord daarvoor; prachtig. Die teringlijers van een pikkies durven alleen toe te slaan als de politie niet oplet, net als dat ene schopje van die mafketel vooraan toen die agent met iets anders bezig was.

Wees een stoere jongen en loop naar die agent toe als hij zich op jou focust, kan je op letten dat je een paar teringklappen krijgt wanneer je iets uit probeert te halen.

Kortom, loop nou is niet te zeiken over de politie, ze doen hun werk goed, zowel de leuke als de minder leuke dingen en @ topic starter, wil je wel eens zien als je helemaal open getrimd word en er is geen politie om je te helpen.
pi_58792597
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:27 schreef Silvergator het volgende:
De politie heeft zeer goed gehandeld, je kan het beter zo oplossen dan er een vechtpartij van maken waar heel de menigte bij betrokken raakt.

Waarom er geen pepperspray/pistool is getrokken? Omdat die stakkers van een hangjeugd totaal nog geen bedreiging vormden, als er echt een vechtpartij ontstond zag je ze allemaal staan hoor met hun sprays. (BTW er stond er wel ééntje met een pepperspray in zijn handen).

Daarnaast zag ik op de achtergrond wel degelijk een tyfus mannetje naar de tering worden geholpen, één woord daarvoor; prachtig. Die teringlijers van een pikkies durven alleen toe te slaan als de politie niet oplet, net als dat ene schopje van die mafketel vooraan toen die agent met iets anders bezig was.

Wees een stoere jongen en loop naar die agent toe als hij zich op jou focust, kan je op letten dat je een paar teringklappen krijgt wanneer je iets uit probeert te halen.

Kortom, loop nou is niet te zeiken over de politie, ze doen hun werk goed, zowel de leuke als de minder leuke dingen en @ topic starter, wil je wel eens zien als je helemaal open getrimd word en er is geen politie om je te helpen.
Laat me raden.. Jou papa is politie man

Loop zelf niet zo te mekkeren over dat ze het ow zo goed doen, want dat doen ze niet.. Het zijn een stelletje mietjes.. Het hele beleid is ruk..
Diepzinnige deepart.
pi_58792749
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:26 schreef deepart het volgende:

[..]

Laat me raden.. Jou papa is politie man

Loop zelf niet zo te mekkeren over dat ze het ow zo goed doen, want dat doen ze niet.. Het zijn een stelletje mietjes.. Het hele beleid is ruk..
Laat mij nou is raden, jij bent zo hard in je reet geneukt in een donkere steeg, belde 112 en werd op de wacht gezet. Nu voel je je heel erg gekwetst en loop je alleen maar te chagerijnen op de politie.

Loop jij naar een agent, zeg dat deze een mietje is, kijken wat hij doet. Ik durf te wedden dat hij je een klap op je harses geeft en als je door blijft gaan zal je nog is ingerekend worden ook.

Omdat jij zo'n vmbo'er bent die telkens weg wordt gestuurd omdat je zinloos aan het rondhangen bent, is het natuurlijk logisch dat je zo'n mening erover hebt, maar ach, ze moeten er tussen zitten hè?

lachen joh @ 01:15 btw, ben jij dat toevallig?
pi_58793265
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Laat mij nou is raden, jij bent zo hard in je reet geneukt in een donkere steeg, belde 112 en werd op de wacht gezet. Nu voel je je heel erg gekwetst en loop je alleen maar te chagerijnen op de politie.

Loop jij naar een agent, zeg dat deze een mietje is, kijken wat hij doet. Ik durf te wedden dat hij je een klap op je harses geeft en als je door blijft gaan zal je nog is ingerekend worden ook.

Omdat jij zo'n vmbo'er bent die telkens weg wordt gestuurd omdat je zinloos aan het rondhangen bent, is het natuurlijk logisch dat je zo'n mening erover hebt, maar ach, ze moeten er tussen zitten hè?

lachen joh @ 01:15 btw, ben jij dat toevallig?
haphaphap

Stoere post man, je zal wel hele grote forum spierballen hebben..

Ik durf te wedden dat hij mij GEEN klap op mijn harsens zou geven, heb het om me heen de laatste tijd veel gezien. Tijdens uitgaan staan ze er maar dom bij.. Er was laatst een knok partij hier in denbosch, stonden 2 agenten proberen de vechters uit elkaar te halen, en een stuk of 5 stonden 10 meter verderop onder een afdakje te schuilen voor de regen

Maar wat weet jij er nou over, jij komt nooit buiten
Diepzinnige deepart.
pi_58793416
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef deepart het volgende:

[..]

haphaphap

Stoere post man, je zal wel hele grote forum spierballen hebben..

Ik durf te wedden dat hij mij GEEN klap op mijn harsens zou geven, heb het om me heen de laatste tijd veel gezien. Tijdens uitgaan staan ze er maar dom bij.. Er was laatst een knok partij hier in denbosch, stonden 2 agenten proberen de vechters uit elkaar te halen, en een stuk of 5 stonden 10 meter verderop onder een afdakje te schuilen voor de regen

Maar wat weet jij er nou over, jij komt nooit buiten
Vervolgens hap jij inderdaad behoorlijk terug anyway, denk wat je wilt denken, ik ga er niet verder meer op in want dit leidt nergens toe. Ik ben blij dat de politie er is en ik moet toegeven er lopen een paar kolerelijers tussen maar over het algemeen doen ze hun werk goed.
Het blijft btw wel leuk om ze te slim af te zijn met o.a. rollerbanken etc.
pi_58793483
Identificatieplicht is voor nazis.
pi_58793553
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:16 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Vervolgens hap jij inderdaad behoorlijk terug anyway, denk wat je wilt denken, ik ga er niet verder meer op in want dit leidt nergens toe. Ik ben blij dat de politie er is en ik moet toegeven er lopen een paar kolerelijers tussen maar over het algemeen doen ze hun werk goed.
Het blijft btw wel leuk om ze te slim af te zijn met o.a. rollerbanken etc.
Ah ik die het al.. rollerbanken Haal eerst maar eens je vmbo diploma en je rijbewijs.. Dan praten we verder.

Lees maar eens terug, dan zie je wie er hapt. Wel makkelijk van je om er niet op in te gaan, ik geef je een heel mooi voorbeeld van wat ik een tijdje terug heb gezien.
Diepzinnige deepart.
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:31:51 #75
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_58793657
Die vent kreeg een meer dan terecht tikkie in zijn nek nadat hij liep te spartelen als een spastische forel. En de rest van dat tuig had wmb ook afgevoerd mogen worden.
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 00:32:48 #76
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_58793667
in dat filmpje, WTF gebeurt er op 1:17?? er zweeft een spook langs
:')
pi_58793673
Ik vond dat ze het prima deden.

Alleen als de politie (zoals in het begin) aangeeft dat er iets moet gebeuren en hier wordt geen gehoor aan gegeven mag je wat mij betreft gelijk naar de peperspray grijpen.
pi_58793709
Hier een fimpje dat aangeeft wat ik bedoel .
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:40:05 #79
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_58793775
In Zwitserland weten ze ook wat ze moeten doen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_58794076
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:40 schreef ScudRaket het volgende:
In Zwitserland weten ze ook wat ze moeten doen
Wat een vreemde bedoeling daar
Diepzinnige deepart.
pi_58795736
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Stigma het volgende:
Stigma, ervaring leert ook dat mensen die op internet dit soort posts plaatsen vaak niet weten wat er precies aan de hand is. Het is wel erg makkelijk om op deze manier te oordelen over de gebeurtenissen zonder dat je er zefl bij bent. Uit een auto getrokken worden door iemand is wat anders dan zelf wegrennen voor het geval dat je dat niet wist. Degene die je in het filmpje steeds op de politie af ziet komen waren geen eens skaters, maar gewoon willekeurige hangjongeren die in het winkelcentrum rondhingen.

Je hebt mij niet horen zeggen dat de groep zich helemaal goed gedroeg, maar de manier hoe er nu in de media gerapporteerd wordt over de gebeurtenissen is ook niet correct. Gelukkig heeft omroepflevoland al gerectificeerd en een wat objectiever beeld gegeven.

Ook zijn er inmiddels, in een kleinere groep, meer beelden beschikbaar van het voorval en zijn er gelukkig beelden van de beveiligingscamera's in de stad. We waren hier al van op de hoogte ten tijde van het voorval. Ik kan je garanderen dat er niet zoveel gezeurd zou worden over het politieoptreden als we daar geen reden voor hadden. De beveiligingscamera's zullen onze versie van het verhaal ondersteunen.

We zijn inmiddels ook in gesprek met de politie, de gemeente en andere organisaties binnen Almere om te zorgen dat dit soort dingen niet meer zullen voorkomen. Het is erg jammer dat een gezellige skatewedstrijd die al de hele dag aan de gang was op deze manier moet eindigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vladimirputin op 21-05-2008 09:32:46 ]
pi_58796829
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:25 schreef deepart het volgende:

[..]

Ah ik die het al.. rollerbanken Haal eerst maar eens je vmbo diploma en je rijbewijs.. Dan praten we verder.

Lees maar eens terug, dan zie je wie er hapt. Wel makkelijk van je om er niet op in te gaan, ik geef je een heel mooi voorbeeld van wat ik een tijdje terug heb gezien.
Doe lekker stoer maar toevallig zit ik op het HBO en heb ik mijn rijbewijs al, JAMMER MAAT. Anyway, scooter rijden blijft lekkerder dan in een auto als het lekker weer is. PUNTTTT

mashols
pi_58796883
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Doe lekker stoer maar toevallig zit ik op het HBO en heb ik mijn rijbewijs al, JAMMER MAAT. Anyway, scooter rijden blijft lekkerder dan in een auto als het lekker weer is. PUNTTTT

mashols
Dat zeggen ze allemaal.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:20:50 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58797383
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:55 schreef Rosbief het volgende:
Als we dan toch dumpert-shit gaan posten vind ik deze leuker:
http://www.dumpert.nl/med(...)meisje_lift_aan.html

Ik heb al 2x kudo's gegeven.

Ze krijgt haar verdiende loon !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_58797797
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef zquing het volgende:
Toevallig ken ik de maker van 't filmpje en kan ik melden dat het normaal ging todat de politie buitensporig geweld gebruikte. Het volk dient niet onderdrukt te worden en op te komen voor zijn rechten. De politie mag zijn machtspositie niet misbruiken
De politie sprak een persoon aan, en vroeg om zijn id.
De politie vroeg dus niet he stelletje kansloze pubers: willen jullie je er even mee bemoeien.
Als dat opgeschoten tuig zich niet zo hadden opgesteld had die agenten ook wel anders gehandeld.
Ik denk dat de inzet van 1 of 2 politiehonden beter was geweest, maar ja dan moet je die wel in de buurt hebben.
wat jij noemt het volk mag niet onderdrukt worden, heeft niks te maken met dit filmpje.
De politie houd iemand aan, die geen id toont, daar mag de politie iemand voor aanhouden.
daqt heeft niks met onderdrukking te maken.
Mensen moeten de politie hun werk laten doen.
Eerder kan je in dit geval zeggen, een stelletje kansloze oproerkraaiers proberen de politie te onderdrukken.
En met de overmacht die de jongeren hadden is dat niet gelukt, de paupers.
En ja ik heb regelmatig problemen met politie, omdat ze in mijn district echt hun werk niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijger74 op 22-05-2008 09:46:20 ]
pi_58798759
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:40 schreef tijger74 het volgende:

[..]

De politie sprak een persoon aan, en vroeg om zijn id.
De politie vroeg dus niet he stelletje kansloze pubers: willen jullie je er even mee bemoeien.
Als dat opgeschoten tuig zich niet zo hadden opgesteld had die agenten ook wel anders gehandeld.
Ik denk dat de inzet van 1 of 2 politiehonden beter was geweest, maar ja dan moet je die wel in de buurt hebben.
wat jij noemt het volk mag niet onderdrukt worden, heeft niks te maken met dit filmpje.
De politie houd iemand aan, die geen id toont, daar mag de politie iemand voor aanhouden.
daqt heeft niks met onderdrukking te maken.
Mensen moeten de politie hun werk laten doen.
Eerder kan je in dit geval zeggen, een stelletje kansloze oproerkraaiers proberen de politie te onderdrukken.
En met de overmacht die de jongeren hadden is dat niet gelukt, de paupers.
En ja ik heb regelmatig problemen met politie, omdat ze in mijn district echt hun werk niet doen.
De groep (die jij hier aanduid met "kansloze pubers") was ten eerste over het algemeen al ruim over de puberleeftijd heen. Mischien eerst de beelden kijken voordat je iets gaat zeggen over de mensen die er op te zien zijn. Ten tweede ging de groep zich er pas echt mee bemoeien nadat de politie geweld begon te gebruiken. Eén persoon die een deur open trekt is namelijk niet de hele groep.

Wat ik inmiddels al een paar keer gezegt heb is dat de mensen die de politie niet hun werk lieten doen, de jongeren waren die niet bij de groep skaters horen. Behalve dat je de skaters kansloze pubers noemt, verwijs je er ook naar met de term oproerkraaiers. Als jij ziet hoe een vriend van jouw grof naar de grond gewerkt wordt en nog extra klappen krijgt ook, zonder dat hij zich aggresief opsteld tegenover de politie, zou jij waarschijnlijk ook commentaar geven op de politie.

En als je te dicht bij de politie kwam kreeg je gelijk een klap met een wapenstok. Dus ja, dan ga je schreeuwend je mening uiten. En al het gescheld met kanker? Als toevallig de drie mensen die het hardst schreeuwen steeds kanker roepen, dan klinkt het al snel alsof dat het enige is wat er geschreeuwt wordt.

Vervolgens ga je nog verder, en zeg je dat de jongeren paupers zijn omdat ze de politie niet onderdrukten. Is het nooit in je opgekomen dat we totaal niet uit waren op een confrontatie met de politie? Dit geeft wel weer het niveau van jouw aan. Wat je eigenlijk aangeeft is dat jij zelf in de situatie met z'n allen op de politie ingesprongen zou zijn. Dat is dus niet de bedoeling.
pi_58799558
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef vladimirputin het volgende:

[..]

De groep (die jij hier aanduid met "kansloze pubers") was ten eerste over het algemeen al ruim over de puberleeftijd heen. Mischien eerst de beelden kijken voordat je iets gaat zeggen over de mensen die er op te zien zijn. Ten tweede ging de groep zich er pas echt mee bemoeien nadat de politie geweld begon te gebruiken. Eén persoon die een deur open trekt is namelijk niet de hele groep.

Wat ik inmiddels al een paar keer gezegt heb is dat de mensen die de politie niet hun werk lieten doen, de jongeren waren die niet bij de groep skaters horen. Behalve dat je de skaters kansloze pubers noemt, verwijs je er ook naar met de term oproerkraaiers. Als jij ziet hoe een vriend van jouw grof naar de grond gewerkt wordt en nog extra klappen krijgt ook, zonder dat hij zich aggresief opsteld tegenover de politie, zou jij waarschijnlijk ook commentaar geven op de politie.

En als je te dicht bij de politie kwam kreeg je gelijk een klap met een wapenstok. Dus ja, dan ga je schreeuwend je mening uiten. En al het gescheld met kanker? Als toevallig de drie mensen die het hardst schreeuwen steeds kanker roepen, dan klinkt het al snel alsof dat het enige is wat er geschreeuwt wordt.

Vervolgens ga je nog verder, en zeg je dat de jongeren paupers zijn omdat ze de politie niet onderdrukten. Is het nooit in je opgekomen dat we totaal niet uit waren op een confrontatie met de politie? Dit geeft wel weer het niveau van jouw aan. Wat je eigenlijk aangeeft is dat jij zelf in de situatie met z'n allen op de politie ingesprongen zou zijn. Dat is dus niet de bedoeling.
Ik heb het filmpje gezien, maar ik was er niet bij.
Ik heb de skaters niet genoemd, ik schreef de groep. (ik heb niet gezien dat er een groepje skaters bij zat)
Ja als je met een groep zo je best om de politie te weinig ruimte te geven ben je een oproerkraaier.
De politieman zei eerst achteruit, daarna liep je kans op een tik met die stok, en terecht moet je maar naar achteren lopen.
waarom stonden jullie er trouiwens zo dichtbij, kan je niet op een normale manier reageren? (nee dus)
Jullie waren misschien niet uit op een confrontatie, maar jullie manier van handelen heeft dit wel in de hand gewerkt.
(misschien is de term kansloze pubers dan niet goed, in dat geval moet dat zijn kansloze opgeschoten tuig)
Toen de 1e persoon werd aangehouden wisten jullie niet hoe snel je daar mee moest bemoeien, en zoiets trekt meer van dat soort personen aan.
Er waren trouwens meer dan 3 personen die constant naar voren liepen.
Ben je het niet eens met de werkwijze kan je dat aangeven op het politiebureau, Ooit nagedacht dat die agenten met hun werk bezig zijn?
Als iemand in de boeien geslagen word en niet meewerkt, mag er wat mij betreft harder met de arrestant worden omgesprongen.
Die vriend van jouw zal vast niet zonder reden zijn aangehouden. De agenten hadden nl genoeg te doen om de groep van zich af te houden.
Ik denk dat jij eerst maar eens je vriend moet vragen wat daar werkelijk gebeurd is.
En dan maar eens aan de bewuste agent. En trek dan je conclussie maar.
pi_58800770
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal.
dat zal dan wel, iig ben ik er dan één van die het ook zegt.
pi_58800913
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Silvergator het volgende:

[..]

dat zal dan wel, iig ben ik er dan één van die het ook zegt.
Dus je zegt van wel maar doet het niet?
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:30 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58801127
Ze durven niets, mietjes doe dano ok in plaats van schreeuwen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:49:29 #91
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_58802774
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:51 schreef Chooselife het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_de_hand.html

De politie die een wanhopige poging doet de orde te handhaven. Ondertussen worden ze geschopt, uitgescholden, obscene gebaren.

Die schreeuwende agent met dat wapenstokje. Zelden iemand zoveel onmacht uit zien stralen. Meneer weet met veel pijn en moeite de jeugd op afstand te houden. Stakker. Ingrijpen ho maar. Pistolen, traangas, tasers? Ik zie ze nergens. De angst druipt er vanaf.

Typisch Nederlandse politie dit. Het ontbeert ze aan elke vorm van gezag. Het zijn een groep padvinders met veel te hippe overhempjes die alleen op hun strepen durven te staan bij braaf-uitziende-burgers en als ze in de absolute meerderheid zijn.

In andere situaties, zoals deze, laten ze zich piepelen. Uitlachen, bedreigen, schoppen, slaan en ze doen helemaal niets. Ja, angstig uit hun doppen kijken.

Ernst Hirsch Ballin! Lul de behanger! Lekker je druk maken om computerspelletjes! Achter die gereformeerde gristenellebogen van je. Pure minachting van het volk.

Klacht: De Nederlandse politie zijn mietjes.
Klacht 2: Ernst Hirsch Ballin is een gereformeerde slapjanus die zich druk maakt om de verkeerde dingen.
Ga jij maar eens tussen van die rellende capuchon jeugd staan. Die agent met die knuppel staat wel écht uit zijn vel te springen, ik denk dat ik ook wel zo zou gaan flippen. Gelijk slaan is niet altijd even slim.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_58805898
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:00 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien, maar ik was er niet bij.
Ik heb de skaters niet genoemd, ik schreef de groep. (ik heb niet gezien dat er een groepje skaters bij zat)
Ja als je met een groep zo je best om de politie te weinig ruimte te geven ben je een oproerkraaier.
De politieman zei eerst achteruit, daarna liep je kans op een tik met die stok, en terecht moet je maar naar achteren lopen.
waarom stonden jullie er trouiwens zo dichtbij, kan je niet op een normale manier reageren? (nee dus)
Jullie waren misschien niet uit op een confrontatie, maar jullie manier van handelen heeft dit wel in de hand gewerkt.
(misschien is de term kansloze pubers dan niet goed, in dat geval moet dat zijn kansloze opgeschoten tuig)
Toen de 1e persoon werd aangehouden wisten jullie niet hoe snel je daar mee moest bemoeien, en zoiets trekt meer van dat soort personen aan.
Er waren trouwens meer dan 3 personen die constant naar voren liepen.
Ben je het niet eens met de werkwijze kan je dat aangeven op het politiebureau, Ooit nagedacht dat die agenten met hun werk bezig zijn?
Als iemand in de boeien geslagen word en niet meewerkt, mag er wat mij betreft harder met de arrestant worden omgesprongen.
Die vriend van jouw zal vast niet zonder reden zijn aangehouden. De agenten hadden nl genoeg te doen om de groep van zich af te houden.
Ik denk dat jij eerst maar eens je vriend moet vragen wat daar werkelijk gebeurd is.
En dan maar eens aan de bewuste agent. En trek dan je conclussie maar.
Weer blijk van uitzonderlijk inzicht in de situatie. Ik zal het nog een keer uitleggen. Om het hoekje was de skatewedstrijd aan de gang. Daarom stond iedereen toch al half om de hoek om de skaters die aan het skaten waren de ruimte te geven, voor de veiligheid (ja daar houdt opgeschoten tuig zich ook mee bezig). Eerst werd er niet gericht op de politie. De jongen die even meegevraagd was voor zijn ID kaart liep rustig mee met de politie, kreeg een applausje, vervolgens richtte (bijna) iedereen zich weer op de skatewedstrijd.

Waar het mis ging, was toen iemand de autodeur open trok. Dat had niet moeten gebeuren. Hierdoor voelde de politie zich bedreigd en vonden ze het duidelijk nodig om geweld te gaan gebruiken. Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik het helemaal oneens ben met het politie optreden. Het gaat erom dat de arrestant al op de grond lag en vervolgens toch nog klappen kreeg.

Vervolgens geef jij aan dat ik aan mijn vriend moet vragen wat er werkelijk gebeurd is. Betekend dat dat ik mijn eigen ogen en oren niet mag vertrouwen? Ik stond praktisch naast het hele gebeuren. Je zegt ook dat ik met de agent in kwestie moet gaan praten. Ik zal je vertellen, ik heb met hem gepraat voordat degene even gevraagd werd om mee te komen naar de politiewagen. Dit was niet omdat hij al aangehouden werd en in de wagen werd gedumpt, maar om even een rustige omgeving te hebben om te praten. Ook toen hij al in de auto zit heb ik nog met de agent staan te praten. Hij zat al een tijdje in de auto met de andere agent te praten voordat het filmpje begint.

Wat ik hier mee wil zeggen: er werd pas met de gang van zaken bemoeid nadat iemand die al gearresteerd was en rustig in een politie auto zat, opeens naar de grond gewerkt werd en klappen kreeg. Je mag denken wat je wil, maar als je 100 mensen vraagt wat zei in zo'n situatie zouden doen kan ik je garanderen dat een groot gedeelte ook naar de politie zou schreeuwen waar deze mee bezig zijn.
pi_58808011
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef Silvergator het volgende:

[..]

mashols
HBO _!
pi_58808109
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef vladimirputin het volgende:

[..]

Weer blijk van uitzonderlijk inzicht in de situatie. Ik zal het nog een keer uitleggen. Om het hoekje was de skatewedstrijd aan de gang. Daarom..........................wil, maar als je 100 mensen vraagt wat zei in zo'n situatie zouden doen kan ik je garanderen dat een groot gedeelte ook naar de politie zou schreeuwen waar deze mee bezig zijn.
Dus iemand werd zomaar ineens meegevraagd en in een auto gezet voor een ID-kaart
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:54:39 #95
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58808209
prima gehandeld, wat zeik je nou TS

je wil tegen wat scholieren een pistool gaan trekken? Ben je niet helemaal lekker ofzo? Het zijn kinderen.
Enige wat die Politieeenheden fout hebben gedaan is die sirene gebruiken de gehele tijd, dat werkt allemaal
maar rel-stimulerend.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pumatje op 21-05-2008 20:21:20 ]
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_58808226
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal.
Jij dacht wat ik dacht
Diepzinnige deepart.
pi_58808689
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:50 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus iemand werd zomaar ineens meegevraagd en in een auto gezet voor een ID-kaart
Nee, iemand werd meegevraagd vanwege het niet bij zich hebben van een ID-kaart. Hij was de organisator van de wedstrijd en werd meegevraagd naar de auto om even rustig te kunnen praten. Het is namelijk niet handig om tijdens een wedstrijd midden op de plek waar die plaatsvind te gaan staan.
pi_58809083
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef vladimirputin het volgende:

[..]

Nee, iemand werd meegevraagd vanwege het niet bij zich hebben van een ID-kaart. Hij was de organisator van de wedstrijd en werd meegevraagd naar de auto om even rustig te kunnen praten. Het is namelijk niet handig om tijdens een wedstrijd midden op de plek waar die plaatsvind te gaan staan.
Mijn vraag blijft, waarover moesten ze dan praten? Over het feit dat hij geen id bij zich had? Ik bedoel, dat is snel besproken. Ze geven dan wel en geen bekeuring. Er moet wat anders (lees: meer) aan de hand zijn geweest?
pi_58809570
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:41 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft, waarover moesten ze dan praten? Over het feit dat hij geen id bij zich had? Ik bedoel, dat is snel besproken. Ze geven dan wel en geen bekeuring. Er moet wat anders (lees: meer) aan de hand zijn geweest?
Ze wilden ook overleggen over het hoe en wat met de wedstrijd. Die was tot nu toe gedoogd, alleen de locatie die nu gebruikt werd kon gevaar opleveren voor het autoverkeer daar in de buurt. Daarom wilden ze even overleggen.
pi_58809618
Er zijn wel meer filmpjes van die idioten die hun werk niet doen.
En dan ook nog zeuren om loonsverhoging
Die politielui moeten ze fatsoenlijk opleiden in plaats van het gekloot van die idioten.
pi_58809996
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:57 schreef ColtZ40 het volgende:
Ze moeten meteen een knuppel pakken. Mietjes zijn het.
Knuppel? kapot schieten dat tuig!
pi_58810329
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:08 schreef vladimirputin het volgende:

[..]

Ze wilden ook overleggen over het hoe en wat met de wedstrijd. Die was tot nu toe gedoogd, alleen de locatie die nu gebruikt werd kon gevaar opleveren voor het autoverkeer daar in de buurt. Daarom wilden ze even overleggen.
Dat maakt het verhaal al heel anders. Het was dus een illegale wedstrijd op de openbare weg, waarvoor hij ter verantwoording geroepen werd. Is toch heel wat anders dan een id-controle, dunkt mij. De kans dat de vlam in de pan staat is dan vele malen groter, omdat niemand wil dat 'hun' feestje verpest dreigt te worden..
pi_58818421
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef vladimirputin het volgende:

[..]

Weer blijk van uitzonderlijk inzicht in de situatie. Ik zal het nog een keer uitleggen. Om het hoekje was de skatewedstrijd aan de gang. Daarom stond iedereen toch al half om de hoek om de skaters die aan het skaten waren de ruimte te geven, voor de veiligheid (ja daar houdt opgeschoten tuig zich ook mee bezig). Eerst werd er niet gericht op de politie. De jongen die even meegevraagd was voor zijn ID kaart liep rustig mee met de politie, kreeg een applausje, vervolgens richtte (bijna) iedereen zich weer op de skatewedstrijd.

Waar het mis ging, was toen iemand de autodeur open trok. Dat had niet moeten gebeuren. Hierdoor voelde de politie zich bedreigd en vonden ze het duidelijk nodig om geweld te gaan gebruiken. Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik het helemaal oneens ben met het politie optreden. Het gaat erom dat de arrestant al op de grond lag en vervolgens toch nog klappen kreeg.

Vervolgens geef jij aan dat ik aan mijn vriend moet vragen wat er werkelijk gebeurd is. Betekend dat dat ik mijn eigen ogen en oren niet mag vertrouwen? Ik stond praktisch naast het hele gebeuren. Je zegt ook dat ik met de agent in kwestie moet gaan praten. Ik zal je vertellen, ik heb met hem gepraat voordat degene even gevraagd werd om mee te komen naar de politiewagen. Dit was niet omdat hij al aangehouden werd en in de wagen werd gedumpt, maar om even een rustige omgeving te hebben om te praten. Ook toen hij al in de auto zit heb ik nog met de agent staan te praten. Hij zat al een tijdje in de auto met de andere agent te praten voordat het filmpje begint.

Wat ik hier mee wil zeggen: er werd pas met de gang van zaken bemoeid nadat iemand die al gearresteerd was en rustig in een politie auto zat, opeens naar de grond gewerkt werd en klappen kreeg. Je mag denken wat je wil, maar als je 100 mensen vraagt wat zei in zo'n situatie zouden doen kan ik je garanderen dat een groot gedeelte ook naar de politie zou schreeuwen waar deze mee bezig zijn.
Wat heeft jouw vriend gezegd/gedaan toen hij op de grond,dat moet jij je vriend vragen. En zeg niet dat je daar naast stond op dat moment want jij stond niet in beeld.
Je hebt die agent gesproken voordat hij die klappen gaf, heb je hem ook gesproken NADAT hij zijn actie had gedaan?
De skaters organiseren een illegale wedstrijd op de openbare weg, en als de politie dat gedoogd vinden de skaters dat prima.
Als er een organisator de auto wordt ingezet om zijn id na te kijken hoeft hij niet die auto uit.
Ik betwijfel werkelijk dat hij de auto is uitgesleurd.
Ik ben er niet bij geweest, en kan dus geen goed oordeel vellen, maar wat ik op het filmpje zie, vind ik dat de politie nog veel harder had mogen optreden.
pi_58828898
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef deepart het volgende:

[..]

Nounou.. Nooit jong geweest?
[..]

gheghe Kben vriendjes met de modjes.. Behalve met ludo.. Dat heeft tijd nodig
Toen ik jong was had iedereen respect voor de politie/leraren en ouderen.

Dat tuig moeten ze echt serieus keihard aanpakken.
Gewoon de ME eroverheen laten walsen.
pi_58830518
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Toen ik jong was had iedereen respect voor de politie/leraren en ouderen.

Dat tuig moeten ze echt serieus keihard aanpakken.
Gewoon de ME eroverheen laten walsen.
Het respect vandaag de dag is inderdaad ver te zoeken. Al moet ik zeggen dat ik soms ook wel weet hoe dat komt. Met een politie die op zo'n kinderachtige manier zaken doet, en in een tijd waarin niets meer kan, is het niet gek natuurlijk.

Vroeger kon je in veel gevallen nog stoom afblazen. Met je mt het veld in of je manta aftrappen tot 200/220. En dat alles zonder dat je bang hoefde te zijn dat je gepakt werd. Dat stoom was je dan kwijt en ging weer over tot de orde van de dag. Nu komt dat stoom vrij op het moment dat de politie of de leraren voor hun neus staan. En dan heb ik het nog geeneens over de opvoeding die vandaag de dag gehanteerd wordt. Het is praten, praten en nog eens praten. In discussie gaan met 5 jarigen of ze wel naar bed willen gaat echt te ver..
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:16:23 #106
87694 Robin__
letitredno
pi_58831430
wtf hoe moeilijk is het om gewoon de 3 beidehandste kutventjes ff wat pepperspray in het gezicht te spuiten, moet je kijken hoe snel de rest weg is.

fail..
pi_58834302
Dit soort klotekoters die het leuk vinden de politie te trappen kapot laten maken door een complet peleton ME. Kutkoters
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:10:31 #108
97079 Jeff89
Conquer All
pi_58865972
Terecht handelen van de jeugd, jammer dat ze de agenten niet van die jongen op de grond hebben afgeschopt..
En die bollige met dat donkere haar hadden ze zn schedel wat mij betreft wel mogen inbeuken met zn eigen knuppel..
Fock de ID plicht..
  zondag 25 mei 2008 @ 17:19:05 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58901789
Mijn god, in welke vügelaarwijk is dit gemaakt?
pi_58905442
Tja soms is het wel triest met die agenten. Verdachten oppakken prima maar ga hem dan niet extra slaan ofzo. Hier ook weer zo'n oom agent die denk alles te mogen doen met zijn wapenstok.

Agent
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
  zondag 25 mei 2008 @ 20:34:16 #111
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_58905524
Waarom gaat de discussie over hoe de politie reageert? Als iedereen zich normaal gedraagt op straat, is dit politie optreden niet eens nodig.
  zondag 25 mei 2008 @ 21:00:01 #112
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58906045
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:30 schreef Bartleunen het volgende:
Tja soms is het wel triest met die agenten. Verdachten oppakken prima maar ga hem dan niet extra slaan ofzo. Hier ook weer zo'n oom agent die denk alles te mogen doen met zijn wapenstok.

Agent
dat meen je toch niet serieus
ze hadden die kutscholieren nog veel harder moeten rossen,dan moeten ze zich maar gedragen...
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58906389
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:00 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat meen je toch niet serieus
ze hadden die kutscholieren nog veel harder moeten rossen,dan moeten ze zich maar gedragen...
Sinds wanneer is een lekker stukje wandelen verboden in nederland?
pi_58906504
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een lekker stukje wandelen verboden in nederland?
Sinds de massale integratie van marokkanen die heel nederland tot een puinhoop maken.
In hun eigen land maken ze er een klote zooi van komen ze hier naar toe, gaan ze rustig verder
  zondag 25 mei 2008 @ 21:35:43 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58906721
Goed gedaan van die vent om die kankerknaap nog effe voor zn muil te rammen, die pauper allochtoon zat vast weer (zoals ze altijd doen) te schreeuwen: "Iek neuk je kankermoer!"
pi_58906767
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Beauregard het volgende:

Het is juist geen probleem dat de politie geen macht heeft..Anders krijgen we situaties zoals in Amerika met politie die zomaar mensen inelkaar timmeren
pi_58906790
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:35 schreef RickoKun het volgende:
Goed gedaan van die vent om die kankerknaap nog effe voor zn muil te rammen, die pauper allochtoon zat vast weer (zoals ze altijd doen) te schreeuwen: "Iek neuk je kankermoer!"
Ja je moet eens over hun "moer" beginnen dan zijn de rapen gaar!
pi_58908688
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:34 schreef Gierigesloeber het volgende:
Waarom gaat de discussie over hoe de politie reageert? Als iedereen zich normaal gedraagt op straat, is dit politie optreden niet eens nodig.
Als iedereen zich normaal zou gedragen zou er ook geen politie zijn. Je slaat de spijker echt helemaal mis. Dat is hetzelfde als zeggen van "als oorlog niet zou bestaan, zouden er ook geen wapens zijn" .

Ieder gezond denkend mens weet dat bij de mens hoort... money bring bitches, bitches bring lies..
Diepzinnige deepart.
  zondag 25 mei 2008 @ 23:12:22 #119
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_58909098
Politiestaat FTW. Gewoon er op los timmeren. Zo zijn mensen in al die andere landen ook rustig
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_58909752
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Politiestaat FTW. Gewoon er op los timmeren. Zo zijn mensen in al die andere landen ook rustig
En als dat niet werkt kan je met Saddam-style er nog wat gas tegenaan gooien
pi_58911243
Als je als agent begint met fysiek geweld, ben je imo flink verkeerd bezig... Zoals goed duidelijk gemaakt in dat filmpje van die gitarist.

Ik hoop dat mijn serieuze post nog opgemerkt wordt tussen deze ondertussen heel kinderachtig geworden discussie... Echt hoor, diegenen hier die zich gedragen als bekvechtende pubers hebben wat mij betreft helemaal geen recht van spreken... en dat soort mensen kunnen helaas ook agent worden. Tja. Dan is het eind zoek natuurlijk...

Al moet ik zeggen dat ik de reacties in dit topic nog erg vind meevallen. Op dumpert is het diep, diep triest en schaam ik me er bijna voor om Nederlander (of mens?) te zijn.
/\oo/\
pi_58912985
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:20 schreef Elketraz het volgende:
Als je als agent begint met fysiek geweld, ben je imo flink verkeerd bezig... Zoals goed duidelijk gemaakt in dat filmpje van die gitarist.

Ik hoop dat mijn serieuze post nog opgemerkt wordt tussen deze ondertussen heel kinderachtig geworden discussie... Echt hoor, diegenen hier die zich gedragen als bekvechtende pubers hebben wat mij betreft helemaal geen recht van spreken... en dat soort mensen kunnen helaas ook agent worden. Tja. Dan is het eind zoek natuurlijk...

Al moet ik zeggen dat ik de reacties in dit topic nog erg vind meevallen. Op dumpert is het diep, diep triest en schaam ik me er bijna voor om Nederlander (of mens?) te zijn.
jouw serieuze post is in ieder geval mij opgevallen
  maandag 26 mei 2008 @ 11:16:30 #123
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_58915139
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

En als dat niet werkt kan je met Saddam-style er nog wat gas tegenaan gooien
Het was best een aardige man vroeger. Ik weet die goeie ouwe tijd nog dat hij nog hotdogs met mosterdgas verkocht in het park
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_58916893
Kan een modje a.u.b alle baggerreacties van deepart, Merovingian en Silvergator weghalen? Ze verneuken namelijk de inhoudelijke discussie in het topic.
pi_58919789
Offtopic en ander gebagger verwijderd.
  maandag 26 mei 2008 @ 15:02:28 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58920125
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:45 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic en ander gebagger verwijderd.
Je bent De politie. Wederom. Wat een sukkels! [filmpje] nog vergeten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58920154
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:20 schreef Elketraz het volgende:

Ja ik ben het met je eens. Al is dit natuurlijk wel een lastige situatie op het moment dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien. Het is gewoon niet goed te praten dat die agent de jongen die op de grond ligt schopt/slaat. Maar ik vind het gebruik van de wapenstok wel weer oke ten opzichte van de menigte die begint te flippen.

Wat ik echt niet vind kunnen is de agressieve shit in dat andere filmpje van die studentenstakingen. Daar gaan agenten gewoon random los op scholieren. Dat moet ook gewoon hard aangepakt worden door die agenten minstens een lange tijd op non-actief te zetten.

Maar het blijft lastig om te kijken waar de grens ligt wanneer de macht geweld mag gebruiken.
pi_58936730
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja ik ben het met je eens. Al is dit natuurlijk wel een lastige situatie op het moment dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien. Het is gewoon niet goed te praten dat die agent de jongen die op de grond ligt schopt/slaat. Maar ik vind het gebruik van de wapenstok wel weer oke ten opzichte van de menigte die begint te flippen.

Wat ik echt niet vind kunnen is de agressieve shit in dat andere filmpje van die studentenstakingen. Daar gaan agenten gewoon random los op scholieren. Dat moet ook gewoon hard aangepakt worden door die agenten minstens een lange tijd op non-actief te zetten.

Maar het blijft lastig om te kijken waar de grens ligt wanneer de macht geweld mag gebruiken.
volgens mij heb ik dat filmpje al eens eerder gezien, maar is dit een ingekorte versie.
De politie had de jongeren meerdere malen gevorderd weg te gaan. Zij hadden dus de kans normaal weg te gaan, maar dat deden ze niet.(ze hadden dus schijt aan die agenten)
dat de politie dan de boel schoon veegt kan je verwachten, bovendien zag je die jongeren niet weglopen maar slenteren, dus zo langzaam mogelijk.
Ik heb de politie wel eens harder zien optreden, en dat had daar ook wel gemogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijger74 op 28-05-2008 08:01:59 ]
pi_60469442
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef tijger74 het volgende:

[..]

volgens mij heb ik dat filmpje al eens eerder gezien, maar is dit een ingekorte versie.
De politie had de jongeren meerdere malen gevorderd weg te gaan. Zij hadden dus de kans normaal weg te gaan, maar dat deden ze niet.(ze hadden dus schijt aan die agenten)
dat de politie dan de boel schoon veegt kan je verwachten, bovendien zag je die jongeren niet weglopen maar slenteren, dus zo langzaam mogelijk.
Ik heb de politie wel eens harder zien optreden, en dat had daar ook wel gemogen.
Soms verdraaien ze die filmpjes zo zodat het lijkt alsof de politie altijd de schuldige is.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:31:49 #130
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60469497
weer zo'n persoon die de Fok! bak doorspit
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_60469608
Tja moet ook soms gebeuren he.
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:14:25 #132
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_60470432
Ik heb respect voor de burger politie. Laat ze de rel-jeugd maar aanpakken.

edit: en ook meteen de bumpers.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
pi_60470476
Het VMBO, wederom. Wat een sukkels!! [filmpje]

Dit is een betere TT
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:55:05 #134
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_60471072
Busje traangas had wel geholpen hier. Denk ook dat dat " leerzamer" is dan "meegaan naar het bureau".
Wat er daar dan ook mag gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')