Wat zal Emmen genieten zeg, op deze schaarse evenementen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
En binnenkort C'est la Vie en de Gouden Pijl..
Jij biedt je bij deze aan om meer evenementen te organiseren? Tof van jequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat zal Emmen genieten zeg, op deze schaarse evenementen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij biedt je bij deze aan om meer evenementen te organiseren? Tof van je
Tussen Amsterdam en Hamburg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef Mister_Bacardi het volgende:
emmen, waar ligt dat????
Ow wacht, dat zegt natuurlijk niet zoveel.quote:
Daar ben ik mee eens.... echter is de kwaliteit eigenlijk gewoon bagger imo.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind dat toch twee van de leukste evenementen die jaarlijks in Emmen georganiseerd worden
Waarom niet? Ik ga jaarlijks minimaal 2 keerquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef jovink het volgende:
wat heeft iedereen toch met die stront dierentuin?? een beetje local gaat toch niet naar de dierentuin?
Nee hoor, ik ben al een tijdje weg uit Emmen en omstreken, ik was misschien vergeten waarom...quote:
Gut, meneer is ook 3 weken de kassen uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al een tijdje weg uit Emmen en omstreken, ik was misschien vergeten waarom...
ghegequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Gut, meneer is ook 3 weken de kassen uit:').
Dat is dan Klazienaveen he. Of Ericaquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Gut, meneer is ook 3 weken de kassen uit.
Jedoch gemeente Emmenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is dan Klazienaveen he. Of Erica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |