Tja zo'n bioscoop ook niet, maar die staat er ook nog steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef kikoooooo het volgende:
een discotheek in Emmen kan echt niet uit
Dat komt omdat daar een internationaal bedrijf achter zit, die kan wel wat lijden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja zo'n bioscoop ook niet, maar die staat er ook nog steeds.
We horen al zo lang zo veel dingen van de gemeente en het komt er allemaal maar niet vanquote:
ligt eraan hoe groot je hem bouwt ende inhoud...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef kikoooooo het volgende:
een discotheek in Emmen kan echt niet uit
plannen zijn er om te veranderenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef JDx het volgende:
Achjah, plannen... dat duurt nog wel ff.
Dat is wel heel erg positief en zelfs naiefquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik zeg een jaartje of 2 en de eigenaar is weer uit de schulden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg positief en zelfs naief
Zo'n discotheek gaat echt niet werken in Emmen.
Omdat emmenaren dat 3 weken leuk vinden, en dan weer terug gaan naar waar ze altijd waren (zie club zwetser e.d.)quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat emmenaren dat 3 weken leuk vinden, en dan weer terug gaan naar waar ze altijd waren (zie club zwetser e.d.)
Ik zou t iig NOOIT aandurven om hier zoiets te openen
En je denkt dat er niemand met geld is in Emmen (er zitten een paar hele slimme turken met genoeg geld in de Emmense horeca die donders goed weten hoe ze hun geld moeten besteden). Als het echt uit zou kunnen had 1 van hen er allang ingesprongen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik gok dat het best populair kan worden, mits een goed concept
Kan je ook koffie bij ze drinken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En je denkt dat er niemand met geld is in Emmen (er zitten een paar hele slimme turken met genoeg geld in de Emmense horeca die donders goed weten hoe ze hun geld moeten besteden).
En nu ook met Rogier Krohne (ex-Groningen)quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Rostely het volgende:
Volgend jaar lijkt het met FC wel goed te komen. Friis en Villadsen waren dit jaar hele goede aankopen. Voor volgend jaar hebben we Joost Vangealen ofzo van de Rode Duivels erbij en ik las dat er ook een middenvelder van Oss kwam die ook behoorlijk goed was. Wel jammer dat Sergio van Dijk nou naar Australië schijnt te gaan bij de nr 4 van dat land. Mooi voor hem, maar 't is wel een werker die een aanvulling voor FC Emmen was.
Hey, jij hier? Wat heb je gedaan dan, behalve foto's nemen, uiteraard?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik vandaag nog gespot in Emmen?
En weet iemand hier toevallig wat de trauma helicopter in Coevorden deed? Kon niet naar de container terminal aldaar...
Niks. Was al aan het eind van de dag. Bij fotos maken gelaten dus. Ff naar Haselüne in Duitsland geweest en daarna ene ritje in de zuidoosthoek van Drenthe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Wat heb je gedaan dan, behalve foto's nemen, uiteraard?
Nog in het mooiste dorp, Klazienaveen, geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks. Was al aan het eind van de dag. Bij fotos maken gelaten dus. Ff naar Haselüne in Duitsland geweest en daarna ene ritje in de zuidoosthoek van Drenthe.
Ja. Was het hoogtepunt van de dag. Serieus. Leo Bolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nog in het mooiste dorp, Klazienaveen, geweest?
Nee ik was wel in de Subway maar op een later tijdstip dus ik heb nix meegekregenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef Rostely het volgende:
Geen idee. Iemand tegen 1 uur voor de Subway die vrouw gezien die met Jezus ging 'praten'? Ze zat op haar hurken midden op de straat keihard te schreeuwen 'Jezus, is that you?' en allerlei dierengeluiden te maken. Echt bizzar. Geen idee hoe het is afgelopen, om dan toe te kijken is ook misschien wel weer een beetje sneu, maar ze had in ieder geval een behoorlijk 'publiek'.
Die vrouw, het was trouwens een negerin die dus waarschijnlijk geen Nederlands sprak, had denk ik een psychose of iets dergelijks. Het leek wel The Exorcist.
Ik ben pas net een half uurtje terug in Kl'veen vanuit Groningen, heb er dus weinig van meegekregen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
maar nu weet ik nog niet wat die traumahelicopter op het industrieterrein in Coevorden deed. Heeft Andries dat niet verteld bij het TV Drenthe nieuws?
Ik kijk wel eens op www.newspower.nl staat regio nieuws op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
In Fryslân heeft elk klein kutgat zijn eigen 112 site, en zijn er ook veel verschillende regionale nieuwssites, maar dat is in Drenthe veel minder? Of zoek ik niet goed?
stata niks op.. dagblad van het noorden en rtv drenthe sites ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op www.newspower.nl staat regio nieuws op.
Die site is gestopt, vanmiddag al gekekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:33 schreef kikoooooo het volgende:
www.112drenthe.com
Als je het echt heel graag wilt weten, dan sms ik mn oom zo even. Die is piloot van de traumaheli van het UMCG
Mwahahaaa, betraptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, ik ben dus gespot in Emmen. Fijn
Gelukkig weet jij dat ik een groot liefhebber ben van verlengde auto's, en dan met name de Mercedes-Benz E-klasse. Maar wat moet de rest van Emmen wel niet van me denkenquote:
Toevallig had ik ook niet raar opgekeken als je groot liefhebber was van blonde hoeren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat ik een groot liefhebber ben van verlengde auto's, en dan met name de Mercedes-Benz E-klasse. Maar wat moet de rest van Emmen wel niet van me denken
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef VlaDje het volgende:
Of ze deden ff een koffievluchtje, zoals zovaak
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef VlaDje het volgende:
gebeurt vaak zat dat ze uitrukken voor de katse violen en dat ze leeg naar emmen vliegen.
Zo!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?
Heb mn oom even gevraagd wat er gebeurd was (en foto's gezien die ie gemaakt had). Een man uit coevorden was met zijn arm in een draaibank gekomen, vervolgens met zn kop tegen die draaibank aangetrokken en dat ding heeft zn hele kop kapot gemaakt. Vanaf zn nek totaan zijn neus was al het bot weg (incl onderkaak en bovenkaak)
ja, weet ik veel wat ze daar doen. Heb hem tot 2x toe zien landen bij het schepershotel en dat er geen actie te vernemen was in de buurt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor.
Leeg naar Emmen vliegen om?
Dat weet je helemaal niet. Een traumaheli is er primair voor bedoeld om een spoedarts/anesthesist naar de plaats van ongeluk te brengen. Een ambulancebroeder mag bijvoorbeeld geen verdovingen aan patienten geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja, weet ik veel wat ze daar doen. Heb hem tot 2x toe zien landen bij het schepershotel en dat er geen actie te vernemen was in de buurt.
Ik ga wel, het team heeft morgen geen wedstrijd dus zal wel weer drukker worden als normaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef JDx het volgende:
Njah boeie ook
Hahaha, ik twijfel of ik weer der stadt in gehe heute avond...
Damn... Die heeft het niet overleefd neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een koffievluchtje? Denk je echt dat zo'n heli uitrukt voor onzin?
Heb mn oom even gevraagd wat er gebeurd was (en foto's gezien die ie gemaakt had). Een man uit coevorden was met zijn arm in een draaibank gekomen, vervolgens met zn kop tegen die draaibank aangetrokken en dat ding heeft zn hele kop kapot gemaakt. Vanaf zn nek totaan zijn neus was al het bot weg (incl onderkaak en bovenkaak)
lees nou eens goed wat ik tiktequote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:51 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan het betreffende ongeluk van ongeveer een halfjaar geledne niet vinden...
Opel Combo in de sloot achter petstra daar bij de N34 bij Coevorden..
Vrouw is per ambulance afgevoerd
na dat ongeval landde er een traumaheli bij het scheperhotel, waar (naar mijn ziens) 2 mannen heel rustig uit de heli kwamen stappen, de helm afzetten en naar binnen liepen...
Geweldig dat ik dat om 8 uur niet begreep,quote:
Dat maakt het juist zo vervelend. In de Zwetser is alles betrekkelijk rustig verlopen. Was 1 moment dat 2 portieren van achter snel naar voren liepen, maar ik heb nix meegekregen van ruzies in de Zwetser deze keer.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:56 schreef JDx het volgende:
Die portiers slaan er wel op los de laatste tijd zeg... mjah vaak zijn het ook donders irritante mannetjes allemaal.
Jawel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef Rekkie het volgende:
Markant heeft toch geen 'bouncers'?
mwoahh, maar als praten niet meer helpt wat doe je dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef VlaDje het volgende:
de "gastheren" in Emmen zijn ook geselecteerd op vechtkunst ipv op representativiteit..
Wat ik een kwalijke zaak vind...
Het hele idee van een "gastheer" is dat hij iedereen vriendelijk groet + de veiligheid van een ander waarborgen door zo nodig iemand te fouilleren of iemand een reprimande geven of iemand op een nette manier naar buiten te zetten (met zo min mogelijk geweld).
Als je in Emmen een toko binnen loopt kijken ze je vreemd aan als je ze groet... Ze worden pissig als je vergeet je sleutels uit je zak te halen, en als er ruzie is word er vrij hardhandig opgetreden (ze trappen je nog net niet naar buiten).
Ze vergeten dat ze er staan om je welkom te heten, want ze slaan je liever voor je porum
Oh?quote:
Dan draai je iemand zijn arm achter de rug en zet je ze buiten neer en desnoods doe je dat met 2 man.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mwoahh, maar als praten niet meer helpt wat doe je dan?
Die lopen er altijd wel, al zijn ze vaak vrij onzichtbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh?
Sinds wanneer dan?
Ik heb ze nog nooit gezien! K zal Mathijs eens een hengst voor z'n bek geven, kijken of ik ze dan wel zie
Ah vandaar..... ach ik kom toch nooit met die gasten in aanraking.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die lopen er altijd wel, al zijn ze vaak vrij onzichtbaar
Ik ook meestal alleen bij de deur, als het erin zit even een praatje maken en dan feest vierenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah vandaar..... ach ik kom toch nooit met die gasten in aanraking.
Is dr dan wel een hond in de bras dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef Albert86 het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen hier die wel eens op de maandagavond naar de bras gaan? Naar de Mondaynightmusicclub? Ik ga er geregeld ff kijken, misschien wel toevallig eens iemand gezien van hier
Ja genoegquote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is dr dan wel een hond in de bras dan?
Ik nietquote:
dat zeker! maar ik ga eig nooit..quote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is dr dan wel een hond in de bras dan?
Dat is pas iritant in Zakquote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef JDx het volgende:
Wat me ook opvalt is dat ze bijna overal raar kijken als je de uitsmijters geen fooi geeft en in Emmen niemand het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |