Ja klopt, heeft wat vertraging opgelopen, Drentsch kwartiertje erbij op,quote:Op maandag 19 mei 2008 14:40 schreef don-diablo het volgende:
Emmen #10 - Leven in de brouwerij *O*
Deel 10 ff terug gevonden. Er zou iemand toch een nieuwe OP maken? Vladje toch?
Ff erbij zeggen dat een vriend van me werkt in de bras en hij zei al dat op een gegeven moment de stoelen door de bras vlogen (lijkt me een tikkeltje overdreven, maar toch)quote:Op maandag 19 mei 2008 14:25 schreef Albert86 het volgende:
Nog mensen die 17 mei in de bras waren? Hing weer een lekkere sfeer joh. Overal knokpartijen. Loop ik de Tempelier uit staat daar zo'n ouwe gast van de bras, mept iemand tegen z;n kop aan. Andere gast staat ernaast te bloeden. Derde vlucht de Tempelier in
Jaahaa was weer gezellig...
Kom je net weer immigreren vanuit Groenland ofzo dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:27 schreef Albert86 het volgende:
Maar goed. Dit heb ik nog in het vorige deel getypt
[..]
Neuhh ik heb nix meegekregen, maar ik zat ook in de Zwetser.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:27 schreef Albert86 het volgende:
Maar goed. Dit heb ik nog in het vorige deel getypt
[..]
Ff erbij zeggen dat een vriend van me werkt in de bras en hij zei al dat op een gegeven moment de stoelen door de bras vlogen (lijkt me een tikkeltje overdreven, maar toch)
De betere dames kwamen altijd in de Exodus, maar die zijn weer over gegaan naar de Zwetserquote:Op maandag 19 mei 2008 15:39 schreef don-diablo het volgende:
Bras is tegenwoordig zooooo kinderdisco imo.. Wat is dat veranderd zeg. SInds de exodus dicht is gaan alle 16-17 jarigen naar de bras.
Van mij mag het.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:
Btw iedereen er mee eens dat de OP wat beknopter word?
zeg maar 200 plaatjes ingekort naar een stuk of 10 vrij skieren & kenmerkende?
En dat de omliggende dorpen dan met een link naar hun Wiki pagina worden weergegeven ipv dat er overal 5 plaatjes bij staan...
Harstikke leuk en aardig hoor allemaal, maar het is echt 5 minuten scrollen,
En als ik ff op mijn mobiel zit te I-netten is het helemaal een drama.
Boogie Barquote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef JDx het volgende:
Konden we het niet noemen Emmen #15, met een FC die eindelijk zijn ambities terug vindt?
Btw... die kutkids moeten zich ook eens leren gedragen in de bras, wat een rommel elke keer, terwijl het best een kwaliteits cafe'tje was. Lijkt nu meer Boogie Bar.
haha.. grapje van je neem ik aanquote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef JDx het volgende:
Konden we het niet noemen Emmen #15, met een FC die eindelijk zijn ambities terug vindt?
Btw... die kutkids moeten zich ook eens leren gedragen in de bras, wat een rommel elke keer, terwijl het best een kwaliteits cafe'tje was. Lijkt nu meer Boogie Bar.
Afgelopen weekend weer gedaan. We kregen visite dus maar ff gaan bbq'en, maar ik hoef nu ff geen bbq meer te zien.quote:
Dat is ook de reden waarom ik altijd in de Tempelier zitquote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
haha.. grapje van je neem ik aan
Ach in de brasserie is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig 16 volgens mij..
Naja, dan maar in de tempelier hangen
Niks mis met de Tempelier, alleen hoor je vaak dat er alto's zitten. Ik vind dat zelf wel meevallen. En de muziek is idd goed, alleen is de Tempelier nou niet direct een locatie om naar leuke dames te kijken en een praatje mee te maken. Die stonden altijd beneden, maar wat er nu staat is allemaal minderjarigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik altijd in de Tempelier zitLekkere sfeer, goeie muziek en niet té druk
Minderjarigggquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niks mis met de Tempelier, alleen hoor je vaak dat er alto's zitten. Ik vind dat zelf wel meevallen. En de muziek is idd goed, alleen is de Tempelier nou niet direct een locatie om naar leuke dames te kijken en een praatje mee te maken. Die stonden altijd beneden, maar wat er nu staat is allemaal minderjarig
Doed,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Minderjariggg
In de Zwetser vind ik het alleen altijd zo druk en luidruchtig dat een praatje beginnen amper lukt...
Laatste tijd is het toch betrekkelijk rustig in de Zwetser imo. Je hebt alle ruimte om te staan, was wel eens anders dat je het gevoel had een sardientje in een blikje te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Minderjariggg
In de Zwetser vind ik het alleen altijd zo druk en luidruchtig dat een praatje beginnen amper lukt...
Jah noujah ik heb er geen problemen mee, communiceren is alleen schijt...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laatste tijd is het toch betrekkelijk rustig in de Zwetser imo. Je hebt alle ruimte om te staan, was wel eens anders dat je het gevoel had een sardientje in een blikje te zijn.
Ja ik ben er geweest, omdat mn team een fundraiser had en ik wou bij voorbaat eig al niet gaan. En ik zal er nooit meer heengaan. De enige mensen die er komen zo'n beetje zijn een paar jongens van mn team omdat ze er goedkoop kunnen zuipen. Maar niet getreurd.. volgens geruchten heeft ie nog maximaal 2 maanden om het op orde te krijgen anders moet ie sluiten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:51 schreef Rostely het volgende:
Nee, wou het ook tussen haakjes zetten, maar zie dat ik dat niet heb gedaan. :")
Denk trouwens dat het nog geen jaar is, maar inderdaad wel al geopend achterin 2007.
Wel al geweest en is het wat / wat is het?
Jep het werkt gewoon niet. Die plek heb je nix aan, en je kunt van buiten ook niet zien of het binnen een beetje druk is etc. Van mij mag ie dicht, ik vind het helemaal nix..quote:
Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef Rostely het volgende:
In de Bras lopen in ieder geval een heleboel mensen rond die nog géén zestien zijn. Bij de Zwetser houden ze tenminste een beetje toezicht.
Jep, staat bij de bras al jaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzoNu controleren ze zelden.
Is het jullie trouwens ook wel eens opgevallen dat er bij de huisregels van sommige café/disco's/ bars bij de huisregels staat dat een mobiele telefoon niet is toegestaan
is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzoNu controleren ze zelden.
Is het jullie trouwens ook wel eens opgevallen dat er bij de huisregels van sommige café/disco's/ bars bij de huisregels staat dat een mobiele telefoon niet is toegestaan
Komt nog een nieuwe OP aan, als je de vorige pagina had gelezen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe mij eens in Angelslo zetten
ja, deed ik zelf ook heel soms (als het rustig was en dan niet achter de bar iig)quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?
laatst stond zo'n uitsmijter fijn met zn "matties" te bellen daarquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ja, deed ik zelf ook heel soms (als het rustig was en dan niet achter de bar iig)
Klopt gebeurt wel eens. Maar voor barpersoneel is het in feite verboden te bellen/smsen/telefoon te checken achter de bar. Ik deed het eerder achter in het magazijn waar mn jas hing.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
laatst stond zo'n uitsmijter fijn met zn "matties" te bellen daar
Laat ze maar een discotheek bouwen hier in de buurtquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef JDx het volgende:
Opende iemand maar weer s wat nieuws, of de Zwetser zo verbouwen dat je 2 grote ruimtes krijgt ipv 2 langwerpige.
Das best een prima locatie dacht ik zo! Beetje van het centrum af, dus het zou moeten meevallen qua geluidsoverlast. En het politiebureau zit er pal naast dus kunnen die ook makkelijker controleren. Maar de gemeente zal weer weer lopen bitchen zoals gewoonlijk en er zullen altijd wel mensen zijn die klagen waardoor het niet doorgaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laat ze maar een discotheek bouwen hier in de buurtIs nog een heel stuk land over bij de Utopolis daar, en dan heeft niemand er last van, en het politiebureau staat er dan pal naast.
Kwam het centrum daar te liggen? Ik dacht ergens anders maar kan me niet meer voor de geest halen waar dat precies was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef Rostely het volgende:
Of ze openen de Exodus weer, maar dat zal wel voorgoed verleden tijd zijn.
Een grote discotheek in Emmen zou best kunnen denk ik. Als je ziet hoeveel volk uit Emmen EO naar Skopje gaat. Ben er zelf nog niet vaak geweest, maar dat komt ook doordat het vervoer een probleem is. Die Skopje bus is echt het meest afgeragde object in Zuid-Oost Drenthe en de laatste keer dat ik er mee ging duurde de reis 3 uur. Achja, dan heb je wel heel Drenthe zien ontwaken natuurlijk. :}
Denk alleen niet dat die discotheek naast de Utopolis zou komen. Is Emmen niet bezig met een nieuw plan waardoor het centrum daar ongeveer komt te liggen?
Zal best, let ik nooit opquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jep, staat bij de bras al jaaaaaaaaaaaaaaren
Neequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?
Het centrum?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef Rostely het volgende:
Of ze openen de Exodus weer, maar dat zal wel voorgoed verleden tijd zijn.
Een grote discotheek in Emmen zou best kunnen denk ik. Als je ziet hoeveel volk uit Emmen EO naar Skopje gaat. Ben er zelf nog niet vaak geweest, maar dat komt ook doordat het vervoer een probleem is. Die Skopje bus is echt het meest afgeragde object in Zuid-Oost Drenthe en de laatste keer dat ik er mee ging duurde de reis 3 uur. Achja, dan heb je wel heel Drenthe zien ontwaken natuurlijk. :}
Denk alleen niet dat die discotheek naast de Utopolis zou komen. Is Emmen niet bezig met een nieuw plan waardoor het centrum daar ongeveer komt te liggen?
Centrum in de zin van winkelcentrum?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Het centrum?
Centrum is toch een ander woord voor het midden? Wat bedoel je er precies mee, willen ze achter de Utopolis winkels gaan bouwen?
Tja zo'n bioscoop ook niet, maar die staat er ook nog steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef kikoooooo het volgende:
een discotheek in Emmen kan echt niet uit
Dat komt omdat daar een internationaal bedrijf achter zit, die kan wel wat lijden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja zo'n bioscoop ook niet, maar die staat er ook nog steeds.
We horen al zo lang zo veel dingen van de gemeente en het komt er allemaal maar niet vanquote:
ligt eraan hoe groot je hem bouwt ende inhoud...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef kikoooooo het volgende:
een discotheek in Emmen kan echt niet uit
plannen zijn er om te veranderenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef JDx het volgende:
Achjah, plannen... dat duurt nog wel ff.
Dat is wel heel erg positief en zelfs naiefquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik zeg een jaartje of 2 en de eigenaar is weer uit de schulden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg positief en zelfs naief
Zo'n discotheek gaat echt niet werken in Emmen.
Omdat emmenaren dat 3 weken leuk vinden, en dan weer terug gaan naar waar ze altijd waren (zie club zwetser e.d.)quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat emmenaren dat 3 weken leuk vinden, en dan weer terug gaan naar waar ze altijd waren (zie club zwetser e.d.)
Ik zou t iig NOOIT aandurven om hier zoiets te openen
En je denkt dat er niemand met geld is in Emmen (er zitten een paar hele slimme turken met genoeg geld in de Emmense horeca die donders goed weten hoe ze hun geld moeten besteden). Als het echt uit zou kunnen had 1 van hen er allang ingesprongen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik gok dat het best populair kan worden, mits een goed concept
Kan je ook koffie bij ze drinken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En je denkt dat er niemand met geld is in Emmen (er zitten een paar hele slimme turken met genoeg geld in de Emmense horeca die donders goed weten hoe ze hun geld moeten besteden).
En nu ook met Rogier Krohne (ex-Groningen)quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Rostely het volgende:
Volgend jaar lijkt het met FC wel goed te komen. Friis en Villadsen waren dit jaar hele goede aankopen. Voor volgend jaar hebben we Joost Vangealen ofzo van de Rode Duivels erbij en ik las dat er ook een middenvelder van Oss kwam die ook behoorlijk goed was. Wel jammer dat Sergio van Dijk nou naar Australië schijnt te gaan bij de nr 4 van dat land. Mooi voor hem, maar 't is wel een werker die een aanvulling voor FC Emmen was.
Hey, jij hier? Wat heb je gedaan dan, behalve foto's nemen, uiteraard?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik vandaag nog gespot in Emmen?
En weet iemand hier toevallig wat de trauma helicopter in Coevorden deed? Kon niet naar de container terminal aldaar...
Niks. Was al aan het eind van de dag. Bij fotos maken gelaten dus. Ff naar Haselüne in Duitsland geweest en daarna ene ritje in de zuidoosthoek van Drenthe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Wat heb je gedaan dan, behalve foto's nemen, uiteraard?
Nog in het mooiste dorp, Klazienaveen, geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks. Was al aan het eind van de dag. Bij fotos maken gelaten dus. Ff naar Haselüne in Duitsland geweest en daarna ene ritje in de zuidoosthoek van Drenthe.
Ja. Was het hoogtepunt van de dag. Serieus. Leo Bolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nog in het mooiste dorp, Klazienaveen, geweest?
Nee ik was wel in de Subway maar op een later tijdstip dus ik heb nix meegekregenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef Rostely het volgende:
Geen idee. Iemand tegen 1 uur voor de Subway die vrouw gezien die met Jezus ging 'praten'? Ze zat op haar hurken midden op de straat keihard te schreeuwen 'Jezus, is that you?' en allerlei dierengeluiden te maken. Echt bizzar. Geen idee hoe het is afgelopen, om dan toe te kijken is ook misschien wel weer een beetje sneu, maar ze had in ieder geval een behoorlijk 'publiek'.
Die vrouw, het was trouwens een negerin die dus waarschijnlijk geen Nederlands sprak, had denk ik een psychose of iets dergelijks. Het leek wel The Exorcist.
Ik ben pas net een half uurtje terug in Kl'veen vanuit Groningen, heb er dus weinig van meegekregen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
maar nu weet ik nog niet wat die traumahelicopter op het industrieterrein in Coevorden deed. Heeft Andries dat niet verteld bij het TV Drenthe nieuws?
Ik kijk wel eens op www.newspower.nl staat regio nieuws op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
In Fryslân heeft elk klein kutgat zijn eigen 112 site, en zijn er ook veel verschillende regionale nieuwssites, maar dat is in Drenthe veel minder? Of zoek ik niet goed?
stata niks op.. dagblad van het noorden en rtv drenthe sites ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op www.newspower.nl staat regio nieuws op.
Die site is gestopt, vanmiddag al gekekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:33 schreef kikoooooo het volgende:
www.112drenthe.com
Als je het echt heel graag wilt weten, dan sms ik mn oom zo even. Die is piloot van de traumaheli van het UMCG
Mwahahaaa, betraptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, ik ben dus gespot in Emmen. Fijn
Gelukkig weet jij dat ik een groot liefhebber ben van verlengde auto's, en dan met name de Mercedes-Benz E-klasse. Maar wat moet de rest van Emmen wel niet van me denkenquote:
Toevallig had ik ook niet raar opgekeken als je groot liefhebber was van blonde hoeren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat ik een groot liefhebber ben van verlengde auto's, en dan met name de Mercedes-Benz E-klasse. Maar wat moet de rest van Emmen wel niet van me denken
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef VlaDje het volgende:
Of ze deden ff een koffievluchtje, zoals zovaak
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef VlaDje het volgende:
gebeurt vaak zat dat ze uitrukken voor de katse violen en dat ze leeg naar emmen vliegen.
