abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 18:43:38 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58765981
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
Het rookverbod gaat trouwens niet in de hele Arena gelden:
[..]

Mocht dit al bekend zijn heb ik niks gepost.
Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.
quote:
Wat is vanaf 1 juli 2008 het rookbeleid tijdens voetbalwedstrijden in de ArenA?
Met ingang van 1 juli 2008 verandert de wetgeving en zullen de sectoren horeca, kunst en cultuur en alle gebouwen of inrichtingen op het terrein van de sport rookvrij zijn. Ajax en de ArenA onderschrijven en dragen dit besluit. Vanaf 1 juli zal bij alle sportevenementen, waaronder alle voetbalwedstrijden, het gehele terrein van de Amsterdam ArenA rookvrij gebied zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58765992
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Toch veel plezier aan beleefd
33 minuten
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 19 mei 2008 @ 19:30:22 #253
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58766731
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.
[..]

Raar inderdaad. Ik kreeg dit in een mail van Ajax.
  maandag 19 mei 2008 @ 19:42:11 #254
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58766921
quote:
Ajax meldt zich voor Twente-verdediger Douglas
Ajax heeft zich officieel gemeld voor FC Twente-verdediger Douglas. De Amsterdammers hebben bij zaakwaarnemer Rob Cohen geïnformeerd naar de 20-jarige Braziliaan.

Cohen bevestigde het nieuws maandag tegenover NU.nl. "Klopt. En bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."
Douglas speelt pas sinds september 2007 voor Twente. Hij maakte in december 2007 zijn officiële debuut voor de Tukkers, in het duel met sc Heerenveen. In de tweede seizoenshelft groeide hij uit tot een vaste waarde in de defensie.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58766958
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Jij komt hier ook écht alleen maar om te trollen he hapsnurk?
  maandag 19 mei 2008 @ 19:47:07 #256
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767000
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jij komt hier ook écht alleen maar om te trollen he hapsnurk?
Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.

En om te antwoorden gebruik ik lekker een quote van Blawh
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar DANILXL, vergeet niet dat Ajax maandelijks tientallen, misschien wel honderden telefoontjes krijgt van zaakwaarnemers (of andere personen die belang hebben bij verkoop van een speler) die hun spelers aanbieden. Het is dan niet gek dat je er niet op ingaat wanneer een iemand aankomt met een speler uit de 3e divisie in Brazilië die daar nog niet eens een basisplaats heeft, je kunt niet ingaan op ieder telefoontje van een persoon die er belang bij heeft dat een speler de stap naar een grotere club (in Europa) maakt.

Verder is het nog maar de vraag of hij zich bij Ajax ook zo ontwikkeld zou hebben, die hadden namelijk Heitinga als zekerheidje voor een basisplaats rechts centraal achterin. Bij Twente heeft hij zich een half seizoen lang in alle rust en in de luwte kunnen aanpassen en ontwikkelen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 20:00:25 #257
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767237
Danny Blind zometeen bij Holland sport
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58767250
Even ter herinnering: Danny Blind straks te gast bij Holland Sport.

En ga het maar weer uitgebreid hebben over de uitschakeling van gisteren
  maandag 19 mei 2008 @ 20:02:15 #259
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58767276
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.

...
Zo erg is DANIXL ook weer niet
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 19 mei 2008 @ 20:05:22 #260
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58767328
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Zo erg is DANIXL ook weer niet
Oke, zo extreem ook niet maar hij is wel net zo'n ramptoerist als Jorien.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:29:53 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58767685
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.

Ook weet je niet hoe Douglas het bij Ajax zou doen als ie vorig jaar al kwam, dan zou die veel minder de kans hebben gehad waarschijnlijk.
Sarpong hoort dan ook niet linksbuiten te spelen. De jeugdspelers die als backup tekort komen, daar moet je gewoon een goede A-kwaliteit speler voor halen.

Van der Wiel, Van der Heijden, Slijngard, De Jong, Sarpong en later eventueel Anita en Martina kunnen het prima aan om backup te zijn. En dan niet als backup van een speler van kwaliteit Rommedahl, maar daar moet dan een echte kwaliteitsspeler staan.

Dan heb je wel een flink kwaliteitsverschil in je elftal, maar eigen identiteit en het opleiden van eigen spelers vind ik ook enorm belangrijk. Dan moeten blessures en schorsingen wel redelijk blijven natuurlijk. Dus steek maar wat geld in betere medische faciliteiten in plaats van in een uitgerangeerde subtopper.

Vier miljoen voor Huntelaar? Tsja, probeer hem dan aan Real te slijten en haal Berg voordat een andere club daarmee aan de haal gaat.
pi_58767794
Iemand die weet hoe de orginele versie van Bruno Silva tetete ookalweer heet?
pi_58767796
Danny Blind

Sjaak Polak is trouwens ook te gast
pi_58767855
Over positie spel gesproken.. het is om te janken als je ziet dat z eop dat niveau niet een de bal goed aan nemen. Een aanname die goed is geeft je meer tijd een aan name die kut is ontneemt je mogelijkheden en tijd.

Verder is het zo dat de derde of 4de man nooit in beweging is... er is geen plan.. absoluut niet. Ons sterkste wapen was de diagonaal van Heutunga omdat je dan de ruimte schept als hij goed aan komt. Voor de rest zijn we bagger kwa positie spel. Totaal geen slimmigheid of dergelijke.

Wat ajax nu zou moeten doen is gewoon goed investeren in kwalitatief goede spelers. Geen half mislukte of half gelukte voetballers halen die ook in de A jeugd lopen. Een voetballer die je haalt moet op zijn slehctst beter zijnd an wat je in huis hebt en op zijn best een beslissende waarde hebben,.
pi_58767978
Danny blind
pi_58768025
Was er zaterdag nog iemand aan het housen op het Leidseplein? Ik wel.
pi_58768031
Hij loog over piet de visser dat zag je in zijn ogen... hahahahaha Danny Blind
pi_58768073
Danny kijkt tijdens het EK straks dus ook door een Ajax bril bij zijn analyses bij de NOS
pi_58768093
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
Prachtig moment inderdaad
  maandag 19 mei 2008 @ 21:03:05 #270
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768117
Wat is Danny toch een geweldige man vergeleken bij Van Geel, overigens ben ik er vrij zeker van dat ze al contact met Piet Visser hebben gehad
pi_58768293
Blind wil iig in 3 linies versterking en met de hoogste prioriteit in de verdediging. Dat klinkt zeker goed, maar ben vooral benieuwd wie er weg mogen van v. Basten.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:20:36 #272
51286 w00h00
Digital man!
pi_58768394
Tering net te laat. Nog wat gezegd over Emnes?

Weer een spits erbij
  maandag 19 mei 2008 @ 21:23:38 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768453
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
pi_58768557
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
Wat is Danny toch een geweldige man vergeleken bij Van Geel, overigens ben ik er vrij zeker van dat ze al contact met Piet Visser hebben gehad
Geen twijfel over mogelijk. Hij loog erover. Hahahaha hij moest er bijna om lachen om zijn eigen leugen... heerlijk niet van die gasten die keihard liegen en waarvan je het nog gelooft ook. Danny Blind kan iedereen naar Ajax halen die te halen is want je weet dat hij een voetballer , trainer en iemand met verstand is en bovendien ook te vertrouwen is op zijn woord.
pi_58768607
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef toma het volgende:
Blind wil iig in 3 linies versterking en met de hoogste prioriteit in de verdediging. Dat klinkt zeker goed, maar ben vooral benieuwd wie er weg mogen van v. Basten.
Nou Achterin heb je geen speler die iemand of helemaal uit kan schakelen of iemand die op kan bouwen. Je hebt daar dus echt een groot probleem als de tegenstander je opjaagt en zelfs als hij je aan de bal laat komen.
pi_58768643
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:35:34 #277
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58768689
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.
Misschien niet dit topic dan, maar er is toen een fake bericht ingestuurd door iemand van ajax.netwerk en dit werd vervolgens overal geplaatst
pi_58768792
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Staat in de Sportweek van vandaag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58768843
Wat heeft Blind verder allemaal gezegd?
Dat ze drie versterkingen willen dus?
En wat was dat met De Visser?
pi_58768846
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Veel liever Sulejmani....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58768917
quote:
Ik heb het niet gezien. Was trainen. Iemand die dit in context kan plaatsen?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58768939
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat heeft Blind verder allemaal gezegd?
Dat ze drie versterkingen willen
quote:
Dat ze drie versterkingen willen dus?
ja dat zeg ik.
quote:
En wat was dat met De Visser?
Ze wilden weten of Blind intresse had om hem naar Ajax te halen. Hij zei dat ie daat (zogenaamd) nog niet over na had gedacht en dat ie er nog over na zou denken. Verder zei ie dat hij Technisch Manager is en geen Technisch Directeur.
pi_58768945
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?
pi_58768969
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Inderdaad.

Die kakkerlak Emnes mag lekker naar z'n holmaten van Verbeek. Overschatte speler.
pi_58768983
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?
Komt nog wel.
pi_58769076
quote:
?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58769232
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is misschien inmiddels wel een onhaalbare kaart geworden voor Ajax.
pi_58769549
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

?
Nou je zag dus dat hij al met de visser aan het praten is geweest. zijn lichaamstaal zei dat min of meer. terwijl hij zei dat hij het e rnog niet over heeft gehad met Marco
pi_58769697
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is misschien inmiddels wel een onhaalbare kaart geworden voor Ajax.
Als ajax voldoet aan de vraagprijs zal hij komen. Zo simpel ligt het.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:46:01 #290
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770133
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat worden
pi_58770330
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Damn right Chadi
pi_58770362
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat worden
Idd, hij zal wel de aanvallende versterking zijn + eventueel een vervanger voor Huntelaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58770462
Ach, dat we de CL gemist hebben is alleen maar jammer voor het geld. Voor de rest is de Uefa Cup gewoon een tof toernooi.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:10:53 #294
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770760
Het enige nadeel van geen vr CL is misschien het aantrekken van spelers.
pi_58770762
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef Roi het volgende:
Ach, dat we de CL gemist hebben is alleen maar jammer voor het geld. Voor de rest is de Uefa Cup gewoon een tof toernooi.
niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.
Je mag er vanuit gaan dat niet alle spelers die in de afgelopen weken genoemd zijn onzin waren.
Het kan goed zijn dat Ajax daadwerkelijk aan het onderhandelen was met sommigen van hun maar dat die spelers alleen wilden praten als Ajax CL zou halen.

Bepaalde top versterkingen zullen alleen naar Ajax komen als Ajax CL speelt. Nu Ajax slechts uefa cup speelt zullen die spelers minder interesse hebben. Dus ik zou qua versterkingen niet teveel verwachten.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:16:10 #296
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58770883
Dat valt wel mee, die zogenaamde "top versterkingen" die genoemd werden zijn allemaal spelers bij middenmoters in het buitenland zoals Huth. Laat Ajax maar talentvolle spelers als Douglas/Berg "Cvitanich" halen en vooral de eigen jeugd gebruiken.
pi_58770981
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:

[..]

niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.
Je mag er vanuit gaan dat niet alle spelers die in de afgelopen weken genoemd zijn onzin waren.
Het kan goed zijn dat Ajax daadwerkelijk aan het onderhandelen was met sommigen van hun maar dat die spelers alleen wilden praten als Ajax CL zou halen.

Bepaalde top versterkingen zullen alleen naar Ajax komen als Ajax CL speelt. Nu Ajax slechts uefa cup speelt zullen die spelers minder interesse hebben. Dus ik zou qua versterkingen niet teveel verwachten.
Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.
pi_58771021
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
Dat valt wel mee, die zogenaamde "top versterkingen" die genoemd werden zijn allemaal spelers bij middenmoters in het buitenland zoals Huth. Laat Ajax maar talentvolle spelers als Douglas/Berg "Cvitanich" halen en vooral de eigen jeugd gebruiken.
we zullen toch nog een jaartje of 2 moeten wachten voordat de eerste spelers van de B1 zich bij de selectie kunnen toevoegen.

Vooral die Castillion, dat wordt me een topper zeg . Maar ik wil niet te vroeg gaan hypen.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:29:36 #299
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58771193
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.
Ik heb Cvitanich anders wel veel horen kwebbelen over de CL. Maar ja, die is volgens mij allang blij dat hij in Europa gaat spelen.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:30:44 #300
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58771226
Oh laatste nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')