Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
Het rookverbod gaat trouwens niet in de hele Arena gelden:
[..]
Mocht dit al bekend zijn heb ik niks gepost.
quote:Wat is vanaf 1 juli 2008 het rookbeleid tijdens voetbalwedstrijden in de ArenA?
Met ingang van 1 juli 2008 verandert de wetgeving en zullen de sectoren horeca, kunst en cultuur en alle gebouwen of inrichtingen op het terrein van de sport rookvrij zijn. Ajax en de ArenA onderschrijven en dragen dit besluit. Vanaf 1 juli zal bij alle sportevenementen, waaronder alle voetbalwedstrijden, het gehele terrein van de Amsterdam ArenA rookvrij gebied zijn.
33 minutenquote:
Raar inderdaad. Ik kreeg dit in een mail van Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is wel in tegenspraak met wat op Amsterdamarena.nl staat.
[..]
quote:Ajax meldt zich voor Twente-verdediger Douglas
Ajax heeft zich officieel gemeld voor FC Twente-verdediger Douglas. De Amsterdammers hebben bij zaakwaarnemer Rob Cohen geïnformeerd naar de 20-jarige Braziliaan.
Cohen bevestigde het nieuws maandag tegenover NU.nl. "Klopt. En bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."
Douglas speelt pas sinds september 2007 voor Twente. Hij maakte in december 2007 zijn officiële debuut voor de Tukkers, in het duel met sc Heerenveen. In de tweede seizoenshelft groeide hij uit tot een vaste waarde in de defensie.
Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij komt hier ook écht alleen maar om te trollen he hapsnurk?
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar DANILXL, vergeet niet dat Ajax maandelijks tientallen, misschien wel honderden telefoontjes krijgt van zaakwaarnemers (of andere personen die belang hebben bij verkoop van een speler) die hun spelers aanbieden. Het is dan niet gek dat je er niet op ingaat wanneer een iemand aankomt met een speler uit de 3e divisie in Brazilië die daar nog niet eens een basisplaats heeft, je kunt niet ingaan op ieder telefoontje van een persoon die er belang bij heeft dat een speler de stap naar een grotere club (in Europa) maakt.
Verder is het nog maar de vraag of hij zich bij Ajax ook zo ontwikkeld zou hebben, die hadden namelijk Heitinga als zekerheidje voor een basisplaats rechts centraal achterin. Bij Twente heeft hij zich een half seizoen lang in alle rust en in de luwte kunnen aanpassen en ontwikkelen.
Zo erg is DANIXL ook weer nietquote:Op maandag 19 mei 2008 19:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, hij is een wannabe Jorien maar faalt daar zelfs in.
...
Oke, zo extreem ook niet maar hij is wel net zo'n ramptoerist als Jorien.quote:
Sarpong hoort dan ook niet linksbuiten te spelen. De jeugdspelers die als backup tekort komen, daar moet je gewoon een goede A-kwaliteit speler voor halen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.
Ook weet je niet hoe Douglas het bij Ajax zou doen als ie vorig jaar al kwam, dan zou die veel minder de kans hebben gehad waarschijnlijk.
Prachtig moment inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
Hij loog over piet de visser dat zag je in zijn ogen... hahahahaha Danny Blind![]()
![]()
Geen twijfel over mogelijk. Hij loog erover. Hahahaha hij moest er bijna om lachen om zijn eigen leugen... heerlijk niet van die gasten die keihard liegen en waarvan je het nog gelooft ook. Danny Blind kan iedereen naar Ajax halen die te halen is want je weet dat hij een voetballer , trainer en iemand met verstand is en bovendien ook te vertrouwen is op zijn woord.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
Wat is Danny toch een geweldige man vergeleken bij Van Geel, overigens ben ik er vrij zeker van dat ze al contact met Piet Visser hebben gehad
Nou Achterin heb je geen speler die iemand of helemaal uit kan schakelen of iemand die op kan bouwen. Je hebt daar dus echt een groot probleem als de tegenstander je opjaagt en zelfs als hij je aan de bal laat komen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef toma het volgende:
Blind wil iig in 3 linies versterking en met de hoogste prioriteit in de verdediging. Dat klinkt zeker goed, maar ben vooral benieuwd wie er weg mogen van v. Basten.
Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
Misschien niet dit topic dan, maar er is toen een fake bericht ingestuurd door iemand van ajax.netwerk en dit werd vervolgens overal geplaatstquote:Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het heeft op verschillende websites gestaan. Maar dat maakt het net zo betrouwbaar als de kwatspraat van een verkoper op de markt op een zonnige woensdag-middag.
Staat in de Sportweek van vandaag.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Emnes is nooit ter sprake geweest, dat is door mensen hier in het topic de wereld in geholpen
Veel liever Sulejmani....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat in de Sportweek van vandaag.
Ik heb het niet gezien. Was trainen. Iemand die dit in context kan plaatsen?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
Hij loog over piet de visser dat zag je in zijn ogen... hahahahaha Danny Blind![]()
![]()
Dat ze drie versterkingen willenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat heeft Blind verder allemaal gezegd?
ja dat zeg ik.quote:Dat ze drie versterkingen willen dus?
Ze wilden weten of Blind intresse had om hem naar Ajax te halen. Hij zei dat ie daat (zogenaamd) nog niet over na had gedacht en dat ie er nog over na zou denken. Verder zei ie dat hij Technisch Manager is en geen Technisch Directeur.quote:En wat was dat met De Visser?
Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat in de Sportweek van vandaag.
Komt nog wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zetten ze het artikel dan ook niet even online?
?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Chadi het volgende:
![]()
Nou je zag dus dat hij al met de visser aan het praten is geweest. zijn lichaamstaal zei dat min of meer. terwijl hij zei dat hij het e rnog niet over heeft gehad met Marcoquote:
Als ajax voldoet aan de vraagprijs zal hij komen. Zo simpel ligt het.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is misschien inmiddels wel een onhaalbare kaart geworden voor Ajax.
Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ajax voldoet aan de vraagprijs zal hij komen. Zo simpel ligt het.
Damn right Chadiquote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ajax voldoet aan de vraagprijs zal hij komen. Zo simpel ligt het.
Idd, hij zal wel de aanvallende versterking zijn + eventueel een vervanger voor Huntelaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat het geen probleem gaat worden
niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef Roi het volgende:
Ach, dat we de CL gemist hebben is alleen maar jammer voor het geld. Voor de rest is de Uefa Cup gewoon een tof toernooi.
Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
niet echt, naast dat Ajax nu geld mis loopt zullen ook bepaalde spelers onhaalbaar worden voor hun.
Je mag er vanuit gaan dat niet alle spelers die in de afgelopen weken genoemd zijn onzin waren.
Het kan goed zijn dat Ajax daadwerkelijk aan het onderhandelen was met sommigen van hun maar dat die spelers alleen wilden praten als Ajax CL zou halen.
Bepaalde top versterkingen zullen alleen naar Ajax komen als Ajax CL speelt. Nu Ajax slechts uefa cup speelt zullen die spelers minder interesse hebben. Dus ik zou qua versterkingen niet teveel verwachten.
we zullen toch nog een jaartje of 2 moeten wachten voordat de eerste spelers van de B1 zich bij de selectie kunnen toevoegen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
Dat valt wel mee, die zogenaamde "top versterkingen" die genoemd werden zijn allemaal spelers bij middenmoters in het buitenland zoals Huth. Laat Ajax maar talentvolle spelers als Douglas/Berg "Cvitanich" halen en vooral de eigen jeugd gebruiken.
Ik heb Cvitanich anders wel veel horen kwebbelen over de CL. Maar ja, die is volgens mij allang blij dat hij in Europa gaat spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Topversterkingen? Tiago en Bridge zeker? Hahaha. Die zijn bij voorbaat al onhaalbaar. Het zal allemaal wel meevallen hoor. Types als Urzaiz en Luque zit ik nou niet echt weer op te wachten. Iemand als Cvitanich kiest voor de naam Ajax, en niet omdat het toevallig CL speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |