Nee tuurlijk niet.quote:
Er is veel mis met een roze controller Edjequote:Op zondag 18 mei 2008 15:17 schreef Edwinuss het volgende:
Maar over die controller van mij: Het is gewoon een 2e controller. De andere doet het nog gewoon. En wat is er mis met Roze
niet als je vriendin het betaaldquote:Op zondag 18 mei 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is veel mis met een roze controller Edje
Dan nog had je een witte moeten eisen maargoed!!quote:
het al machtige :quote:Op zondag 18 mei 2008 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan nog had je een witte moeten eisen maargoed!!
Komt er nog een leuke games uit binnen nu en 2 weken?
Die komt niet binnen nu en twee weken uit. Deze wel:quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het al machtige :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat een plaatje meer zegt als 1000 woorden
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Zo mijn games voor Juni staan in bestelling
Ninja Gaiden, GRID, Bourne Conspiracy, MGS4, Top Spin 3 en Battlefield bad company
Twijfelen omdat?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
Is dat het enige verschil? Oh ik dacht dat er meer bij zat.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twijfelen omdat?![]()
Alleen voor die 3/4 extra wapens die gewoon al bij normale editie horen te zitten?
Destijds voor 51 euro bij zuiderpark, nu is die daar al 57 ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
op MGS4 na geen ECHTE topper die ertussen zit... Ninja Gaiden is niet mijn ding ...het zijn weer matige maanden... ik wacht op de nieuwe Star Wars en GoW 2 ... Soul Calibur 4 moet ik even aankijken, en Lego Indiana Jones haal ik misschien wel voor een leuk prijsjequote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
Nouja of je moet het doen voor de gebruikelijke extra's als behind the scenes. Maar goed ik denk dat er maar weinig mensen zijn die rijkhalzend uitkijken naar wat er achter de schermen bij Dice gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is dat het enige verschil? Oh ik dacht dat er meer bij zat.
Optical kabeltje!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je Rock Band ook met de GH3 gitaar spelen?
edit:
En waar is dat zwarte gaatje voor op de kabel?
[ afbeelding ]
Gvd je hebt gelijk man hoe kan ik Civilization Revolution missenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Niet veel soeps? Men der komen echt veel goede games uit in juni en juli : (dit zijn alle games, niet allemaal goed uiteraard)
Race Driver GRID
PDC World Championship Darts 2008
Monster Jam
Enemy Territory: Quake Wars
Ninja Gaiden 2 Fighting
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Lost Planet: Extreme Condition - Colonies Edition
Dragon Ball Z: Burst Limit
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Don King Presents: Prizefighter
Civilization Revolutio
NASCAR 09