Ja nog echt ook en dan moet je ook nog het transport netwerk ondehouden en strax dus de politie en milieu anders gaan er mensen weg. Leipe shitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef JDx het volgende:
Hahaha nu moet ik ineens hier klikken:
http://fcemmen.myminicity.com/ind
Want mensen verlaten de stad, op zoek naar werk
Lijkt wel het echte Emmen hahaha!
Nu ik nog, zodra je weer een bezoekje pleegt zou ik zeggen ga ff voor een fabriek die kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:06 schreef JDx het volgende:
Jah ik kan inmiddels weer bezoekers fixen, zit op 100% transport en 0% unemployment haha!
Neequote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Catch22- het volgende:
Rekkie, reed jij afgelopen donderdagnacht rond 3:26 in een Ford Galaxy over de N34 bij Tietstjerkstradeel?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:46 schreef Rekkie het volgende:
JDx, reed jij vanavond om een uur of 7 door de boerschaplaan in een Ford Ka (met Oranje versiersel dr in)?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Enneh... mijn Ka Ruled!
Haha, kwam er trouwens ook maar toevallig aan, via een inruil, maar dit ding bespaart me 150euro/maand sinds die diesel prijzen zo enorm zijn gestegen.
Je hebt het ook zo slecht eh!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik stond vlak voor de afslag naar de Danackers te koekeloeren waar mijn eten bleef
Scheelt idd een flinke zak duiten tegenwoordig...quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Enneh... mijn Ka Ruled!
Haha, kwam er trouwens ook maar toevallig aan, via een inruil, maar dit ding bespaart me 150euro/maand sinds die diesel prijzen zo enorm zijn gestegen.
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, maar het klinkt wel aardig ongeduldig
Niet meer bestellen bij die toko dus..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.
Ik had om half zes besteld, zou binnen 3 kwartier worden bezorgd, en komt uiteindelijk iets na 7.
Makkelijk zat, dan krijgen ze hun geld ook niet zoals afgesproken.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze om kwart over 6 zouden langskomen, wordt ik inderdaad ongeduldig.
Ik had om half zes besteld, zou binnen 3 kwartier worden bezorgd, en komt uiteindelijk iets na 7.
Jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef VlaDje het volgende:
Catch22-, stond jij afgelopen vrijdagavond met je gebloemde Fiat Panda tegen 11en op de parkeerplaats bij Emmen-zuid?
Das toch een nieuwe toko op de wilhelminastraat als ik me niet vergis?quote:
was jij dat joh?quote:
Stimmtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das toch een nieuwe toko op de wilhelminastraat als ik me niet vergis?
laatst had je de verkeerde Wil mee, die had niet zo'n zin in ons geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als jij het rubber meeneemt dan neem ik de goede wil mee!
Vrij saai fossiel was dat inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2008 13:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
laatst had je de verkeerde Wil mee, die had niet zo'n zin in ons geloof ik.
Zou wel gieren zijn, de Fok-Emmen-zuid meetingquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef Catch22- het volgende:
binnenkort ff meeten op die parkeerplaats? Volgens mij komt JDx er ook wel eens
goed mogelijk, er rijd serieus 1 in mm.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef JDx het volgende:
Welke parkeerplaats?
Zag ik nou een gebloemde panda in bargeres een uur geleden bij een afslag stilstaan?
Zeer geniaal uurtje altijd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef JDx het volgende:
Ook maar ff het foute uur opzetten... oh lol...
Lol... wat is dit... Spandau Ballet... of... Air Supply?
anders last van hooikoorts ofzo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Heerlijk dit weer, kan voor t eerst in weken weer door mn neus ademen
Dik voor elkaar zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef JDx het volgende:
Back to the 80s zaterdag, mjah ik zit dan in Scheveningen, Strandclub Doen, personeelsfeest!
http://new.zamen.nl/locaties/doen.html
Gratis eten en drank
Ik doe mee met een team van de amateurfans.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef JDx het volgende:
en aankomend weekend supporters toernooi op de Meerdijk
Vind ik dus ook. Eerder vond ik het veel leuker om naar toe te gaan en beetje te relaxen en balletje te trappen etc. Maar nu is het beduidend minder..quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik doe mee met een team van de amateurfans.
Weekendje beachsoccer was trouwens top.. Alleen jammer dat Ermerstrand een commerciele kutbende is geworden, mijn god wat een drama daar
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Rekkie het volgende:
Stelletje tering-tokkies hier in de straat.....
Dat je een tv buiten zet, prima, dat je wat toeters enz laat horen.... ook prima.
Dat je vervolgens in de bossen gaat staat pissen
En dan ook nog eens lawinepijlen en kogels af gaat schieten![]()
Dood!!!!!
JDX?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Rekkie het volgende:
Stelletje tering-tokkies hier in de straat.....
Dat je een tv buiten zet, prima, dat je wat toeters enz laat horen.... ook prima.
Dat je vervolgens in de bossen gaat staat pissen
En dan ook nog eens lawinepijlen en kogels af gaat schieten![]()
Dood!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |