abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58759880
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij speelt voorronde CL, nog geen garantie voor CL. En bij Ajax verdient ie veel beter natuurlijk, ook niet onbelangrijk bij spelers! Daarnaast strijdt Ajax volgend seizoen gewoon weer mee om het kampioenschap.
Dat weet ik ook wel, maar dat vooruitzicht is i.i.g. een stuk aantrekkelijker.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 19 mei 2008 @ 12:51:11 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58759889
Dan wacht ie toch een jaartje? Lekker CL proberen en dan alsnog naar Ajax dat (jajajajajaj) kampioen is geworden.

Aankomend jaar is gewoon eigenlijk alweer stiekem een beetje een prutsseizoen. UEFA is leuk, maar alleen als je hem wint . CL is gewoon altijd goed, flink cashen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2008 @ 12:51:20 #153
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58759892
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja waarom zou zo'n Douglas bv nu komen? Hij speelt CL dus kan hij beter bij Twente blijven...
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:52:39 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58759907
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:

[..]

Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden .
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2008 @ 12:53:56 #155
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_58759923
quote:

[..]

Als je je daarmee in de kijker kunt spelen bij die clubs dan zou ik dat zeker overwegen. Echter is Ajax toch nog altijd een grotere club en interessanter om voor te gaan spelen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:55:25 #156
131729 jna
pi_58759946
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom zou Twente niet doorkunnen?
Tuurlijk kunnen ze door maar normaal gesproken gaat dat niet lukken zonder Rutten, El Ahmadi en waarschijnlijk ook zonder Engelaar.

Of ze moeten een heel gelukkige loting hebben maar waarschijnlijk komen ze gewoon tegen een topteam.
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:56:15 #157
131729 jna
pi_58759964
quote:

[..]

Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden .
Die speelde tegen Ajax

Achteraf gezien stelde dat dus ook niks voor. Excelsior lukte het ook
Jawel, je keek.
pi_58760085
Toen Van Gaal kwam wonnen we ook de UEFA Cup.

Kom maar op Marco .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58760227
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58760229
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt. En ik beweer dan ook nergens dat dat wél zo is...
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets.

Ik word eindelijk liever weer eens kampioen met slecht voetbal dan 2e worden met goed voetbal.
pi_58760231
quote:

[..]

Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.

En Twente, daar gaan de beste spelers waarschijnlijk weg en hebben geen beschermde loting(of wel?).
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 19 mei 2008 @ 13:38:28 #162
82589 S-Two
barba macacu
pi_58760765
Jammer dat we de CL nu zeker mislopen, want dat scheelt een hoop geld. Voor de rest, de CL en de UEFA-cup winnen we toch allebei niet, boeit ook niet, als we maar weer eens kampioen worden!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_58760902
4 miljoen salaris naar Huntelaar, zozo best wel veel.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:45:15 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58760922
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.

En Twente, daar gaan de beste spelers waarschijnlijk weg en hebben geen beschermde loting(of wel?).
Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2008 @ 13:47:23 #165
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58760969
Het huidige twente misschien, als ze in vorm zijn. Maar het twente dat halverwege een dip had slaat geen deuk in een pakkie boter. En ook het twente zonder bepaalde dragende spelers en een goed trainer heeft minder kans in de CL.

De vergelijking met Ajax vind ik nogal krom.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58761010
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.
Omdat Twente tegen een Arsenal/Liverpool etc komt te spelen.
pi_58761027
Wie weet hoe groot de kans is op een seizoenskaart als er nu één wordt aangevraagd? Niet groot hè?
  maandag 19 mei 2008 @ 13:51:30 #168
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58761033
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

En dit zonder N'Kufo de eerste 2 wedstrijden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58761067
quote:

[..]

Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.

Ik hoop dat Twente het redt, voor het Nederlandse voetbal moet dat gewoon, maar ik heb er een hard hoofd in zonder Rutten, El Ahmadi en waarschijnlijk zonder Engelaar en Douglas. Maar het slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat Twente geen voorronde CL verdiend te spelen, omdat de belangrijke spelers en de trainer weggaan. Zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij.
pi_58761104
En ik hoop serieus dat Huntelaar niet blijft, maar waarschijnlijk ben ik de enige samen met Radegast. Ik mis het voetbal met een goaltjesdief. Geef mij maar een spits als Suárez, Ibrahimovic, Kluivert, iemand die meer kan dan goals maken.
pi_58761138
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.
Met het enige verschil dat Arsenal/Liverpool niet uit halfzachte eitjes bestaat zoals het meerendeel van de Ajax selectie.
pi_58761159
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
En ik hoop serieus dat Huntelaar niet blijft, maar waarschijnlijk ben ik de enige samen met Radegast. Ik mis het voetbal met een goaltjesdief. Geef mij maar een spits als Suárez, Ibrahimovic, Kluivert, iemand die meer kan dan goals maken.
Ik begin ook steeds meer de mening te krijgen dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn als hij zal vertrekken. Bovendien, nu alles weer beetje is bezonken, is zo'n jaartje UEFA Cup helemaal niet verkeerd. Niet die enorme druk ineens in augustus waar we blijkbaar niet mee om kunnen gaan. Alleen financieel doet dit wel pijn natuurlijk.
pi_58761167
quote:

[..]

Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?
pi_58761221
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax zou niet tegen die clubs spelenin de voorronde..
  maandag 19 mei 2008 @ 14:03:34 #175
131729 jna
pi_58761231
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax had kans op een beschermde loting
Jawel, je keek.
pi_58761253
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Met het enige verschil dat Arsenal/Liverpool niet uit halfzachte eitjes bestaat zoals het meerendeel van de Ajax selectie.
True, maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd in het voetbal en de grootmachten hebben het ook niet altijd makkelijk. Laatste jaren zijn er zat voorbeelden geweest dat kleine clubs stunten. En Twente is redelijk onbekend, dus misschien is er sprake van overschatting.
pi_58761311
Twente moet gewoon hopen op een club als Celtic, Rangers, Fiorentina, Atlético Madrid, Olympique Marseille, etc. Liever zulke clubs dan Liverpool, Barcelona of Juventus.
pi_58761471
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer de mening te krijgen dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn als hij zal vertrekken. Bovendien, nu alles weer beetje is bezonken, is zo'n jaartje UEFA Cup helemaal niet verkeerd. Niet die enorme druk ineens in augustus waar we blijkbaar niet mee om kunnen gaan. Alleen financieel doet dit wel pijn natuurlijk.
Financieel vangen we het wel op, spelers komen alleen eerder naar Ajax met een kans op CL.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:17:32 #179
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58761473
quote:
Same here, Huntelaar is dan niet een "intikker" maar een echte meevoetballende spits is hij ook niet.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 14:20:33 #180
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_58761515
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geen idee, heb nog niks binnen verder. Waar sta jij?
Al sinds het begin op 128, rij 4....bij Jan uit Wezep ( als je die toevallig kent..)
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_58761534
Douglas mag komen. Het liefst vandaag nog
pi_58761558
quote:
Ik ook eigenlijk
  maandag 19 mei 2008 @ 14:27:12 #183
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58761627
Is er eigenlijk ergens een lijst te vinden met de goals van Huntelaar, en in welke wedstrijden hij niet of wel scoort. Want voor mijn gevoel laat hij het in belangrijke wedstrijden echt afweten.

Kijk Alves, iedereen dacht dat Heerenveen zou instorten zonder hem, het tegendeel werd bewezen en ze spelen nu zelfs beter dan toen hij er was.
pi_58761659
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:
Is er eigenlijk ergens een lijst te vinden met de goals van Huntelaar, en in welke wedstrijden hij niet of wel scoort. Want voor mijn gevoel laat hij het in belangrijke wedstrijden echt afweten.

Kijk Alves, iedereen dacht dat Heerenveen zou instorten zonder hem, het tegendeel werd bewezen en ze spelen nu zelfs beter dan toen hij er was.
Kampioen word je tegen de kleintjes en volgens mij valt dat ''in belangrijke wedstrijden'' ook wel mee.
pi_58761688
quote:

En in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen (PSV-uit) zet Koster hem op het middenveld
  maandag 19 mei 2008 @ 14:32:59 #186
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58761726
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Kampioen word je tegen de kleintjes en volgens mij valt dat ''in belangrijke wedstrijden'' ook wel mee.
Nou de play-offs waren anders aardig belangrijke wedstrijden, hetzelfe verhaal in beide wedstrijden tegen PSV. Op die momenten was hij gewoon onzichtbaar.

Hierboven: Dat was ik inderdaad vergeten.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:36:01 #187
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58761784
Ben benieuwd of het lukt om Douglas te halen
  maandag 19 mei 2008 @ 14:41:30 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58761879

Jaakke is nu weg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58761887
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nou de play-offs waren anders aardig belangrijke wedstrijden, hetzelfe verhaal in beide wedstrijden tegen PSV. Op die momenten was hij gewoon onzichtbaar.

Hierboven: Dat was ik inderdaad vergeten.
Maar het is natuurlijk wel zo als hij vantevoren niet zoveel tegen kleinere clubs scoorde was Ajax helemaal niet in de PO gekomen.
pi_58761895
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ajax zou niet tegen die clubs spelenin de voorronde..
Oja natuurlijk.

Ach, ook al kreeg Twente een Kopenhagen ofzo, dat zouden ze nog niet redden. Twente moet eerst maar eens zien of ze uberhaupt deze selectie bij elkaar kunnen houden, en dan ook nog maar hopen dat ze in dezelfde vorm blijven steken als die van de laatste weken.
pi_58761958
quote:

[..]

Als je het team ziet (de eenheid in de groep)en dat vooruitzicht waarom niet? Wellicht zit er ook nog een salarisverbetering in?
Alsof Ajax trouwens "even" de poulefase van de UEFA cup haalt. Dat moet ik eerst nog maar eens zien.
pi_58761961
quote:
"Bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet", zegt Cohen over de 20-jarige verdediger tegen wie Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar in de play-offs geen voet aan de grond kreeg.

Cohen tipte Ajax eerder over Douglas, maar de Amsterdammers gingen hier destijds niet op in, waarop Twente hem inlijfde.
Waarom verbaasd mij dit niks?
  maandag 19 mei 2008 @ 14:45:47 #193
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58761965
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk wel zo als hij vantevoren niet zoveel tegen kleinere clubs scoorde was Ajax helemaal niet in de PO gekomen.
Dat klopt zeker weten en ik ben erg blij dat hij zoveel scoort Maar voor mijn gevoel is het eftal teveel om hem heen gebouwd, en als hij dan uit vorm is mis je gelijk de nodige doelpunten. Gelukkig is dat in de play-offs dan door Suarez opgevangen in dit geval.
pi_58761987
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oja natuurlijk.

Ach, ook al kreeg Twente een Kopenhagen ofzo, dat zouden ze nog niet redden. Twente moet eerst maar eens zien of ze uberhaupt deze selectie bij elkaar kunnen houden, en dan ook nog maar hopen dat ze in dezelfde vorm blijven steken als die van de laatste weken.
Waarom zou Twente het niet redden tegen Kopenhagen? Ik was aardig onder de indruk van het team wat toen tegen Getafe speelde. Alleen als Koster naar Twente gaat zie ik het somber in voor de Tukkers. Maar goed dit is geen Twente topic.
pi_58762026
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Alsof Ajax trouwens "even" de poulefase van de UEFA cup haalt. Dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
pi_58762097
quote:
Wel heel goedkoop om nu uitgerekend een dag na de uitschakeling in de play-offs dat te constateren.

Op PSV na heeft ie zover ik me herinner tegen iedere ploeg gescoord maar goed dat was ook puur uit onmacht omdat hij door Koster op een totaal andere positie werd verkracht.
pi_58762102
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
Valencia, Sevilla, Spurs, HSV, Dortmund, Milan, Sampdoria en nog alle afvallers van de 3e voorronde CL (kunnen leuke namen tussen zitten)
En via de intertoto kan bijvoorbeeld Stuttgart nog binnen komen. Ook heb je alle afvallers uit de CLgroepsfase nog.
pi_58762129
quote:
De beelden van de laatste doelpunten heb ik niet. Play-offs niet gescoord, dus staan niet erbij.

Statistieken Klaas-Jan Huntelaar 2007/2008:

Doelpunten (33):

19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-1
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-6
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-7
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-8
02-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Groningen) 2-2
15-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Heracles Almelo - Ajax) 0-1
23-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (AZ - Ajax) 0-1
30-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - VVV-Venlo) 6-1
06-10-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Sparta Rotterdam - Ajax) 1-1
28-10-2007 Klaas-Jan Huntelaar (FC Utrecht - Ajax) 0-1
04-11-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Roda JC) 1-0
25-11-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Vitesse) 4-1
02-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - NAC Breda) 1-3
27-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Twente) 1-0
30-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (VVV-Venlo - Ajax) 1-2
13-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - AZ) 3-1
13-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - AZ) 6-1
20-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (NEC - Ajax) 1-1
23-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Utrecht) 1-0
03-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Feyenoord) 2-0
03-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Feyenoord) 3-0
10-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Roda JC - Ajax) 1-1
15-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Sparta Rotterdam) 2-0
24-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (NAC Breda - Ajax) 0-1
02-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Excelsior) 1-0
02-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Excelsior) 2-0
16-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Willem II) 1-1
29-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (sc Heerenveen - Ajax) 1-3
29-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (sc Heerenveen - Ajax) 1-4
06-04-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - De Graafschap) 1-0
06-04-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - De Graafschap) 2-0
06-04-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - De Graafschap) 3-1
20-04-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Heracles Almelo) 3-0

Legenda:

= Schot, intikker (14).
= Kopbal (11).
= Vrije Trap (2).
= Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo) (5).
= Afstandschot (0).
= Strafschop (1).
= Eigen Doelpunt (0).

Tegen elke club gescoord, behalve PSV.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 19-05-2008 15:04:02 ]
  maandag 19 mei 2008 @ 14:55:11 #199
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762137
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wel heel goedkoop om nu uitgerekend een dag na de uitschakeling in de play-offs te constateren.

Op PSV na heeft ie zover ik me herinner tegen iedere ploeg gescoord.
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
pi_58762142
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:41 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Jaakke is nu weg.
Hij had symbolisch na gisteren geen beter afscheid kunnen krijgen. Het tijdperk Jaakke wordt in stijl afgesloten
pi_58762157
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dinamo Zagreb.
pi_58762195
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
pi_58762220
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Maanden geleden postte jij hier nog niet eens .
pi_58762228
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Wie weet hoe groot de kans is op een seizoenskaart als er nu één wordt aangevraagd? Niet groot hè?
Iemand?
pi_58762238
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom verbaasd mij dit niks?
Je hoort alleen de verhalen van spelers die niet zijn gekomen en later zijn uitgegroeid tot toppers (Sulejmani, Douglas). Er zullen ook zat namen zijn die aangeboden of getipt zijn, maar die achteraf gewoon bagger waren. Daar hoor je alleen niks over .
pi_58762245
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daar heb ik geen zin in.

Maar ik blijf het gemakzuchtig vinden die constatering te maken. Hij heeft het hele seizoen al laten zien van grote waarde te zijn geweest met 34 doelpunten en heeft gedaan wat je mag verwachten. Dat hij nu even in een dipje zit overkomt een wereldspeler net zo goed. Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:04:29 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762295
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maanden geleden postte jij hier nog niet eens .
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:04:43 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58762300
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Iemand?
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.

En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 mei 2008 @ 15:05:27 #209
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762309
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
pi_58762355
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:

Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
pi_58762359
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
Nee, wat zijn maanden eigenlijk?
pi_58762392
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
pi_58762395
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
Aan het begin was Perez er ook niet, waardoor Huntelaar altijd de vrije trappen nam. Nu neemt-ie ze alleen maar als Perez niet (meer) in het veld staat, zoals gisteren in de slotfase. Het lijkt er gewoon op dat Huntelaar steeds meer en meer een afmaker pur sang wordt, niks anders. Dat vind ik niet bij Ajax horen.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:10:39 #214
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762412
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
Die Douglas stond gister echt heerlijk te dekken, hij maakt wel een paar lichte overtredingen op Huntelaar maar had hem helemaal in zijn zak. Ik hoop echt dat hij ons volgend jaar komt versterken.

Erg zonde dat hij Perez alles laat nemen, die vrije trap van hem in de laatste minuut was zeker niet verkeerd.
pi_58762423
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?

Huren wil ik niet, zeker niet van jou .
pi_58762526
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?

Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
pi_58762527
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente.
Twente kan ik me nog enigzins in vinden, maar in de wedstrijden tegen PSV niet. In de Arena waren beide teams zo terughoudend dat beide teams weinig ruimte kregen. Totaal geen leuke wedstrijd om naar te kijken. Op basis van de wedstrijd in Eindhoven kan je 'm weinig verwijten omdat Koster de meest opmerkelijke keuze uit zijn hoed toverde door hem op de middelveld te zetten.
pi_58762552
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef Nashje het volgende:
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets. Ik word eindelijk liever weer eens kampioen met slecht voetbal dan 2e worden met goed voetbal.
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
pi_58762571
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
Denk dat de lange zijde sowieso wel lukt, alleen lap je dan wel dik veel

Zuid zal sowieso niet lukken denk ik, Noord is wel veel ruimte volgend jaar denk ik zo.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:18:33 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762579
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Wie had er van jou moeten komen dan?
pi_58762632
quote:

[..]

Van Basten blijft maar schuiven? Hij heeft nog geen wedstrijd als coach van Ajax aan het roer gestaan. Beetje voorbarig om zijn Oranje-tijd direct met Ajax te vergelijken.
pi_58762657
quote:

[..]

Dat vind ik juist zo sterk aan Van Basten. Oranje functioneert al tig jaren niet als team, maar Van Basten is wel in om dingen uit te proberen. Die mogelijkheid heb je met Oranje, en niet elke andere bondscoach voorheen heeft die mogelijkheid gebruikt.

1995 is verleden tijd. Het voetbal is veel anders geworden. Liever 3 keer achter elkaar kampioen met voetbal zoals in 03/04 dan helemaal geen kampioen.
pi_58762673
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:32:56 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58762834
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58762860
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58762962
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggen !
Ik ook, en begin er nu al aardig in te geloven
  maandag 19 mei 2008 @ 15:40:12 #227
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58762964
Fenomenaal die Lindgren gister

Om er nog enigzins iets positiefs uit te halen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 19 mei 2008 @ 15:40:56 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58762978
Gisteren werd er trouwens een spandoek geweigerd met 'Twente oprutten'.

Er mag ook echt helemaal niets meer tegenwoordig.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 19 mei 2008 @ 15:45:35 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58763051
Die aantrekkingskracht van de CL voor buitenlandse subtoppers, waar is die nou eigenlijk goed voor? We hebben Gabri kunnen strikken, maar de rest van de spelers die zijn gekomen, kwamen om af te bouwen of zijn gigantisch geflopt. Kortom, laat de Motta's, Coco's, Ezquerro's en andere net-niet topclubspelers maar gewoon wegblijven.

De jeugdspelers zorgen voor backups, en voor de rest lekker de talentvolle jonge beste spelers van subtoppers halen, zoals Berg, Sulejmani en dus al Huntelaar en Suarez.

Met de jeugd zal Van Basten wel overweg kunnen.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:46:28 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58763063
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:40 schreef StarGazer het volgende:
Fenomenaal die Lindgren gister

Om er nog enigzins iets positiefs uit te halen
Inderdaad, dat viel me ook op! Die gaat nog eens belangrijk worden volgend seizoen.

@ Silenus, jammer van dat spandoek weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 19 mei 2008 @ 15:48:11 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58763090
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef twi het volgende:
Die aantrekkingskracht van de CL voor buitenlandse subtoppers, waar is die nou eigenlijk goed voor? We hebben Gabri kunnen strikken, maar de rest van de spelers die zijn gekomen, kwamen om af te bouwen of zijn gigantisch geflopt. Kortom, laat de Motta's, Coco's, Ezquerro's en andere net-niet topclubspelers maar gewoon wegblijven.

De jeugdspelers zorgen voor backups, en voor de rest lekker de talentvolle jonge beste spelers van subtoppers halen, zoals Berg, Sulejmani en dus al Huntelaar en Suarez.

Helemaal mee eens!

Zoals ik al zei, eigen jeugd als back-up en verder alleen maar toppers halen, geen subtoppers voor de breedte.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:48:45 #232
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58763100
Maar Silenus dat spandoek is erg kwetsend hoor
  maandag 19 mei 2008 @ 15:49:32 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58763115
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Louis van Gaal begon zijn succesperiode ook met het winnen van de UEFA Cup.
pi_58763166
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.
[..]

Omdat je een gekke hoolie bent en hij bang is dat er een stadionverbod komt

Maargoed die gast gaat niet naar thuisduels ofzo?
pi_58763227
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Louis van Gaal begon zijn succesperiode ook met het winnen van de UEFA Cup.
En toen hadden we ook net wat magere jaren achter de rug
  maandag 19 mei 2008 @ 15:58:09 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58763234
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Omdat je een gekke hoolie bent en hij bang is dat er een stadionverbod komt

Maargoed die gast gaat niet naar thuisduels ofzo?
Detentie, niet voetbal-gerelateerd.
pi_58763695
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ik wil gewoon een eigen, niet afhankelijk zijn. Zodat ik zelf ook kaarten kan halen voor bekerwedstrijden en Europese wedstrijden. Ik bel morgen wel even, plus aanvraag op de bus.
pi_58764232
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef twi het volgende:

Klopt helemaal, een Sarpong doet het niet slechter ten opzichte van een breedte speler als Rommedahl. Hetzelfde geldt voor Colin en Delorge en mischien ook Kennedy. Kennedy zal het volgend seizoen moeten bewijzen want ik kan het nog steeds niet geloven hoe slecht die kerel dit seizoen speelde t.o.v zijn tijd bij twente.

Fantastisch wanbeleid ook weer om een gratis 19 jarige beestachtige Braziliaan te weigeren en te kiezen voor iemand die in de 2e Engelse divisie uitkomt en geen reet gepresteerd heeft in Nederland in de vorm van Colin.
pi_58764327
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Klopt helemaal, een Sarpong doet het niet slechter ten opzichte van een breedte speler als Rommedahl. Hetzelfde geldt voor Colin en Delorge en mischien ook Kennedy. Kennedy zal het volgend seizoen moeten bewijzen want ik kan het nog steeds niet geloven hoe slecht die kerel dit seizoen speelde t.o.v zijn tijd bij twente.

Fantastisch wanbeleid ook weer om een gratis 19 jarige beestachtige Braziliaan te weigeren en te kiezen voor iemand die in de 2e Engelse divisie uitkomt en geen reet gepresteerd heeft in Nederland in de vorm van Colin.
Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.

Ook weet je niet hoe Douglas het bij Ajax zou doen als ie vorig jaar al kwam, dan zou die veel minder de kans hebben gehad waarschijnlijk.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:10:19 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58764368
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.

Ook weet je niet hoe Douglas het bij Ajax zou doen als ie vorig jaar al kwam, dan zou die veel minder de kans hebben gehad waarschijnlijk.
Daarbij werd er vorig jaar alleen maar geroepen om routine in de verdediging.
pi_58764449
In principe ga je uit van een vaste basis elf waar je eventueel voor blessures of tijdelijk vormverlies vervangers voor heb, maar als die basisspelers zo beroerd spelen en de 2e man erachter die ook is aangekocht even beroerd snap ik het niet waarom je de jeugd dan geen kans geeft.
Het hele seizoen hebben we gewoon voorin altijd de rechterkant waar niemand uit de verf komt. Kennedy begon en Rommedahl wisselden wedstrijden na elkaar af omdat de een nog slechter dan de andere speelde. Ik denk dat een Martina die het zeer goed doet in de jeugd staat te springen om het in het eerste te proberen, en zal in ieder geval alles geven wat hij heeft. Bij Kennedy of Rommedahl heb ik dat niet gezien die bleven fout op fout maken.
pi_58764501
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:15 schreef Wooldoor het volgende:
In principe ga je uit van een vaste basis elf waar je eventueel voor blessures of tijdelijk vormverlies vervangers voor heb, maar als die basisspelers zo beroerd spelen en de 2e man erachter die ook is aangekocht even beroerd snap ik het niet waarom je de jeugd dan geen kans geeft.
Het hele seizoen hebben we gewoon voorin altijd de rechterkant waar niemand uit de verf komt. Kennedy begon en Rommedahl wisselden wedstrijden na elkaar af omdat de een nog slechter dan de andere speelde. Ik denk dat een Martina die het zeer goed doet in de jeugd staat te springen om het in het eerste te proberen, en zal in ieder geval alles geven wat hij heeft. Bij Kennedy of Rommedahl heb ik dat niet gezien die bleven fout op fout maken.
Dus je moet zorgen dat je geen slechte spelers koopt.

Je moet niet vantevoren uitgaan dat jeugdspelers goed genoeg zijn en daarom maar gewoon als back-up gebruiken. Er zijn er genoeg die het niet redden, dan koop je gewoon een speler ervoor als back-up.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:27:28 #243
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58764663
Het rookverbod gaat trouwens niet in de hele Arena gelden:
quote:
In het verleden is een keuze gemaakt om een aantal sectoren in de Amsterdam
ArenA op een kindvriendelijke wijze in te richten. Het doel was dan ook de
samenstelling van het vak voornamelijk te laten bestaan uit kinderen met
hun ouders of begeleiders en de jeugdspelers van Ajax met hun ouders. Een
vak naar voorbeeld van de oude Jack Reynolds-tribune in het stadion ‘De
Meer’. Een vak waar voornamelijk (jonge) kinderen met ouders en óf opa’s en
oma’s de wedstrijden van Ajax aanschouwden.