Zo!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?
Heb mn oom even gevraagd wat er gebeurd was (en foto's gezien die ie gemaakt had). Een man uit coevorden was met zijn arm in een draaibank gekomen, vervolgens met zn kop tegen die draaibank aangetrokken en dat ding heeft zn hele kop kapot gemaakt. Vanaf zn nek totaan zijn neus was al het bot weg (incl onderkaak en bovenkaak)
ja, weet ik veel wat ze daar doen. Heb hem tot 2x toe zien landen bij het schepershotel en dat er geen actie te vernemen was in de buurt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor.
Leeg naar Emmen vliegen om?
Dat weet je helemaal niet. Een traumaheli is er primair voor bedoeld om een spoedarts/anesthesist naar de plaats van ongeluk te brengen. Een ambulancebroeder mag bijvoorbeeld geen verdovingen aan patienten geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja, weet ik veel wat ze daar doen. Heb hem tot 2x toe zien landen bij het schepershotel en dat er geen actie te vernemen was in de buurt.
Ik ga wel, het team heeft morgen geen wedstrijd dus zal wel weer drukker worden als normaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef JDx het volgende:
Njah boeie ook
Hahaha, ik twijfel of ik weer der stadt in gehe heute avond...
Damn... Die heeft het niet overleefd neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?
Heb mn oom even gevraagd wat er gebeurd was (en foto's gezien die ie gemaakt had). Een man uit coevorden was met zijn arm in een draaibank gekomen, vervolgens met zn kop tegen die draaibank aangetrokken en dat ding heeft zn hele kop kapot gemaakt. Vanaf zn nek totaan zijn neus was al het bot weg (incl onderkaak en bovenkaak)
lees nou eens goed wat ik tiktequote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:51 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan het betreffende ongeluk van ongeveer een halfjaar geledne niet vinden...
Opel Combo in de sloot achter petstra daar bij de N34 bij Coevorden..
Vrouw is per ambulance afgevoerd
na dat ongeval landde er een traumaheli bij het scheperhotel, waar (naar mijn ziens) 2 mannen heel rustig uit de heli kwamen stappen, de helm afzetten en naar binnen liepen...
Geweldig dat ik dat om 8 uur niet begreep,quote:
Dat maakt het juist zo vervelend. In de Zwetser is alles betrekkelijk rustig verlopen. Was 1 moment dat 2 portieren van achter snel naar voren liepen, maar ik heb nix meegekregen van ruzies in de Zwetser deze keer.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:56 schreef JDx het volgende:
Die portiers slaan er wel op los de laatste tijd zeg... mjah vaak zijn het ook donders irritante mannetjes allemaal.
Jawel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef Rekkie het volgende:
Markant heeft toch geen 'bouncers'?
mwoahh, maar als praten niet meer helpt wat doe je dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef VlaDje het volgende:
de "gastheren" in Emmen zijn ook geselecteerd op vechtkunst ipv op representativiteit..
Wat ik een kwalijke zaak vind...
Het hele idee van een "gastheer" is dat hij iedereen vriendelijk groet + de veiligheid van een ander waarborgen door zo nodig iemand te fouilleren of iemand een reprimande geven of iemand op een nette manier naar buiten te zetten (met zo min mogelijk geweld).
Als je in Emmen een toko binnen loopt kijken ze je vreemd aan als je ze groet... Ze worden pissig als je vergeet je sleutels uit je zak te halen, en als er ruzie is word er vrij hardhandig opgetreden (ze trappen je nog net niet naar buiten).
Ze vergeten dat ze er staan om je welkom te heten, want ze slaan je liever voor je porum
Oh?quote:
Dan draai je iemand zijn arm achter de rug en zet je ze buiten neer en desnoods doe je dat met 2 man.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mwoahh, maar als praten niet meer helpt wat doe je dan?
Die lopen er altijd wel, al zijn ze vaak vrij onzichtbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh?
Sinds wanneer dan?
Ik heb ze nog nooit gezien! K zal Mathijs eens een hengst voor z'n bek geven, kijken of ik ze dan wel zie
Ah vandaar..... ach ik kom toch nooit met die gasten in aanraking.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die lopen er altijd wel, al zijn ze vaak vrij onzichtbaar
Ik ook meestal alleen bij de deur, als het erin zit even een praatje maken en dan feest vierenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah vandaar..... ach ik kom toch nooit met die gasten in aanraking.
Is dr dan wel een hond in de bras dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef Albert86 het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen hier die wel eens op de maandagavond naar de bras gaan? Naar de Mondaynightmusicclub? Ik ga er geregeld ff kijken, misschien wel toevallig eens iemand gezien van hier
Ja genoegquote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is dr dan wel een hond in de bras dan?
Ik nietquote:
dat zeker! maar ik ga eig nooit..quote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is dr dan wel een hond in de bras dan?
Dat is pas iritant in Zakquote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef JDx het volgende:
Wat me ook opvalt is dat ze bijna overal raar kijken als je de uitsmijters geen fooi geeft en in Emmen niemand het doet.
Ja nog echt ook en dan moet je ook nog het transport netwerk ondehouden en strax dus de politie en milieu anders gaan er mensen weg. Leipe shitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef JDx het volgende:
Hahaha nu moet ik ineens hier klikken:
http://fcemmen.myminicity.com/ind
Want mensen verlaten de stad, op zoek naar werk
Lijkt wel het echte Emmen hahaha!
Nu ik nog, zodra je weer een bezoekje pleegt zou ik zeggen ga ff voor een fabriek die kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:06 schreef JDx het volgende:
Jah ik kan inmiddels weer bezoekers fixen, zit op 100% transport en 0% unemployment haha!
Neequote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Catch22- het volgende:
Rekkie, reed jij afgelopen donderdagnacht rond 3:26 in een Ford Galaxy over de N34 bij Tietstjerkstradeel?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:46 schreef Rekkie het volgende:
JDx, reed jij vanavond om een uur of 7 door de boerschaplaan in een Ford Ka (met Oranje versiersel dr in)?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Enneh... mijn Ka Ruled!
Haha, kwam er trouwens ook maar toevallig aan, via een inruil, maar dit ding bespaart me 150euro/maand sinds die diesel prijzen zo enorm zijn gestegen.
Je hebt het ook zo slecht eh!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik stond vlak voor de afslag naar de Danackers te koekeloeren waar mijn eten bleef
Scheelt idd een flinke zak duiten tegenwoordig...quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Enneh... mijn Ka Ruled!
Haha, kwam er trouwens ook maar toevallig aan, via een inruil, maar dit ding bespaart me 150euro/maand sinds die diesel prijzen zo enorm zijn gestegen.
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, maar het klinkt wel aardig ongeduldig
Niet meer bestellen bij die toko dus..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.
Ik had om half zes besteld, zou binnen 3 kwartier worden bezorgd, en komt uiteindelijk iets na 7.
Makkelijk zat, dan krijgen ze hun geld ook niet zoals afgesproken.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.
Ik had om half zes besteld, zou binnen 3 kwartier worden bezorgd, en komt uiteindelijk iets na 7.
Jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef VlaDje het volgende:
Catch22-, stond jij afgelopen vrijdagavond met je gebloemde Fiat Panda tegen 11en op de parkeerplaats bij Emmen-zuid?
Das toch een nieuwe toko op de wilhelminastraat als ik me niet vergis?quote:
was jij dat joh?quote:
Stimmtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das toch een nieuwe toko op de wilhelminastraat als ik me niet vergis?
laatst had je de verkeerde Wil mee, die had niet zo'n zin in ons geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als jij het rubber meeneemt dan neem ik de goede wil mee!
Vrij saai fossiel was dat inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2008 13:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
laatst had je de verkeerde Wil mee, die had niet zo'n zin in ons geloof ik.
Zou wel gieren zijn, de Fok-Emmen-zuid meetingquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef Catch22- het volgende:
binnenkort ff meeten op die parkeerplaats? Volgens mij komt JDx er ook wel eens
goed mogelijk, er rijd serieus 1 in mm.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef JDx het volgende:
Welke parkeerplaats?
Zag ik nou een gebloemde panda in bargeres een uur geleden bij een afslag stilstaan?
Zeer geniaal uurtje altijd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef JDx het volgende:
Ook maar ff het foute uur opzetten... oh lol...
Lol... wat is dit... Spandau Ballet... of... Air Supply?
anders last van hooikoorts ofzo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Heerlijk dit weer, kan voor t eerst in weken weer door mn neus ademen
Dik voor elkaar zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef JDx het volgende:
Back to the 80s zaterdag, mjah ik zit dan in Scheveningen, Strandclub Doen, personeelsfeest!
http://new.zamen.nl/locaties/doen.html
Gratis eten en drank
Ik doe mee met een team van de amateurfans.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef JDx het volgende:
en aankomend weekend supporters toernooi op de Meerdijk
Vind ik dus ook. Eerder vond ik het veel leuker om naar toe te gaan en beetje te relaxen en balletje te trappen etc. Maar nu is het beduidend minder..quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik doe mee met een team van de amateurfans.
Weekendje beachsoccer was trouwens top.. Alleen jammer dat Ermerstrand een commerciele kutbende is geworden, mijn god wat een drama daar
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Rekkie het volgende:
Stelletje tering-tokkies hier in de straat.....
Dat je een tv buiten zet, prima, dat je wat toeters enz laat horen.... ook prima.
Dat je vervolgens in de bossen gaat staat pissen
En dan ook nog eens lawinepijlen en kogels af gaat schieten![]()
Dood!!!!!
JDX?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Rekkie het volgende:
Stelletje tering-tokkies hier in de straat.....
Dat je een tv buiten zet, prima, dat je wat toeters enz laat horen.... ook prima.
Dat je vervolgens in de bossen gaat staat pissen
En dan ook nog eens lawinepijlen en kogels af gaat schieten![]()
Dood!!!!!
quote:
Wat voor trieste autist ben je dan zegquote:"Een unieke kans om hun lol eens lekker te bederven."
Echt wel, maargoed. Ik zit ook heerlijk op het terras de schreeuwhooligan uit te hangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Wat voor trieste autist ben je dan zeg
Wat is dan de meerwaarde van het hier postten met iets waar je het zelf al niet mee eens bent?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Echt wel, maargoed. Ik zit ook heerlijk op het terras de schreeuwhooligan uit te hangen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Wat voor trieste autist ben je dan zeg
Omdat ik er best om moest gniffelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde van het hier postten met iets waar je het zelf al niet mee eens bent?![]()
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Omdat ik er best om moest gniffelen.
Mensen uit Emmermeer ook altijdquote:
waar niet, na nooit van mijn leven heeft Nederland van Italie gewonnen tot nu...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef JDx het volgende:
Was hier ook wel donders gezellig trouwens, jezus, dik feest
Je moet vaker op de WC gaan zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef JDx het volgende:
Ik had volgende ochtend ook geen stem meeren koppijn hahaha, eerste goal zat ik op wc trouwens, hahaha, gelukkig kwamen er meer
Dat soort dingen moet je ook om de wedstrijd heen timenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef JDx het volgende:
Ik had volgende ochtend ook geen stem meeren koppijn hahaha, eerste goal zat ik op wc trouwens, hahaha, gelukkig kwamen er meer
ik moest ook pas poepen toen ik dat schijthoofd van Luca Toni zagquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook om de wedstrijd heen timen
Op dit moment was de helft trouwens nog ff bij de snackbar:quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb nog een filmpje van vlak voor de wedstrijd, als ik die terugkijk is het echt verdacht stil, volgens mij spanning...
Sarcasme-niet-snappers ook altijd, beter?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Sarcasme-niet-snappers ook altijd, beter?
Word het niet eens tijd tegaan verbouwen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef JDx het volgende:
Vrijdag kans dat het nog drukker wordt hier
En dan verliezen van Frankrijk (en Roemenie) en het is weer rustig in je huisquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef JDx het volgende:
Vrijdag kans dat het nog drukker wordt hier
Het kan ook allemaal maar zo in Angelsloquote:
Goed bezigquote:
Heel Emmermeer was ook in rep en roerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef JDx het volgende:
Hoorde trouwens net een en ander aan getoeter en gezing in Angelslo... Turken
Yep, ik hoorde het ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond eens eem weer nld kijken in de bras AngelsoWas vorige week maandag ook wel gezellig lekker rustig.
T is wat hè, op je oude dagquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Rekkie het volgende:
Mwoh ik vond het wel meevallen.
Niet het niveau van de eerste 2, maar bout vond ik ze niet,
Ik vond die kut gasten die buiten stonden te schreeuwen en te toeteren vele malen erger.
Idioten......
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Rekkie het volgende:
Ik vond die kut gasten die buiten stonden te schreeuwen en te toeteren vele malen erger.
Idioten......
Kom op zeg.... dat ze dat deden na Frankrijk....... prima, maar na Roemenië waar het niks is veranderd aan de gang van zaken is gewoon josti-gedrag.quote:
Pffff, 20er en nu al zo'n zeikerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kom op zeg.... dat ze dat deden na Frankrijk....... prima, maar na Roemenië waar het niks is veranderd aan de gang van zaken is gewoon josti-gedrag.
En oude dag?
Ik ben verdorie nog twintigger
Inderdaad..... mijn huis springt er gewoon uit omdat er niets van Oranje te zien isquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef don-diablo het volgende:
Tja.. dat vind ik gewoon jammer aan het Nederlandse carnavalspubliek.. Het Nederlands elftal is gewoon een excuus om jezelf zo groot mogelijke voor gek te zetten.. Beetje jammer.
Net als bij mij als persoon, maar dat is bijgeloofquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad..... mijn huis springt er gewoon uit omdat er niets van Oranje te zien is
hehehe tofquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad..... mijn huis springt er gewoon uit omdat er niets van Oranje te zien is
Ja inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef pekel het volgende:
29 juni is het Hoogfeest van Petrus en Paulus, en 30 juni het feest van de Eerste Heilige Martelaren van de Romeinse Kerk. Wedden dat iedereen dan oranje is.
Nou neuhh..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Op 29 en 30 juni ben je dat vast en zeker.
Waar woon jij in Emmen dan? Wij stonden namelijk ook vervelend te doen met een toeterquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Rekkie het volgende:
Idioten......
In angelslo!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waar woon jij in Emmen dan? Wij stonden namelijk ook vervelend te doen met een toeter
Goh, wil je nu een chocoladereep? Of een ballon wellicht?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waar woon jij in Emmen dan? Wij stonden namelijk ook vervelend te doen met een toeter
Hoef gelukkig niets bijzonders te doen vndaag, dus kan ik lekker binnen hangenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef don-diablo het volgende:
wat een kutweer vandaag...
Ik opzich ook niet, maar had nog ff het centrum in gewild.. Misschien blijft het wel ff droog strax en kan ik alsnog ff heen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoef gelukkig niets bijzonders te doen vndaag, dus kan ik lekker binnen hangen
grotendeels ja overdekt, anders plutje meequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik opzich ook niet, maar had nog ff het centrum in gewild.. Misschien blijft het wel ff droog strax en kan ik alsnog ff heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |