abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58770568
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef zquing het volgende:

[..]

stennischoppers zijn 't wel, maar ik weet zeker dat er veel meer nederlanders waren dan allochtonen
Daar zeg ik niks over. En dat denk ik ook.
pi_58770618
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:06 schreef SuperShark het volgende:
Die dikke met z'n wapenstokkie: "Achteruit!!!!! Achteruit!!!!!!"

Hahahahaha priceless echt hoe kansloos ken you get,
Hji dacht wel dat hij intimidating was Ik hoopte op wat geklap in die meute maar helaas
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:06:13 #53
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58770630
Oftewel iemand deed de politieautodeur open en die gast die was opgepakt rende eruit ?

Goh waarom zou de politie zo reageren, ik heb echt geen flauw idee waarom..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58770726
Ik vind nu ik dat verhaal heb gelezen wel erg zielig dat het zo uit de hand is gelopen alleen omdat die kansloze hangjongeren niks te doen hebben en dus maar een beetje de politie gaan provoceren.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:16:41 #55
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_58770892
Zeer terecht van de politie.

Ik denk overigens dat de politie de jongen nog niet hadden afgevoerd, omdat er zo'n grote groep om die auto heen stond en er dan rellen zouden komen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 19 mei 2008 @ 23:19:09 #56
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_58770945
Die jongen probeerde zich trouwens te verzetten tegen zijn aanhouding, waardoor hij werd geslagen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_58770974
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef freiss het volgende:
Die jongen probeerde zich trouwens te verzetten tegen zijn aanhouding, waardoor hij werd geslagen.
Ze liggen er met zijn drieën bovenop en dan moet je ook nog gaan meppen?
pi_58770988
En dat alleen omdat je geen ID-kaart bij je hebt zodat zij die 50 euro kunnen innen?
pi_58771015
De politie lokt het toch ook zelf uit zo Als ze gelijk een paar flinke klappen met die knuppel geven @ random op een paar knapen daar blijft iedereen mooi uit de buurt..

Handhaving hier in Nederland stelt niks voor
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58771049
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
De politie lokt het toch ook zelf uit zo Als ze gelijk een paar flinke klappen met die knuppel geven @ random op een paar knapen daar blijft iedereen mooi uit de buurt..

Handhaving hier in Nederland stelt niks voor
Gaan meppen omdat er geen ID-kaart kon worden aangetoond?
pi_58771290
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef freiss het volgende:
Jij blijft zeker heel kalm als er meerdere agenten met hun knieën op je lichaam drukken gedurende 4-5 min?
  maandag 19 mei 2008 @ 23:45:04 #62
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_58771582
@Dat stelletje tuig die er wat mee te maken heeft gehad:
Één groot lulverhaal, er is vast wel wat meer gebeurt. Die boy is gewoon weggerend nadat hij was aangehouden (misschien wel voor het organiseren van een illegaal skate-festijn) en werd gepakt, o.i.d. Dat soort baasjes houden wel van verzetten dus een mokerslag in het gelaat is vaak terecht. Politie in Nederland mept er niet zomaar op los, daar krijg je serieuze problemen mee. Ervaring leert overigens dat mensen die betrokken zijn bij zo'n rel de autoriteiten van vanalles en nog wat beschuldigen en zelf hun handen wassen in onschuld, terwijl dat natuurlijk gewoon heel onterecht is, in vrijwel alle gevallen.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_58772835
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Gaan meppen omdat er geen ID-kaart kon worden aangetoond?
Nee.. Gaan meppen omdat die mannetjes die erom heen staan beginnen te duwen. Zou je voor de grap eens in korea moeten doen.

Ze stralen zo toch geen gezag uit? En dat kan hier in nederland ook niet, want word een agent aangevallen met een mes en de agent schiet de dader dood.. dan komt er een heel onderzoek en moet hij voorkomen Omdat hij niet had mogen schieten
Diepzinnige deepart.
pi_58773167
Nieuwsbericht van de politie wat hier bij hoort: http://www.politie.nl/fle(...)verlastdiagonaal.asp

Maar optreden van de politie had wel wat beter gekund, maar snel onder controle krijgen van zo chaotische situatie duurt natuurlijk ook effe vooral als je maar met paar man bent. Gelukkig kwam versterking aardig snel.
Volgens mij hadden ze ook niet allemaal een wapenstok bij zich wat je natuurlijk erg nodig heb in zulke situaties.

Maar erg veel geweld gebruiken is zeker niet een oplossing over het algemeen, anders word de afstand tussen burger en politie alleen maar groter denk ik.
Maar echt oordelen kan je verder niet omdat je niet bij bent geweest en hoop info mist van beide partijen.
............................
pi_58774490
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:53 schreef sander89 het volgende:
Maar echt oordelen kan je verder niet omdat je niet bij bent geweest en hoop info mist van beide partijen.
Geldt voor zowat iedereen hier
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:36:27 #66
122997 zquing
Drama Junk
pi_58788070
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Stigma het volgende:
@Dat stelletje tuig die er wat mee te maken heeft gehad:
Één groot lulverhaal, er is vast wel wat meer gebeurt. Die boy is gewoon weggerend nadat hij was aangehouden (misschien wel voor het organiseren van een illegaal skate-festijn) en werd gepakt, o.i.d. Dat soort baasjes houden wel van verzetten dus een mokerslag in het gelaat is vaak terecht. Politie in Nederland mept er niet zomaar op los, daar krijg je serieuze problemen mee. Ervaring leert overigens dat mensen die betrokken zijn bij zo'n rel de autoriteiten van vanalles en nog wat beschuldigen en zelf hun handen wassen in onschuld, terwijl dat natuurlijk gewoon heel onterecht is, in vrijwel alle gevallen.
makkelijk he oordelen vanachter je PC
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:51:33 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58789907
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind dit filmpje 'n bewijs dat de politie in NL te weinig mag doen tegen dit soort lui. Ze moeten dit gedoe toch goddomme meteen in de kiem smoren door 'n bus traangas of 'n knuppel tegen die capuchonkoppen te knallen?

Ik pleit voor 'n guardia civile zoals in Spanje/Portugal, es kijken of de mannekes dan nog zo'n bek durven open te trekken
Guardia Civil is ook niet meer wat het geweest is hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58790973
De politie heeft zeer goed gehandeld, je kan het beter zo oplossen dan er een vechtpartij van maken waar heel de menigte bij betrokken raakt.

Waarom er geen pepperspray/pistool is getrokken? Omdat die stakkers van een hangjeugd totaal nog geen bedreiging vormden, als er echt een vechtpartij ontstond zag je ze allemaal staan hoor met hun sprays. (BTW er stond er wel ééntje met een pepperspray in zijn handen).

Daarnaast zag ik op de achtergrond wel degelijk een tyfus mannetje naar de tering worden geholpen, één woord daarvoor; prachtig. Die teringlijers van een pikkies durven alleen toe te slaan als de politie niet oplet, net als dat ene schopje van die mafketel vooraan toen die agent met iets anders bezig was.

Wees een stoere jongen en loop naar die agent toe als hij zich op jou focust, kan je op letten dat je een paar teringklappen krijgt wanneer je iets uit probeert te halen.

Kortom, loop nou is niet te zeiken over de politie, ze doen hun werk goed, zowel de leuke als de minder leuke dingen en @ topic starter, wil je wel eens zien als je helemaal open getrimd word en er is geen politie om je te helpen.
pi_58792597
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:27 schreef Silvergator het volgende:
De politie heeft zeer goed gehandeld, je kan het beter zo oplossen dan er een vechtpartij van maken waar heel de menigte bij betrokken raakt.

Waarom er geen pepperspray/pistool is getrokken? Omdat die stakkers van een hangjeugd totaal nog geen bedreiging vormden, als er echt een vechtpartij ontstond zag je ze allemaal staan hoor met hun sprays. (BTW er stond er wel ééntje met een pepperspray in zijn handen).

Daarnaast zag ik op de achtergrond wel degelijk een tyfus mannetje naar de tering worden geholpen, één woord daarvoor; prachtig. Die teringlijers van een pikkies durven alleen toe te slaan als de politie niet oplet, net als dat ene schopje van die mafketel vooraan toen die agent met iets anders bezig was.

Wees een stoere jongen en loop naar die agent toe als hij zich op jou focust, kan je op letten dat je een paar teringklappen krijgt wanneer je iets uit probeert te halen.

Kortom, loop nou is niet te zeiken over de politie, ze doen hun werk goed, zowel de leuke als de minder leuke dingen en @ topic starter, wil je wel eens zien als je helemaal open getrimd word en er is geen politie om je te helpen.
Laat me raden.. Jou papa is politie man

Loop zelf niet zo te mekkeren over dat ze het ow zo goed doen, want dat doen ze niet.. Het zijn een stelletje mietjes.. Het hele beleid is ruk..
Diepzinnige deepart.
pi_58792749
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:26 schreef deepart het volgende:

[..]

Laat me raden.. Jou papa is politie man

Loop zelf niet zo te mekkeren over dat ze het ow zo goed doen, want dat doen ze niet.. Het zijn een stelletje mietjes.. Het hele beleid is ruk..
Laat mij nou is raden, jij bent zo hard in je reet geneukt in een donkere steeg, belde 112 en werd op de wacht gezet. Nu voel je je heel erg gekwetst en loop je alleen maar te chagerijnen op de politie.

Loop jij naar een agent, zeg dat deze een mietje is, kijken wat hij doet. Ik durf te wedden dat hij je een klap op je harses geeft en als je door blijft gaan zal je nog is ingerekend worden ook.

Omdat jij zo'n vmbo'er bent die telkens weg wordt gestuurd omdat je zinloos aan het rondhangen bent, is het natuurlijk logisch dat je zo'n mening erover hebt, maar ach, ze moeten er tussen zitten hè?

lachen joh @ 01:15 btw, ben jij dat toevallig?
pi_58793265
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Laat mij nou is raden, jij bent zo hard in je reet geneukt in een donkere steeg, belde 112 en werd op de wacht gezet. Nu voel je je heel erg gekwetst en loop je alleen maar te chagerijnen op de politie.

Loop jij naar een agent, zeg dat deze een mietje is, kijken wat hij doet. Ik durf te wedden dat hij je een klap op je harses geeft en als je door blijft gaan zal je nog is ingerekend worden ook.

Omdat jij zo'n vmbo'er bent die telkens weg wordt gestuurd omdat je zinloos aan het rondhangen bent, is het natuurlijk logisch dat je zo'n mening erover hebt, maar ach, ze moeten er tussen zitten hè?

lachen joh @ 01:15 btw, ben jij dat toevallig?
haphaphap

Stoere post man, je zal wel hele grote forum spierballen hebben..

Ik durf te wedden dat hij mij GEEN klap op mijn harsens zou geven, heb het om me heen de laatste tijd veel gezien. Tijdens uitgaan staan ze er maar dom bij.. Er was laatst een knok partij hier in denbosch, stonden 2 agenten proberen de vechters uit elkaar te halen, en een stuk of 5 stonden 10 meter verderop onder een afdakje te schuilen voor de regen

Maar wat weet jij er nou over, jij komt nooit buiten
Diepzinnige deepart.
pi_58793416
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef deepart het volgende:

[..]

haphaphap

Stoere post man, je zal wel hele grote forum spierballen hebben..

Ik durf te wedden dat hij mij GEEN klap op mijn harsens zou geven, heb het om me heen de laatste tijd veel gezien. Tijdens uitgaan staan ze er maar dom bij.. Er was laatst een knok partij hier in denbosch, stonden 2 agenten proberen de vechters uit elkaar te halen, en een stuk of 5 stonden 10 meter verderop onder een afdakje te schuilen voor de regen

Maar wat weet jij er nou over, jij komt nooit buiten
Vervolgens hap jij inderdaad behoorlijk terug anyway, denk wat je wilt denken, ik ga er niet verder meer op in want dit leidt nergens toe. Ik ben blij dat de politie er is en ik moet toegeven er lopen een paar kolerelijers tussen maar over het algemeen doen ze hun werk goed.
Het blijft btw wel leuk om ze te slim af te zijn met o.a. rollerbanken etc.
pi_58793483
Identificatieplicht is voor nazis.
pi_58793553
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:16 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Vervolgens hap jij inderdaad behoorlijk terug anyway, denk wat je wilt denken, ik ga er niet verder meer op in want dit leidt nergens toe. Ik ben blij dat de politie er is en ik moet toegeven er lopen een paar kolerelijers tussen maar over het algemeen doen ze hun werk goed.
Het blijft btw wel leuk om ze te slim af te zijn met o.a. rollerbanken etc.
Ah ik die het al.. rollerbanken Haal eerst maar eens je vmbo diploma en je rijbewijs.. Dan praten we verder.

Lees maar eens terug, dan zie je wie er hapt. Wel makkelijk van je om er niet op in te gaan, ik geef je een heel mooi voorbeeld van wat ik een tijdje terug heb gezien.
Diepzinnige deepart.
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:31:51 #75
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_58793657
Die vent kreeg een meer dan terecht tikkie in zijn nek nadat hij liep te spartelen als een spastische forel. En de rest van dat tuig had wmb ook afgevoerd mogen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')