In laatste jaren is gebleken dat dit doel slechts gedeeltelijk is bereikt.
Ajax heeft zich met ingang van het komende seizoen ten doel gesteld dit
alsnog te bereiken en de bewuste vakken nog gerichter kindvriendelijk
maken. Dit betekent dat wij aleen nog maar nieuwe seizoenkaarthouders
plaatsen in de kindervakken die in het gezelschap zijn van één of meerdere
kinderen. Tevens verzoeken wij nieuwe seizoenkaarthouders, bij reservering,
specifiek aan te geven of ze willen roken.

Ajax is van mening dat het roken in direct gezelschap van kinderen niet
geoorloofd is en dan ook specifiek moet worden ontmoedigd. Ajax vindt dat
de genomen maatregelen dan ook gerechtvaardigd zijn. Vooruitlopend op het
ontmoedigingsbeleid ten aanzien van roken in (voetbal)stadions door de
overheid heeft Ajax het volgende besloten:

- Rookverbod op de vakken 401, 402, 419 en 430. Tevens voor het
personeelsvak (101, 102 en 103) en de Koninklijke Loge;
- Dit zal duidelijk middels borden worden aangegeven;
- Handhaving van het rookverbod door de stewarding;
- Verwijdering van de tribune indien verbod wordt overtreden

Mocht dit al bekend zijn heb ik niks gepost.
pi_58764700
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dus je moet zorgen dat je geen slechte spelers koopt.

Je moet niet vantevoren uitgaan dat jeugdspelers goed genoeg zijn en daarom maar gewoon als back-up gebruiken. Er zijn er genoeg die het niet redden, dan koop je gewoon een speler ervoor als back-up.
Ja ok geen slechte spelers kopen is wel heel makkelijk want dat is van tevoren niet altijd goed te zeggen. En Ajax is niet echt in de luxe om een goede backup te kopen voor achter een basisspeler, en als die gekocht wordt is het verschil met een jeugdspeler dan zo groot?
pi_58764851
quote:
[..]Cohen wees er ook nog even op dat Ajax Douglas al eerder had kunnen strikken: "Bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."

Nee.. want wij hadden Colin..
  maandag 19 mei 2008 @ 17:36:43 #246
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58764857
quote:
Kuffour stopt bij Ajax

Amsterdam, 19 mei 2008
Samuel Kuffour en Ajax gaan komend seizoen niet met elkaar door. Dat hebben de speler en de club in goed overleg besloten. In zijn half jaar als Ajacied kwam Kuffour twee keer in actie voor het eerste elftal.
Kuffour tekende in januari een overeenkomst voor een half jaar. De Ghanees kwam transfervrij over van AS Roma. Ajax had de mogelijkheid in het contract opgenomen om hem nog twee jaar langer te houden, maar deze optie is niet gelicht.

De 31-jarige Kuffour debuteerde 2 maart in de thuiswedstrijd tegen Excelsior (4-0) in Ajax 1. In diezelfde maand kwam hij nog een keer kort in actie tegen sc Heerenveen.
Wat jammer nou.
pi_58764887
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat jammer nou.
Maakt niet uit.. WIJ hebben Colin
  maandag 19 mei 2008 @ 17:40:42 #248
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58764952
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat jammer nou.

Toch veel plezier aan beleefd
Ik ben inmiddels overleden
pi_58765584
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
[..]

Wat een onzin. Zit toch geen dak op.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58765758
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maakt niet uit.. WIJ hebben Colin
Daar win je de UC wel mee
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 19 mei 2008 @ 18:43:38 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58765981
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
[..]

Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.
quote:
Wat is vanaf 1 juli 2008 het rookbeleid tijdens voetbalwedstrijden in de ArenA?
Met ingang van 1 juli 2008 verandert de wetgeving en zullen de sectoren horeca, kunst en cultuur en alle gebouwen of inrichtingen op het terrein van de sport rookvrij zijn. Ajax en de ArenA onderschrijven en dragen dit besluit. Vanaf 1 juli zal bij alle sportevenementen, waaronder alle voetbalwedstrijden, het gehele terrein van de Amsterdam ArenA rookvrij gebied zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58765992
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Toch veel plezier aan beleefd
33 minuten
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 19 mei 2008 @ 19:30:22 #253
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58766731
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.
[..]

Raar inderdaad. Ik kreeg dit in een mail van Ajax.
  maandag 19 mei 2008 @ 19:42:11 #254
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58766921
quote:
Ajax meldt zich voor Twente-verdediger Douglas
Ajax heeft zich officieel gemeld voor FC Twente-verdediger Douglas. De Amsterdammers hebben bij zaakwaarnemer Rob Cohen geïnformeerd naar de 20-jarige Braziliaan.

Cohen bevestigde het nieuws maandag tegenover NU.nl. "Klopt. En bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."
Douglas speelt pas sinds september 2007 voor Twente. Hij maakte in december 2007 zijn officiële debuut voor de Tukkers, in het duel met sc Heerenveen. In de tweede seizoenshelft groeide hij uit tot een vaste waarde in de defensie.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58766958
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Jij komt hier ook écht alleen maar om te trollen he hapsnurk?
  maandag 19 mei 2008 @ 19:47:07 #256
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767000
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jij komt hier ook écht alleen maar om te trollen he hapsnurk?
Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.

En om te antwoorden gebruik ik lekker een quote van Blawh
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar DANILXL, vergeet niet dat Ajax maandelijks tientallen, misschien wel honderden telefoontjes krijgt van zaakwaarnemers (of andere personen die belang hebben bij verkoop van een speler) die hun spelers aanbieden. Het is dan niet gek dat je er niet op ingaat wanneer een iemand aankomt met een speler uit de 3e divisie in Brazilië die daar nog niet eens een basisplaats heeft, je kunt niet ingaan op ieder telefoontje van een persoon die er belang bij heeft dat een speler de stap naar een grotere club (in Europa) maakt.

Verder is het nog maar de vraag of hij zich bij Ajax ook zo ontwikkeld zou hebben, die hadden namelijk Heitinga als zekerheidje voor een basisplaats rechts centraal achterin. Bij Twente heeft hij zich een half seizoen lang in alle rust en in de luwte kunnen aanpassen en ontwikkelen.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:00:25 #257
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767237
Danny Blind zometeen bij Holland sport
pi_58767250
Even ter herinnering: Danny Blind straks te gast bij Holland Sport.

En ga het maar weer uitgebreid hebben over de uitschakeling van gisteren
  maandag 19 mei 2008 @ 20:02:15 #259
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58767276
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.

...
Zo erg is DANIXL ook weer niet
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 19 mei 2008 @ 20:05:22 #260
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767328
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Zo erg is DANIXL ook weer niet
Oke, zo extreem ook niet maar hij is wel net zo'n ramptoerist als Jorien.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:29:53 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58767685
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Sarpong hoort dan ook niet linksbuiten te spelen. De jeugdspelers die als backup tekort komen, daar moet je gewoon een goede A-kwaliteit speler voor halen.

Van der Wiel, Van der Heijden, Slijngard, De Jong, Sarpong en later eventueel Anita en Martina kunnen het prima aan om backup te zijn. En dan niet als backup van een speler van kwaliteit Rommedahl, maar daar moet dan een echte kwaliteitsspeler staan.

Dan heb je wel een flink kwaliteitsverschil in je elftal, maar eigen identiteit en het opleiden van eigen spelers vind ik ook enorm belangrijk. Dan moeten blessures en schorsingen wel redelijk blijven natuurlijk. Dus steek maar wat geld in betere medische faciliteiten in plaats van in een uitgerangeerde subtopper.

Vier miljoen voor Huntelaar? Tsja, probeer hem dan aan Real te slijten en haal Berg voordat een andere club daarmee aan de haal gaat.
pi_58767794
Iemand die weet hoe de orginele versie van Bruno Silva tetete ookalweer heet?
pi_58767796
Danny Blind

Sjaak Polak is trouwens ook te gast
pi_58767855
Over positie spel gesproken.. het is om te janken als je ziet dat z eop dat niveau niet een de bal goed aan nemen. Een aanname die goed is geeft je meer tijd een aan name die kut is ontneemt je mogelijkheden en tijd.

Verder is het zo dat de derde of 4de man nooit in beweging is... er is geen plan.. absoluut niet. Ons sterkste wapen was de diagonaal van Heutunga omdat je dan de ruimte schept als hij goed aan komt. Voor de rest zijn we bagger kwa positie spel. Totaal geen slimmigheid of dergelijke.

Wat ajax nu zou moeten doen is gewoon goed investeren in kwalitatief goede spelers. Geen half mislukte of half gelukte voetballers halen die ook in de A jeugd lopen. Een voetballer die je haalt moet op zijn slehctst beter zijnd an wat je in huis hebt en op zijn best een beslissende waarde hebben,.
pi_58767978
Danny blind
pi_58768025
Was er zaterdag nog iemand aan het housen op het Leidseplein? Ik wel.
pi_58768031
Hij loog over piet de visser dat zag je in zijn ogen... hahahahaha Danny Blind
pi_58768073
Danny kijkt tijdens het EK straks dus ook door een Ajax bril bij zijn analyses bij de NOS
pi_58768093
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
Prachtig moment inderdaad
  maandag 19 mei 2008 @ 21:03:05 #270
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768117
Wat is Danny toch een geweldige man vergeleken bij Van Geel, overigens ben ik er vrij zeker van dat ze al contact met Piet Visser hebben gehad
pi_58768293
Blind wil iig in 3 linies versterking en met de hoogste prioriteit in de verdediging. Dat klinkt zeker goed, maar ben vooral benieuwd wie er weg mogen van v. Basten.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:20:36 #272
51286 w00h00
Digital man!
pi_58768394
Tering net te laat. Nog wat gezegd over Emnes?

Weer een spits erbij
  maandag 19 mei 2008 @ 21:23:38 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768453
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
pi_58768557
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
Wat is Danny toch een geweldige man vergeleken bij Van Geel, overigens ben ik er vrij zeker van dat ze al contact met Piet Visser hebben gehad
Geen twijfel over mogelijk. Hij loog erover. Hahahaha hij moest er bijna om lachen om zijn eigen leugen... heerlijk niet van die gasten die keihard liegen en waarvan je het nog gelooft ook. Danny Blind kan iedereen naar Ajax halen die te halen is want je weet dat hij een voetballer , trainer en iemand met verstand is en bovendien ook te vertrouwen is op zijn woord.
pi_58768607
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef toma het volgende:
Blind wil iig in 3 linies versterking en met de hoogste prioriteit in de verdediging. Dat klinkt zeker goed, maar ben vooral benieuwd wie er weg mogen van v. Basten.
Nou Achterin heb je geen speler die iemand of helemaal uit kan schakelen of iemand die op kan bouwen. Je hebt daar dus echt een groot probleem als de tegenstander je opjaagt en zelfs als hij je aan de bal laat komen.
pi_58768643
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:35:34 #277
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768689
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.
Misschien niet dit topic dan, maar er is toen een fake bericht ingestuurd door iemand van ajax.netwerk en dit werd vervolgens overal geplaatst
pi_58768792
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Staat in de Sportweek van vandaag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58768843
Wat heeft Blind verder allemaal gezegd?
Dat ze drie versterkingen willen dus?
En wat was dat met De Visser?
pi_58768846
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Veel liever Sulejmani....
pi_58768917
quote:
Ik heb het niet gezien. Was trainen. Iemand die dit in context kan plaatsen?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58768939
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat heeft Blind verder allemaal gezegd?
Dat ze drie versterkingen willen
quote:
Dat ze drie versterkingen willen dus?
ja dat zeg ik.
quote:
En wat was dat met De Visser?
Ze wilden weten of Blind intresse had om hem naar Ajax te halen. Hij zei dat ie daat (zogenaamd) nog niet over na had gedacht en dat ie er nog over na zou denken. Verder zei ie dat hij Technisch Manager is en geen Technisch Directeur.
pi_58768945
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?
pi_58768969
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Inderdaad.

Die kakkerlak Emnes mag lekker naar z'n holmaten van Verbeek. Overschatte speler.
pi_58768983
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?
Komt nog wel.
pi_58769076
quote:
?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58769232
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is misschien inmiddels wel een onhaalbare kaart geworden voor Ajax.
pi_58769549
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

?
Nou je zag dus dat hij al met de visser aan het praten is geweest. zijn lichaamstaal zei dat min of meer. terwijl hij zei dat hij het e rnog niet over heeft gehad met Marco
pi_58769697
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is misschien inmiddels wel een onhaalbare kaart geworden voor Ajax.
Als ajax voldoet aan de vraagprijs zal hij komen. Zo simpel ligt het.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:46:01 #290
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770133
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat worden
pi_58770330
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Damn right Chadi
pi_58770362
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat worden
Idd, hij zal wel de aanvallende versterking zijn + eventueel een vervanger voor Huntelaar.
pi_58770462
Ach, dat we de CL gemist hebben is alleen maar jammer voor het geld. Voor de rest is de Uefa Cup gewoon een tof toernooi.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:10:53 #294
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770760
Het enige nadeel van geen vr CL is misschien het aantrekken van spelers.
pi_58770762
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef Roi het volgende:
Ach, dat we de CL gemist hebben is alleen maar jammer voor het geld. Voor de rest is de Uefa Cup gewoon een tof toernooi.
niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.
Je mag er vanuit gaan dat niet alle spelers die in de afgelopen weken genoemd zijn onzin waren.
Het kan goed zijn dat Ajax daadwerkelijk aan het onderhandelen was met sommigen van hun maar dat die spelers alleen wilden praten als Ajax CL zou halen.

Bepaalde top versterkingen zullen alleen naar Ajax komen als Ajax CL speelt. Nu Ajax slechts uefa cup speelt zullen die spelers minder interesse hebben. Dus ik zou qua versterkingen niet teveel verwachten.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:16:10 #296
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770883
Dat valt wel mee, die zogenaamde "top versterkingen" die genoemd werden zijn allemaal spelers bij middenmoters in het buitenland zoals Huth. Laat Ajax maar talentvolle spelers als Douglas/Berg "Cvitanich" halen en vooral de eigen jeugd gebruiken.
pi_58770981
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:

[..]

niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.
Je mag er vanuit gaan dat niet alle spelers die in de afgelopen weken genoemd zijn onzin waren.
Het kan goed zijn dat Ajax daadwerkelijk aan het onderhandelen was met sommigen van hun maar dat die spelers alleen wilden praten als Ajax CL zou halen.

Bepaalde top versterkingen zullen alleen naar Ajax komen als Ajax CL speelt. Nu Ajax slechts uefa cup speelt zullen die spelers minder interesse hebben. Dus ik zou qua versterkingen niet teveel verwachten.
Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.
pi_58771021
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
Dat valt wel mee, die zogenaamde "top versterkingen" die genoemd werden zijn allemaal spelers bij middenmoters in het buitenland zoals Huth. Laat Ajax maar talentvolle spelers als Douglas/Berg "Cvitanich" halen en vooral de eigen jeugd gebruiken.
we zullen toch nog een jaartje of 2 moeten wachten voordat de eerste spelers van de B1 zich bij de selectie kunnen toevoegen.

Vooral die Castillion, dat wordt me een topper zeg . Maar ik wil niet te vroeg gaan hypen.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:29:36 #299
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58771193
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.
Ik heb Cvitanich anders wel veel horen kwebbelen over de CL. Maar ja, die is volgens mij allang blij dat hij in Europa gaat spelen.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:30:44 #300
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58771226
Oh laatste nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')