Ze hebben helemaal niets. Ja -waarschijnlijk bij toeval- 2 mensen (pubers) gearresteerd. Waarbij bij de ene ook nog eens 2 mensen nodig zijn. Lijkt me dat je na het aanbrengen van een setje (of twee) boeien je weer op de andere jeugd kunt richten.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Beauregard het volgende:
Politie heeft goed gehandeld mijns inziens. Alleen die ouwe dikke gaat inderdaad wat te blij lopen zwaaien met zijn knuppel, maar de rest, chapeau.
Ten eerste niet bang. Dit is schooljeugd.quote:Hoe zou jij je voelen tegenover een meerderheid aan kansloze vmbo schooiers? Natuurlijk wil je ze het liefst een voor een die knuppel in de nek leggen, maar als een agent dat doet komt er in dit bureaucratisch en oh zo correcte landje geheid gelazer van.
Het zijn wel degelijk een stel mietjes. Ik zie mensen in paniek. Tegenover een groep jeugd lijkt me dit me ten eerste niet nodig, als getrained agent en bovendien een slecht plan je angst te tonen.quote:Dat is het probleem... de politie mag geen ene donder doen hier. Maar ga alsjeblieft niet lopen blaten dat de politie in dit filmpje een stelletje mietjes zijn die niks durven.
Je denkt inderdaad wel 3 keer na voor je er zoeen gaat narrenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik pleit voor 'n guardia civile zoals in Spanje/Portugal, es kijken of de mannekes dan nog zo'n bek durven open te trekken
Dat is wel het allerlaatste wat de politie zou moeten doen, dat schorem ook nog eens laten winnen. Daar krijg je juist het soort kansenjongeren van dat zich onaantastbaar voelt.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef Tristard het volgende:
De politie moet gewoon wegaan, dan hebben ze niks meer om te rellen.
Ligt er wel aan wat voor strafbaar feit ze daarvoor hadden gepleegd aangezien ze anders niet om je ID mogen vragen..quote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk om je id-kaartje even te laten zien, dan hoef je ook geen vijf minuten 'kanker' te schreeuwen.
Er zal dus wel een reden zijn geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor strafbaar feit ze daarvoor hadden gepleegd aangezien ze anders niet om je ID mogen vragen..
Maar dat is dan ook de spaanse ME.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind dit filmpje 'n bewijs dat de politie in NL te weinig mag doen tegen dit soort lui. Ze moeten dit gedoe toch goddomme meteen in de kiem smoren door 'n bus traangas of 'n knuppel tegen die capuchonkoppen te knallen?
Ik pleit voor 'n guardia civile zoals in Spanje/Portugal, es kijken of de mannekes dan nog zo'n bek durven open te trekken
Ook typisch Nederlandse politie. Heldhaftig optreden. Want we hebben het over pubers.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Asgard het volgende:
Ik dacht net als jullie hier, tot ik zag dat die ene agent zonder aanleiding die gast waarbij hij met zijn knie in de nek zat, een klap op zn gezicht gaf met een knuppel. Komop zeg, vind je het gek dat vrienden van die gozer dan gek worden.
Ja tuurlijk, die gasten die eromheen staan te roepen moeten zeg ze wel gewoon knuppelen zodat ze afstand nemen, maar die gast die op de grond lag met een knuppel in zn gezicht slaan als hij ligt, nee man.
Dat ze allen kunnen maken? Medelander?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef yosander het volgende:
Aargh, daar kan ik zo boos over worden, van die Medelanders die denken dat ze allen kunnen maken.
Meteen een nekschot geven en afvoeren![]()
.
Ik hield het netjes.quote:
Dat is echt bullshit..quote:Op maandag 19 mei 2008 18:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor strafbaar feit ze daarvoor hadden gepleegd aangezien ze anders niet om je ID mogen vragen..
Idd, het had beter zo moeten gaan:quote:Op maandag 19 mei 2008 20:06 schreef SuperShark het volgende:
Die dikke met z'n wapenstokkie: "Achteruit!!!!! Achteruit!!!!!!"
Hahahahaha priceless echt hoe kansloos ken you get,![]()
![]()
![]()
![]()
Deze agenten zijn behoorlijk mild als je ze vergelijkt met hun Amerikaanse collega's en ik vind dat ze eigenlijk ook wel wat harder mogen optreden dan dit. De Amerikaans politie gaat soms wel een beetje te ver, maar ze stralen iniedergeval iets uit van 'DON'T FUCK WITH US'quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Asgard het volgende:
Ik dacht net als jullie hier, tot ik zag dat die ene agent zonder aanleiding die gast waarbij hij met zijn knie in de nek zat, een klap op zn gezicht gaf met een knuppel. Komop zeg, vind je het gek dat vrienden van die gozer dan gek worden.
Ja tuurlijk, die gasten die eromheen staan te roepen moeten zeg ze wel gewoon knuppelen zodat ze afstand nemen, maar die gast die op de grond lag met een knuppel in zn gezicht slaan als hij ligt, nee man.
Als ik me niet vergis pakte een agent inderdaad zijn pepperspray.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:09 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik denk dat dit wel een goed moment was voor pepperspray, dat is ideaal voor deze situaties. Geen gevaarlijk wapen maar wel iedereen weg.
Ja, maar Amerika is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:28 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Deze agenten zijn behoorlijk mild als je ze vergelijkt met hun Amerikaanse collega's en ik vind dat ze eigenlijk ook wel wat harder mogen optreden dan dit. De Amerikaans politie gaat soms wel een beetje te ver, maar ze stralen iniedergeval iets uit van 'DON'T FUCK WITH US'
Het duurt imo ook te lang voordat ze die gast de auto in laden.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:48 schreef tequi3 het volgende:
Waarom voeren ze die arrestant niet meteen af in plaats van hem daar te laten spartelen? Gebrek aan vervoer? Aan het wachten op versterking? Zonder zo'n arrestant in het midden heb je namelijk net even wat meer overzicht en het doet de sfeer ook ten goede, neem ik aan.
ook rasechte nederlanders zijn medelanders jaquote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef yosander het volgende:
Aargh, daar kan ik zo boos over worden, van die medelanders die denken dat ze alles kunnen maken.
Meteen een nekschot geven en afvoeren![]()
.
stennischoppers zijn 't wel, maar ik weet zeker dat er veel meer nederlanders waren dan allochtonenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:45 schreef skiczukie het volgende:
Het groepje zag er wel een beetje uit als stennisschoppertjes, of zie ik dat helemaal verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |