Uit Hong Kong?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
Ze staan er ook voor ¤30 inclusief op trouwens.
Komt de mijne ook vandaan hoor. Hong Kong dan he, niet deze eBay verkoperquote:
En dat is vreemd omdat..quote:
De kans op namaak daar bijzonder groot is.quote:
Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt. Of nou ja, over twee maanden dan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans op namaak daar bijzonder groot is.
Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt.
Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?
Veel mensen werden keihard in de kont genaaid omdat het gewoon pure namaak was. Dit zorgde vorig jaar nog voor veel ophef.
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.
Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!
Videogamesplus.ca nu bestellen volgende week binnen, CAN YOU DIG IT SUCKAAAAAAA.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!
Btw hecht ik er,met het oog op MGS 4, waarde aan dat ik 'm binnen twee weken heb.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakken
Dumboquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wel 43 euro maar /care, uurtje bij de poeiszsszs toch cyb.
Ik ook niet echt into the hype, wel besteld uiteraard, ga hem ook goed spelen maar ben nog niet zo ver heen (gelukkig! Hype's zijn kutquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen
Ik heb er niks mee. Het is toch veel stealth gameplay of niet? Daar ben ik altijd zo slecht inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen?
Ja ik, komt vooral omdat ik nu 3 consoles heb, en nog 104 games moet spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen? Zie het allemaal wel mede omdat ik nog nooit Metalgear Solid gespeeld heb en het spel meer op de verhaallijn draait dan om de gameplay.
Gamepro:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sta eigenlijk ook niet te springen op cutscenes van 1.5 uur.
Een of andere retard die het heeft verzonnen dus.quote:"Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes."
ligt er aan wat er bij staat he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ligt er aan wat er bij staat he.
Bij grid staat het er welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |