Je bent De politie. Wederom. Wat een sukkels! [filmpje] nog vergeten.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:45 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic en ander gebagger verwijderd.
Ja ik ben het met je eens. Al is dit natuurlijk wel een lastige situatie op het moment dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien. Het is gewoon niet goed te praten dat die agent de jongen die op de grond ligt schopt/slaat. Maar ik vind het gebruik van de wapenstok wel weer oke ten opzichte van de menigte die begint te flippen.quote:Op maandag 26 mei 2008 01:20 schreef Elketraz het volgende:
Als je als agent begint met fysiek geweld, ben je imo flink verkeerd bezig... Zoals goed duidelijk gemaakt in dat filmpje van die gitarist.
Ik hoop dat mijn serieuze post nog opgemerkt wordt tussen deze ondertussen heel kinderachtig geworden discussie... Echt hoor, diegenen hier die zich gedragen als bekvechtende pubers hebben wat mij betreft helemaal geen recht van spreken... en dat soort mensen kunnen helaas ook agent worden. Tja. Dan is het eind zoek natuurlijk...
Al moet ik zeggen dat ik de reacties in dit topic nog erg vind meevallen. Op dumpert is het diep, diep triest en schaam ik me er bijna voor om Nederlander (of mens?) te zijn.
volgens mij heb ik dat filmpje al eens eerder gezien, maar is dit een ingekorte versie.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. Al is dit natuurlijk wel een lastige situatie op het moment dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien. Het is gewoon niet goed te praten dat die agent de jongen die op de grond ligt schopt/slaat. Maar ik vind het gebruik van de wapenstok wel weer oke ten opzichte van de menigte die begint te flippen.![]()
Wat ik echt niet vind kunnen is de agressieve shit in dat andere filmpje van die studentenstakingen. Daar gaan agenten gewoon random los op scholieren. Dat moet ook gewoon hard aangepakt worden door die agenten minstens een lange tijd op non-actief te zetten.![]()
Maar het blijft lastig om te kijken waar de grens ligt wanneer de macht geweld mag gebruiken.
Soms verdraaien ze die filmpjes zo zodat het lijkt alsof de politie altijd de schuldige is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef tijger74 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat filmpje al eens eerder gezien, maar is dit een ingekorte versie.
De politie had de jongeren meerdere malen gevorderd weg te gaan. Zij hadden dus de kans normaal weg te gaan, maar dat deden ze niet.(ze hadden dus schijt aan die agenten)
dat de politie dan de boel schoon veegt kan je verwachten, bovendien zag je die jongeren niet weglopen maar slenteren, dus zo langzaam mogelijk.
Ik heb de politie wel eens harder zien optreden, en dat had daar ook wel gemogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |